Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Этика профессиональная<.>)
Общее количество найденных документов : 16
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-16 
1.


   
    Assessment of the quality of medical services to relatives of the mentally ill who are in inpatient treatment [Текст] = Оцінка якості медичних послуг родичам психічно хворих, які перебувають на стаціонарному лікуванні / V. V. Chorna [та ін.] // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2020. - № 38. - С. 5-11. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-главная:
ПСИХИЧЕСКИ БОЛЬНЫЕ ЛИЦА -- MENTALLY ILL PERSONS
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
СЕМЬИ ЗДОРОВЬЕ -- FAMILY HEALTH
ЭТИКА ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ -- ETHICS, PROFESSIONAL
СОЦИАЛЬНАЯ СТИГМА -- SOCIAL STIGMA
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ КАЧЕСТВО, ДОСТУПНОСТЬ И ОЦЕНКА (ВНЕШ) -- HEALTH CARE QUALITY, ACCESS, AND EVALUATION (NON MESH)
Аннотация: The mental state of the mentally ill is one of the most important factors in the treatment of the patient by a medical professional. But aggression, high-pitched communication, indifference of a doctor or health care worker can negatively affect the outcome of treatment and recovery of a patient with mental and behavioral disorders. The problem of modern medical deontology in Ukraine is the stigmatization of health workers to patients with mental disorders, which lead to self-stigmatization of both patients and their families. The purpose of the study is to enable the relatives of mentally ill people undergoing long-term inpatient treatment, to determine the quality of medical services in a psychoneurological hospital, to identify ethical and deontological shortcomings in the doctor’s relationship with relatives of mentally ill person, to determine the level of self-stigmatization in relatives of the patient by medical staff. The analysis of domestic and foreign scientific sources, bibliosemantic, analytical and statistical research methods were used in the work. A questionnaire was conducted (using a specially designed questionnaire) with elements of interviews of 92 respondents (relatives of mentally ill patients who were treated at a psychoneurological hospital in Vinnytsia). The results were processed using the licensed standardized package "Statistica 6.1". The need to comply with state building codes for health care facilities in accordance with European requirements has been proven. This will eliminate the feeling of hopelessness during hospitalization in public psychoneurological hospitals, which are a great trauma for relatives of patients. It has been shown that in order to prevent stigmatization of relatives of patients in psychoneurological hospitals, it is necessary to conduct trainings and interviews after training, which will determine the degree of stigmatization and subsequent preventive measures. It is shown that for relatives of mentally ill on the basis of psychoneurological hospitals it is necessary to equip rooms for psychodiagnostics and further psychocorrection. Development of affordable correctional programs for relatives of patients will reduce maladaptation and improve life satisfaction
Доп.точки доступа:
Chorna, V. V.
Makhniuk, V. M.
Khliestova, S. S.
Gumeniuk, N. I.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


   
    Research of ethics and deontological aspects in pharmacies [Текст] / T. P. Zarichna [et al.] // Актуал. питання фармац. і мед. науки та практики. - 2021. - Том 14, N 2. - С. 259-264


MeSH-главная:


КАДРОВ ЛОЯЛЬНОСТЬ -- PERSONNEL LOYALTY
Аннотация: Мета роботи – вивчення етико-деонтологічних аспектів, що пов’язані з професійною діяльністю провізорів (фармацевтів). Матеріали та методи. Для досягнення мети дослідження проаналізували наукові джерела з етико-деонтологічних питань, що пов’язані з професійною діяльністю провізорів (фармацевтів). Протягом дослідження використали методи інформаційного пошуку, систематизації, порівняння та узагальнення, а також соціологічні. Об’єкт дослідження – результати анкетування та інтерв’ювання відвідувачів і працівників аптечної мережі КП «Примула»; аптечних мереж, які входять в компанію ТОВ «Аптека-Магнолія» («Аптека АНЦ», «Копійка») й аптеки соціального проєкту «Благодія»; аптечних мереж, що входять у компанію «Мед-сервис». Для наведення результатів використовували методи описової статистики. Для визначення значущості окремих факторів (Wij), що отримані в результаті анкетування, їхні оцінки перерахували у відповідну питому вагу компоненти. Результати. Систематизували такі фактори: ті, що визначають якість обслуговування; які пов’язані з купівлею лікарських засобів (ЛЗ); котрі визначають пріоритетні якості роботи аптечних закладів; що впливають на відносини провізора та лікаря. Найбільш негативно на відвідувачів аптек, на думку споживачів, впливають неуважність провізора, його помилки, дратівливість, грубість, некомпетентність, а також висока ціна ЛЗ, наявність черг і повільне обслуговування. На думку провізорів (фармацевтів), найбільш негативно на відвідувачів аптек впливають грубість, некомпетентність співробітників аптек, дратівливість, ціна на ЛЗ, асортимент ЛЗ, наявність черг і повільне обслуговування. Результати оцінювання параметрів, що визначають взаємини провізора та лікаря, показали: загалом провізори підтримують авторитет лікарів в очах відвідувачів і поряд із ними провадять просвітницьку роботу серед населення. Але п’ята частина опитаних бере на себе функції лікаря, що абсолютно неприпустимо. Використовуючи технології соціологічного опитування, здійснили аналіз, за результатами ранжування визначили провідні раціональні та емоційні фактори, що формують лояльність для окремих сегментів професійної діяльності аптечних закладів із використанням етико-деонтологічних принципів. Висновки. Здійснили систематизацію факторів: ті, що визначають якість обслуговування; які пов’язані з купівлею ЛЗ; що визначають пріоритетні якості роботи аптечних закладів; котрі впливають на взаємини провізора та лікаря. З використанням технології соціологічного опитування проаналізували і за результатами ранжування визначили провідні раціональні й емоційні фактори, що формують лояльність для окремих сегментів професійної діяльності аптечних закладів з використанням етико-деонтологічних принципів. Встановили: погляди щодо невдоволення споживачів відвідуванням аптечних закладів відрізняються несуттєво від поглядів провізорів (фармацевтів). Найбільш негативно на відвідувачів аптек впливають неуважність і грубість провізора, висока ціна ЛЗ, наявність черг і повільне обслуговування. Загалом провізори підтримують авторитет лікарів в очах відвідувачів і поряд із ними провадять просвітницьку роботу серед населення.
Доп.точки доступа:
Zarichna, T. P.
Brytanova, T. S.
Raikova, T. S.
Chornii, T. A.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Циммерман, Я. С.
    Врачебное дело [Текст] / Я. С. Циммерман // Клиническая медицина : Научно-практический журнал. - 2015. - Т. 93, № 1. - С. 6-12


MeSH-главная:
ВРАЧА РОЛЬ -- PHYSICIAN'S ROLE
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ЗНАЧИМОСТЬ ЛИЧНОСТИ -- PROFESSIONAL ROLE

ОБЗОР ЛИТЕРАТУРЫ КАК ТЕМА -- REVIEW LITERATURE AS TOPIC
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


   
    Етичний кодекс лікаря України [Текст] // Ендокринологія. - 2009. - Т. 14, № 2. - С. 298-305

Рубрики: Врачи

   Этика профессиональная


   Украина


Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Хайнке, Д. П.
    Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів Soft Skills («м’які навички») – Особистісне кар’єрне зростання з використанням «м’яких навичок». Частина 2. Сила жінки: Правильний діловий дрес-код [Текст] / Д. П. Хайнке // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2013. - № 3. - С. 65-66


MeSH-главная:
ПОВЕДЕНИЕ СОТРУДНИЧЕСТВА -- COOPERATIVE BEHAVIOR
(обучение)
ЛИЧНОСТИ ПОЛОЖИТЕЛЬНЫЕ КАЧЕСТВА -- VIRTUES
ОДЕЖДА -- CLOTHING (психология, стандарты)

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Труш, Е.
    Как использовать сторителлинг в медицине [Текст] / Е. Труш // Приватний лікар. - 2018. - N 3. - С. 26-27


MeSH-главная:
ИНФОРМАЦИИ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- INFORMATION DISSEMINATION (методы)
ОРГАНИЗАЦИОННАЯ ИННОВАЦИЯ -- ORGANIZATIONAL INNOVATION (экономика)
СОЦИАЛЬНЫЕ МЕДИА -- SOCIAL MEDIA (использование, тенденции)
ОРГАНИЗАЦИОННАЯ КУЛЬТУРА -- ORGANIZATIONAL CULTURE
ЭТИКА ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ -- ETHICS, PROFESSIONAL
Аннотация: Один из самых сильных приемов, которым пользуются профессиональные копирайтеры, — сторителлинг. Он мало используется в медицине, и причиной может быть банальное неумение штатных копирайтеров клиники создавать из медицинских фактов увлекательные истории. Предлагаю восполнить этот пробел
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Резе, А.
    Коммуникативные навыки. Следует ли перебивать пациента при изложении им жалоб? [Текст] / А. Резе // Врач. - 2015. - № 12. - С. 82-84


MeSH-главная:
БОЛЬНИЦА-ВРАЧ ОТНОШЕНИЯ -- HOSPITAL-PHYSICIAN RELATIONS
ЭТИКА ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ -- ETHICS, PROFESSIONAL
АНАМНЕЗА СБОР -- MEDICAL HISTORY TAKING (методы)
ДИАГНОСТИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ И ПРОЦЕДУРЫ -- DIAGNOSTIC TECHNIQUES AND PROCEDURES (тенденции)
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Денисов, И.
    Коммуникативные навыки. Сообщение плохих новостей [Текст] / И. Денисов, А. Резе, А. Волнухин // Врач. - 2010. - № 12. - С. 79-80

Рубрики: Врач-больной отношения

   Этика профессиональная


   Больного правозащита


Доп.точки доступа:
Резе, А.
Волнухин, А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Шеппард, Р. Д.
    Медицина: професія чи бізнес? [Текст] / Р. Д. Шеппард // Мистецтво лікування. - 2014. - № 7/8. - С. 60-63


MeSH-главная:
ВРАЧА РОЛЬ -- PHYSICIAN'S ROLE
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (этика)

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Сон, А. С.
    Педагогічний такт викладача вищого навчального закладу, напрямки рішення [Текст] / А. С. Сон, В. В. Добровольський, Ю. І. Горанський // Медична освіта. - 2014. - № 1. - С. 104-106


MeSH-главная:

ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Доп.точки доступа:
Добровольський, В. В.
Горанський, Ю. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-16 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)