Поисковый запрос: (<.>S=Языкознание<.>) |
Общее количество найденных документов : 31
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Шеремета Л. П. Формування навичок діалогічного мовлення студентів медичних спеціальностей під час вивчення курсу «Українська мова як іноземна»/Л. П. Шеремета // Медична освіта, 2019,N № 3.-С.103-107
|
>2.
| Шарбенко Т. В. Мовно-жанрова специфіка наукової статті зі стоматології як цілісного наукового твору/Т. В. Шарбенко, Т. О. Лещенко // Український стоматологічний альманах, 2012,N № 1.-С.3-11
|
>3.
| Черниговская Т. В. От коммуникационных сигналов к языку и мышлению человека: эволюция или революция?/Т. В. Черниговская // Российский физиологический журнал им.И.М.Сеченова. -СПб.:Наука, 2008. т.Т. 94,N № 9.-С.1017-1028
|
>4.
| Руденко М. І. Система вправ для вивчення граматичних категорій часу та особи дієслів руху на заняттях із дисципліни «Українська мова як іноземна» (на прикладі теми «У місті. Урок 2»)/М. І. Руденко // Медична освіта, 2021,N № 1.-С.122-128
|
>5.
| Руденко М. І. Вивчення урбаністичної лексики та поняття локусу на заняттях із дисципліни "Українська мова як іноземна" (на прикладі теми "У місті. Урок 1")/М. І. Руденко // Медична освіта, 2020,N № 4.-С.123-128
|
>6.
| Паласюк Г. Б. Формування термінологічної грамотності майбутніх медиків на основі етимологічної характеристики клінічних термінів з хімічним компонентом/Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк // Медична освіта, 2021,N № 1.-С.117-121
|
>7.
| Паласюк Б. М. Міждисциплінарна інтеграція – основа професійної спрямованості навчання у медичному закладі вищої освіти/Б. М. Паласюк, М. І. Шкільна // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.42-46
|
>8.
| Олексій К. Б. Особливості суб’єктивної позиції студента при вивченні іноземної лексики/К. Б. Олексій // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.109-113
|
>9.
| Новіцька О. І. Вивчення теми «Люди і речі навколо нас» на заняттях з української мови як іноземної: методична розробка для викладача/О. І. Новіцька, С. І. Гнатишин // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.102-106
|
>10.
| Лимар Л. В. Структура та зміст англомовної академічної комунікативної компетентності майбутніх докторів філософії галузі «Охорона здоров’я»/Л. В. Лимар // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.90-96
|
>11.
| Лембрик І. С. Синдром емоційного вигорання у викладача медичного вузу/І. С. Лембрик, Р. Ю. Приймак // Лікарська справа. Врачебное дело, 2018,N № 5/6.-С.180-186
|
>12.
| Заліпська І. Я. Використання google-сервісів під час вивчення дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» для студентів медичних спеціальностей/І. Я. Заліпська, А. С. Сверстюк // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.51-55
|
>13.
| Доктор філологічних наук, професор Тетяна Віталіївна Філат (до ювілею від дня народження) // Медичні перспективи. -Д., 2020. т.Т. 25,N № 4.-С.229-230
|
>14.
| Головко І. М. До питання української наукової медичної термінології/І. М. Головко // Алергія у дитини, 2022,N № 29/30.-С.51-52
|
>15.
| Василенко Г. Л. Функціональна модель мовної підготовки іноземних аспірантів і ординаторів у медичному вищому навчальному закладі/Г. Л. Василенко, І. Є. Коваль, О. В. Рябоконь, Л. Т. Тищенко // Медична освіта, 2002,N № 3.-С.315-317
|
>16.
| Бусыгина Н. П. Современные подходы к анализу дискурса, разговора и повествования и их значение для исследований в области психотерапии/Н. П. Бусыгина // Психология в вузе, 2014,N № 4.-С.43-73
|
>17.
| Бицко Н. І. Реалізація інноваційних методів викладання курсу "Латинська мова та основи медичної термінології"/Н. І. Бицко // Клінічна та експериментальна патологія. -Чернівці, 2020. т.Т. 19,N № 1.-С.160-163
|
>18.
| Бицко Н. І. До проблематики вживання терміноодиниць із пропріативами в сучасних медичних дослідженнях/Н. І. Бицко // Клінічна та експериментальна патологія, 2018. т.Т. Т.17,N № 3.-С.141-145
|
>19.
| Бардов В. Г. Мовне питання в Україні та українізація викладання в Київському медичному інституті в 20-30-і роки/В. Г. Бардов, С. Т. Омельчук, А. М. Гринзовський // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України, 2000,N № 2.-С.112-115
|
>20.
| Єлагіна Н. І. Сутнісна характеристика комунікативного аспекту у вивченні іноземної мови студентами-медиками/Н. І. Єлагіна // Медична освіта, 2015,N № 1.-С.43-48
|
|
|