Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (432)Редкие издания (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Языкознание<.>)
Общее количество найденных документов : 31
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-31 
1.

Василенко Г. Л. Функціональна модель мовної підготовки іноземних аспірантів і ординаторів у медичному вищому навчальному закладі/Г. Л. Василенко, І. Є. Коваль, О. В. Рябоконь, Л. Т. Тищенко // Медична освіта, 2002,N № 3.-С.315-317
2.

Бардов В. Г. Мовне питання в Україні та українізація викладання в Київському медичному інституті в 20-30-і роки/В. Г. Бардов, С. Т. Омельчук, А. М. Гринзовський // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України, 2000,N № 2.-С.112-115
3.

Черниговская Т. В. От коммуникационных сигналов к языку и мышлению человека: эволюция или революция?/Т. В. Черниговская // Российский физиологический журнал им.И.М.Сеченова. -СПб.:Наука, 2008. т.Т. 94,N № 9.-С.1017-1028
4.

Шарбенко Т. В. Мовно-жанрова специфіка наукової статті зі стоматології як цілісного наукового твору/Т. В. Шарбенко, Т. О. Лещенко // Український стоматологічний альманах, 2012,N № 1.-С.3-11
5.

Бусыгина Н. П. Современные подходы к анализу дискурса, разговора и повествования и их значение для исследований в области психотерапии/Н. П. Бусыгина // Психология в вузе, 2014,N № 4.-С.43-73
6.

Єлагіна Н. І. Сутнісна характеристика комунікативного аспекту у вивченні іноземної мови студентами-медиками/Н. І. Єлагіна // Медична освіта, 2015,N № 1.-С.43-48
7.

Kulbashna Ya. A. The role of game technology in advancing of future dentists’ professional vocabulary competence formation process/Ya. A. Kulbashna, V. O. Zakharova // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 1.-С.62-67
8.

Олексій К. Б. Особливості суб’єктивної позиції студента при вивченні іноземної лексики/К. Б. Олексій // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.109-113
9.

Лембрик І. С. Синдром емоційного вигорання у викладача медичного вузу/І. С. Лембрик, Р. Ю. Приймак // Лікарська справа. Врачебное дело, 2018,N № 5/6.-С.180-186
10.

Шеремета Л. П. Формування навичок діалогічного мовлення студентів медичних спеціальностей під час вивчення курсу «Українська мова як іноземна»/Л. П. Шеремета // Медична освіта, 2019,N № 3.-С.103-107
11.

Nakhaieva Ya. M. Forming the professional competence of future doctors as a pedagogical problem when studying foreign languages/Ya. M. Nakhaieva, I. R. Humenna // Медична освіта, 2019,N № 3.-С.108-112
12.

Oleksii K. B. Generalized model of integrated technology of medical students’ individual work management in learning a foreign language/K. B. Oleksii, T. V. Savaryn, I. I. Vorona // Медична освіта, 2019,N № 3.-С.144-149
13.

Semyonova L. S. The importance of studying history of medicine and language training for the development of professional competencies of medical students/L. S. Semyonova, I. N. Klimenko // Медичні перспективи, 2019. т.Т. 24,N № 1.-С.31-34
14.

Бицко Н. І. Реалізація інноваційних методів викладання курсу "Латинська мова та основи медичної термінології"/Н. І. Бицко // Клінічна та експериментальна патологія. -Чернівці, 2020. т.Т. 19,N № 1.-С.160-163
15.

Доктор філологічних наук, професор Тетяна Віталіївна Філат (до ювілею від дня народження) // Медичні перспективи. -Д., 2020. т.Т. 25,N № 4.-С.229-230
16.

Yelahina N. I. Influence of the professional english lan-guage teaching quality on the achievements of a subject study by medical students/N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта, 2021,N № 1.-С.62-68
17.

Паласюк Г. Б. Формування термінологічної грамотності майбутніх медиків на основі етимологічної характеристики клінічних термінів з хімічним компонентом/Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк // Медична освіта, 2021,N № 1.-С.117-121
18.

Руденко М. І. Система вправ для вивчення граматичних категорій часу та особи дієслів руху на заняттях із дисципліни «Українська мова як іноземна» (на прикладі теми «У місті. Урок 2»)/М. І. Руденко // Медична освіта, 2021,N № 1.-С.122-128
19.

Kitura H. Ya. Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors/H. Ya. Kitura, I. I. Vorona // Медична освіта, 2020,N № 4.-С.85-90
20.

Руденко М. І. Вивчення урбаністичної лексики та поняття локусу на заняттях із дисципліни "Українська мова як іноземна" (на прикладі теми "У місті. Урок 1")/М. І. Руденко // Медична освіта, 2020,N № 4.-С.123-128
 1-20    21-31 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)