Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (432)Редкие издания (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Языкознание<.>)
Общее количество найденных документов : 31
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-31 
1.


    Kitura, H. Ya.
    Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors [Текст] = Комунікативні вправи як складова іншомовної фахової компетентності майбутніх лікарів / H. Ya. Kitura, I. I. Vorona // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 85-90. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-главная:
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
Аннотация: The article deals with the practical usage expediency of English language communicative exercises as a component of medical students’ professional competence. The essence of foreign language competence as a constituent of the professional culture of Health Care worker is ascertained. The formation of a medical student’s foreign language competence is an important concept of the professional education in higher educational medical establishments and is realized by mastering the features of language competence at its phonetic, lexical and grammatical levels of study. The attention is concentrated on the necessity of educational communicative exersices’ analysis as a core component of English for Specific Purposes (ESP). The problems of special subject contents within the course of ESP, selection of teaching materials, development of students’ communicative component in the mastering of the English language skills are examined. The main components of the medical students’ lexical competence are described; science-based classification system of exercises for the formation of communicative competence is considered; the necessity of lexical mastering for proper opinion formation is emphasized. The examples of communicative lexical exercises for the implementation of professional speech activities of medical students in professional English classes are suggested. The practical usage of the communicative exercises develops speech skills and abilities for an opportunity to evaluate, express own opinions and promote self-development and self-actualization of medical students is clarified in this article
Стаття присвячена обґрунтуванню доцільності використання англомовних комунікативних вправ як складової формування фахової компетентності у студентів медичних ВНЗ. З’ясовано суть іншомовної компетенції, що є важливим концептом професіограми майбутнього працівника охорони здоров’я. Наголошується, що формування іншомовної фахової компетентності студента-медика є невід’ємним аспектом професійно орієнтованого навчання у медичному ВНЗ і здійснюється шляхом опанування особливостей мовної компетенції на її фонетичному, лексичному та граматичному рівнях вивчення. Увага акцентується на необхідності аналізу навчальних лексичних завдань як фундаментальної основи курсу іноземної мови за професійним спрямуванням (ESP). Розглядаються питання змістового наповнення курсу ESP, відбору навчального лексичного матеріалу, розвитку комунікативного компонента в процесі оволодіння студентом іншомовними фаховими уміннями. Охарактеризовано основні складові лексичної компетенції студентів-медиків, розглянуто науково обґрунтовану класифікацію системи вправ для формування мовленнєвої компетенції; наголошено на необхідності засвоєння лексики для правильного оформлення висловлювання. Запропоновано зразки комунікативних лексичних вправ, які необхідні для здійснення фахової мовленнєвої діяльності студентів-медиків на заняттях англійської мови за професійним спрямуванням. З’ясовано, що використання комунікативних завдань на заняттях англійської мови за професійним спрямуванням розвиває мовленнєві навички та вміння, які надають можливість давати оцінку, висловлювати власну думку і сприяють саморозвитку та самоактуалізації студентів-медиків
Доп.точки доступа:
Vorona, I. I.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Savchuk, B. P.
    Content and thematic orientation of ukrainian scientific studios on the development of foreign language education abroad [Текст] = Змістовно-тематична спрямованість українських наукових студій про розвиток іншомовної освіти в зарубіжжі / B. P. Savchuk, L. I. Harapko, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта. - 2020. - N 3. - С. 69-73


MeSH-главная:
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
МУЛЬТИЛИНГВИЗМ -- MULTILINGUALISM
Доп.точки доступа:
Harapko, L. I.
Fedchyshyn, N. O.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Prokop, I. A.
    Foreign language authentic text as a basis for the formation of future doctors’ professional communication [Текст] = Іншомовний автентичний текст як основа для формування фахової комунікації у майбутніх лікарів / I. A. Prokop, H. Y. Kitura // Медична освіта. - 2021. - N 4. - С. 85-89


MeSH-главная:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
ТЕРМИНОЛОГИЯ КАК ТЕМА -- TERMINOLOGY AS TOPIC
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: The article deals with practicability substantiation of English language authentic texts as the basis for medical students’ professional communication formation. The essence of foreign language communication as an essential concept of future Health Care worker profile is revealed. Formation of a medical student’s foreign language communication is emphasized to be an integral aspect of the professional education in higher education medical establishments and is realized by mastering the peculiarities of language competence at its phonetic, lexical and grammatical level. The attention is focused on the necessity of using educational authentic texts as a core component of English for Specific Purposes (ESP). The issues of ESP substantive content, selection of teaching materials, development of students’ communicative component in mastering English language professional skills are considered. Basic peculiarities of the use of professional authentic texts are described; evidence-based samples of exercises for the formation of communicative competence are considered; the need for lexical mastering in order to speak properly is emphasized. The examples of communicative lexical exercises for the implementation of professional speech activities of medical students are suggested. The use of authentic texts and different exercises has been found to develop professional speech skills and abilities, thus making possible to evaluate and to express one’s opinion, as well as to promote self-development and self-actualization of medical students
Стаття присвячена обґрунтуванню доцільності використання англомовних автентичних текстів як основи для формування фахової комунікації у студентів медичних закладів вищої освіти. З’ясовано суть іншомовної комунікації, що є важливим концептом професіограми майбутнього працівника охорони здоров’я. Наголошується, що формування іншомовного фахового мовлення студента-медика є невід’ємним аспектом професійно орієнтованого навчання у медичному закладі вищої освіти і здійснюється шляхом опанування особливостей мовної компетенції на її фонетичному, лексичному та граматичному рівнях вивчення. Увага акцентується на необхідності використання навчальних автентичних текстів як фундаментальної основи курсу іноземної мови за професійним спрямуванням. Розглядаються питання змістового наповнення англійської мови за професійним спрямуванням, відбору навчального лексичного матеріалу, розвитку комунікативного компонента в процесі оволодіння студентом іншомовними фаховими уміннями. Охарактеризовано головні особливості використання автентичних текстів, розглянуто науково обґрунтовані зразки вправ для формування комунікативної компетенції; наголошено на необхідності засвоєння лексики для правильного оформлення висловлювання. Запропоновано взірці комунікативних лексичних вправ, які необхідні для здійснення фахової мовленнєвої діяльності студентів-медиків. З’ясовано, що використання фахових автентичних текстів та різноманітних завдань на заняттях англійської мови за професійним спрямуванням розвиває фахові англомовні комунікативні навички та вміння, які надають можливість оцінювати, висловлювати власну думку та сприяють саморозвитку й самоактуалізації студентів-медиків
Доп.точки доступа:
Kitura, H. Y.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Nakhaieva, Ya. M.
    Forming the professional competence of future doctors as a pedagogical problem when studying foreign languages [Текст] = Формування професійної компетентності майбутніх лікарів як педагогічна проблема під час вивчення іноземних мов / Ya. M. Nakhaieva, I. R. Humenna // Медична освіта. - 2019. - № 3. - С. 108-112. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-главная:
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION (методы)
Аннотация: The mаin objectives of higher medicаl educаtion аre professionаl improvement of physiciаns to meet the needs dictаted by the modern world both аt undergrаduаte аnd postgrаduate levels. Educаtion of the future tаkes on the feаtures of innovаtive educаtion integrаted with reseаrch аctivity, charаcterized by а continuous, fundаmental, prаctical orientation. The article deals with the problem of the formation of the professional competence of future doctors in the study of foreign languages in medical institutions of higher education. It is noted, that modern education programmes, introduced as a result of the reform of medical education, are built not only on the principle of knowledge and skills obtaining, but also the acquisition of competencies. Modern trends in planning, organizing, evaluating the quality of education аctually helped to ensure the implementation of competence-based аpproach in the training of doctors. The theoretical aspects of this problem are also considered. The research has identified the need to develop methodological materials for focusing on and developing the future doctors during studying of foreign languages
Основними завданнями вищої медичної освіти є професійне вдосконалення лікарів для задоволення потреб, продиктованих сучасним світом, як на рівні студентів, так і аспірантів. Навчання майбутнього набуває особливостей інноваційної освіти, інтегрованої з науково-дослідною діяльністю, що характеризується постійною, фундаментальною, практичною спрямованістю. У статті розглядається проблема формування професійної компетентності майбутніх лікарів під час вивчення іноземних мов у медичних закладах вищої освіти. Зроблено наголос на тому, що сучасні навчальні програми, які впроваджені внаслідок реформи медичної освіти, побудовані не лише за принципом здобуття знань та умінь, а й набуття компетенцій. Сучасні тенденції планування, організації, оцінки якості освіти фактично допомогли забезпечити впровадження компетентнісного підходу в підготовці лікарів. Розглянуто також теоретичні аспекти цієї проблеми. Дослідження довело необхідність розробки методичних матеріалів для цілеспрямованого формування професійної підготовки майбутніх лікарів під час вивчення іноземних мов
Доп.точки доступа:
Humenna, I. R.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Oleksii, K. B.
    Generalized model of integrated technology of medical students’ individual work management in learning a foreign language [Text] = Узагальнена модель інтегративної технології управління самостійною роботою студентів-медиків при вивченні іноземної мови / K. B. Oleksii, T. V. Savaryn, I. I. Vorona // Медична освіта. - 2019. - № 3. - P144-149. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-главная:
МЕДИЦИНА ИНТЕГРАТИВНАЯ -- INTEGRATIVE MEDICINE (методы)
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
Аннотация: У статті проаналізовано різні підходи до вивчення системи управління самостійною роботою студентів. Особливість запропонованої інтегративної технології управління самостійною роботою студентів полягає в тому, що ефективність управління досягається за рахунок організації СРС з діагностично поставленими цілями, досягнення яких піддається чіткому опису та визначенню. Структурними компонентами інтегративної технології є: цілі, зміст, методи, організаційні форми і функціональні компоненти. Було доведено, що ефективність управління СРС залежить від цілей і способів їх досягнення; внутрішньої мотивації і пізнавальних інтересів студентів; якості змістовного аспекту навчальної інформації для самостійного вивчення; створення сприятливих умов для самореалізації студента; методичного забезпечення навчальної дисципліни, від її чіткого планування, організації та управління, ретельного вивчення вільного часу студента; від компетентного використання різноманітних форм поточного та періодичного контролю. Інтеграційна технологія розвиває інтелектуальні та творчі здібності студентів, допомагає приймати масштабні рішення. Дана обставина особливо важлива, оскільки в сучасній науці все більш очевидна тенденція до синтезу знань, до усвідомлення і розкриття спільності об’єктів пізнання
Different approaches to the study of the system of students’ individual work management have been analyzed. The peculiarity of the proposed integrative technology of students’ individual work management is that the management effectiveness is achieved through the organization of the students’ individual work with diagnostic objectives, the achievement of which is subject to a clear description and definition. Structural components of integrated technology are: goals, content, methods, organizational forms and functional components. It has been proved that the effectiveness of management of students’ individual work depends on the goals and methods of achieving them; internal motivation and cognitive interests of students; quality of the content aspect of educational information for self-study; creation of favorable conditions for self-realization of a student; the methodological provision of the discipline, its precise planning, organization and management, student’s free time; the competent use of various forms of current and periodic control. Integrated technology develops intellectual and creative students’ abilities, helps to make decisions. This circumstance is especially important, as in modern science, there is an increasingly evident tendency to the synthesis of knowledge, to the awareness and disclosure of the collectivity of cognition objects
Доп.точки доступа:
Savaryn, T. V.
Vorona, I. I.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Yelahina, N. I.
    Influence of the professional english lan-guage teaching quality on the achievements of a subject study by medical students [Текст] = Вплив якості викладання англійської мови за професійним спрямуванням на результати вивчення предмета студентами-медиками / N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 62-68. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-главная:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: The article analyzes some aspects of the influence of a teacher’s personality on the formation and development of students’ academic performance. The relevance of the study of personal qualities of a teacher as a guarantee of high-quality mastering of Professional English by medical students is justified in the article. On the background of this thematic area of theoretical and scientific concerns, our study tackles and develops specific aspects of the influence of the teaching skills on the quality of the content and objectives of Professional English language teaching in a medical institution of higher education. The article deals with the approaches of modern researchers to the professional activity of a teacher in a higher educational institution and presents a psychological perspective of the problem, taking into account the components of high-quality education. The involvement of the academics in the complex activities specific to higher medical educational process places the act of teaching Professional English among the defining priorities of meeting quality, national and international standards of academic medical education. As a defining activity aimed at the enhancement of the teachers’ competencies, teaching Professional English is a priority and decisive value across all the other disciplines which contribute to achieving the quality of higher medical education, being, in fact, the central intercultural core that provides substance, consistency and strength to the intercultural dimension of the academic medical education
У статті аналізуються деякі аспекти впливу особистості викладача на формування і розвиток успішності студентів. У статті обґрунтовується актуальність вивчення особистісних якостей викладача як гарантії якісного оволодіння англійською мовою за професійним спрямуванням студентами-медиками. У дослідженні розкриваються специфічні аспекти впливу педагогічної майстерності на якість змісту і цілі навчання англійської мови за професійним спрямуванням у медичному вузі. У статті розглядаються підходи сучасних дослідників до професійної діяльності викладача у вищому навчальному закладі та представлений психологічний ракурс проблеми з урахуванням компонентів якісної освіти. Аналіз питань діяльності викладача, характерної для вищого медичного освітнього процесу, ставить навчання англійської мови за професійним спрямуванням у число визначальних пріоритетів відповідності якості, національним і міжнародним стандартам медичної освіти. Доведено, що педагогічна діяльність спрямована на підвищення компетентності викладачів. Викладання англійської мови за професійним спрямуванням є пріоритетною складовою серед інших дисциплін, що сприяють досягненню якості вищої медичної освіти, будучи, по суті, центральним міжкультурним ядром, що забезпечує зміст, послідовність і міцність міжкультурного виміру медичної освіти
Доп.точки доступа:
Fedchyshyn, N. O.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Yelahina, N. I.
    Innovative methods of teaching professional english to medical students [Текст] = Інноваційні методи викладання англійської мови за професійним спрямуванням студентам-медикам / N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта. - 2021. - N 2. - С. 100-106


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
ONLINE СИСТЕМЫ -- ONLINE SYSTEMS
Аннотация: The given article is aimed at a thorough analysis of innovative methods of teaching Professional English, which have begun to develop actively and rapidly due to the growing need to master a foreign language. The situation with Covid-19 has made its own adjustments to this process, namely, we are talking about the transfer of all universities to distance learning, which prompted the search for new methods and forms of working with students. Special attention is paid to the use of these technologies in students’ foreign-language speech activities: dialogue / monologue, vocabulary work, reading a foreign-language text, translating and discussing it, studying lexical and grammatical phenomena of the English Professional language
Дана стаття спрямована на ґрунтовний аналіз інноваційних методів викладання англійської мови за професійним спрямуванням, які почали активно та стрімко розвиватися у зв’язку зі зростаючою потребою в оволодінні іноземною мовою. Ситуація із Сovid-19 внесла свої корективи в цей процес, а саме йдеться про переведення всіх вузів на дистанційне навчання, що спонукало до пошуку нових методів та форм роботи зі студентами. У статті розглядаються особливості застосування інноваційних методів навчання на заняттях з англійської мови за професійним спрямуванням, наводяться їх приклади та аналізуються способи їх проведення. Особлива увага приділяється застосуванню цих технологій під час іншомовної мовленнєвої діяльності студентів (діалог/монолог/полілог, словникова робота, читання іншомовного тексту, переклад і його обговорення, вивчення лексико-граматичних явищ англійської мови за професійним спрямуванням)
Доп.точки доступа:
Fedchyshyn, N. O.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Kim, L. A.
    Learning french by teachers of the Dnipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects [Текст] = Вивчення французької мови викладачами Дніпропетровської медичної академії: виклик та перспективи / L. A. Kim, O. O. Nefodov // Медична освіта. - 2020. - N 3. - С. 131-136


MeSH-главная:
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
Доп.точки доступа:
Nefodov, O. O.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Yelahina, N. I.
    Methods of learning professional english vocabulary by medical students [Текст] = Методи вивчення лексики англійської мови за професійним спрямуванням студентами-медиками / N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта. - 2021. - N 3. - С. 106-112


MeSH-главная:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
ЛЕКСИКА -- VOCABULARY
Аннотация: The given article deals with the issue of acquisition of professional lexical skills and foreign language communicative competence according to new methods in training specialists by students of higher educational institutions studying in medical specialties. The article reveals the essence of methods of studying English-language vocabulary and a number of aspects of optimal and effective application of these methods in teaching English-language vocabulary to medical students. The components of methods of teaching vocabulary in a foreign professional language, in particular in the context of teaching English to medical students, are considered, and mnemonic techniques and the possibility of their application in English classes are analyzed. The advantages of using these methods are described, as well as the conditions that will make the learning process effective. It is proved that by mastering the English-language vocabulary, specialists’ professional abilities increase, it is one of the means of personal growth of specialists in the future, as well as an important condition for successful career growth of future doctors, because they will be able to establish professional connections with foreign colleagues
У роботі розглядається питання набуття студентами вищих закладів освіти, які навчаються за медичними спеціальностями, професійних лексичних навичок та іншомовної комунікативної компетентності згідно з новими методами в навчанні фахівців. У статті розкрито сутність методів вивчення англомовної лексики і низку аспектів оптимального та ефективного застосування цих методів у навчанні англомовної лексики студентами-медиками. Розглянуто складові методів навчання лексики іноземної професійної мови, зокрема в контексті навчання англійської мови студентів-медиків, а також проаналізовано мнемонічні прийоми та можливості їхнього застосування на занятті з англійської мови. Схарактеризовано переваги застосування даних методів, а також умови, що зроблять процес навчання ефективним. Доведено, що завдяки оволодінню англомовної лексики у фахівців зростають професійні здібності, вона є одним із засобів особистісного росту спеціалістів у подальшому, а також важливою умовою для вдалого карʼєрного росту майбутніх лікарів, адже вони зможуть налагоджувати професійні звʼязки з іноземними колегами
Доп.точки доступа:
Fedchyshyn, N. O.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Semyonova, L. S.
    The importance of studying history of medicine and language training for the development of professional competencies of medical students [Text] / L. S. Semyonova, I. N. Klimenko // Медичні перспективи. - 2019. - Т. 24, № 1. - P31-34. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
Аннотация: This article shows the importance of studying history of medicine and importance of language training as an essential component of broadening of universal cultural and medical outlook of prospective doctors, upbringing of high moral ethical qualities inherent to a contemporary doctor. The authors of the article propose measure on improving teaching of these disciplines
Ця стаття розкриває значення вивчення історії медицини та значення мовної підготовки як важливого компонента розширення загальнокультурного і медичного кругозору майбутніх лікарів, виховання в них високих морально-етичних якостей, які повинні бути притаманні сучасному лікарю. Автори статті пропонують заходи щодо вдосконалення викладання цих дисциплін студентам-медикам
Доп.точки доступа:
Klimenko, I. N.

Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


    Kulbashna, Ya. A.
    The role of game technology in advancing of future dentists’ professional vocabulary competence formation process [Текст] = Роль ігрової технології в удосконаленні процесу формування професійної лексичної компетентності майбутніх стоматологів / Ya. A. Kulbashna, V. O. Zakharova // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 62-67


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ЛЕКСИКА -- VOCABULARY
ИГРЫ ТЕОРИЯ -- GAME THEORY
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
Аннотация: The aim of the work – to elaborate and substantiate the game technology for improving future dentists’ professional vocabulary competence formation based on Cambridge methods of English language teaching. The main body. The students of O. Bohomolets National Medical University are taught professional English in the way they could use it in real life situations. Thus, this requires thorough preparation which demands using different kinds of tasks. One of them, which is considered in the article, is applied to train accuracy of using professional vocabulary. It is described as words remembering. Different kinds of memory and the principles are involved in this process. Basing these principles, special exercises and activities were described. They are divided into traditional and innovative ones. Conclusions. Innovative activities are beneficial for students as they involve different kinds of learners’ memory. Besides, they contain an aspect of a game in order to motivate students to facilitate the process of words remembering. The benefit of these tasks was proved by surveying students and English teachers of O. Bohomolets National Medical University. Notwithstanding the popularity of innovative tasks among the students, the value of traditional exercises was explained. Some recommendations on how to make the routine tasks more creative were given in the article
Мета роботи – розробка та обґрунтування технологій гри для вдосконалення формування компетентності професійних навиків у майбутніх стоматологів на основі методів вивчення англійської мови в Кембриджі. Основна частина. Студенти Національного медичного університету імені О. О. Богомольця вивчають англійську мову з метою можливості її використання в реальних життєвих умовах. Досягнення цієї мети вимагає з боку викладача ретельної підготовки різних видів завдань для студентів. Одним із них є вправи, що використовуються для навчання правильності використання іншомовної лексики, тобто сприяння процесу її запам’ятовування. У цей процес залучаються різні види пам’яті та принципи. На їх основі були розроблені різноманітні вправи та завдання, які класифікуються на традиційні та інноваційні. Висновки. Інноваційні завдання є корисними для студентів, зважаючи на той факт, що вони сприяють залученню різних видів пам’яті студентів. Крім того, мотивуючий аспект гри значно оптимізує процес запам’ятовування нових слів. Ефективність запропонованих завдань підтверджена шляхом опитування, проведеного серед викладачів та студентів Національного медичного університету імені О. О. Богомольця. Незважаючи на популярність інноваційних завдань серед студентів, користь традиційних вправ також була обґрунтована. Викладачам надані рекомендації щодо того, як перетворити виконання рутинних завдань на креативний процес формування професійної лексичної компетентності майбутніх стоматологів
Доп.точки доступа:
Zakharova, V.O.

Свободных экз. нет

Найти похожие

12.


    Новіцька, О. І.
    Вивчення теми «Люди і речі навколо нас» на заняттях з української мови як іноземної: методична розробка для викладача [Текст] = Study of the topic “People and things around us" at the classes in ukrainian as a foreign language: methodical instructions for a teacher / О. І. Новіцька, С. І. Гнатишин // Медична освіта. - 2021. - N 4. - С. 102-106


MeSH-главная:
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ -- GUIDELINE
УКРАИНА -- UKRAINE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: У статті представлено методичну розробку заняття з української мови як іноземної для викладачів закладів вищої освіти. Розглядаються 4 етапи практичного заняття, що сприяли розвитку живого, спонтанного мовлення студентів, розвитку уваги та когнітивного мислення, що дозволили закріпити необхідний лексичний мінімум, повторити пройдений синтаксичний і граматичний матеріал тощо. Мовне наповнення навчально-тренувальних вправ підпорядковане комунікативному підходу до навчання, який визначив наявність на занятті завдань, призначених для формування та розвитку різних видів мовленнєвої діяльності – слухання, говоріння, читання та письма
The article presents the methodical instructions for the classes in Ukrainian as a foreign language for teachers of higher educational institutions. 4 stages of practical training are considered, which promoted the development of fluent, spontaneous speech of students, development of attention and cognitive thinking, allowed to fix the necessary lexical minimum, to repeat the learnt syntactic and grammatical material, etc. The language content of educational and training exercises is subject to a communicative approach to learning, which determined the presence in the classroom of tasks designed for the formation and development of various types of speech activities i.e. listening, speaking, reading and writing
Доп.точки доступа:
Гнатишин, С. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

13.


    Руденко, М. І.
    Вивчення урбаністичної лексики та поняття локусу на заняттях із дисципліни "Українська мова як іноземна" (на прикладі теми "У місті. Урок 1") [Текст] = Study of urban vocabulary and the concept of locus at the lessons of the course “Ukrainian as a foreign language” (on the example of the topic “In the city. Lesson 1”) / М. І. Руденко // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 123-128. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
УКРАИНА -- UKRAINE
Аннотация: В умовах щораз більшої кількості іноземних студентів у ЗВО України перед фахівцями з української мови як іноземної постає проблема розробки нових підходів до її навчання. У руслі комунікативного підходу метою таких занять є вільне спілкування в чужомовному мовному середовищі. Лінгводидактичні чинники зумовлюють вибір викладачем методів та засобів навчання. У статті запропоновано апробоване заняття з дисципліни «Українська мова як іноземна» на тему «У місті. Урок 1». Визначальними для лексико-семантичної системи заняття є урбаністичні поняття, поняття місця (локусу) та розташування. Лексичне наповнення заняття розкривається через укладений текст «У місті» та комплекс граматичних вправ, які підпорядковані головній темі. Текст випереджає розуміння студентів та містить ті граматичні категорії, які є предметом розгляду на занятті. За допомогою таблиць розкрито такі граматичні категорії, як місцевий відмінок іменника та узгодження іменника з прикметником. Вміння використовувати у мовленні місцевий відмінок є дуже важливим при зануренні в іншомовне середовище. Ця граматична категорія розглядається у зіставленні з називним відмінком, що полегшує його вивчення і розуміння. Також розглянуто творення якісно-означальних прислівників від прикметників. Використання таблиць дозволяє візуалізувати граматичний матеріал, структурувати його, також сприяє кращому запам’ятовуванню. Запропоновано тренувальні вправи з метою розрізнення цих частин мови та вживання прикметників і прислівників у реченні з огляду на їх сполучуваність з різними частинами мови. Завдання скомпоновано так, щоб і вивчити новий матеріал, і повторити попередньо вивчений, як-от: узгодження прикметника з іменником. Практичним результатом повинне стати вільне застосування вивченого лексико-граматичного матеріалу у повсякденному спілкуванні
In the conditions of an increasing number of foreign students in the higher education establishments of Ukraine, the specialists in the Ukrainian as a foreign language face the problem of developing new approaches to its teaching. In terms of communicative approach, the purpose of such classes is free communication in a foreign language environment. Linguodidactic factors determine the lecturer choice of teaching methods and tools. The article offers a tested lesson on the subject “Ukrainian as a foreign language” on the example of the topic «In the city. Lesson 1». Urban concepts, the concept of place (locus) and location are the determinants for the lexical-semantic system of classes. The lexical content of the lesson is revealed through the concluded text “In the city” and a set of grammar exercises subordinated to the main topic. The text is ahead of students understanding and contains those grammatical categories that are the subject of the lesson. The tables reveal such grammatical categories as the locative case of the noun and the coordination of the noun with the adjective. The ability to use the locative case in speech is very important immersing into a foreign language environment. This grammatical category is considered in comparison with the nominative case, which facilitates its study and understanding. The formation of qualitative-defining adverbs from adjectives is also considered. Using tables allows you to visualize grammatical material, structure it, and also promotes better memorization. Training exercises are offered in order to distinguish these parts of speech and the use of adjectives and adverbs in a sentence and their compatibility with different parts of speech as well. The task is arranged in the following way: to study the new material and revise the previous one, such as coordination of the adjective with the noun. The practical result is the usage of the studied lexical and grammatical material in everyday communication
Свободных экз. нет

Найти похожие

14.


    Заліпська, І. Я.
    Використання google-сервісів під час вивчення дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» для студентів медичних спеціальностей [Текст] = Тhe google services using during the study of “ukrainian language (for professional purposes)” for students of medical specialties / І. Я. Заліпська, А. С. Сверстюк // Медична освіта. - 2021. - N 4. - С. 51-55


MeSH-главная:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION
УКРАИНА -- UKRAINE
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Аннотация: Сучасний освітній простір постійно змінюється, шукає нові та цікаві форми навчання та забезпечення процесу отримання знань. Реформується вища школа, зокрема з’являються інноваційні методи та засоби надання освітніх послуг, видозмінюється структура заняття та форми організації виконання різних видів робіт. Зауважимо, що технічні та інформаційні засоби навчання відіграють ключову роль у системі підготовки майбутнього спеціаліста. Крім того, мережа «Інтернет» є важливим допоміжним структурним елементом у роботі викладача. У статті подано навчально-методичні та інформаційні матеріали, необхідні для вивчення дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)». Комплекс завдань спрямований на розвиток комунікативних умінь та навичок студентів: застосовувати лексико-граматичні категорії сучасної української літературної мови для вироблення оптимальної мовної поведінки в професійній сфері; оволодіти термінологічною лексикою, навичками роботи з вузькоспеціалізованими словниками; аналізувати доцільність використання лексичних, морфологічних, синтаксичних мовних засобів відповідно до комунікативних намірів; опанувати усні та писемні норми мовленнєвого етикету в професійній діяльності лікаря; навчитися диференціювати функціональні стилі сучасної української літературної мови загалом та ознайомитися з дистинктивними ознаками наукового медичного тексту
The modern educational space is constantly changing, looking for new and interesting forms of learning and providing the process of acquiring knowledge. Higher education is being reformed, in particular, innovative methods and means of providing educational services are emerging, the structure of classes and forms of organization of various types of work are changing. It is noted that technical and informational means of training play a key role in the system of training future specialists. In addition, the Internet is an important auxiliary structural element in the work of the teacher. The article presents educational, informative and methodical materials necessary for studying the discipline “Ukrainian language (for professional purposes)”. The complex of tasks is aimed at the development of students’ communicative skills and abilities: to research of lexical and grammatical categories of modern Ukrainian literature languages for optimal language behavior in the professional sphere; to master terminological vocabulary, skills of work with highly specialized dictionaries; to analyze the feasibility of using lexical, morphological, syntactic language means in accordance with communicative intentions; to master the oral and written norms of speech etiquette in professional activities doctor; to learn to differentiate the functional styles of modern Ukrainian literature languages ​in general and get acquainted with the distinctive features of the scientific medical text
Доп.точки доступа:
Сверстюк, А. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

15.


    Головко, І. М.
    До питання української наукової медичної термінології [Текст] / І. М. Головко // Алергія у дитини. - 2022. - № 29/30. - С. 51-52


MeSH-главная:
МЕДИЦИНСКАЯ ТЕРМИНОЛОГИЯ СИСТЕМАТИЗИРОВАННАЯ -- SYSTEMATIZED NOMENCLATURE OF MEDICINE
УКРАИНА -- UKRAINE
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS (стандарты, тенденции)
ПЕРЕВОДЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- TRANSLATING
Свободных экз. нет

Найти похожие

16.


    Бицко, Н. І.
    До проблематики вживання терміноодиниць із пропріативами в сучасних медичних дослідженнях [Текст] = The range of problems of terminological terms use with propriatives in modern medical investigations / Н. І. Бицко // Клінічна та експериментальна патологія. - 2018. - Т. Т.17, № 3. - С. 141-145. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
МЕДИЦИНСКАЯ ТЕРМИНОЛОГИЯ СИСТЕМАТИЗИРОВАННАЯ -- SYSTEMATIZED NOMENCLATURE OF MEDICINE
ЛЕКСИКА -- VOCABULARY
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
Аннотация: Проведення лексико-стилістичного дослідження науково-медичних текстів щодо коректного вживання терміноодиниць з пропріативами. Матеріал і методи. Вибірка фактичного матеріалу із «Англо-українського ілюстрованого медичного словник Дорланда» у двох томах та «Словника-довідника ендокринолога» Казакова А.В., Кравчун Н.А., Ільїної І.М. [1, 12], яка дозволила продемонструвати через призму систематизації лексико-стилістичних методів дослідження вживання епонімійної лексики в медичній терміносистемі. Результати дослідження. Дослідження свідчить, що саме використання загальних ономастичних принципів (етимологічного, формантного (словотвірного) і лексико-семантичного) дозволять максимально розкрити природу номінації складних медичних термінів, визначити міжмовні зв’язки, вказати на історико-антропонімічний характер іменування термінологічних одиниць, що містять власні назви. Висновки. Пропоноване дослідження має практичне спрямування й теоретичне обґрунтування, адже має зв’язок з важливими науковими завданнями сьогодення – упровадження офіційної національної термінології для широкого загалу лікарів-практиків, науковців різних спеціалізацій, у навчальному процесі – для підготовки грамотних спеціалістів з різних дисциплін
Свободных экз. нет

Найти похожие

17.


   
    Доктор філологічних наук, професор Тетяна Віталіївна Філат (до ювілею від дня народження) [Текст] // Медичні перспективи. - 2020. - Т. 25, № 4. - С. 229-230


MeSH-главная:
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS (история, тенденции)
ЯЗЫКИ -- LANGUAGE (история)
Доп.точки доступа:
Філат, Тетяна Віталіївна (професор, доктор філологічних наук ; філолог ; 11.10.1960)

Свободных экз. нет

Найти похожие

18.


    Паласюк, Б. М.
    Міждисциплінарна інтеграція – основа професійної спрямованості навчання у медичному закладі вищої освіти [Текст] = Іnterdisciplinary integration as the basis of professional orientation of education in higher medical educational institution / Б. М. Паласюк, М. І. Шкільна // Медична освіта. - 2021. - N 4. - С. 42-46


MeSH-главная:
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
МЕДИЦИНСКАЯ ТЕРМИНОЛОГИЯ СИСТЕМАТИЗИРОВАННАЯ -- SYSTEMATIZED NOMENCLATURE OF MEDICINE
Аннотация: У статті розглянуто роль міждисциплінарної інтеграції як необхідної складової навчального процесу в системі медичної освіти, що дає змогу доповнити зміст однієї дисципліни знаннями з іншої та обґрунтовує можливість комплексного вирішення завдань медичної практики методом широкого інтегрування набутої під час вивчення різноманітних дисциплін інформації. Багаторічний досвід викладання навчальної дисципліни «Латинська мова та медична термінологія» свідчить про наявність тісних інтеграційних зв’язків з іншими дисциплінами, насамперед, анатомією людини, фармакологією, біологією тощо, а також у контексті значення латинської мови для формування термінологічної компетентності майбутніх медиків з усіма дисциплінами, які студенти вивчають на старших курсах. Сучасна анатомічна термінологія складається переважно з латинських термінів, тому формування на заняттях з латинської мови умінь правильного читання анатомічних термінів, засвоєння основ латинської граматики, необхідної лексики і греко-латинських словотворчих елементів сприяє виробленню навичок грамотного використання анатомічних номенклатурних найменувань і дозволяє студентам використовувати набуті теоретичні знання на заняттях з анатомії. Метою вивчення розділу «Фармацевтична термінологія» у курсі латинської мови є навчити студентів правильно виписувати рецепти на різні форми ліків, сприяти усвідомленому засвоєнню і вживанню фармацевтичних термінів і таким чином сформувати термінологічну основу для вивчення предмета «Фармакологія». Під час вивчення клінічної термінології студенти вчаться формулювати прості медичні діагнози, засвоюють загальні вислови, які описують властивості стану хвороби і способи її лікування
The article deals with the role of interdisciplinary integration as a necessary component of the educational process in the system of medical education; it allows to supplement the content of one discipline with knowledge from another and substantiates the possibility of comprehensive solution of tasks of medical practice using the method of wide integration of information acquired during the study of various disciplines. Long experience in teaching the subject “Latin and Medical Terminology” shows the presence of close integration links with other disciplines, e.g. Human Anatomy, Pharmacology, Biology, etc., as well as in the context of the importance of Latin for the formation of terminological competence of future doctors in all disciplines, which senior students study. Modern anatomical terminology consists mainly of Latin terms, therefore the formation of the correct reading skills of anatomical terms in the Latin language classes and mastering the basis of Latin grammar, vocabulary, Greek and Latin word-building elements contribute to develop skills of competent application of anatomical nomenclature and allow students to use the acquired theoretical knowledge in anatomy classes. The purpose of studying the “Pharmaceutical Terminology” section in the Latin Language course is to teach students to write prescriptions correctly for various forms of drugs, to promote the conscious mastering and usage of pharmaceutical terms and thus, to form a terminological basis for studying the “Pharmacology” subject. Students learn to formulate simple medical diagnoses, understand general expressions that describe the properties of the disease and ways to treat it during clinical terminology studying
Доп.точки доступа:
Шкільна, М. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

19.


    Бардов, В. Г.
    Мовне питання в Україні та українізація викладання в Київському медичному інституті в 20-30-і роки [Текст] / В. Г. Бардов, С. Т. Омельчук, А. М. Гринзовський // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2000. - № 2. - С. 112-115


MeSH-главная:
УКРАИНА -- UKRAINE
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (организация и управление, тенденции)
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS (история, тенденции)
Доп.точки доступа:
Омельчук, С. Т.
Гринзовський, А. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

20.


    Шарбенко, Т. В.
    Мовно-жанрова специфіка наукової статті зі стоматології як цілісного наукового твору [Текст] / Т. В. Шарбенко, Т. О. Лещенко // Український стоматологічний альманах. - 2012. - № 1. - С. 3-11


MeSH-главная:
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS (использование)
ИЗДАНИЯ -- PUBLICATIONS (стандарты)
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY (организация и управление)
НАУКА -- SCIENCE (организация и управление)
Доп.точки доступа:
Лещенко, Т. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-20    21-31 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)