Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (19)Библиотечные издания (252)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=интернет<.>)
Общее количество найденных документов : 156
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Giezendanner, P.
    Выйти из тени [Текст] / P. Giezendanner // Новое в стоматологии. - 2010. - № 1. - С. 98-104

Рубрики: Интернет

   Стоматологи--организ


   Зубные техники--тенденции


   Стоматологической практики типы--организ


Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


   
    Упровадження інтернет-сервісу socrative у навчальну роботу студентів медичних вузів [Текст] = The “socrative” internet-service implementation to educational work of medical higher educational institutions’ students / В. О. Потапов [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 60-63. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET (использование, тенденции)
ПРОГРАММНОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ -- SOFTWARE
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
Аннотация: З метою підвищення пізнавального інтересу студентів на кафедрі акушерства та гінекології було впроваджено інтернет-сервіс Socrative, що дозволило проводити повністю електронний поточний та підсумковий тестовий контроль знань. Оскільки на кафедрі є доступним швидкісний інтернет через Wi-Fi, не стало необхідності в утриманні цілого комп’ютерного класу. В якості засобу роботи з тестами стали планшетні комп’ютери кафедри або смартфони студентів з доступом до Wi-Fi. Після закінчення тестування студент отримує повідомлення з інформацією про витрачений час та відсоток правильних відповідей, а викладач у режимі реального часу – детальну інформацію про проходження екзамену. Висновки. Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема Інтернет-сервісу Socrative, у навчальну діяльність кафедри акушерства та гінекології Дніпропетровської медичної академії значно підвищило ергономіку навчальної роботи та ефективність роботи кафедри в цілому, об’єктивність та швидкість взаємодії між викладачами та студентами. Подальше впровадження сучасних комунікаційних технологій дозволить досягти суттєвого економічного ефекту та є майже невичерпним ресурсом подальшого розвитку медичної освіти
Доп.точки доступа:
Потапов, В. О.
Хасхачих, Д. А.
Демченко, Т. В.
Гарагуля, І. С.
Чуйко, В. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Курінний, А. В.
    Створення та розробка онлайн-курсу на платформі Open edX [Текст] = Designing and developing online courses on the open EDx platform / А. В. Курінний, В. В. Вольвач, В. І. Дарій // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 37-40. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса

MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET (использование, тенденции)
ПРОГРАММНОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СОЗДАНИЕ -- SOFTWARE DESIGN
Аннотация: Існують дві найпоширеніші системи управління онлайн курсом. Це платформи Moodle і Open edX – вільні онлайн системи управління навчанням, які дозволяють викладачам створювати динамічні курси. При цьому платформа edX новіша, з відкритим вихідним кодом, що створю учням і педагогам нові можливості творити й ділитися, викладати й вивчати через дослідження; адаптуватися до індивідуальних навчальних потреб, щоб вони могли створювати, проектувати, винаходити й будувати за допомогою технологій. Виділимо загальні принципи навчання за допомогою Open edX: вільний графік навчання, змішана модель навчання, нетворкінг і корисні знайомства. Після затверждення робочої програми колегія авторів приступає до розробки проекту сценарію онлайн курсу. Наступний етап – створення сценарію онлайн курсу. Це завершений проект, який розпочинає новий етап – технічне заповнення матеріалом он-лайн курсу на платформу Open edX Studio. Для максимального обміну інформацією між тьютером і слухачами, необхідно використовувати можливості Microsoft Office 365, який надає слухачеві повний набір інструментів для роботи з документами та спілкування в мережі, один з яких Скайп для бізнесу. Таким чином, розроблений онлайн курс готовий до початку реєстрації слухачів на курс, а студенти мають повний набір інструментів для належного навчання і засвоєння матеріалів курсу. Висновок. Дистанційне навчання може бути таким же ефективним, як і традиційне. Масові відкриті онлайн-курси в інтернеті активно витісняють інші форми дистанційного навчання. Платформа edX новіша і має відкритий код, що дає їй велику перевагу над Moodle. Процес створення онлайн-курсу треба ділити на такі тапи, як: розробка робочої програми (тематичний план), проекту сценарію онлайн-курсу (розширений план курсу), сценарію онлайн-курсу (наповнення матеріалом проекту сценарію) і технічний перенос сценарію в Open edX Studio
Доп.точки доступа:
Вольвач, В. В.
Дарій, В. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Шкоба, Я. В.
    Використання сучасних інформаційних ресурсів в оториноларингології [Текст] / Я. В. Шкоба, Р. А. Абизов // Журнал вушних, носових і горлових хвороб. - 2009. - № 1. - С. 65-67

Рубрики: Оториноларингология

   Интернет


   Информационные системы


Доп.точки доступа:
Абизов, Р. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


   
    Інтернет-ресурси з кардіології в Україні. [Текст] // Український кардіологічний журнал. - 2004. - № 2. - С. 123-124

Рубрики: Интернет

   Информатика медицинская


   Кардиология


Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Титова, С.
    Интернет-аптека: проходить или не проходить мимо? [Текст] / С. Титова // Твое здоровье.Издательство "Знание". - 2005. - № 3. - С. 18-21

Рубрики: Интернет

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Мороз, В.
    Чому в інформаційному просторі все більше фальшивих експертів? [Текст] / В. Мороз // Діабет. Ожиріння. Метаболічний синдром. - 2020. - N 1. - С. 35-37


MeSH-главная:
ИНФОРМАЦИИ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- INFORMATION DISSEMINATION
ТЕЛЕКОММУНИКАЦИИ -- TELECOMMUNICATIONS
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET
МЕДИЦИНА -- MEDICINE
Аннотация: “Ви за чи проти вакцинації?” – це питання для професійних лікарів видається безглуздим, адже вакцинація стала здобутком медицини в 20 столітті, щороку оберігаючи життя сотень мільйонів людей. Однак в сучасному інформаційному просторі такі питання звучать й надалі, а противники вакцинації викладуть вам багато аргументів, чому “не потрібно робити”, навіть якщо ці аргументи не мають нічого спільного з медициною
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


   
    Особенности употребления психоактивных веществ среди пользователей русскоязычного сегмента сети Интернет в 2011 г. [Текст] / Е. Ю. Тетенова [и др.] // Вопросы наркологии. - 2013. - № 2. - С. 52-62


MeSH-главная:
ПСИХОТРОПНЫЕ СРЕДСТВА -- PSYCHOTROPIC DRUGS (вредные воздействия, прием и дозировка)
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET (использование)
(вредные воздействия, терапия, эпидемиология)

(терапия, эпидемиология)
Доп.точки доступа:
Тетенова, Е. Ю.
Надеждин, А. В.
Колгашкин, А. Ю.
Федоров, М. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Павленко, Е. В.
    Киберпространство медицины: интернет как враг и союзник врача и пациента [Текст] / Е. В. Павленко // Социология медицины. - 2013. - № 1. - С. 42-46


MeSH-главная:
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET
МЕДИЦИНА -- MEDICINE (тенденции)
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Тарамакин, Р. Б.
    Имидж факультета психологии Калужского государственного университета и новые медиа [Текст] / Р. Б. Тарамакин // Психология в вузе. - 2013. - № 3. - С. 63-66


MeSH-главная:

МОДЕЛИ ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ -- MODELS, THEORETICAL
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET (использование, организация и управление, тенденции)
Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)