Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (19)Библиотечные издания (252)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=интернет<.>)
Общее количество найденных документов : 156
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Giezendanner P.
Заглавие : Выйти из тени
Место публикации : Новое в стоматологии. - 2010. - № 1. - С. 98-104 (Шифр НР25/2010/1)
Предметные рубрики: Интернет
Стоматологи-- организ
Зубные техники-- тенденции
Стоматологической практики типы-- организ
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Потапов В. О., Хасхачих Д. А., Демченко Т. В., Гарагуля І. С., Чуйко В. І.
Заглавие : Упровадження інтернет-сервісу socrative у навчальну роботу студентів медичних вузів
Параллельн. заглавия :The “socrative” internet-service implementation to educational work of medical higher educational institutions’ students
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 60-63 (Шифр МУ7/2017/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET
ПРОГРАММНОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ -- SOFTWARE
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Аннотация: З метою підвищення пізнавального інтересу студентів на кафедрі акушерства та гінекології було впроваджено інтернет-сервіс Socrative, що дозволило проводити повністю електронний поточний та підсумковий тестовий контроль знань. Оскільки на кафедрі є доступним швидкісний інтернет через Wi-Fi, не стало необхідності в утриманні цілого комп’ютерного класу. В якості засобу роботи з тестами стали планшетні комп’ютери кафедри або смартфони студентів з доступом до Wi-Fi. Після закінчення тестування студент отримує повідомлення з інформацією про витрачений час та відсоток правильних відповідей, а викладач у режимі реального часу – детальну інформацію про проходження екзамену. Висновки. Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема Інтернет-сервісу Socrative, у навчальну діяльність кафедри акушерства та гінекології Дніпропетровської медичної академії значно підвищило ергономіку навчальної роботи та ефективність роботи кафедри в цілому, об’єктивність та швидкість взаємодії між викладачами та студентами. Подальше впровадження сучасних комунікаційних технологій дозволить досягти суттєвого економічного ефекту та є майже невичерпним ресурсом подальшого розвитку медичної освіти
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Курінний А. В., Вольвач В. В., Дарій В. І.
Заглавие : Створення та розробка онлайн-курсу на платформі Open edX
Параллельн. заглавия :Designing and developing online courses on the open EDx platform
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 37-40 (Шифр МУ7/2017/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET
ПРОГРАММНОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СОЗДАНИЕ -- SOFTWARE DESIGN
Аннотация: Існують дві найпоширеніші системи управління онлайн курсом. Це платформи Moodle і Open edX – вільні онлайн системи управління навчанням, які дозволяють викладачам створювати динамічні курси. При цьому платформа edX новіша, з відкритим вихідним кодом, що створю учням і педагогам нові можливості творити й ділитися, викладати й вивчати через дослідження; адаптуватися до індивідуальних навчальних потреб, щоб вони могли створювати, проектувати, винаходити й будувати за допомогою технологій. Виділимо загальні принципи навчання за допомогою Open edX: вільний графік навчання, змішана модель навчання, нетворкінг і корисні знайомства. Після затверждення робочої програми колегія авторів приступає до розробки проекту сценарію онлайн курсу. Наступний етап – створення сценарію онлайн курсу. Це завершений проект, який розпочинає новий етап – технічне заповнення матеріалом он-лайн курсу на платформу Open edX Studio. Для максимального обміну інформацією між тьютером і слухачами, необхідно використовувати можливості Microsoft Office 365, який надає слухачеві повний набір інструментів для роботи з документами та спілкування в мережі, один з яких Скайп для бізнесу. Таким чином, розроблений онлайн курс готовий до початку реєстрації слухачів на курс, а студенти мають повний набір інструментів для належного навчання і засвоєння матеріалів курсу. Висновок. Дистанційне навчання може бути таким же ефективним, як і традиційне. Масові відкриті онлайн-курси в інтернеті активно витісняють інші форми дистанційного навчання. Платформа edX новіша і має відкритий код, що дає їй велику перевагу над Moodle. Процес створення онлайн-курсу треба ділити на такі тапи, як: розробка робочої програми (тематичний план), проекту сценарію онлайн-курсу (розширений план курсу), сценарію онлайн-курсу (наповнення матеріалом проекту сценарію) і технічний перенос сценарію в Open edX Studio
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шкоба Я. В., Абизов Р. А.
Заглавие : Використання сучасних інформаційних ресурсів в оториноларингології
Место публикации : Журнал вушних, носових і горлових хвороб. - 2009. - № 1. - С. 65-67 (Шифр ЖУ4/2009/1)
Предметные рубрики: Оториноларингология
Интернет
Информационные системы
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : Інтернет-ресурси з кардіології в Україні.
Место публикации : Український кардіологічний журнал. - 2004. - № 2. - С. 123-124 (Шифр УУ11/2004/2)
Предметные рубрики: Интернет
Информатика медицинская
Кардиология
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Титова С.
Заглавие : Интернет-аптека: проходить или не проходить мимо?
Место публикации : Твое здоровье.Издательство "Знание". - 2005. - № 3. - С. 18-21 (Шифр 70063/2005/3)
Предметные рубрики: Интернет
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мороз В.
Заглавие : Чому в інформаційному просторі все більше фальшивих експертів?
Место публикации : Діабет. Ожиріння. Метаболічний синдром. - 2020. - N 1. - С. 35-37 (Шифр ДУ25/2020/1)
MeSH-главная: ИНФОРМАЦИИ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- INFORMATION DISSEMINATION
ТЕЛЕКОММУНИКАЦИИ -- TELECOMMUNICATIONS
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET
МЕДИЦИНА -- MEDICINE
Аннотация: “Ви за чи проти вакцинації?” – це питання для професійних лікарів видається безглуздим, адже вакцинація стала здобутком медицини в 20 столітті, щороку оберігаючи життя сотень мільйонів людей. Однак в сучасному інформаційному просторі такі питання звучать й надалі, а противники вакцинації викладуть вам багато аргументів, чому “не потрібно робити”, навіть якщо ці аргументи не мають нічого спільного з медициною
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Тетенова Е. Ю., Надеждин А. В., Колгашкин А. Ю., Федоров М. В.
Заглавие : Особенности употребления психоактивных веществ среди пользователей русскоязычного сегмента сети Интернет в 2011 г.
Место публикации : Вопросы наркологии. - 2013. - № 2. - С. 52-62 (Шифр ВР85/2013/2)
MeSH-главная: ПСИХОТРОПНЫЕ СРЕДСТВА -- PSYCHOTROPIC DRUGS
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET



Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Павленко Е. В.
Заглавие : Киберпространство медицины: интернет как враг и союзник врача и пациента
Место публикации : Социология медицины. - 2013. - № 1. - С. 42-46 (Шифр 81769/2013/1)
MeSH-главная: ИНТЕРНЕТ -- INTERNET
МЕДИЦИНА -- MEDICINE
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Тарамакин Р. Б.
Заглавие : Имидж факультета психологии Калужского государственного университета и новые медиа
Место публикации : Психология в вузе. - 2013. - № 3. - С. 63-66 (Шифр 81929/2013/3)
MeSH-главная:
МОДЕЛИ ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ -- MODELS, THEORETICAL
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)