Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (270)Редкие издания (145)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=психиатрия<.>)
Общее количество найденных документов : 240
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Юрценюк, О. С.
    Особливості викладання навчальної дисципліни «Психіатрія та наркологія» студентам закладів вищої освіти в умовах воєнного стану [Текст] = Features of teaching the course of psychiatry and narcology to students of higher education institutions of the martial state / О. С. Юрценюк // Буковинський медичний вісник. - 2023. - Т. 27, № 1. - С. 90-93. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (организация и управление, тенденции)
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (обучение, организация и управление, тенденции)
НАРКОЛОГИЯ -- NARCOLOGY (обучение, организация и управление, тенденции)
Аннотация: Мета роботи – сформувати методологічні основи викладання навчальної дисципліни «Психіатрія та наркологія» в сучасних умовах воєнного часу. Виділити інноваційні підходи щодо ефективного викладання дисципліни, зокрема в дистанційному форматі навчання. Методи дослідження − загальнонаукові та конкретно-наукові. Результати дослідження та їх обговорення. Стаття присвячена особливостям методології викладання навчальної дисципліни «Психіатрія та наркологія» в сучасних умовах воєнного часу, що допомагає майбутнім лікарям засвоїти основи клінічних дисциплін. Опанування знаннями та навичками щодо діагностики стану психічного здоров’я людини, клінічних симптомів, профілактики порушення психічних функцій у процесі життєдіяльності та при різних коморбідних захворюваннях, проведення медичної та психологічної експертизи та реабілітації хворих. Висвітлено методологію проведення практичних занять для студентів-медиків та використання системи MOODLE для ефективного онлайн навчання. Висновки. Враховуючи проведений аналіз інформації щодо викладання навчальної дисципліни «Психіатрія та наркологія» студентам закладів вищої освіти в умовах воєнного часу, нами описано можливості застосування систем для дистанційного навчання, зокрема системи MOODLE, для підготовки студентів вищої школи до занять за умови доступу до мережі Інтернет
To form the methodological foundations of teaching the academic discipline "Psychiatry and Narcology" in modern wartime conditions. To highlight innovative approaches to effective teaching of the discipline, in particular in the distance learning format. Material and methods. General scientific and specific scientific. Results. The article is devoted to the peculiarities of the teaching methodology of the academic discipline "Psychiatry and Narcology" in modern wartime conditions, which helps future doctors to learn the basics of clinical disciplines. It is necessary to master knowledge and skills regarding the diagnosis of the state of mental health of a person, clinical symptoms, prevention of impairment of mental functions in the process of life and various comorbid diseases, conducting medical and psychological examination and rehabilitation of patients. The methodology of conducting practical classes for medical students and using the MOODLE system for effective online learning are highlighted. Conclusions. Taking into account the analysis of information on the teaching of the academic discipline "Psychiatry and Narcology" to students of higher education institutions in wartime conditions, we have described the possibilities of using systems for distance learning, in particular the MOODLE system for preparing students of higher education for classes with access to the Internet
Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


   
    Про затвердження Переліку спеціальних закладів з надання психіатричної допомоги [Текст] : наказ Міністерства охорони здоров’я України № 516 від 20.03.2018 р. // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - 2022. - N 7. - С. 37-38


MeSH-главная:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ УЧРЕЖДЕНИЯ -- HEALTH FACILITIES (законодательство и юриспруденция)
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (законодательство и юриспруденция)
ПСИХИАТРИЧЕСКОЕ ОТДЕЛЕНИЕ БОЛЬНИЦЫ -- PSYCHIATRIC DEPARTMENT, HOSPITAL (законодательство и юриспруденция)
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
УКРАИНА -- UKRAINE
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Мазур, О. П.
    Сторінки історії Вінницької психоневрологічної лікарні в книжкових пам’ятках [Текст] = Pages of the history of Vinnytsia Psychoneurological Hospital in book memorabilia / О. П. Мазур // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2022. - Т. 26, № 3. - С. 519-522. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ИСТОРИЯ 20 ВЕКА -- HISTORY, 20TH CENTURY
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (история)
ПСИХИАТРИЧЕСКОЕ ОТДЕЛЕНИЕ БОЛЬНИЦЫ -- PSYCHIATRIC DEPARTMENT, HOSPITAL (история)
БИБЛИОТЕЧНОГО КОЛЛЕКЦИОНИРОВАНИЯ РАЗВИТИЕ -- LIBRARY COLLECTION DEVELOPMENT (использование, история, тенденции)
Аннотация: У статті представлено видання з історії медичної психології та психіатрії з власницькими штампами “Библіотека Винницкой Окружной Лечебницы”, які зберігаються у фонді Наукової бібліотеки ВНМУ ім. М. І. Пирогова
The article presents publications on the history of medical psychology and psychiatry with proprietary stamps "Library of Vinnytsia District Hospital", which are stored in the fund of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya Scientific Library
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


   
    Ставлення медичних працівників сфери охорони психічного здоров’я до власного здоров’я [Текст] / В. В. Чорна [та ін.] // Медичні перспективи. - 2021. - Т. 26, № 2. - С. 188-196. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-главная:
ПСИХИЧЕСКОГО ЗДОРОВЬЯ СЛУЖБЫ -- MENTAL HEALTH SERVICES (законодательство и юриспруденция, использование, организация и управление, стандарты, статистика, тенденции)
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (законодательство и юриспруденция, кадры, организация и управление, стандарты, статистика)
МЕДИЦИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ -- MEDICAL STAFF (использование, психология, стандарты, статистика, тенденции, этика)
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH (кадры, стандарты, статистика, тенденции, этика)
Аннотация: У статті представлені результати теоретичного та експериментального досліджень ступенів ціннісно-мотиваційного, пізнавального, емоційного та поведінкового компонентів у медичних працівників психіатричних закладів охорони здоров’я щодо питання: ставлення до свого власного здоров’я. Визначено ступінь ризику та цінність особистого здоров’я медичних працівників. Розкрито основні складові та фактори, що впливають на ставлення до особистого здоров’я. Проаналізовано усвідомлення власних емоційно-когнітивних переживань медичного персоналу психіатричних закладів охорони здоров’я щодо ставлення до їхнього власного здоров’я, його збереження та зміцнення. За результатами досліджень ціннісно-мотиваційної складової у медичних працівників психіатричних закладів охорони здоров’я в ієрархії цінностей у житті встановлено, що особисте здоров’я, на думку 15,2% чоловіків – представників середнього медичного персоналу (СМП), 15,1% жінок лікарів-психіатрів та жінок ШМД, 14,8% чоловіків лікарів-психіатрів, знаходиться на другому місці. У разі погіршення власного здоров’я 35,6% жінок та 35,5% чоловіків лікарів-психіатрів займаються самолікуванням, аналогічна тенденція і серед ШМД (31,3% – жінок ШМД, 31,5% – чоловіки ШМД). Не звертають увагу на хворобу жінки лікарі-психіатри у 25,8% випадках та чоловіки ШМД у 23,1% випадках, що призводить до виникнення професійних захворювань та хронічних хвороб. При цьому профзахворювання серед лікарів та ШМД не перевищують 10% від загальної кількості профзахворювань по Україні, що пояснюється самолікуванням та несвоєчасним зверненням. Тому статистичні дані професійних захворювань медичних працівників закладів охорони здоров’я є свідомо заниженими порівняно з фактичними
Доп.точки доступа:
Чорна, В. В.
Махнюк, В. М.
Хлєстова, С. С.
Гуменюк, Н. І.
Чайка, Г. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Пінчук, І.
    Символічні події в історії української психіатрії [Текст] / І. Пінчук // НейроNEWS. - 2021. - № 8. - С. 7-9


MeSH-главная:
КРАТКИЙ ОБЗОР -- OUTLINES
МЕЖДУНАРОДНОЕ СОТРУДНИЧЕСТВО -- INTERNATIONAL COOPERATION
СОЦИАЛЬНОГО КОНТРОЛЯ ПОЛИТИКА -- SOCIAL CONTROL POLICIES (тенденции)
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (история, тенденции)
Аннотация: За матеріалами Всесвітнього саміту з питань психічного здоров’я «Зверніть увагу на наші права, зараз!» (6–7 жовтня 2021 р., Париж)
Всесвітній день психічного здоров’я, який щороку відзначають 10 жовтня, цьогоріч пройшов під девізом «Охорона психічного здоров’я для всіх: давайте втілимо це в реальність»
Наша країна зустріла День психічного здоров’я затверд­женням Кабінетом Міністрів України Плану заходів на 2021–2023 роки з реалізації Концепції розвитку охорони психічного здоров’я в Україні на період до 2030 року, який спрямований на створення цілісної та ефективної ­системи охорони психічного здоров’я в країні та сприятиме підвищенню рівня психічного здоров’я українців і покращенню якості їхнього життя
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Юрценюк, О. С.
    Особливості клініко-анамнестичного психіатричного дослідження студентів закладів вищої освіти [Текст] / О. С. Юрценюк, Н. С. Карвацька, С. Д. Савка // Клінічна та експериментальна патологія. - 2021. - Т. 20, № 4. - С. 93-98. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
Аннотация: Загальновизнано, що студентський період найсприятливіший для маніфестації та розвитку психічних захворювань, переважно непсихотичного рівня. Це обумовлює актуальність пошуку нових форм своєчасної діагностики непсихотичних психічних розладів (НПР) в осіб молодого віку. Мета дослідження – провести клініко-анамнестичне психіатричне дослідження студентів закладів вищої освіти (ЗВО) з метою визначення його ролі в комплексній сучасній діагностиці непсихотичних психічних розладів у даного контингенту. Матеріали і методи. З дотриманням принципів біоетики та деонтології проведено суцільне комплексне обстеження 1235 студентів. Застосовані методи: клінічний, клініко-психопатологічний, клініко-епідеміологічний, клінікоанамнестичний, експериментально-психологічний та статистичний. Результати. Достовірно частіше студенти вважали, що мають гарний стан власного здоров’я 37,69% (ІІ група) та 17,03% (І група), а незадовільно почували себе 21,77% (І група) та 4,68% (ІІ група) (р0,05). За рештою показників, стосовно частоти відвідування лікарів, наявних травм голови, перенесеної застуди, соматичних захворювань в обох групах достовірних розбіжностей не виявлено (р0,05). Більшість студентів основної групи оцінювали стан свого здоров’я, як задовільний (61,20%), причому достовірних відмінностей між чоловіками та жінками не було (65,98% та 59,09% відповідно (р0,05)). Висновки. У результаті проведеного клініко-анамнестичного дослідження студентів ЗВО встановлено позитивний вплив психоедукації та скринінгового обстеження на ставлення обстежуваних до стану власного здоров’я, що підвищує ефективність ранньої діагностики НПР.
Доп.точки доступа:
Карвацька, Н. С.
Савка, С. Д.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


   
    Психологія і психіатрія [Текст] = Psychology & psychiatry // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2021. - № спецвип. №3. - С. 72-78


MeSH-главная:
ПСИХОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- PSYCHOLOGY, MEDICAL (методы, организация и управление, тенденции)
ПСИХОЛОГИЯ КЛИНИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, CLINICAL (методы, организация и управление, тенденции)
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (методы, организация и управление, тенденции)
ДЕПРЕССИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- DEPRESSIVE DISORDER
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ -- BURNOUT, PROFESSIONAL
КОМБАТАНТНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- COMBAT DISORDERS
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


   
    Сучасний стан та перспективи підготовки лікарів-інтернів за спеціальністю «Психіатрія» [Текст] = The modern state and perspectives of intern doctor’s education in Psychiatry / О. П. Венгер [та ін.] // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2020. - N 1. - С. 61-66


MeSH-главная:
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
Аннотация: Висвітлено сучасні підходи до забезпечення підготовки лікарів-інтернів за спеціальністю «Психіат­рія». Працівники кафедри психіатрії, наркології та медичної психології Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України активно удосконалюють підготовку майбутніх лікарів-психіатрів для втілення концепції «lifelong learning», тобто забезпечення безперервності освітнього процесу. Традиційно основною метою підготовки є удосконалення професійних навичок з основних розділів психіатрії, вивчення клініки та діагностики психічних розладів, методів їх лікування, реабілітації та профілактики. Виконання курсів навчальної програми інтернами на базі стажування досягається шляхом їх практичної лікарської діяльності під керівництвом безпосереднього керівника інтернів у спеціалізованих відділеннях з впровадженням швейцарського досвіду психіатричної допомоги для пацієнтів з психічними розладами. Особливу увагу приділяють мотивації інтернів, оскільки вона корелює із самооцінкою та рівнем домагань особистості, визначає потенційні можливості особистості, активність або пасивність суб’єкта в професійній діяльності та професійний розвиток спеціаліста. Лікарі-інтерни на кафедрі психіатрії долучаються до участі в об’єктивному структурованому клінічному іспиті, що позитивно впливає на рівень клінічної обізнаності інтернів. Висновки. Такі напрямки удосконалення післядипломної освіти змінюють парадигму ставлення до психічно хворих, їх статус у суспільстві, пропагують толерантність та терпиміст
Using bibliosemantic method and method of system analysis we investigated the legal framework for postgraduate training of specialists in internships in the specialty of Psychiatry. Results. The article highlights modern approaches to the training of interns in Psychiatry. The Department of Psychiatry, Narcology and Medical Psychology of I. Horbachevsky Ternopil National Medical University is actively refining the training of future psychiatrists to implement the concept of “lifelong learning”, that is, ensuring the continuity of the educational process. Traditionally, the main goal of training is to improve the professional skills in the main sections of Psychiatry, to learn the clinic and the diagnostic of mental disorders, their methods of treatment, rehabilitation and prevention. Performing of training courses is achieved through their practical medical activities under the direction of the intern instructors in specialized departments, with the introduction of the Swiss experience in psychiatric care for patients with mental disorders. Much attention is paid to the motivation of interns, since it correlates with the self-esteem and level of personality claims, identifies the potential capabilities of the individual, the activity or passivity of the subject in professional activities, determines the professional development of the specialist. Interns at the Department of Psychiatry have traditionally been admitted to receive an objective structured clinical examination (OSCE), which positively affects the level of clinical knowledge of interns. Conclusion. Such areas of improvement of postgraduate education change the paradigm of the attitude towards mentally ill, their status in society, and promote tolerance and patience.
Доп.точки доступа:
Венгер, О. П.
Смашна, О. Є.
Сас, Л. М.
Мисула, Ю. І.
Білоус, В. С.
Люта, О. О.
Гусєва, О. П.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


   
    Інтердисциплінарна інтеграція мікробіології та психіатрії в діагностиці прогресивного паралічу [Текст] = Interdisciplinary integration of microbiology and psychiatry in diagnostics of progressive paralysis / В. М. Мруг [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2020. - Т. 24, № 1. - С. 134-137. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
НЕЙРОСИФИЛИС -- NEUROSYPHILIS (диагностика, микробиология, патофизиология, этиология)
ПАРАЛИЧ БУЛЬБАРНЫЙ ПРОГРЕССИВНЫЙ -- BULBAR PALSY, PROGRESSIVE (диагностика, микробиология, патофизиология, этиология)
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (обучение, организация и управление)
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (обучение, организация и управление)
ФЛЮОРЕСЦЕНЦИЯ -- FLUORESCENCE
ИММОБИЛИЗАЦИЯ -- IMMOBILIZATION (использование, методы)
Аннотация: У статті аргументується важливість міждисциплінарної інтеграції теоретичних та клінічних дисциплін при підготовці лікаря. Метою роботи є забезпечення формування цілісної системи знань, умінь і практичних навичок, необхідних для обґрунтування постановки діагнозу — нейросифіліс, методів лабораторної діагностики та етіотропної терапії, які започатковуються під час вивчення курсу мікробіології і закріплюються при засвоєнні навчальної дисципліни психіатрії та наркології. За останні 30 років у всьому світі спостерігається зростання захворюваності на сифіліс, збільшується і кількість випадків нейросифілісу та пізніх форм захворювання. Це можна пов’язати із пізнім зверненням хворих до лікаря, широкою розповсюдженістю безконтрольного некваліфікованого лікування та частою асоціацією сифілісу та ВІЛ-інфекції. Основними клінічними ознаками прогресивного паралічу є когнітивні розлади, порушення регуляції довільної діяльності; емоційні та поведінкові розлади, псевдоневрастенічна симптоматика, некритичність до свого стану, патогномонічні та неспецифічні неврологічні розлади. Для діагностики в якості скринінгових методик використовують нейропсихологічні тести. Як правило, діагноз підтверджується позитивними стандартними серологічними реакціями: реакцією зв’язування комплементу Васермана, реакцією імобілізації блідих трепонем та реакцією імунної флюоресценції. Для діагностики пізніх та латентних форм сифілісу, наслідком яких є розвиток прогресивного паралічу, використовують також реакцію Васермана зі спино-мозковою рідиною. Із сучасних досліджень застосовують імуноферментний аналіз та молекулярно-генетичний метод, реакцію Ланге. Таким чином, достовірна діагностика прогресивного паралічу за допомогою клініко-анамнестичного методу, нейропсихологічних шкал, лабораторних методів дослідження та оцінки неврологічного статусу дозволить вирішити основну задачу лікаря — допомогти хворому, призначивши обґрунтовану етіотропну та патогенетичну терапію
The article argues the importance of interdisciplinary integration of theoretical and clinical disciplines in the preparation of a doctor. The purpose of the work is to ensure the formation of an integrated system of knowledge, skills and practical skills necessary to justify the diagnosis of neurosyphilis of syphilis, methods of laboratory diagnostics and etiological therapy of progressive paralysis, which are laid down when studying a course of Microbiology and are fixed when mastering the educational discipline of Psychiatry and Narcology. Over the past 30 years, an increase in the incidence of syphilis has been observed throughout the world, and the number of cases of neurosyphilis and late forms of the disease has been increasing. This can be attributed to the late visits of patients to the doctor, the widespread uncontrolled unqualified treatment and the frequent association of syphilis and HIV infection. The main clinical signs of progressive paralysis are cognitive impairment, impaired regulation of voluntary activity, emotional and behavioral disorders, pseudo-neurotic symptoms, uncriticality, pathognomonic and nonspecific neurological disorders. For diagnosis, neuropsychological scales are used as screening techniques. As a rule, the diagnosis is confirmed by positive standard serological reactions: the Wassermann complement binding reaction, the pale treponema immobilization reaction, and the immune fluorescence reaction. For the diagnosis of late and latent forms of syphilis, the result of which is the development of progressive paralysis, Wassermann reaction with cerebrospinal fluid is also used. From modern studies, enzyme immunoassay and the molecular genetic method, the Lange reaction are used. Of great importance are laboratory indicators of the presence of inflammatory phenomena and neuroimaging methods. Thus, reliable diagnosis of progressive paralysis using the clinical anamnestic method, neuropsychological scales, laboratory methods of research and assessment of neurological status will help to solve the main task of the doctor — to help the patient by prescribing reasonable etiotropic and pathogenetic therapy
Доп.точки доступа:
Мруг, В. М.
Мруг, О. Ф.
Римша, О. В.
Стукан, О. К.
Щепіна, Н. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Крамар, Ю. А.
    Методологія навчання лікарів у процесі безперервного професійного розвитку [Текст] / Ю. А. Крамар, Г. Я. Пилягіна // НейроNEWS. - 2020. - № 4. - С. 20-22


MeSH-главная:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (стандарты)
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, организация и управление, тенденции)
ТЕХНОЛОГИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- TECHNOLOGY TRANSFER
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (методы, обучение, организация и управление, тенденции)
Аннотация: У статті представлено основні методи навчання, які є ефективними в освітньому процесі лікарів. Ці ме­то­ди застосовують на ка­фед­рі психіатрії, ­психотерапії та медичної ­психології Націо­нальної медичної академії після­дипломної освіти ­імені П. Л. Шупика. Внаслідок перебудови системи на­вчання лікарів у напрямі саморозвитку нині кожному самостійно доводиться здобувати знання та підвищу­вати рівень навичок. Тому важливим є ­розуміння принци­пів навчання та засвоєння нової інформації кожним медпрацівником для самовдосконалення
Навчання як один із видів людської діяльності складається з двох взаємопов’язаних процесів — викладання й учіння. Процес навчання ми засвоїли ще в школі, коли спочатку вивчали нову тему, розв’язували завдання, потім писали контрольну роботу і зрештою отримували оцінку. В дорослому віці ми навчаємося не менше — спочатку читаємо, потім практикуємо та очікуємо на результат. Методологією навчання в дорослому віці займається андрагогіка (грец. aner, andros — дорослий і ago — веду) — галузь педагогічної науки, яка розкриває проблеми навчання, виховання й освіти дорослої людини протягом життя. У широкому сенсі андрагогіку варто розуміти як науку особистісної самореалізації людини впродовж усього життєвого циклу
Доп.точки доступа:
Пилягіна, Г. Я.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)