Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (270)Редкие издания (145)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=психиатрия<.>)
Общее количество найденных документов : 240
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Юрценюк О. С.
Заглавие : Особливості викладання навчальної дисципліни «Психіатрія та наркологія» студентам закладів вищої освіти в умовах воєнного стану
Параллельн. заглавия :Features of teaching the course of psychiatry and narcology to students of higher education institutions of the martial state
Место публикации : Буковинський медичний вісник. - 2023. - Т. 27, № 1. - С. 90-93 (Шифр БУ5/2023/27/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
НАРКОЛОГИЯ -- NARCOLOGY
Аннотация: Мета роботи – сформувати методологічні основи викладання навчальної дисципліни «Психіатрія та наркологія» в сучасних умовах воєнного часу. Виділити інноваційні підходи щодо ефективного викладання дисципліни, зокрема в дистанційному форматі навчання. Методи дослідження − загальнонаукові та конкретно-наукові. Результати дослідження та їх обговорення. Стаття присвячена особливостям методології викладання навчальної дисципліни «Психіатрія та наркологія» в сучасних умовах воєнного часу, що допомагає майбутнім лікарям засвоїти основи клінічних дисциплін. Опанування знаннями та навичками щодо діагностики стану психічного здоров’я людини, клінічних симптомів, профілактики порушення психічних функцій у процесі життєдіяльності та при різних коморбідних захворюваннях, проведення медичної та психологічної експертизи та реабілітації хворих. Висвітлено методологію проведення практичних занять для студентів-медиків та використання системи MOODLE для ефективного онлайн навчання. Висновки. Враховуючи проведений аналіз інформації щодо викладання навчальної дисципліни «Психіатрія та наркологія» студентам закладів вищої освіти в умовах воєнного часу, нами описано можливості застосування систем для дистанційного навчання, зокрема системи MOODLE, для підготовки студентів вищої школи до занять за умови доступу до мережі ІнтернетTo form the methodological foundations of teaching the academic discipline "Psychiatry and Narcology" in modern wartime conditions. To highlight innovative approaches to effective teaching of the discipline, in particular in the distance learning format. Material and methods. General scientific and specific scientific. Results. The article is devoted to the peculiarities of the teaching methodology of the academic discipline "Psychiatry and Narcology" in modern wartime conditions, which helps future doctors to learn the basics of clinical disciplines. It is necessary to master knowledge and skills regarding the diagnosis of the state of mental health of a person, clinical symptoms, prevention of impairment of mental functions in the process of life and various comorbid diseases, conducting medical and psychological examination and rehabilitation of patients. The methodology of conducting practical classes for medical students and using the MOODLE system for effective online learning are highlighted. Conclusions. Taking into account the analysis of information on the teaching of the academic discipline "Psychiatry and Narcology" to students of higher education institutions in wartime conditions, we have described the possibilities of using systems for distance learning, in particular the MOODLE system for preparing students of higher education for classes with access to the Internet
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : Про затвердження Переліку спеціальних закладів з надання психіатричної допомоги : наказ Міністерства охорони здоров’я України № 516 від 20.03.2018 р.
Место публикации : Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - Київ, 2022. - N 7. - С. 37-38 (Шифр ЗУ18/2022/7)
MeSH-главная: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ УЧРЕЖДЕНИЯ -- HEALTH FACILITIES
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
ПСИХИАТРИЧЕСКОЕ ОТДЕЛЕНИЕ БОЛЬНИЦЫ -- PSYCHIATRIC DEPARTMENT, HOSPITAL
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
УКРАИНА -- UKRAINE
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мазур О. П.
Заглавие : Сторінки історії Вінницької психоневрологічної лікарні в книжкових пам’ятках
Параллельн. заглавия :Pages of the history of Vinnytsia Psychoneurological Hospital in book memorabilia
Место публикации : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2022. - Т. 26, № 3. - С. 519-522 (Шифр ВУ80/2022/26/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ИСТОРИЯ 20 ВЕКА -- HISTORY, 20TH CENTURY
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
ПСИХИАТРИЧЕСКОЕ ОТДЕЛЕНИЕ БОЛЬНИЦЫ -- PSYCHIATRIC DEPARTMENT, HOSPITAL
БИБЛИОТЕЧНОГО КОЛЛЕКЦИОНИРОВАНИЯ РАЗВИТИЕ -- LIBRARY COLLECTION DEVELOPMENT
Аннотация: У статті представлено видання з історії медичної психології та психіатрії з власницькими штампами “Библіотека Винницкой Окружной Лечебницы”, які зберігаються у фонді Наукової бібліотеки ВНМУ ім. М. І. ПироговаThe article presents publications on the history of medical psychology and psychiatry with proprietary stamps "Library of Vinnytsia District Hospital", which are stored in the fund of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya Scientific Library
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Чорна В. В., Махнюк В. М., Хлєстова С. С., Гуменюк Н. І., Чайка Г. В.
Заглавие : Ставлення медичних працівників сфери охорони психічного здоров’я до власного здоров’я
Место публикации : Медичні перспективи. - Д., 2021. - Т. 26, № 2. - С. 188-196 (Шифр МУ10/2021/26/2)
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-главная: ПСИХИЧЕСКОГО ЗДОРОВЬЯ СЛУЖБЫ -- MENTAL HEALTH SERVICES
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
МЕДИЦИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ -- MEDICAL STAFF
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
Аннотация: У статті представлені результати теоретичного та експериментального досліджень ступенів ціннісно-мотиваційного, пізнавального, емоційного та поведінкового компонентів у медичних працівників психіатричних закладів охорони здоров’я щодо питання: ставлення до свого власного здоров’я. Визначено ступінь ризику та цінність особистого здоров’я медичних працівників. Розкрито основні складові та фактори, що впливають на ставлення до особистого здоров’я. Проаналізовано усвідомлення власних емоційно-когнітивних переживань медичного персоналу психіатричних закладів охорони здоров’я щодо ставлення до їхнього власного здоров’я, його збереження та зміцнення. За результатами досліджень ціннісно-мотиваційної складової у медичних працівників психіатричних закладів охорони здоров’я в ієрархії цінностей у житті встановлено, що особисте здоров’я, на думку 15,2% чоловіків – представників середнього медичного персоналу (СМП), 15,1% жінок лікарів-психіатрів та жінок ШМД, 14,8% чоловіків лікарів-психіатрів, знаходиться на другому місці. У разі погіршення власного здоров’я 35,6% жінок та 35,5% чоловіків лікарів-психіатрів займаються самолікуванням, аналогічна тенденція і серед ШМД (31,3% – жінок ШМД, 31,5% – чоловіки ШМД). Не звертають увагу на хворобу жінки лікарі-психіатри у 25,8% випадках та чоловіки ШМД у 23,1% випадках, що призводить до виникнення професійних захворювань та хронічних хвороб. При цьому профзахворювання серед лікарів та ШМД не перевищують 10% від загальної кількості профзахворювань по Україні, що пояснюється самолікуванням та несвоєчасним зверненням. Тому статистичні дані професійних захворювань медичних працівників закладів охорони здоров’я є свідомо заниженими порівняно з фактичними
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Пінчук І.
Заглавие : Символічні події в історії української психіатрії
Место публикации : НейроNEWS. - 2021. - № 8. - С. 7-9 (Шифр НУ43/2021/8)
MeSH-главная: КРАТКИЙ ОБЗОР -- OUTLINES
МЕЖДУНАРОДНОЕ СОТРУДНИЧЕСТВО -- INTERNATIONAL COOPERATION
СОЦИАЛЬНОГО КОНТРОЛЯ ПОЛИТИКА -- SOCIAL CONTROL POLICIES
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
Аннотация: За матеріалами Всесвітнього саміту з питань психічного здоров’я «Зверніть увагу на наші права, зараз!» (6–7 жовтня 2021 р., Париж)Всесвітній день психічного здоров’я, який щороку відзначають 10 жовтня, цьогоріч пройшов під девізом «Охорона психічного здоров’я для всіх: давайте втілимо це в реальність»Наша країна зустріла День психічного здоров’я затверд­женням Кабінетом Міністрів України Плану заходів на 2021–2023 роки з реалізації Концепції розвитку охорони психічного здоров’я в Україні на період до 2030 року, який спрямований на створення цілісної та ефективної ­системи охорони психічного здоров’я в країні та сприятиме підвищенню рівня психічного здоров’я українців і покращенню якості їхнього життя
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Юрценюк О. С., Карвацька Н. С., Савка С. Д.
Заглавие : Особливості клініко-анамнестичного психіатричного дослідження студентів закладів вищої освіти
Место публикации : Клінічна та експериментальна патологія. - Чернівці, 2021. - Т. 20, № 4. - С. 93-98 (Шифр КУ27/2021/20/4)
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-главная: СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
Аннотация: Загальновизнано, що студентський період найсприятливіший для маніфестації та розвитку психічних захворювань, переважно непсихотичного рівня. Це обумовлює актуальність пошуку нових форм своєчасної діагностики непсихотичних психічних розладів (НПР) в осіб молодого віку. Мета дослідження – провести клініко-анамнестичне психіатричне дослідження студентів закладів вищої освіти (ЗВО) з метою визначення його ролі в комплексній сучасній діагностиці непсихотичних психічних розладів у даного контингенту. Матеріали і методи. З дотриманням принципів біоетики та деонтології проведено суцільне комплексне обстеження 1235 студентів. Застосовані методи: клінічний, клініко-психопатологічний, клініко-епідеміологічний, клінікоанамнестичний, експериментально-психологічний та статистичний. Результати. Достовірно частіше студенти вважали, що мають гарний стан власного здоров’я 37,69% (ІІ група) та 17,03% (І група), а незадовільно почували себе 21,77% (І група) та 4,68% (ІІ група) (р0,05). За рештою показників, стосовно частоти відвідування лікарів, наявних травм голови, перенесеної застуди, соматичних захворювань в обох групах достовірних розбіжностей не виявлено (р0,05). Більшість студентів основної групи оцінювали стан свого здоров’я, як задовільний (61,20%), причому достовірних відмінностей між чоловіками та жінками не було (65,98% та 59,09% відповідно (р0,05)). Висновки. У результаті проведеного клініко-анамнестичного дослідження студентів ЗВО встановлено позитивний вплив психоедукації та скринінгового обстеження на ставлення обстежуваних до стану власного здоров’я, що підвищує ефективність ранньої діагностики НПР.
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : Психологія і психіатрія
Параллельн. заглавия :Psychology & psychiatry
Место публикации : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2021. - № спецвип. №3. - С. 72-78 (Шифр УУ14/2021/спецвип. №3)
MeSH-главная: ПСИХОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- PSYCHOLOGY, MEDICAL
ПСИХОЛОГИЯ КЛИНИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, CLINICAL
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
ДЕПРЕССИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- DEPRESSIVE DISORDER
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ -- BURNOUT, PROFESSIONAL
КОМБАТАНТНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- COMBAT DISORDERS
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Венгер О. П., Смашна О. Є., Сас Л. М., Мисула Ю. І., Білоус В. С., Люта О. О., Гусєва О. П.
Заглавие : Сучасний стан та перспективи підготовки лікарів-інтернів за спеціальністю «Психіатрія»
Параллельн. заглавия :The modern state and perspectives of intern doctor’s education in Psychiatry
Место публикации : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - Тернопіль, 2020. - N 1. - С. 61-66 (Шифр ВУ14/2020/1)
MeSH-главная: ВРАЧИ -- PHYSICIANS
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
Аннотация: Висвітлено сучасні підходи до забезпечення підготовки лікарів-інтернів за спеціальністю «Психіат­рія». Працівники кафедри психіатрії, наркології та медичної психології Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України активно удосконалюють підготовку майбутніх лікарів-психіатрів для втілення концепції «lifelong learning», тобто забезпечення безперервності освітнього процесу. Традиційно основною метою підготовки є удосконалення професійних навичок з основних розділів психіатрії, вивчення клініки та діагностики психічних розладів, методів їх лікування, реабілітації та профілактики. Виконання курсів навчальної програми інтернами на базі стажування досягається шляхом їх практичної лікарської діяльності під керівництвом безпосереднього керівника інтернів у спеціалізованих відділеннях з впровадженням швейцарського досвіду психіатричної допомоги для пацієнтів з психічними розладами. Особливу увагу приділяють мотивації інтернів, оскільки вона корелює із самооцінкою та рівнем домагань особистості, визначає потенційні можливості особистості, активність або пасивність суб’єкта в професійній діяльності та професійний розвиток спеціаліста. Лікарі-інтерни на кафедрі психіатрії долучаються до участі в об’єктивному структурованому клінічному іспиті, що позитивно впливає на рівень клінічної обізнаності інтернів. Висновки. Такі напрямки удосконалення післядипломної освіти змінюють парадигму ставлення до психічно хворих, їх статус у суспільстві, пропагують толерантність та терпимістUsing bibliosemantic method and method of system analysis we investigated the legal framework for postgraduate training of specialists in internships in the specialty of Psychiatry. Results. The article highlights modern approaches to the training of interns in Psychiatry. The Department of Psychiatry, Narcology and Medical Psychology of I. Horbachevsky Ternopil National Medical University is actively refining the training of future psychiatrists to implement the concept of “lifelong learning”, that is, ensuring the continuity of the educational process. Traditionally, the main goal of training is to improve the professional skills in the main sections of Psychiatry, to learn the clinic and the diagnostic of mental disorders, their methods of treatment, rehabilitation and prevention. Performing of training courses is achieved through their practical medical activities under the direction of the intern instructors in specialized departments, with the introduction of the Swiss experience in psychiatric care for patients with mental disorders. Much attention is paid to the motivation of interns, since it correlates with the self-esteem and level of personality claims, identifies the potential capabilities of the individual, the activity or passivity of the subject in professional activities, determines the professional development of the specialist. Interns at the Department of Psychiatry have traditionally been admitted to receive an objective structured clinical examination (OSCE), which positively affects the level of clinical knowledge of interns. Conclusion. Such areas of improvement of postgraduate education change the paradigm of the attitude towards mentally ill, their status in society, and promote tolerance and patience.
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мруг В. М., Мруг О. Ф., Римша О. В., Стукан О. К., Щепіна Н. В.
Заглавие : Інтердисциплінарна інтеграція мікробіології та психіатрії в діагностиці прогресивного паралічу
Параллельн. заглавия :Interdisciplinary integration of microbiology and psychiatry in diagnostics of progressive paralysis
Место публикации : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2020. - Т. 24, № 1. - С. 134-137 (Шифр ВУ80/2020/24/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: НЕЙРОСИФИЛИС -- NEUROSYPHILIS
ПАРАЛИЧ БУЛЬБАРНЫЙ ПРОГРЕССИВНЫЙ -- BULBAR PALSY, PROGRESSIVE
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
ФЛЮОРЕСЦЕНЦИЯ -- FLUORESCENCE
ИММОБИЛИЗАЦИЯ -- IMMOBILIZATION
Аннотация: У статті аргументується важливість міждисциплінарної інтеграції теоретичних та клінічних дисциплін при підготовці лікаря. Метою роботи є забезпечення формування цілісної системи знань, умінь і практичних навичок, необхідних для обґрунтування постановки діагнозу — нейросифіліс, методів лабораторної діагностики та етіотропної терапії, які започатковуються під час вивчення курсу мікробіології і закріплюються при засвоєнні навчальної дисципліни психіатрії та наркології. За останні 30 років у всьому світі спостерігається зростання захворюваності на сифіліс, збільшується і кількість випадків нейросифілісу та пізніх форм захворювання. Це можна пов’язати із пізнім зверненням хворих до лікаря, широкою розповсюдженістю безконтрольного некваліфікованого лікування та частою асоціацією сифілісу та ВІЛ-інфекції. Основними клінічними ознаками прогресивного паралічу є когнітивні розлади, порушення регуляції довільної діяльності; емоційні та поведінкові розлади, псевдоневрастенічна симптоматика, некритичність до свого стану, патогномонічні та неспецифічні неврологічні розлади. Для діагностики в якості скринінгових методик використовують нейропсихологічні тести. Як правило, діагноз підтверджується позитивними стандартними серологічними реакціями: реакцією зв’язування комплементу Васермана, реакцією імобілізації блідих трепонем та реакцією імунної флюоресценції. Для діагностики пізніх та латентних форм сифілісу, наслідком яких є розвиток прогресивного паралічу, використовують також реакцію Васермана зі спино-мозковою рідиною. Із сучасних досліджень застосовують імуноферментний аналіз та молекулярно-генетичний метод, реакцію Ланге. Таким чином, достовірна діагностика прогресивного паралічу за допомогою клініко-анамнестичного методу, нейропсихологічних шкал, лабораторних методів дослідження та оцінки неврологічного статусу дозволить вирішити основну задачу лікаря — допомогти хворому, призначивши обґрунтовану етіотропну та патогенетичну терапіюThe article argues the importance of interdisciplinary integration of theoretical and clinical disciplines in the preparation of a doctor. The purpose of the work is to ensure the formation of an integrated system of knowledge, skills and practical skills necessary to justify the diagnosis of neurosyphilis of syphilis, methods of laboratory diagnostics and etiological therapy of progressive paralysis, which are laid down when studying a course of Microbiology and are fixed when mastering the educational discipline of Psychiatry and Narcology. Over the past 30 years, an increase in the incidence of syphilis has been observed throughout the world, and the number of cases of neurosyphilis and late forms of the disease has been increasing. This can be attributed to the late visits of patients to the doctor, the widespread uncontrolled unqualified treatment and the frequent association of syphilis and HIV infection. The main clinical signs of progressive paralysis are cognitive impairment, impaired regulation of voluntary activity, emotional and behavioral disorders, pseudo-neurotic symptoms, uncriticality, pathognomonic and nonspecific neurological disorders. For diagnosis, neuropsychological scales are used as screening techniques. As a rule, the diagnosis is confirmed by positive standard serological reactions: the Wassermann complement binding reaction, the pale treponema immobilization reaction, and the immune fluorescence reaction. For the diagnosis of late and latent forms of syphilis, the result of which is the development of progressive paralysis, Wassermann reaction with cerebrospinal fluid is also used. From modern studies, enzyme immunoassay and the molecular genetic method, the Lange reaction are used. Of great importance are laboratory indicators of the presence of inflammatory phenomena and neuroimaging methods. Thus, reliable diagnosis of progressive paralysis using the clinical anamnestic method, neuropsychological scales, laboratory methods of research and assessment of neurological status will help to solve the main task of the doctor — to help the patient by prescribing reasonable etiotropic and pathogenetic therapy
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Крамар Ю. А., Пилягіна Г. Я.
Заглавие : Методологія навчання лікарів у процесі безперервного професійного розвитку
Место публикации : НейроNEWS. - 2020. - № 4. - С. 20-22 (Шифр НУ43/2020/4)
MeSH-главная: ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ТЕХНОЛОГИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- TECHNOLOGY TRANSFER
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
Аннотация: У статті представлено основні методи навчання, які є ефективними в освітньому процесі лікарів. Ці ме­то­ди застосовують на ка­фед­рі психіатрії, ­психотерапії та медичної ­психології Націо­нальної медичної академії після­дипломної освіти ­імені П. Л. Шупика. Внаслідок перебудови системи на­вчання лікарів у напрямі саморозвитку нині кожному самостійно доводиться здобувати знання та підвищу­вати рівень навичок. Тому важливим є ­розуміння принци­пів навчання та засвоєння нової інформації кожним медпрацівником для самовдосконаленняНавчання як один із видів людської діяльності складається з двох взаємопов’язаних процесів — викладання й учіння. Процес навчання ми засвоїли ще в школі, коли спочатку вивчали нову тему, розв’язували завдання, потім писали контрольну роботу і зрештою отримували оцінку. В дорослому віці ми навчаємося не менше — спочатку читаємо, потім практикуємо та очікуємо на результат. Методологією навчання в дорослому віці займається андрагогіка (грец. aner, andros — дорослий і ago — веду) — галузь педагогічної науки, яка розкриває проблеми навчання, виховання й освіти дорослої людини протягом життя. У широкому сенсі андрагогіку варто розуміти як науку особистісної самореалізації людини впродовж усього життєвого циклу
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)