Поисковый запрос: <.>II=МУ7/2007/1<.> |
Общее количество найденных документов : 20
Показаны документы с 1 по 20 |
>1.
| Білай І. М. Особливості проведення занять із загальних проблем сучасної фармакотерапії для студентів фармацевтичного факультету/І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура // Медична освіта, 2007,N № 1.-С.22-25
|
>2.
| Багаторівнева підготовка - найважливіший принцип засвоєння практичних навичок лікарями-інтернами/Б. О. Ребров [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 1.-С.30-33
|
>3.
| Врублевська С. В. Інноваційні процеси у системі освіти/С. В. Врублевська // Медична освіта, 2007,N № 1.-С.43-48
|
>4.
| Губенко І. Я. Проблемні питання підготовки фахівців сімейної медицини/І. Я. Губенко, О. Т. Шевченко, О. В. Борисенко // Медична освіта, 2007,N № 1.-С.16-19
|
>5.
| До питання організації обліку, оцінювання і контролю знань студентів у вищих навчальних закладах III-IV рівнів акредитації/І. С. Кулянда [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 1.-С.25-28
|
>6.
| Досвід Івано-Франківського державного медичного університету в підходах щодо уніфікації вимог до практичних навиків студентів/В. Є. Нейко [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 1.-С.5-7
|
>7.
| Жмурський С. І. Проблеми в оцінюванні знань студентів за Болонською системою освіти/С. І. Жмурський, М. Г. Лебединець // Медична освіта, 2007,N № 1.-С.20-21
|
>8.
| Крекотень О. М. Основні психогігієнічні чинники, які впливають на формування здоров’я студентської молоді/О. М. Крекотень // Медична освіта, 2007,N № 1.-С.61-63
|
>9.
| Мисула І. Р. Організація навчального процесу в американській медсестринській школі/І. Р. Мисула, О. В. Олійник // Медична освіта, 2007,N № 1.-С.7-11
|
>10.
| Олійник О. В. Особливості кваліфікаційної системи медичних сестер в США/О. В. Олійник, І. Р. Мисула // Медична освіта, 2007,N № 1.-С.33-35
|
>11.
| Особливості викладання основ геронтології у світлі впровадження засад Болонської системи освіти/О. В. Давидович [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 1.-С.36-37
|
>12.
| Особливості засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії/М. С. Гнатюк [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 1.-С.40-42
|
>13.
| Післядипломне навчання лікарів-геріатрів згідно з вимогами Болонського процесу/В. Ю. Приходько [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 1.-С.58-61
|
>14.
| Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Республіці Сербії/Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін // Медична освіта, 2007,N № 1.-С.51-54
|
>15.
| Порівняльний аналіз систем оцінювання навчальної діяльності студентів медичних ВНЗ при кредитно-модульній організації навчального процесу/В. М. Казаков [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 1.-С.12-16
|
>16.
| Потапенков М. О. Шляхи оптимізації навчального процесу на випускних кафедрах хірургії медичних вузів/М. О. Потапенков, С. Г. Гривенко // Медична освіта, 2007,N № 1.-С.55-58
|
>17.
| Радченко О. М. Рейтингова оцінка знань студентів: досвід та перспективи/О. М. Радченко // Медична освіта, 2007,N № 1.-С.28-30
|
>18.
| Рязанов Д. Ю. Заходи щодо підвищення ефективності організації циклів тематичного удосконалення лікарів-хірургів/Д. Ю. Рязанов, С. А. Сицинский, С. А. Потопов // Медична освіта, 2007,N № 1.-С.64-66
|
>19.
| Сандер С. В. Викладання питань судинної хірургії на єдиній хірургічній кафедрі/С. В. Сандер // Медична освіта, 2007,N № 1.-С.49-51
|
>20.
| Сучасний стан та перспективи геріатричної підготовки лікарів, середнього медичного персоналу та волонтерів/Л. А. Стаднюк [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 1.-С.38-40
|
|