Поисковый запрос: <.>II=МУ7/2015/4<.> |
Общее количество найденных документов : 34
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Волкова Н. М. Формування комунікативних навичок медпрацівників як засіб вирішення біоетичних дилем у медичній практиці/Н. М. Волкова, Н. Ю. Струбіцька // Медична освіта, 2015,N № 4.-С.5-8
|
>2.
| Господарський І. Я. Система безперервної післядипломної медичної освіти у Польщі/І. Я. Господарський, Н. В. Харченко, А. Р. Вайда // Медична освіта, 2015,N № 4.-С.9-14
|
>3.
| Деніна Р. В. Види організації самостійної роботи студентів з внутрішньої медицини/Р. В. Деніна // Медична освіта, 2015,N № 4.-С.15-18
|
>4.
| Зарічна Т. П. Викладання практичної психології та педагогіки вищої школи магістрантам зі спеціальності ‘Технології парфумерно-косметичних засобів” у Запорізькому державному медичному університеті/Т. П. Зарічна // Медична освіта, 2015,N № 4.-С.19-21
|
>5.
| Зозуляк Н. В. Особливості викладання курсу за вибором “Основи клінічного мислення” на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини/Н. В. Зозуляк // Медична освіта, 2015,N № 4.-С.22-23
|
>6.
| Івануса І. Б. Роль розрахункових задач при вивченні аналітичної хімії у фармацевтичній освіті/І. Б. Івануса, М. М. Михалків, А. Є. Демид // Медична освіта, 2015,N № 4.-С.24-26
|
>7.
| Калинюк Я. М. Педагогічні (методичні) засади викладання курсу “Медичне правознавство” для студентів медичного факультету/Я. М. Калинюк, І. О. Рогальський, М. В. Чорненький // Медична освіта, 2015,N № 4.-С.27-29
|
>8.
| Карпінець І. М. Соціально-економічна та культурно-освітня характеристика студентів-іноземців вищого медичного навчального закладу/І. М. Карпінець // Медична освіта, 2015,N № 4.-С.30-33
|
>9.
| Кишкан І. Г. Основи біоетики й біобезпеки в системі вищої медичної та фармацевтичної освіти/І. Г. Кишкан, І. І. Заморський // Медична освіта, 2015,N № 4.-С.34-36
|
>10.
| Кіт З. М. Шляхи модернізації викладання сімейної медицини у вищому медичному навчальному закладі з позицій інформаційного забезпечення/З. М. Кіт, А. Р. Вергун // Медична освіта, 2015,N № 4.-С.37-40
|
>11.
| Адаптація методичних матеріалів до практичного заняття на тему “Проведення уроку здоров’я” на ІІІ курсі стоматологічного факультету для підвищення його практичного спрямування/Г. М. Мельничук [и др.] // Медична освіта, 2015,N № 4.-С.41-43
|
>12.
| Мергель Т. В. Застосування інтерактивного методу “мозкового штурму” у навчальному процесі /Т. В. Мергель // Медична освіта, 2015,N № 4.-С.44-47
|
>13.
| Муратова Т. М. Нові підходи до використання дискусії як форми спілкування на кафедрі неврології Одеського національного медичного університету/Т. М. Муратова, В. В. Добровольський // Медична освіта, 2015,N № 4.-С.48-50
|
>14.
| Модернізація освітнього процесу на кафедрі гістології, цитології та ембріології/В. К. Сирцов [и др.] // Медична освіта, 2015,N № 4.-С.51-53
|
>15.
| Роль педагогічного спілкування між викладачами та слухачами курсів післядипломної підготовки з терапії та гастроентерології в оптимізації навчального процесу/Ю. М. Степанов [и др.] // Медична освіта, 2015,N № 4.-С.54-57
|
>16.
| Тертишний С. І. Вивчення клінічної патогістології майбутніми лікарями-лаборантами/С. І. Тертишний // Медична освіта, 2015,N № 4.-С.58-59
|
>17.
| Фальфушинська Г. І. Порівняльна характеристика навчальних планів блоку базових хімічних дисциплін підготовки фахівців за спеціальностями “Фармація” та “Лікувальна справа” у медичних ВНЗ країн-асоційованих партнерів ЕРАЗМУС/Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець, Г. Я. Загричук // Медична освіта, 2015,N № 4.-С.60-63
|
>18.
| Шолойко Н. В. Роль лекції у навчальному процесі дисципліни “Організація та економіка фармації”/Н. В. Шолойко // Медична освіта, 2015,N № 4.-С.64-67
|
>19.
| Шухтін В. В. Викладання курсу дерматології та венерології студентам-медикам/В. В. Шухтін, В. І. Хрущ // Медична освіта, 2015,N № 4.-С.68-69
|
>20.
| Ястремська С. О. Інноваційні методи викладання дисциплін у медсестринстві/С. О. Ястремська // Медична освіта, 2015,N № 4.-С.70-73
|
|
|