Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Высшее образование (23)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=МУ7/2018/3<.>
Общее количество найденных документов : 30
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-30 
1.


   
    Рівень інформованості та ставлення студентів вищих медичних навчальних закладів до проблеми туберкульозу [Текст] = Level of awareness and attitude of students of higher medical institutions to the problem of tuberculosis / Н. С. Колісник [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 99-102


MeSH-главная:
ТУБЕРКУЛЕЗ -- TUBERCULOSIS
ФАКТОРЫ РИСКА -- RISK FACTORS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: Зменшення кількості студентів у групах та лекційних потоках, удосконалення матеріально-технічної бази (комп’ютеризація, розвиток фантомних класів тощо) дозволить поліпшити якість навчання та оволодіння практичними навичками
Доп.точки доступа:
Колісник, Н. С.
Фрейвальд, В. А.
Марченко, Н. А.
Чабаненко, Д. В.
Стаднік, О. І.
Чеботар, Н. Ю.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


   
    Сучасний стан, проблеми та перспективи викладання педіатрії англомовним студентам [Текст] = Current state, problems and perspectives for pediatrics teaching to english-speaking students / Н. І. Макєєва [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 103-105


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (обучение)
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
Аннотация: Зменшення кількості студентів у групах та лекційних потоках, удосконалення матеріально-технічної бази (комп’ютеризація, розвиток фантомних класів тощо) дозволить поліпшити якість навчання та оволодіння практичними навичками
Доп.точки доступа:
Макєєва, Н. І.
Ярова, К. К.
Алєксєєва, Н. П.
Головачова, В. О.
Піддубна, І. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Ніколішина, Е. В.
    Клінічний розбір хворого як один із головних етапів практичної підготовки студентів-випускників на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ "УМСА" [Текст] = Clinical considerations of patients as one of the main stages of practical training of students of higher education at the Department of Therapeutic Stomatology of UMSA / Е. В. Ніколішина, О. М. Бойченко // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 106-108


MeSH-главная:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ -- DENTISTRY, OPERATIVE (обучение)
Аннотация: Майбутній медик повинен володіти різноманітними видами професійної діяльності, компетентно і відповідально вирішувати професійні завдання. Саме, шляхом щоденного проведення, практично спрямований вид аудиторної роботи – клінічний розбір хворих дозволяє якісно сформувати основи клінічного мислення у майбутнього лікаря
Доп.точки доступа:
Бойченко, О. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Золотарьова, Ж. М.
    Обгрунтування заходів профілактики синдрому емоційного вигорання серед студентів-медиків [Текст] = Justification measures to prevent the burnout of medical students / Ж. М. Золотарьова // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 95-98


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL (профилактика и контроль)
ЭМОЦИИ -- EMOTIONS
Аннотация: Для запобігання виникненню та розвитку синдрому емоційного вигорання серед студентів-медиків необхідно на рівні закладу вищої освіти розробити комплекс заходів, спрямованих на формування сприятливого освітнього середовища та можливості отримати при потребі кваліфіковану психотерапевтичну допомогу
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Юр’єва, Л. М.
    Післядипломна підготовка з фаху "Психіатрія" у профілактиці синдрому емоційного вигоряння серед лікарів-психіатрів [Текст] = Postgraduate training in Psychiatry in the prevention of emotional burnout syndrome among psychiatrists / Л. М. Юр’єва, С. Г. Носов, А. Є. Ніколенко // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 82-84


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (обучение)
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ -- BURNOUT, PROFESSIONAL
Аннотация: У роботі проведено дослідження зв’язку розвитку вигоряння зі стажем роботи, статтю, тривожністю, копінг-стратегіями і особистісними рисами медичного персоналу, а також дослідження профілактики вигоряння у разі зростання професійного рівня лікаря і зміни професії. Освітня програма з профілактики емоційного вигоряння у лікарів-психіатрів є важливим джерелом підвищення ефективності профілактичних заходів у медичних працівників
Доп.точки доступа:
Носов, С. Г.
Ніколенко, А. Є.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Dzetsiukh, T. I.
    The necessity study of emergencies in dentistry by students of dental faculties [Текст] = Необхідність вивчення студентами стоматологічного факультету основ надання екстреної медичної допомоги при невідкладних станах у практиці лікаря-стоматолога / T. I. Dzetsiukh, P. A. Hasyuk // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 85-88


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
НЕОТЛОЖНЫЕ СОСТОЯНИЯ
Аннотация: The newest method of simulation training in dentistry provides for the development of skills and practical applications of acquired theoretical knowledge by individual student performance of the tasks of determining the overall tactics, diagnosis and treatment of simulated patients in the simulated situation of an emergency condition. The situation of an emergency condition is simulated – this is a scenario in which a specific emergency state is imitated by a specific person (a simulator) or a dummy using additional technical means. The study of emergency conditions by students of the stomatological faculty needs to improve and introduce the newest methods of simulation training in dentistry
Новітня методика симуляційного навчання в стоматології передбачає формування вмінь і навичок практичного застосування набутих теоретичних знань шляхом індивідуального виконання студентом завдань визначення загальної тактики, діагностики та лікування симульованих пацієнтів у змодельованій ситуації невідкладного стану. Змодельована ситуація невідкладного стану – це сценарій, при якому на конкретній особі (симулянт) чи манекені за допомогою додаткових технічних засобів імітується певний невідкладний стан. Питання вивчення невідкладних станів студентами стоматологічного факультету необхідно вдосконалити та запровадити новітні методики симуляційного навчання в стоматології
Доп.точки доступа:
Hasyuk, P. A.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


   
    Особистісно-орієнтований підхід як один із основоположних дидактичних принципів викладання дисципліни "Хірургія" на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського [Текст] = Personally-oriented approach as one of the fundamental didactic principles of study of the discipline of surgery at the L. Ya. Kovalchuk Department of Surgery No. 1 with Urology and Minimally Invasive Surgery, I. Horbachevsky Ternopil State Medical University / А. Д. Беденюк [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 89-94


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY (обучение)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL
Аннотация: Дидактичні форми організації викладання дисципліни “Хірургія” кафедрою хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського відповідають принципу особистісно-орієнтованого підходу у вищій медичній освіті та не тільки забезпечують формування професійних компетенцій, передбачених чинними галузевими стандартами, але й сприяють всебічному розвитку особистості майбутнього лікаря
Доп.точки доступа:
Беденюк, А. Д.
Доброродній, В. Б.
Боднар, Т. В.
Боднар, П. Я.
Шандрук, Т. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Олексій, К. Б.
    Особливості суб’єктивної позиції студента при вивченні іноземної лексики [Текст] = The characteristics of a student’s subjective position in the study of foreign vocabulary / К. Б. Олексій // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 109-113


MeSH-главная:
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL
Аннотация: Було доведено, що пізнавальна активність або суб’єктність студентів є одним із компонентів вивчення іноземної лексики у ВНЗ, що виявляється в здатності бути стратегом своєї діяльності, ставити і коригувати цілі, усвідомлювати мотиви, самостійно вибудовувати дії і оцінювати їх відповідність задуманому
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Яворський, А. М.
    Досвід запровадження тренінгів з оволодіння практичними навичками комунікацій із пацієнтами на базі окремих закладів охорони здоров’я Івано-Франківської області [Текст] = Experience on the implementation of trainings of communications with patients in some health care institutions in Ivano-Frankivsk region / А. М. Яворський // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 128-131


MeSH-главная:
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ФИЗИЧЕСКОЕ ВОСПИТАНИЕ И ТРЕНИНГ -- PHYSICAL EDUCATION AND TRAINING
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
Аннотация: Оволодіння практичними навичками комунікацій із пацієнтами – важлива і необхідна складова програм інформальної освіти у рамках безперервного професійного розвитку усіх фахівців у сфері охорони здоров’я
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Prokop, I. A.
    Specifics of applicants’ selection for training at higher medical schools of Great Britain [Текст] = Особливості відбору абітурієнтів на навчання до вищих медичних шкіл Великої Британії / I. A. Prokop, T. V. Savaryn // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 132-137


MeSH-главная:
ВЕЛИКОБРИТАНИЯ -- GREAT BRITAIN
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Аннотация: Вивчення досвіду організації допрофесійної і професійної освіти за кордоном дає змогу врахувати такий досвід при реформуванні системи освіти незалежної України, виявити критерії ефективності допрофесійної підготовки фахівців. У тих країнах, де відбір практикується тільки після того, як студенти вже розпочали вивчати медицину, має місце стурбованість щодо якості медичної освіти, оскільки збільшення останнім часом кількості осіб, що вступають до вищих медичних навчальних закладів, не компенсується відповідним розширенням їх можливостей щодо підготовки спеціалістів. Проведений аналіз дозволив зробити висновки про доцільність застосування деяких способів відбору абітурієнтів до вітчизняних медичних вузів на сучасному етапі. Крім цього, він може стати основою для розробки рекомендацій щодо прийому на навчання іноземних студентів
Доп.точки доступа:
Savaryn, T. V.

Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


   
    Історія становлення та розвитку медичної фізики (гемодинаміки, звукових та ультразвукових методів дослідження) (частина 2) [Текст] = The history of formation and development of medical physics (hemodynamics, sound and ultrasound methods of the study) (part 2) / В. Д. Дідух [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 138-144


MeSH-главная:
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
ФИЗИКА -- PHYSICS (история)
УЛЬТРАЗВУК -- ULTRASONICS (история)
ГЕМОДИНАМИКА -- HEMODYNAMICS
КРОВЯНОЕ ДАВЛЕНИЕ -- BLOOD PRESSURE
Аннотация: У статті розглянуто фізичні основи гемодинаміки, історичні етапи визначення артеріального тиску крові, звукові і ультразвукові методи дослідження
Доп.точки доступа:
Дідух, В. Д.
Рудяк, Ю. А.
Горкуненко, А. Б.
Наумова, Л. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

12.


    Шулятнікова, Т. В.
    Особливості аудиторної та позааудиторної роботи студентів стоматологічного профілю під час вивчення патоморфології в Запорізькому державному медичному університеті [Текст] = Some features of stomatological profile students in-class and out-of-class work during study of Pathomorphology in Zaporizhzhia State Medical University / Т. В. Шулятнікова // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 124-127


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY (обучение)
МОРФОЛОГИЧЕСКИЕ И МИКРОСКОПИЧЕСКИЕ ПОКАЗАТЕЛИ -- MORPHOLOGICAL AND MICROSCOPIC FINDINGS
Аннотация: Використання студентами спеціально розроблених практикумів під час аудиторної та позааудиторної роботи є доцільним для реалізації комплексного, найбільш оптимального алгоритму викладання загальної патоморфології та спеціальної патоморфології, позитивно схвалюється студентами та підвищує рівень їх підготовки для складання державного іспиту “Крок-1”
Свободных экз. нет

Найти похожие

13.


    Попко, С. С.
    Методичні принципи викладання теми "Дихальна система" на практичних заняттях з гістології [Текст] = Methodical principles to teaching the topic of Respiratory system on a practical training on histology / С. С. Попко, В. М. Євтушенко // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 114-116


MeSH-главная:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ДЫХАТЕЛЬНАЯ СИСТЕМА -- RESPIRATORY SYSTEM
ГИСТОЛОГИЯ -- HISTOLOGY (обучение)
Аннотация: Запропонований метод створює передумови для розуміння студентами в подальшому навчанні морфологічної основи розвитку запальних та онкологічних захворювань дихальної системи
Доп.точки доступа:
Євтушенко, В. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

14.


   
    Про методи психології та педагогіки при післядипломній підготовці майбутніх лікарів [Текст] = The methods of psychology and pedagogy in postgraduate training of future doctors / В. Г. Савельєв [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 117-119


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL
ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY
Аннотация: На наш погляд, при виборі системи освіти важливим є збереження наукових та історичних коренів. Дбайливе ставлення до успіхів власних шкіл педагогіки та психології – запорука збереження наукової думки та конкурентності. Індивідуальний підхід та критичне мислення – це оптимальні педагогічні технології для становлення сучасного лікаря
Доп.точки доступа:
Савельєв, В. Г.
Рябоконь, Ю. Ю.
Фурик, О. О.
Оніщенко, Т. Є.
Задирака, Д. А.
Рябоконь, О. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

15.


   
    Формування компетентностей у студентів-медиків з дисципліни "Психіатрія. Наркологія" за допомогою рольових ігор [Текст] = Formation of competences in medical students on the discipline of Psychiatry. Narcology by means of role games / І. Д. Спіріна [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 120-123


MeSH-главная:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ИГРЫ И ИГРУШКИ -- PLAY AND PLAYTHINGS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (обучение)
НАРКОЛОГИЯ -- NARCOLOGY (обучение)
Аннотация: За результатами проведеного дослідження зроблено висновок про можливість та доцільність використання рольових ігор у навчанні студентів дисципліни “Психіатрія. Наркологія”, оскільки виступаючи або у ролі хворого, або у ролі лікаря студенти краще та глибше структурують отримання знання та можуть у безпечних умовах тренуватися використовувати їх на практиці. Запропонована форма заняття здатна поліпшити рівень навчання студентів та формувати заплановані типовою навчальною програмою компетенції з дисципліни “Психіатрія. Наркологія”
Доп.точки доступа:
Спіріна, І. Д.
Шорніков, А. В.
Тимофєєв, Р. М.
Феденко, Є. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

16.


    Клименко, Т. М..
    Цифрова нерівність викладачів і слухачів у післядипломній освіті [Текст] = Digital divide between faculty and students in post-graduate education / Т. М. Клименко, Т. В. Сандуляк, О. А. Сердцева // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 31-35


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Аннотация: Побудова ефективної електронної освіти та електронної охорони здоров’я неможлива без подолання цифрової нерівності слухачів і викладачів, лікарів і пацієнтів та користувачів m-Health і е-Health. Для подолання нерівності і набуття цифрової компетентності потрібно об’єднати зусилля навчальних закладів, громад та держави у створенні відповідних інституцій та фінансованих програм ліквідації цифрової некомпетентності викладачів, лікарів, вчителів і окремих груп населення старшого віку. Набуття цифрової компетентності викладачами та слухачами суттєво покращить якість і доступність освітніх послуг і результати управління якістю навчального процесу на основі міжнародних стандартів
Доп.точки доступа:
Сандуляк, Т. В.
Сердцева, О. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

17.


   
    Виховні технології як інноваційна і пріоритетна складова формування особистості сучасного лікаря [Текст] = Educational technologies as an innovational and priority composition of a modern doctor personality forming / Л. І. Конопкіна [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 36-38


MeSH-главная:
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Аннотация: Різні виховні технології формують високоморальні якості сучасного лікаря. Досвід ДЗ “ДМА” має потужний арсенал застосування педагогічних інновацій у навчально-виховному процесі. Ефективність їх впровадження залежить від традицій навчального закладу, а також здібностей, вмінь і бажань педагогічного колективу
Доп.точки доступа:
Конопкіна, Л. І.
Березовський, В. М.
Кірєєва, Т. В.
Богацька, К. Є.
Черкасова, О. Г.
Мироненко, О. В.
Фесенко, О. В.
Ботвінікова, Л. А.
Бєлослудцева, К. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

18.


   
    Фармакотерапія як первинний суб’єкт формування клінічного мислення сучасного магістра фармації [Текст] = Pharmacotherapy as a primary subject of clinical thinking forming in a modern pharmacy master / О. В. Крайдашенко [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 39-43


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Аннотация: Проведений аналіз засобів, що були використані для викладання в різні роки, показує, що зменшення кількості академічних годин для практичних занять мало негативну тенденцію на показники академічної успішності серед студентів фармацевтичного факультету. Впровадження сучасних методів навчання із застосуванням інтерактивних методів, розташованих на онлайн-платформах, та збільшення обсягів самостійної роботи дозволяють покращити оволодіння студентами практичних навичок і сприяють формуванню клінічного мислення сучасного магістра фармації
Доп.точки доступа:
Крайдашенко, О. В.
Свинтозельський, О. О.
Саржевська, А. В.
Долінна, М. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

19.


    Кічула, М. Я.
    Структурний аналіз поняття "якість життя" крізь призму якості освіти [Текст] = Structural analysis of life quality through the lens of education quality / М. Я. Кічула // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 24-30


MeSH-главная:
КАЧЕСТВО ЖИЗНИ -- QUALITY OF LIFE
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Аннотация: Якість життя у педагогіці сприймається в контексті розвитку особистості людини, тому її можна визначити як “почуття задоволення життям”, яке можливе за умови багатовимірного розвитку та самозростання людини і реалізації її прагнень та життєвих цілей. Вона прямо пропорційно залежить від рівня якості освіти і навчання
Свободных экз. нет

Найти похожие

20.


    Булах, І. Є.
    Моніторинг якості медичної освіти. Міжнародний досвід [Текст] = Quality monitoring in medical education. International practices / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Ю. П. Антоненко // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 5-12


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Аннотация: Міжнародна практика оперує різними формами міжнародного моніторингового дослідження. Можна стверджувати про: відсутність єдиного універсального інструменту здійснення міжнародного моніторингового дослідження; наявність різних інструментів міжнародного моніторингового дослідження залежно від його мети та інших вказаних вище ключових понять. Також можна стверджувати, що проведення Міжнародного моніторингового дослідження якості вищої медичної освіти з використанням лише існуючого стандартизованого тесту будь-якої іноземної агенції з оцінки якості рівня знань майбутніх лікарів є недостатнім, оскільки він виконує лише одну функцію – оцінювання, що не вичерпує та не вирішує завдань інших функцій, які повинен включати моніторинг
Доп.точки доступа:
Войтенко, Л. П.
Антоненко, Ю. П.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-20    21-30 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)