Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Высшее образование (7)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Іванець, Л. М.$<.>)
Общее количество найденных документов : 12
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-12 
1.
Шифр: МУ7/2008/1
   Журнал

Медична освіта
2008г. № 1
Содержание:
Ковальчук, Л. Я. Досвід застосування ресурсів web-порталу в процесі підготовки іноземних студентів на кафедрах хірургічного профілю / Л. Я. Ковальчук [и др.] . - С.5-6
Другие авторы: Господарський А. Я., Вайда А. Р., Мисак А. І., Довбуш А. В.
Мисула, І. Р. Результати впровадження засад болонської декларації та кредитно-модульної системи навчання у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я.Горбачевского / І. Р. Мисула, А. Г. Шульгай, Н. Я. Панчишин. - С.7-10
Лісовий, В. М. Безперервний професійний розвиток лікарів і проблеми сучасної психогігієни / В. М. Лісовий [и др.] . - С.10-15
Другие авторы: Капустник В. А., Коробчанський В. О., Воронцов М. П.
Бойків, А. Б. Основні напрямки розвитку стоматологічної освіти / А. Б. Бойків, О. В. Авдєєв. - С.15-17
Бітенський, В. С. Деякі аспекти викладання психіатрії майбутнім стоматологам / В. С. Бітенський, В. А. Пахмурний, К. В. Аймедов. - С.17-19
Соколова, Л. В. Сучасний стан підготовки провізорів-косметологів: реалії та подальші перспективи / Л. В. Соколова, Д. Б. Коробко, Л. С. Фіра. - С.20-22
Мисула, І. Р. Особливості проведення занять з медичної реабілітації в санаторних умовах / І. Р. Мисула [и др.] . - С.23-24
Другие авторы: Бакалюк Т. Г., Голяченко А. О., Лавріненко О. М., Мартинюк В. І., Вакуленко Л. О., Коваль В. К., Левицька Л. В.
Самогальська, О. Є. Ефективність запровадження принципів доказової медицини на факультеті післядипломної освіти / О. Є. Самогальська [и др.] . - С.24-26
Другие авторы: Стародуб Є. М., Масик О. М., Лазарчук Т. Б., Шостак С. Є., Криськів О. І., Ярема Н. І., Бабінець Л. С.
Бойчук, А. В. Впровадження основ доказової медицини у навчальний процес на кафедрі акушерства та гінекології ФПО / А. В. Бойчук [и др.] . - С.26-28
Другие авторы: Шадріна В. С., Коптюх В. І., Хлібовська О. І., Бегош Б. М., Сопель В. В.
Кліщ, І. М. Викладання клінічної фармації студентам фармацевтичного факультету / І. М. Кліщ, В. Ф. Тюріна. - С.28-31
Пришляк, О. Я. Особливості відпрацювання студентами практичних навичок у клініці інфекційних хвороб / О. Я. Пришляк [и др.] . - С.31-33
Другие авторы: Дикий Б. М., Кондрин О. Є., Копча В. С.
Грошовий, Т. А. Практичні навички як елемент підготовки фахівців з управління та економіки фармації / Т. А. Грошовий [и др.] . - С.34-37
Другие авторы: Тригубчак О. В., Павлюк М. Б., Гончарук Н. В., Денис А. І., Калушка О. Б., Онишкіна О. І.
Вронська, Л. В. Перший досвід впровадження Z-системи у викладання хімічних дисциплін на кафедрі фармацевтичної хімії / Л. В. Вронська [и др.] . - С.37-40
Другие авторы: Михалків М. М., Дмухальська Є. Б., Поляк О. Б., Василишин Н. А., Іванець Л. М.
Гощинський, В. Б. Запровадження новітніх форм організації навчального процесу при підготовці лікаря загальної практики – сімейної медицини на додипломному етапі / В. Б. Гощинський [и др.] . - С.41-43
Другие авторы: Боцюк Н. Є., Ясній О. Р., Воронцов О. О., Боровик І. О., Корильчук Н. І., Рябоконь С. С.
Кашуба, М. О. Удосконалення організації навчального процесу та контролю знань студентів в умовах запровадження кредитно-модульної системи на кафедрі загальної гігієни та екології людини Тернопільського державного медичного університету імені І. Я.Горбачевского / М. О. Кашуба, К. О. Пашка, Н. І. Рега. - С.43-45
Герасимюк, І. Є. Впровадження автоматизованого дистанційного контролю зн ань як альтернативи до традиційного способу тестового опитування / І. Є. Герасимюк [и др.] . - С.45-47
Другие авторы: Федонюк Я. І., Ющак М. В., Флекей П. П., Бурий В. В.
Криськів, О. І. Наступність у практичній підготовці з терапії лікарів загальної практики – сімейної медицини в субординатурі та інтернатурі / О. І. Криськів, Л. С. Бабінець. - С.47-49
Лелека, М. В. Роль навчальної практики з організації і економіки фармації в системі оволодіння студентами практичними навичками / М. В. Лелека, О. Б. Поляк, Г. Р. Козир. - С.50-51
Фіра, Л. С. Особливості викладання фармакогнозії для студентів-технологів парфумерно-косметичних засобів / Л. С. Фіра [и др.] . - С.52-53
Другие авторы: Марчишин С. М., Шанайда М. І., Лихацький П. Г., Кернична І. З.
Завальнюк, А. Х. Освітні засади і юридичне значення медичної документації / А. Х. Завальнюк, В. В. Франчук. - С.54-57
Гребеник, М. В. Методика оцінки якості життя при поєднаній патології / М. В. Гребеник. - С.58-61
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


   
    Перший досвід впровадження Z-системи у викладання хімічних дисциплін на кафедрі фармацевтичної хімії / Л. В. Вронська [та ін.] // Медична освіта. - 2008. - № 1. - С. 37-40

Рубрики: Образование фармацевтическое

   Химия фармацевтическая


Доп.точки доступа:
Вронська, Л. В.
Михалків, М. М.
Дмухальська, Є. Б.
Поляк, О. Б.
Василишин, Н. А.
Іванець, Л. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.
Шифр: МУ7/2010/4
   Журнал

Медична освіта
2010г. № 4
Содержание:
Огарь, С. В. Психологічні фактори процесу адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі / С. В. Огарь, Л. В. Пляка. - С.5-7.
Чекман, І. С. Науково-методичні основи викладання побічної дії лікарських засобів слухачам факультету підвищення кваліфікації викладачів / І. С. Чекман, Н. О. Горчакова. - С.7-11.
Хомазюк, Т. А. Виробнича практика "Догляд за хворими". Новітні аспекти викладання за принципами кредитно-модульної системи / Т. А. Хомазюк [и др.] . - С.11-14.
Другие авторы: Борисова І. С., Березуцький В. І., Єгоров К. Ю., Караванська І. Л.
Ульянов, В. О. Шляхи удосконалення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах КМСОНП / В. О. Ульянов, В. Є. Бреус. - С.14-17.
Сорокман, Т. В. Кредитно-модульна система навчання в педіатрії / Т. В. Сорокман, С. В. Сокольник, Л. В. Швигар. - С.17-18.
Сон, А. С. Шляхи підвищення якості навчального, лікувального процесів на кафедрі нейрохірургії і неврології одеського державного медичного університету / А. С. Сон [и др.] . - С.19-21.
Другие авторы: Добровольський В. В., Горанський Ю. І., Перькова Г. В., Стоянов О. М., Лебідь О. П., Чемересюк І. Г., Хрущ О. В., Хубєтова І. В.
Грицан, Л. Д. Фахова спрямованість викладання розділу "фазові рівноваги в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі" / Л. Д. Грицан, В. І. Кабачний, Т. О. Томаровська. - С.21-24.
Бондаренко, Н. М. Ситуаційні завдання в тестовій формі для самостійної роботи студентів медичних вузів з курсу загальної гістології / Н. М. Бондаренко, Б. П. Терещук, Є. В. Черешнєва. - С.25-27.
Ільницька, Л. А. Викладання основ доказової медицини як засіб оптимізації навчального процесу на кафедрі медичної діагностики і терапії ФПДО Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького / Л. А. Ільницька, І. В. Шумлянський, О. Є. Січкоріз. - С.28-30.
Білай, І. М. Проведення заходів для подальшого вдосконалення навчання провізорів-інтернів на базах стажування / І. М. Білай [и др.] . - С.30-33.
Другие авторы: Дарій В. І., Рижов О. А., Райкова Т. С., Бушуєва І. В., Демченко В. О., Зарічнп Т. П., Білоус М. В., Кандибей Н. В., Пругло Є. С.
Гребенник, М. В. Деонтологічні аспекти практичної роботи лікарів-інтернів та субординаторів терапевтичного профілю / М. В. Гребенник [и др.] . - С.33-35.
Другие авторы: Криськів О. І., Бабінець Л. С., Творко В. М.
Василюк, В. М. Основи клінічного мислення і Болонський процес / В. М. Василюк [и др.] . - С.36-40.
Другие авторы: Бондар Л. П., Мартинюк Л. П., Наумова Л. В., Радецька Л. В., Кравчук Н. В., Василюк В. В., Лихацька Т. В., Смачило І. В., Гаврилюк М. Є.
Іванець, Л. М. Розв’язування задач з модулів "Фізична хімія" та "Фармацевтична хімія" як важливий елемент підготовки спеціалістів фармації / Л. М. Іванець, О. Б. Поляк. - С.40-42.
Воронич-Семченко, Н. М. Особливості викладання дисциплін "Фізіологія" та "Патоморфологія" для студентів вищих медичних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації / Н. М. Воронич-Семченко, М. М. Багрій. - С.42-45.
Бобирьов, В. М. Методологія навчального експерименту при викладанні базисної фармакології / В. М. Бобирьов, Т. О. Дев’яткіна, О. М. Важнича. - С.45-47.
Чечотіна, С. Ю. Про моніторинг безпеки ліків з курсу біоетики / С. Ю. Чечотіна, Т. О. Чикор, Е. Г. Колот. - С.48-50.
Кузякіна, Н. Є. Використання кросвордів як методу активізації пізнавальної діяльності слухачів / Н. Є. Кузякіна. - С.51-52.
Новосьолова, Н. Ф. Проблеми навчальної дисципліни "Громадське здоров’я та громадське медсестринство" / Н. Ф. Новосьолова. - С.53-55.
Андрейчин, С. М. Особливості практичної підготовки студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах кредитно-модульної системи / С. М. Андрейчин [и др.] . - С.55-57.
Другие авторы: Руда М. М., Чернець Т. Ю., Ярема Н. З., Бількевич Н. А., Бугай Б. Г., Бутвін І. М., Василюк В. В., Верещагіна Н. Я., Хабарова Н. А.
Банадига, Н. В. Значення семінарських занять у підготовці лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія" / Н. В. Банадига, І. О. Рогальський. - С.57-69.
Білик, Л. С. Розвиток комунікативних здібностей у студентів спеціальності "Сестринська справа" / Л. С. Білик, Н. Є. Слободян. - С.60-61.
Гнатюк, М. С. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії / М. С. Гнатюк [и др.] . - С.62-64.
Другие авторы: Слабий О. Б., Гнатюк Р. М., Ковальчук М. Ф., Данилевич Ю. О., Шев’як П. І., Гаргула Т. І.
Господарський, І. Я. Впровадження іннлваційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / І. Я. Господарський [и др.] . - С.65-67.
Другие авторы: Ястремська С. О., Коноваленко С. О., Рега Н. І., Криницька І. Я., Максимова В. В., Локай Б. А., Галіяш Н. Б., Креховська-Лепявко О. М., Яворська І. В., Петренко Н. В., Городецький В. Є.
Гощинський, В. Б. Комунікативні бар’єри у відносинах лікаря та пацієнта / В. Б. Гощинський [и др.] . - С.68-69.
Другие авторы: Корильчук Н. І., Боцюк Н. Є., Боровик І. О., Корильчук Т. Б., Ляшенко І. І., Перейма В. Р., Бенца О. І.
Дзюбановський, І. Я. Дистанційне навчання хірургів у світлі безперервної післядипломної освіти / І. Я. Дзюбановський [и др.] . - С.70-72.
Другие авторы: Бенедикт В. В., П’ятночка В. І., Герасимець Ю. М., Свистун Р. В., Луговий О. Б., Поляцко К. Г., Нагірний Я. П.
Климнюк, С. І. Самостійна робота студентів як важливий напрям у підготовці майбутнього фахівця / С. І. Климнюк [и др.] . - С.72-73.
Другие авторы: Ткачук Н. І., Романюк Л. Б., Творко М. С., Малярчук Г. Р., Борак В. П.
Мазур, П. Є. Формування комунікативної компетентності майбутніх медичних працівників / П. Є. Мазур [и др.] . - С.74-75.
Другие авторы: Голуб Г. Р., Кралюк О. С., Криницька І. Я.
Мазур, П. Є. Особливості післядипломного навчання молодших спеціалістів з медичною освітою / П. Є. Мазур, Є. Л. Горошко, О. С. Кузнець. - С.76-77.
Мазур, П. Є. Самостійно-пізнавальна діяльність студентів у контексті Болонського процесу / П. Є. Мазур, Л. С. Мишаківська, О. С. Кралюк. - С.77-79.
Мандзій, З. П. Модульний підхід до викладання клінічної фармації в умовах кредитно-модульної технології навчання / З. П. Мандзій [и др.] . - С.80-82.
Другие авторы: Кліщ І. М., Тюріна В. Ф., Марків І. М., Цяпа Ю. М., Мерецька І. В., Лихацька В. О., Гаріян М. П.
Марчишин, С. М. Специфіка підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційних рівнів "Магістр фармації" та "Магістр клінічної фармації" на кафедрі фармакогнозії з медичною ботанікою ТДМУ / С. М. Марчишин [и др.] . - С.83-85.
Другие авторы: Шнайда М. І., Грималюк О. І., Кернична І. З., Демидяк О. Л., Бердей Т. С.
Олійник, О. В. Завдання вищих навчальних закладів україни щодо продовження Болонського процесу після підписання Будапештсько-Віденської конвенції 2010 року / О. В. Олійник [и др.] . - С.85-87.
Другие авторы: Лавра О. Г., Юзьків Л. Р., Щур М. І., Буцкин Л. В., Борак В. В.
Пайкуш, М. А. Технології забезпечення готовності викладачів теоретичних дисциплін до педагогічної діяльності в умовах кредитно-модульної системи у вищих медичних навчальних закладах / М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський. - С.87-89.
Сагаль, І. Р. Шляхи покращення підготовки лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія" / І. Р. Сагаль, О. Р. Боярчук. - С.89-91.
Сміян, С. І. Особливості викладання внутрішніх хвороб англомовним студентам-іноземцям в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу / С. І. Сміян [и др.] . - С.91-93.
Другие авторы: Слаба У. С., Мартинюк Л. П., Лепявко А. А., Коморовський Р. Р., Бондар Р. Я., Гусак С. Р.
Ткачук, О. В. Реалізація ідеї безперервної медичної освіти при викладанні фізіології та патофізіології на засадах кредитно-модульної системи / О. В. Ткачук [и др.] . - С.94-95.
Другие авторы: Мислицький В. Ф., Ткачук С. С., Антохіна С. І., Лєньков О. М., Кузнєцова О. В., Ясінська О. В.
Швидкий, О. В. Використання та перспективи ділової гри при кредитно-модульній системі організації навчального процесу / О. В. Швидкий, Н. В. Будь. - С.96-98.
Шегедин, М. Б. Результати та перспективи впровадження кредитно-модульно-рейтингової системи організації навчального процесу у Львівському державному медичному коледжі ім. Андрея Крупинського / М. Б. Шегедин, І. С. Смачило. - С.98-100
Шкробот, С. І. Вплив впровадження нових систем навчання та оцінювання на структуру мотивації до навчання студентів вищих медичних навчальних закладів / С. І. Шкробот [и др.] . - С.100-103.
Другие авторы: Венгер О. П., Смашна О. Є., Несторович Я. М., Сновида Л. Т., Мисула Ю. І.
Шкробот, С. І. Роль та значення новітніх інформаційних технологій в оптимізації підготовки фахівців-медиків / С. І. Шкробот [и др.] . - С.104-106.
Другие авторы: Мілевська-Вовчук Л. С., Салій З. В., Гара І. І., Бударна О. Ю., Сохор Н. Р., Мисула М. С.
Шпонька, І. С. Досвід організації самостійної роботи студентів при впровадженні кредитно-модульної системи навчання на кафедрі патологічної анатомії і судової медицини / І. С. Шпонька [и др.] . - С.106-108.
Другие авторы: Короленко Г. С., Козлов С. В., Гриценко П. О., Алексеєнко О. О., Сулоєв К. М., Федченко М. П., Мальцев І. О., Легеза О. А., Чекан С. М., Бондарева В. О.
Савула, М. М. Кращі університети: результати світового рейтингу / М. М. Савула, Ю. І. Сливка. - С.108-111.
Свиридюк, В. З. Житомирський інститут медсестринства - навчальний заклад нового типу з європейськими стандартами освіти (до 135-річчя заснування закладу) / В. З. Свиридюк [и др.] . - С.112-116.
Другие авторы: Копетчук В. А., Яворський П. В., Гордійчук С. В., Горай О. В., Махновська І. Р.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.


    Іванець, Л. М.
    Розв’язування задач з модулів "Фізична хімія" та "Фармацевтична хімія" як важливий елемент підготовки спеціалістів фармації [Текст] / Л. М. Іванець, О. Б. Поляк // Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 40-42.

Рубрики: Химия физическая

   Химия фармацевтическая


   Образование фармацевтическое--организ


Доп.точки доступа:
Поляк, О. Б.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.
Шифр: МУ7/2013/3
   Журнал

Медична освіта
2013г. № 3
Содержание:
Аймедов, К. В. Синдром емоційного вигорання студенітв-медиків / К. В. Аймедов, Ю. П. Жогно. - С.6-10
Варна, О. М. Методичне забезпечення та особливості викладання аптечної технології ліків в умовах кредитно-модульної системи / О. М. Варна. - С.11-13
Васенда, М. М. Технологія лікарських засобів промислового виробництва як дисципліна в системі підготовки провізора-косметолога / М. М. Васенда. - С.14-16
Гарматюк, Н. Д. Особливості застосування тестового контролю при вивченні іноземної мови у вищих навчальних закладах / Н. Д. Гарматюк, В. П. Марценюк. - С.17-24
Гнатюк, М. С. Оперативна хірургія та топографічна анатомія-важлива навчальна дисципліна в освоєнні практичних навиків / М. С. Гнатюк, Ю. О. Данилевич, Л. В. Татарчук. - С.25-27
Гощинський, П. В. Деякі аспекти сучасного викладання дитячої хірургії на додипломному рівні у підготовці сімейних лікарів / П. В. Гощинський. - С.28-29
Грицан, Л. Д. Ключові питання викладання змістового модуля "фізико-хімія поверхневих явищ" у курсі фізичної та колоїдної хімії в національному фармацевтичному / Л. Д. Грицан. - С.30-34
Громовик, Б. П. Комплексний аналіз навчальної літератури з фармацевтичного менеджменту для студентів вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації / Б. П. Громовик, А. В. Горілик, П. В. Глуховський. - С.35-38
Гуцол, Л. П. Аналіз тематичної структури навчальної дисципліни "Основи гомеопатіі’’ / Л. П. Гуцол, А. В. Горілик. - С.39-44
Денефіль, О. В. Інноваційні методи підходу до оптимізації читання лекцій з патологічної фізіології / О. В. Денефіль, Г. С. Сатурська, Н. Я. Потіха. - С.45-47
Кравчук, Л. В. Філософія Трипілля як фактор формування гармонії та духовності людини / Л. В. Кравчук, Т. Б. Кадобний, А. В. Чикита. - С.48-50
Ласитчук, О. М. Написання історії пологів як один із видів самостійної роботи студентів / О. М. Ласитчук. - С.51-54
Мандзій, З. П. Викладання дисципліни "Фактори і механізми фармацевтичної активності і токсичності лікарських засобів на етапах фармакокінетики" в умовах кредитно-модульної системи на кафедрі клінічної фармації / З. П. Мандзій. - С.55-58
Марущак, М. І. Впровадження елективного курсу "Клінічна патофізіологія" у навчальний процес студентів медичного факультету на кафедрі функціональної діагностики та клінічної патофізіології ТДМУ іменіі Я. Горбачевського / М. І. Марущак [и др.]. - С.59-60
Другие авторы: Дзиза С. В., Бакалець О. В., Бегош Н. Б.
Марценюк, В. П. Кафедрі медичної інформатики -15 років. Основні надбання та перспективи розвитку / В. П. Марценюк, Н. О. Кравець. - С.60-63
Матолич, У. Д. Формування науково-дослідної роботи студентів в умовах входження України в Європейський освітній простір на основі Болонської конвенції / У. Д. Матолич, В. В. Федько, Л. Є. Лаповець. - С.64-66
Налужна, Т. В. Психологічна підготовка викладачів як умова гуманізації відносин викладач-студент / Т. В. Налужна. - С.67-70
Олійник, О. В. Особливості організації служби швидкої медичної допомоги в Польщі / О. В. Олійник. - С.71-73
Педанов, Ю. Ф. Проблеми формування світогляду майбутніх спеціалістів у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на відповідних кафедрах вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації / Ю. Ф. Педанов, О. П. Славута, А. І. Гоженко. - С.74-76
Попадюк, О. Я. Підвищення якості самостійної підготовки студентів до тестового контролю знань в умовах кредитно-модульної системи / О. Я. Попадюк. - С.77-79
Родинський, О. Г. Досвід впровадження кредитно-модульної системи навчання при викладанні фізіології / О. Г. Родинський, О. М. Демченко. - С.80-82
Самойленко, А. В. Кредитно-модульна організація виробничої практики в системі вищої стоматологічної освіті / А. В. Самойленко [и др.]. - С.83-86
Другие авторы: Фастовець О. О., Орищенко В. Ю., Альберт Є. Л.
Сиротинська, І. Д. Особливості організації самостійної роботи студентів-першокурсників медичного університету: труднощі та шляхи їх вирішення / І. Д. Сиротинська. - С.87-90
Талалаєнко, О. М. Вплив кредитно-модульної системи викладання на показники успішності студентів з фармакології / О. М. Талалаєнко [и др.]. - С.91-94
Другие авторы: Абрамець І. І., Зайка Т. О., Зіньковська Л. Я., Донець В. Ф., Євдокимов Д. В., Образцова О. Г., Савустьяненко А. В., Самойлович І. М., Сидорова Ю. В., Тихонов В. М.
Унгурян, Л. М. Дистанційне навчання студентів-заочників фармацевтичного факультету в медичному ВНЗ / Л. М. Унгурян, Г. В. Чернецька, І. А. Науменко. - С.95-97
Фастовець, О. О. Впровадження електронного обліку поточної успішності в контексті вимог Болонського процесу / О. О. Фастовець, Р. А. Котелевський. - С.98-100
Федько, В. В. Викладач-студент: деспот чи друг? / В. В. Федько. - С.101-102
Федько, В. В. Застосування методу конкурентних або корпоративних груп при проведенні семінарського заняття на тему "Комплексне лікування генералізованого пародонтиту щелеп" / В. В. Федько [и др.]. - С.103-104
Другие авторы: Матолич У. Д., Нетлюх А. В., Гайдук Р. В.
Фітькало, О. С. Моніторинг поширеності розладів психіки та поведінки внаслідок вживання психоактивних речовин серед населення м. Львова та Львівської області / О. С. Фітькало. - С.105-108
Чулак, Л. Д. Застосування навчальних посібників з самостійної роботи студентів і портфоліо в навчальному процесі на кафедрі ортопедичної стоматології ОНМедУ / Л. Д. Чулак, А. О. Бас, В. Г. Шутурмінський. - С.109-113
Чурпій, К. Л. Роль закладів освіти у вихованні здорового способу життя у молоді через розвиток духовності / К. Л. Чурпій. - С.114-116
Шатило, В. Й. Мотивація до занять фізичною культурою студентів вищих медичних навчальних закладів / В. Й. Шатило, І. Ю. Андрієвський, О. В. Дронова. - С.117-120
Шевчук, Т. І. Організаційно-методичні аспекти викладання медичної генетики в умовах модернізації вищої медичної освіти / Τ. І. Шевчук. - С.121-124
Шустваль, М. Ф. Формування пізнавальної самостійності студентів у контексті Болонського процесу / М. Ф. Шустваль [и др.]. - С.125-128
Другие авторы: Шустваль С. Μ., Лядова Т. І., Волобуева О. В.
Савченко, І. П. Основні досягнення та концепція розвитку кафедри внутрішньої медицини № 1 ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України" на 2013-2017 pp. / І. П. Савченко. - С.129-132
Іванець, Л. М. Роль розрахункових задач з модулів "Колоїдна хімія" та "Фармацевтична хімія" у підготовці спеціалістів фармації? / Л. М. Іванець, О. Б. Поляк. - С.133-134
До славного ювілею. - С.135-137
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.


    Іванець, Л. М.
    Роль розрахункових задач з модулів "Колоїдна хімія" та "Фармацевтична хімія" у підготовці спеціалістів фармації? [Текст] / Л. М. Іванець, О. Б. Поляк // Медична освіта. - 2013. - № 3. - С. 133-134


MeSH-главная:
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS (организация и управление)
ХИМИЯ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, PHARMACEUTICAL
Доп.точки доступа:
Поляк, О. Б.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.
Шифр: МУ7/2014/4
   Журнал

Медична освіта
2014г. № 4 . - 65.22, р.
Содержание:
Пам’яті ректора Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського члена-кореспондента НАМИ України, заслуженого діяча науки і техніки України, професора Леоніда Якимовича Ковальчука. - С.6-7
Андреев, І. А. Викладання епідеміології внутрішньолікарняних інфекцій на сучасному етапі / І. А. Андреев. - С.8-10
Анісімов, В. Ю. Становлення та розвиток фармацевтичної освіти в Південному регіоні / В. Ю. Анісімов [и др.]. - С.11-13
Боярчук, О. Р. Досвід Грузії у реалізації концепції безперервного професійного розвитку лікарів / О. Р. Боярчук [и др.]. - С.14-17
Вдовиченко, Ю. П. Реалізація андрагогічних принципів у професійному розвитку особистості / Ю. П. Вдовиченко [и др.]. - С.18-20
Другие авторы: Соколова Л. В., Коритнюк Р. С., Давтян Л. Л., Роздорожнюк О. Я., Коритнюк О. Я.
Верещагіна, Н. Я. Проведення об’єктивних структурованих клінічних іспитів - важлива складова контролю знань студентів / Н. Я. Верещагіна, Т. Ю. Чернець, Н. З. Ярема. - С.21-23
Волощук, Н. І. Запровадження нетрадиційних методів навчання як засіб підготовки студентів-медиків нової генерації / Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, О. М. Денисюк. - С.24-26
Галюк, В. М. Сучасні мультимедійні методи навчання іноземних студентів як спосіб підвищення якості знань при вивченні абдомінальної хірургії / В. М. Галюк. - С.27-29
Герасимчук, М. Р. Роль дидактичних ігор у процесі вивчення патологічної фізіології / М. Р. Герасимчук. - С.30-33
Головчак, І. С. Напрямки вдосконалення викладання на післядипломному етапі освіти / І. С. Головчак. - С.34-36
Грозав, А. М. Методичні підходи щодо зниження напруження адаптаційних процесів у студентів-першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі / А. М. Грозав, О. О. Перепелиця. - С.37-40
Губіна, Н. В. Інтерактивна форма навчання в процесі спеціалізації з клінічної фармації на фармацевтичному факультеті в рамках Болонської системи / Н. В. Губіна. - С.41-43
Дзига, С. В. Впровадження елективного курсу "Функціональна діагностика" у навчальний процес студентів медичного факультету тдму їм. і. я. горбачевського / С. В. Дзига, О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош. - С.44-45
Дубініна, В. Г. Особливості навчання англомовних студентів на клінічних кафедрах / В. Г. Дубініна, О. В. Кузнецова, А. І. Рибін. - С.46-49
Іващук, О. І. Завдання та перспективи організації навчального процесу з онкології на післядипломному етапі / О. І. Іващук [и др.]. - С.50-51
Другие авторы: Пересунько О. П., Унгурян В. П., Зелінська Н. В.
Кишкан, І. Г. Активне використання сервера дистанційного навчання БДМУ - важливий фактор успішної підготовки студентів із фармакології до ЛП "Крок 1. Стоматологія" / І. Г. Кишкан. - С.52-55
Кліщ, Г. І. Форми організації навчання у медичних університетах Австрії / Г. І. Кліщ. - С.56-59
Костюк, І. Р. Адаптація методики проведення практичного заняття "Захист історії хвороби" на V курсі стоматологічного факультету на кафедрі дитячої стоматології іфнму до умов кредитно-модульної системи освіти / І. Р. Костюк. - С.60-62
Кравець, Н. О. Застосування відкритого програмного комплексу ImageJ в курсі вивчення медичної інформатики / Н. О. Кравець, А. В. Семенець, Н. Я. Климук. - С.63-67
Кравчук, Л. В. Суспільно-політичні аспекти системи освіти на Тернопільщині в 1939-1941 PP. / Л. В. Кравчук [и др.]. - С.68-73
Другие авторы: Кадобний Т. Б., Лабівка О. В., Островська Н. Д.
Кульчицький, В. Й. Ретроспективний аналіз дефініції "Патріотизм" у соціально- педагогічному аспекті (друга половина XX століття) / В. Й. Кульчицький. - С.74-78
Кущ, О. Г. Викладання нових структурних елементів з питань біобезпеки в контексті навчальної дисципліни "Мікробіологія, вірусологія, імунологія" для студентів зі спеціальності "Лабораторна діагностика" / О. Г. Кущ. - С.79-81
Литвинова, О. Н. Якість медичної допомоги - основна професійна орієнтація при підготовці фахівця у вищій школі / О. Н. Литвинова, Ю. М. Петрашик, К. Є. Юріїв. - С.82-84
Манащук, Н. В. Виробнича практика з пародонтології в умовах кредитно-модульної системи / Н. В. Манащук. - С.85-86
Махобей, К. М. Роль наукової діяльності Івана Яковича Горбачевського у дослідженні синтезу сечової кислоти в організмі ссавців й in vitro / Κ. Μ. Махобей, М. В. Чорненький. - С.87-91
Мерецький, В. М. Сучасні аспекти викладання клінічної фармакології / В. М. Мерецький. - С.92-94
Молодовець, О. Б. Реалізація міжпредметної інтеграції при викладанні і пропедевтики внутрішніх хвороб на прикладі хронічного гастриту / О. Б. Молодовець. - С.95-98
Оринчак, М. А. Оптимізація педагогічного процесу шляхом взаємовідвідування занять / М. А. Оринчак, О. С. Човганюк, І. І. Вакалюк. - С.99-100
Палійчук, І. В. Досвід дистанційного навчання лікарів-стоматологів на післядипломному етапі / І. В. Палійчук. - С.101-103
Платонова, О. М. Перспективи застосування технологій дистанційного навчання при викладанні педіатричних дисциплін / О. М. Платонова. - С.104-106
Романова, Ю. Г. Впровадження наукових розробок у навчальний процес - запорука якості підготовки студентів-стоматологів / Ю. Г. Романова [и др.]. - С.107-111
Другие авторы: Бас О. А., Заградська О. Л., Бас Н. О.
Сон, А. С. Формування і розвиток педагогічного такту викладача медичного університету / А. С. Сон, В. В. Добровольський, О. М. Стоянов. - С.112-114
Фальфушинська, Г. І. Віртуальні навчальні програми з хімічних дисциплін в організації навчального процесу в медичних закладах / Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець, Г. Я. Загричук. - С.115-117
Федяк, І. О. Особливості викладання предмета "Фармацевтичне правознавство" у сучасній системі підготовки провізорів / І. О. Федяк. - С.118-121
Філіпець, Н. Д. Висвітлення принципів безпеки лікарських засобів при викладанні медичних дисциплін / Н. Д. Філіпець [и др.]. - С.122-123
Хвисюк, О. М. Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів / О. М. Хвисюк [и др.]. - С.124-127
Другие авторы: Марченко В. Г., Жеребкін В. В., Жадан І. А., Соболєва І. А., Бодня К. І., Грищенко О. В., Сергієнко О. І., Бортний М. О., Коломійченко Ю. А., Пересада Н. О.
Холодкова, О. Л. Болонський процес у вищій медичній освіті та особливості його втілення в контексті викладання анатомії людини / О. Л. Холодкова [и др.]. - С.128-131
Другие авторы: Марасич А. П., Нескоромна Н. В., Гудіна І. Г.
Чорній, Н. В. Самостійна робота студентів як складова частина у підготовці спеціаліста в умовах кредитно-модульної системи навчання / Н. В. Чорній. - С.132-134
Шлімкевич, І. В. Методологічні особливості контролю знань студентів в науково-педагогічному контексті навчання за кредитно- модульною системою у вищих медичних закладах / І. В. Шлімкевич, О. Я. Царук. - С.135-138
Якименко, О. О. Дистанційна освіта - потужна складова екопедагогіки, вебінар - важливий елемент освітньої ноосфери / О. О. Якименко, О. Я. Тягай, В. С. Бірюков. - С.139-141
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : БИНТ (1)
Свободны: БИНТ (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.


    Фальфушинська, Г. І.
    Віртуальні навчальні програми з хімічних дисциплін в організації навчального процесу в медичних закладах [Текст] / Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець, Г. Я. Загричук // Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 115-117


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
Доп.точки доступа:
Іванець, Л. М.
Загричук, Г. Я.

Экземпляры всего: 1
БИНТ (1)
Свободны: БИНТ (1)

Найти похожие

9.
Шифр: МУ7/2015/4
   Журнал

Медична освіта
2015г. № 4 . - 68.62, р.
Содержание:
Волкова, Н. М. Формування комунікативних навичок медпрацівників як засіб вирішення біоетичних дилем у медичній практиці / Н. М. Волкова, Н. Ю. Струбіцька. - С.5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.
Господарський, І. Я. Система безперервної післядипломної медичної освіти у Польщі / І. Я. Господарський, Н. В. Харченко, А. Р. Вайда. - С.9-14. - Бібліогр.: в кінці ст.
Деніна, Р. В. Види організації самостійної роботи студентів з внутрішньої медицини / Р. В. Деніна. - С.15-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зарічна, Т. П. Викладання практичної психології та педагогіки вищої школи магістрантам зі спеціальності ‘Технології парфумерно-косметичних засобів” у Запорізькому державному медичному університеті / Т. П. Зарічна. - С.19-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зозуляк, Н. В. Особливості викладання курсу за вибором “Основи клінічного мислення” на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини / Н. В. Зозуляк. - С.22-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Івануса, І. Б. Роль розрахункових задач при вивченні аналітичної хімії у фармацевтичній освіті / І. Б. Івануса, М. М. Михалків, А. Є. Демид. - С.24-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Калинюк, Я. М. Педагогічні (методичні) засади викладання курсу “Медичне правознавство” для студентів медичного факультету / Я. М. Калинюк, І. О. Рогальський, М. В. Чорненький. - С.27-29. - Бібліогр.: в кінці ст.
Карпінець, І. М. Соціально-економічна та культурно-освітня характеристика студентів-іноземців вищого медичного навчального закладу / І. М. Карпінець. - С.30-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кишкан, І. Г. Основи біоетики й біобезпеки в системі вищої медичної та фармацевтичної освіти / І. Г. Кишкан, І. І. Заморський. - С.34-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кіт, З. М. Шляхи модернізації викладання сімейної медицини у вищому медичному навчальному закладі з позицій інформаційного забезпечення / З. М. Кіт, А. Р. Вергун. - С.37-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельничук, Г. М. Адаптація методичних матеріалів до практичного заняття на тему “Проведення уроку здоров’я” на ІІІ курсі стоматологічного факультету для підвищення його практичного спрямування / Г. М. Мельничук [и др.]. - С.41-43. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Костюк І. Р., Шовкова Н. І., Базалицька О. В., Бабенко А. Д., Білищук М. В., Потяк О. Ю., Коиікін О. Є., Яворська О. І., Аваков В. В.
Мергель, Т. В. Застосування інтерактивного методу “мозкового штурму” у навчальному процесі / Т. В. Мергель. - С.44-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Муратова, Т. М. Нові підходи до використання дискусії як форми спілкування на кафедрі неврології Одеського національного медичного університету / Т. М. Муратова, В. В. Добровольський. - С.48-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сирцов, В. К. Модернізація освітнього процесу на кафедрі гістології, цитології та ембріології / В. К. Сирцов [и др.]. - С.51-53. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Ключко С. С., Хитрик А. І., Завгородня М. І., Таврог М. Л.
Степанов, Ю. М. Роль педагогічного спілкування між викладачами та слухачами курсів післядипломної підготовки з терапії та гастроентерології в оптимізації навчального процесу / Ю. М. Степанов [и др.]. - С.54-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кононов І. М., Будзак І. Я., Косинська С. В., Саленко А. В.
Тертишний, С. І. Вивчення клінічної патогістології майбутніми лікарями-лаборантами / С. І. Тертишний. - С.58-59. - Бібліогр.: в кінці ст.
Фальфушинська, Г. І. Порівняльна характеристика навчальних планів блоку базових хімічних дисциплін підготовки фахівців за спеціальностями “Фармація” та “Лікувальна справа” у медичних ВНЗ країн-асоційованих партнерів ЕРАЗМУС / Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець, Г. Я. Загричук. - С.60-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шолойко, Н. В. Роль лекції у навчальному процесі дисципліни “Організація та економіка фармації” / Н. В. Шолойко. - С.64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шухтін, В. В. Викладання курсу дерматології та венерології студентам-медикам / В. В. Шухтін, В. І. Хрущ. - С.68-69. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ястремська, С. О. Інноваційні методи викладання дисциплін у медсестринстві / С. О. Ястремська. - С.70-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ящук, О. В. Про перебіг та результати експериментальної роботи з формування професійної культури майбутніх медичних працівників молодшої кваліфікації / О. В. Ящук. - С.74-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Vorona, I. I. The latin language significance in the terminological competence formation of future doctors / I. I. Vorona. - С.77-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Боярська, Л. М. Досвід застосування системи дистанційного навчання MOODLE при самопідготовці лікарів-інтернів дитячих хірургів / Л. М. Боярська [и др.]. - С.80-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Рыжов О. А., Корнієнко Г. В., Дмитряков В. О., Скалозубов М. О.
Вакалюк, І. П. Методологічні аспекти проведення студентської предметної олімпіади з дисципліни “Внутрішня медицина” / І. П. Вакалюк [и др.]. - С.83-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Середюк Н. М., Середюк В. Н., Деніна Р. В., Мергель Т. В.
Грицай, Г. В. Деякі проблеми викладання дисципліни «Загальна практика - сімейна медицина” студентам VI курсу міжнародного факультету англійською мовою / Г. В. Грицай. - С.87-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Залізняк, М. С. Досвід проведення практичних занять з розділу “Захворювання слизової оболонки ротової порожнини” в умовах кредитно-модульної системи навчання / М. С. Залізняк. - С.90-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кузняк, Н. Б. Ефективні складові якісної підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту “Крок-3. Стоматологія” / Н. Б. Кузняк [и др.]. - С.93-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Галагдина А. А., Бамбуляк А. В., Дмитренко Р. Р.
Мисула, І. Р. Особливості викладання медичної реабілітації в сучасних умовах / І. Р. Мисула [и др.]. - С.96-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Бакалюк Т. Г., Голяченко А. О., Левицька Л. В., Квасніцька О. С.
Мищенко, І. А. Особливості викладання дисципліни «Гігієна та екологія” для іноземних студентів медичних університетів / І. А. Мищенко. - С.99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ніженковська, І. В. Організація самостійної роботи студентів заочної форми навчання з дисципліни “Біологічна хімія” в умовах кредитно-модульної системи / І. В. Ніженковська, О. В. Кузнецова. - С.102-105. - Бібліогр.: в кінці ст.
Олещук, О. М. Організація виховної роботи на кафедрі фармакології з клінічною фармакологією / О. М. Олещук [и др.]. - С.106-108. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Вольська А. С., Шевчук О. О., Коваль М. І.
Перцева, Т. О. Досвід створення та використання навчальних фільмів при викладанні гігієни у вищих медичних навчальних закладах / Т. О. Перцева [и др.]. - С.109-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шевченко О. А., Зимник С. В., Рублевська Н. І., Щудро С. А., Григоренко Л. В., Штепа О. П., Крамарьова Ю. С., Зайцев В. В., Дзяк М. В., Кулагін О. О.
Чолак, І. С. Робочий журнал з фармакогнозії як один із видів самостійної роботи студентів / І. С. Чолак. - С.112-114. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кравчук, Л. В. Здоров’язберігаючі аспекти розбудови медицини на Тернопільщині в період 1939-1941 РР. / Л. В. Кравчук, Л. О. Кравчук, О. В. Лабівка. - С.115-119. - Бібліогр.: в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.


    Фальфушинська, Г. І.
    Порівняльна характеристика навчальних планів блоку базових хімічних дисциплін підготовки фахівців за спеціальностями “Фармація” та “Лікувальна справа” у медичних ВНЗ країн-асоційованих партнерів ЕРАЗМУС [Текст] = Comparative characteristics of grounded chemical disciplines syllabus for “Pharmacy” and “Medicine” profession obtaining in medical universities of the country - ERASMUS associated member / Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець, Г. Я. Загричук // Медична освіта. - 2015. - № 4. - С. 60-63. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
Доп.точки доступа:
Іванець, Л. М.
Загричук, Г. Я.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-12 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)