Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (1)Высшее образование (7)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Коробко, Д. Б.$<.>)
Общее количество найденных документов : 22
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-22 
1.
Шифр: МУ7/2006/1
   Журнал

Медична освіта
2006г. № 1
Содержание:
Ковальчук, Л. Я. Викладання хірургії у Віденському медичному університеті / Л. Я. Ковальчук [и др.] . - С.5-7
Другие авторы: Вайда А. Р., Венгер І. К., Беденюк А. Д., Господарський А. Я.
Марценюк, В. П. Електронні інформаційні ресурси в медичній освіті університету Південної кароліни UPSTATE(США) / В. П. Марценюк. - С.8-10
Господарський, І. Я. Досягнення і проблеми у процесах реформування вищої медичної освіти в Австрії / І. Я. Господарський. - С.11-14
Паласюк, Г. Б. Медсестринська освіта в Австрії: з досвіду міжнародних стажувань / Г. Б. Паласюк. - С.15-18
Авдєєв, О. В. Основні напрямки стоматологічної освіти в Австрії / О. В. Авдєєв. - С.18-21
Денефіль, О. В. Досвід ведення занять на теоретичній і клінічній кафедрах Віденського медичного університету / О. В. Денефіль. - С.22-24
Олещук, О. М. Особливості нового навчального плану й викладання фармакологи / О. М. Олещук. - С.25-28
Ремінецький, Б. Я. Особливості організації викладання анатомії людини у медичному університеті Відня / Б. Я. Ремінецький. - С.29-31
Ястремська, С. О. Організація викладання біологічної хімії у Віденському медичному університеті / С. О. Ястремська. - С.32-33
Багній, Н. І. Організація проблемно-орієнтованого навчання у Віденському медичному університеті / Н. І. Багній. - С.34-36
Сахарова, І. Є. Особливості викладання педіатрії у Віденському медичному університеті / І. Є. Сахарова. - С.37-39
Ліщенко, Н. О. Особливості системи вищої освіти у США / Н. О. Ліщенко [и др.] . - С.40-43
Другие авторы: Прокопчук А. І., Марценюк В. П., Усинська О. С., Мілевська Л. С., Лепявко А. А.
Прокопчук, А. І. Особливості медсестринської освіти у США / А. І. Прокопчук [и др.] . - С.44-46
Другие авторы: Ліщенко Н. О., Марценюк В. П., Усинська О. С., Мілевська Л. С., Лепявко А. А.
Усинська, О. С. Особливості робочих програм та вимог до студентів у системі медсестринськоЇ освіти США (на прикладі школи медсестринства університету Південної Кароліни) / О. С. Усинська [и др.] . - С.47-49
Другие авторы: Ліщенко Н. О., Прокопчук А. І., Марценюк В. П., Мілевська Л. С., Лепявко А. А.
Мілевська, Л. С. Фактор викладача в системі американської медичної освіти / Л. С. Мілевська [и др.] . - С.50-51
Другие авторы: Ліщенко Н. О., Прокопчук А. І., Марценюк В. П., Усинська О. С., Лепявко А. А.
Андрейчин, С. М. Медсестринська освіта в Словацькій республіці / С. М. Андрейчин, В. О. Качор. - С.52-54
Фіра, Л. С. Організація навчання у Карловому університеті / Л. С. Фіра [и др.] . - С.55-56
Другие авторы: Острівка О. І., Сидоренко О. Л., Лихацький П. Г., Соколова Л. В.
Бухтіярова, Н. В. Перспективи застосування телекомунікаційних технологій у викладанні медико-біологічних дисциплін на фармацевтичному факультеті / Н. В. Бухтіярова [и др.] . - С.57-59
Другие авторы: Бєленічев І. Ф., Коробко Д. Б., Сидорова І. В.
Гощинський, В. Б. До питання підготовки лікарів загальної практики-сімейної медицини / В. Б. Гощинський [и др.] . - С.60-61
Другие авторы: Боцюк Н. Є., Ясній О. Р., Бабінець Л. С., Воронцов О. О., Боровик І. О.
Бойчук, А. В. Організація навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології фпо на засадах доказової медицини-нагальна потреба часу / А. В. Бойчук [и др.] . - С.62-64
Другие авторы: Шадріна В. С., Коптюх В. І., Хлібовська О. І., Бегош Б. М., Сопель В. В.
Стародуб, Є. М. Впровадження принципів доказової медицини на факультеті після дипломної освіти / Є. М. Стародуб [и др.] . - С.64-66
Другие авторы: Масик О. М., Самогальська О. Є., Лазарчук Т. Б., Шостак С. Є.
Білай, І. М. Методологічні і практичні особливості викладання фармакотерапії студентам фармацевтичного факультету / І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура. - С.67-70
Дзюбановський, І. Я. Роль клінічних баз в оволодінні практичними навичками інтернами-хірургами у світлі кваліфікаційної категорії / І. Я. Дзюбановський [и др.] . - С.70-72
Другие авторы: Луговий О. Б., Пустовойт Г. Т., Бенедикт В. В., П’ятночка В. І., Герасимець Ю. М.
Мурашко, О. О. Динаміка цінністно-смислової сфери безплідних жінок, які застосовують допоміжні репродуктивні технології / О. О. Мурашко. - С.73-79
Бугай, Б. Г. Основа мечоподібного відростка чи нижній кінець груднини є місцем вислуховування тристулкового клапана? / Б. Г. Бугай, С. М. Андрейчин, Н. Я. Верещагіна. - С.80-81
Цимбалюк, В. І. Методика викладання нейрохірургії у вищій школі / В. І. Цимбалюк, М. В. Квасніцький. - С.84-87
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


   
    Перспективи застосування телекомунікаційних технологій у викладанні медико-біологічних дисциплін на фармацевтичному факультеті [Текст] / Н. В. Бухтіярова, І. Ф. Бєленічев, Д. Б. Коробко // Медична освіта. - 2006. - № 1. - С. 57-59

Рубрики: Образования технология

   Образование фармацевтическое


Доп.точки доступа:
Бухтіярова, Н. В.
Бєленічев, І. Ф.
Коробко, Д. Б.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.
Шифр: МУ7/2006/4
   Журнал

Медична освіта
2006г. № 4
Содержание:
Москаленко, В. Ф. Перший досвід впровадження концепції реформування системи післядипломної освіти лікарів у національному медичному університеті / В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, А. С. Свінціцький. - С.5-10
Сергета, І. В. Стратегічні напрямки діяльності вищих медичних навчальних закладів, що спрямована на покращення адаптації студентів до перебування у навчальному середовищі / І. В. Сергета [и др.] . - С.11-14
Другие авторы: Жученко С. П., Зайцева К. А., Дмітрієв М. О.
Яковлева, Л. В. Активізація творчої діяльності студентів у процесі вивчення нової професійно-орієнтованої дисципліни - фармакоекономіки / Л. В. Яковлева, Н. В. Бездітко, О. Я. Міщенко. - С.15-18
Селіхова, Л. Г. Особливості дистанційного навчання / Л. Г. Селіхова. - С.19--21
Білай, І. М. Удосконалення викладання фармакотерапії на фармацевтичному факультеті / І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура. - С.22-24
Саварин, Т. В. Новітні методи викладання іноземних мов у ВНЗ на сучасному етапі інтеграції вищої освіти України у європейський простір / Т. В. Саварин. - С.25-28
Губенко, І. Я. Психоемоційні аспекти роботи медичних фахівців з пацієнтами / І. Я. Губенко, О. Т. Шевченко. - С.28-31
Педанов, Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні і Федеративній Республіці Німеччини / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.31-34
Грищук, Л. А. Принципи впровадження кредитно-модульної системи навчання у вищих медичних закладах Польщі / Л. А. Грищук [и др.] . - С.34-36
Другие авторы: Городецкий В. Є., Корнага С. І., Герасимчук П. О.
Бухтіярова, Н. В. Шляхи оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрах медико-біологічного профілю / Н. В. Бухтіярова [и др.] . - С.36-38
Другие авторы: Бєленічев І. Ф., Коробко Д. Б., Павлов С. В., Галиця В. В.
Гіленко, І. О. Формування суспільної свідомості у студентів медичних вузів / І. О. Гіленко [и др.] . - С.39-42
Другие авторы: Дем’янюк Д. Г., Ляховський В. І., Крижановський О. А., Горлачов М. І., Сакевич П. П., Дудченко М. О., Шкурупій О. А., Діхтенко Т. Г.
Пішак, В. П. Впровадження принципів кредитно-модульної системи навчання в дисципліну "Медична біологія": перші результати та подальші кроки / В. П. Пішак, Ю. І. Бажора, Р. Є. Булик. - С.43-46
Сливка, Ю. І. Поняття діагностики в системі медичної освіти в США та Україні в контексті створення підручника нового покоління / Ю. І. Сливка, О. В. Олійник. - С.47-49
Вакалюк, І. П. Навчальна історія хвороби "реального" формату - елемент вдосконалення підготовки випускника до державного практично-орієнтованого іспиту / І. П. Вакалюк [и др.] . - С.50-53
Другие авторы: Боцюрко Ю. В., Звонар П. П., Гайналь Н. П., Якимчук Р. В.
Івченко, Н. А. Шляхи удосконалення практичної підготовки студентів-стоматологів на заключному етапі навчання / Н. А. Івченко, А. М. Пасечнік. - С.54-55
Прохоров, Є. В. До питання про самостійне навчання субординаторів / Є. В. Прохоров [и др.] . - С.56-57
Другие авторы: Бєльська О. А., Островський І. М., Педенко О. В.
Шанайда, М. І. Студентська наукова робота як засіб формування світогляду майбутніх спеціалістів фармації / М. І. Шанайда. - С.58-60
Кліщ, І. М. Досвід організації самостійної аудиторної та позааудиторної роботи на курсі клінічної фармації і фармакотерапії / І. М. Кліщ [и др.] . - С.61-63
Другие авторы: Тюріна В. Ф., Марків І. М., Гаріян М. П.
Матеріали науково-практичної конференції: "Проблеми створення підручника нового покоління для вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладів" 24-25 листопада 2006 p. - С.64-84
Волосовець, О. П. Сучасний підручник - крок до підвищення ефективності навчального процесу у вищих медичних і фармацевтичних закладах України / О. П. Волосовець, І. С. Вітенко. - С.65-68
Ковальчук, Л. Я. Підручник для вищого медичного навчального закладу. Яким йому бути ? / Л. Я. Ковальчук, В. О. Шідловський. - С.69-71
Вітенко, І. С. Електронна книга - як важливий методичний аспект сучасної підготовки лікарів і фармацевтів / І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько. - С.72-74
Лісовий, В. М. Сучасний підручник для студентів-медиків: проблеми і пропозиції щодо їхнього вирішення / В. М. Лісовий [и др.] . - С.75-76
Другие авторы: Капустник В. А., М’ясоєдов В. В., Міхалін М. О., Шаламов Р. В.
Шаповал, С. Д. Електронні навчальні книги для післядипломної освіти та безперервного професійного розвитку лікарів / С. Д. Шаповал [и др.] . - С.76-78
Другие авторы: Дмитрієва С. М., Одринський В. А., Ралко Т. О.
Талалаєнко, О. М. Принципи створення електронних навчальних видань з клінічних дисциплін / О. М. Талалаєнко [и др.] . - С.78-80
Другие авторы: Денисенко О. П., Борисова Т. П., Басій Р. В., Шестова О. П., Адоньєва Н. М.
Мисула, І. Р. Створення підручника нового покоління з використанням інформації, що надходить з різних джерел, та застосовуванням самонавчальних програм / І. Р. Мисула [и др.] . - С.80-81
Другие авторы: Пашко К. О., Кашуба М. О., Козак Д. В.
Ліщенко, Н. О. Вимоги до сучасного підручника з медсестринства / Н. О. Ліщенко, О. С. Усинська. - С.82-84
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.


   
    Шляхи оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрах медико-біологічного профілю [Текст] / Н. В. Бухтіярова [та ін.] // Медична освіта. - 2006. - № 4. - С. 36-38

Рубрики: Образование медицинское--тенденции

   Медицина--обуч


   Фармация--обуч


Доп.точки доступа:
Бухтіярова, Н. В.
Бєленічев, І. Ф.
Коробко, Д. Б.
Павлов, С. В.
Галиця, В. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.
Шифр: МУ7/2008/1
   Журнал

Медична освіта
2008г. № 1
Содержание:
Ковальчук, Л. Я. Досвід застосування ресурсів web-порталу в процесі підготовки іноземних студентів на кафедрах хірургічного профілю / Л. Я. Ковальчук [и др.] . - С.5-6
Другие авторы: Господарський А. Я., Вайда А. Р., Мисак А. І., Довбуш А. В.
Мисула, І. Р. Результати впровадження засад болонської декларації та кредитно-модульної системи навчання у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я.Горбачевского / І. Р. Мисула, А. Г. Шульгай, Н. Я. Панчишин. - С.7-10
Лісовий, В. М. Безперервний професійний розвиток лікарів і проблеми сучасної психогігієни / В. М. Лісовий [и др.] . - С.10-15
Другие авторы: Капустник В. А., Коробчанський В. О., Воронцов М. П.
Бойків, А. Б. Основні напрямки розвитку стоматологічної освіти / А. Б. Бойків, О. В. Авдєєв. - С.15-17
Бітенський, В. С. Деякі аспекти викладання психіатрії майбутнім стоматологам / В. С. Бітенський, В. А. Пахмурний, К. В. Аймедов. - С.17-19
Соколова, Л. В. Сучасний стан підготовки провізорів-косметологів: реалії та подальші перспективи / Л. В. Соколова, Д. Б. Коробко, Л. С. Фіра. - С.20-22
Мисула, І. Р. Особливості проведення занять з медичної реабілітації в санаторних умовах / І. Р. Мисула [и др.] . - С.23-24
Другие авторы: Бакалюк Т. Г., Голяченко А. О., Лавріненко О. М., Мартинюк В. І., Вакуленко Л. О., Коваль В. К., Левицька Л. В.
Самогальська, О. Є. Ефективність запровадження принципів доказової медицини на факультеті післядипломної освіти / О. Є. Самогальська [и др.] . - С.24-26
Другие авторы: Стародуб Є. М., Масик О. М., Лазарчук Т. Б., Шостак С. Є., Криськів О. І., Ярема Н. І., Бабінець Л. С.
Бойчук, А. В. Впровадження основ доказової медицини у навчальний процес на кафедрі акушерства та гінекології ФПО / А. В. Бойчук [и др.] . - С.26-28
Другие авторы: Шадріна В. С., Коптюх В. І., Хлібовська О. І., Бегош Б. М., Сопель В. В.
Кліщ, І. М. Викладання клінічної фармації студентам фармацевтичного факультету / І. М. Кліщ, В. Ф. Тюріна. - С.28-31
Пришляк, О. Я. Особливості відпрацювання студентами практичних навичок у клініці інфекційних хвороб / О. Я. Пришляк [и др.] . - С.31-33
Другие авторы: Дикий Б. М., Кондрин О. Є., Копча В. С.
Грошовий, Т. А. Практичні навички як елемент підготовки фахівців з управління та економіки фармації / Т. А. Грошовий [и др.] . - С.34-37
Другие авторы: Тригубчак О. В., Павлюк М. Б., Гончарук Н. В., Денис А. І., Калушка О. Б., Онишкіна О. І.
Вронська, Л. В. Перший досвід впровадження Z-системи у викладання хімічних дисциплін на кафедрі фармацевтичної хімії / Л. В. Вронська [и др.] . - С.37-40
Другие авторы: Михалків М. М., Дмухальська Є. Б., Поляк О. Б., Василишин Н. А., Іванець Л. М.
Гощинський, В. Б. Запровадження новітніх форм організації навчального процесу при підготовці лікаря загальної практики – сімейної медицини на додипломному етапі / В. Б. Гощинський [и др.] . - С.41-43
Другие авторы: Боцюк Н. Є., Ясній О. Р., Воронцов О. О., Боровик І. О., Корильчук Н. І., Рябоконь С. С.
Кашуба, М. О. Удосконалення організації навчального процесу та контролю знань студентів в умовах запровадження кредитно-модульної системи на кафедрі загальної гігієни та екології людини Тернопільського державного медичного університету імені І. Я.Горбачевского / М. О. Кашуба, К. О. Пашка, Н. І. Рега. - С.43-45
Герасимюк, І. Є. Впровадження автоматизованого дистанційного контролю зн ань як альтернативи до традиційного способу тестового опитування / І. Є. Герасимюк [и др.] . - С.45-47
Другие авторы: Федонюк Я. І., Ющак М. В., Флекей П. П., Бурий В. В.
Криськів, О. І. Наступність у практичній підготовці з терапії лікарів загальної практики – сімейної медицини в субординатурі та інтернатурі / О. І. Криськів, Л. С. Бабінець. - С.47-49
Лелека, М. В. Роль навчальної практики з організації і економіки фармації в системі оволодіння студентами практичними навичками / М. В. Лелека, О. Б. Поляк, Г. Р. Козир. - С.50-51
Фіра, Л. С. Особливості викладання фармакогнозії для студентів-технологів парфумерно-косметичних засобів / Л. С. Фіра [и др.] . - С.52-53
Другие авторы: Марчишин С. М., Шанайда М. І., Лихацький П. Г., Кернична І. З.
Завальнюк, А. Х. Освітні засади і юридичне значення медичної документації / А. Х. Завальнюк, В. В. Франчук. - С.54-57
Гребеник, М. В. Методика оцінки якості життя при поєднаній патології / М. В. Гребеник. - С.58-61
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.


    Соколова, Л. В.
    Сучасний стан підготовки провізорів-косметологів: реалії та подальші перспективи / Л. В. Соколова, Д. Б. Коробко, Л. С. Фіра // Медична освіта. - 2008. - № 1. - С. 20-22

Рубрики: Косметическое дело--кадры

Доп.точки доступа:
Коробко, Д. Б.
Фіра, Л. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: МУ7/2012/1
   Журнал

Медична освіта
2012г. № 1
Содержание:
Ковальчук, Л. Я. Основні здобутки та подальші перспективи розвитку кафедри хірургії №1 ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України" / Л. Я. Ковальчук [и др.] . - С.6-7
Другие авторы: Беденюк А. Д., Венгер І. К., Максимлюк В. І., Гусак О. М., Доброродній В. Б., Мальований В. В., Чонка І. І., Смачило І. І., Футуйма Ю. М., Якимчук О. А., Бондар П. Я., Шандрук Т. В., Чорненький М. В., Герасимюк Н. І., Лойко І. І., Романюк Т. В.
Мельничук, І. М. Методологічний аналіз професіоналізації майбутнього медичного працівника у вищому навчальному закладі / І. М. Мельничук. - С.8-12
Беденюк, А. Д. Доктрина ведення навчального процесу у державних вищих медичних навчальних закладах згідно з кредитно-модульною системою / А. Д. Беденюк. - С.13-14
Саварин, Т. В. Використання тестового контролю та тестових завдань у навчанні іноземної мови студентів немовних вищих навчальних закладів / Т. В Саварин, І. Р. Бекус. - С.15-18
Гнатюк, М. С. Особливості взаємозв’язків між успішністю студентів та їх психофізіологічними станами / М. С. Гнатюк, Л. В. Татарчук, Р. М. Гнатюк. - С.19-22
Марценюк, В. П. Обгрунтування значення веб-порталу навчально-методичних матеріалів для теоретичної та практичної підготовки студенті-іноземців у вивченні іноземної (української) мови за професійним спрямуванням / В. П. Марценюк, Г. В. Жмудська. - С.23-26
Бондаренко, С. В. Застосування тестових технологій під час вивчення суспільних дисциплін студентами ТДМУ ім. І. Я. Горбачевського / С. В. Бондаренко [и др.] . - С.27-29
Другие авторы: Кульчицький В. Й., Кравчук Л. В. , Христенко О. М., Луців О. Р., Пилипишин О. І.
Лисюк, Р. М. Актуальні питання викладання фармакогнозії студентам англомовного відділення в умовах кредитно-модульної системи освіти / Р. М. Лисюк, Р. Є. Дармограй. - С.30-31
Кочін, І. В. Організація та вдосконалення навчального процесу на кафедрі цивільного захисту та медицини катастроф системи післядипломної медичної освіти / І. В. Кочін [и др.] . - С.32-35
Другие авторы: Акулова О. М., Гайволя О. О., Трошин Д. О., Шило І. Ф.
Кульчицький, В. Й. Формування професіогенезу особистості студентів медичних вузів України / В. Й. Кульчицький. - С.36-39
Моцар, В. В. Особливості викладання курсу неонатології студентам англомовної форми навчання / В. В. Моцар, І. А. Трофімова. - С.40-44
Пахаренко, Л. В. Особливості викладання елективного курсу "Ендоскопічні технології і акушерстві та гінекології" для студентів VІ курсу факультету підготовки іноземних громадян / Л. В. Пахаренко. - С.45-47
Огарь, С. В. Сучасний стан виробничої практики у підготовці фахівців з вищою фармацевтичною освітою в Україні / С. В. Огарь, О. Я. Барковська. - С.48-50
Лелека, М. В. Історичні аспекти і перспективи використання міжнародних освітніх технологій з фармакоекономіки для спеціалістів охорони здоров’я в Україні / М. В. Лелека [и др.] . - С.51-54
Другие авторы: Заліська О. М., Качерай Ю. В., Толубаєв В. В.
Маланчук, С. Л. Використання засад доказової медицини при вивченні питань застосування оральних контрацептивів / С. Л. Маланчук [и др.] . - С.55-57
Другие авторы: Шманько В. В., Маланчук Л. М., Франчук О. А.
Вієвський, А. М. Необхідність удосконалення післядипломної освіти лікарів у світлі впровадження новітніх технологій профілактики вживання психоактивних речовин у дітей та підлітків / А. М. Вієвський. - С.58-64
Скрипник, Н. В. Гуманітарний аспект підготовки лікарів у вищих медичних закладах освіти / Н. В. Скрипник, Н. В. Пасєчко. - С.65-67
Гуда, Н. В. Особливості викладання навчальної дисципліни "Основи косметичної хірургії" студентам V курсу фармацевтичного факультету зі спеціальності 7.112002 "Технологія парфумерно-косметичних засобів" на курсі комбустіології кафедри загальної та оперативної хірургії з топографічною анатомією ТДМУ імені І. Я. Горбачевського / Н. В. Гуда, В. В. Бігуняк. - С.68-72
Яшан, О. І. Досвід навчально-методичної роботи кафедри оториноларингології / О. І. Яшан [и др.] . - С.73-76
Другие авторы: Протасевич Г. С., Ковалик П. В., Андрейчин Ю. М.
Олійник, О. В. Досвід створення лікарні Вроцлавської медичної академії з огляду на проблеми реформування медичної галузі в Україні / О. В. Олійник. - С.77-78
Кліщ, Г. І. Післядипломна освіта лікарів в Австрії / Г. І. Кліщ. - С.79-84
Паласюк, Г. Б. Підготовка докторів наук з медсестринства в університетах Австрії / Г. Б. Паласюк. - С.85-89
Мартинюк, Л. П. Шляхи оптимізації практичних занять з внутрішньої медицини для студентів 5 та 6 курсів медичного факультету в умовах кредитно-модульної системи навчання / Л. П. Мартинюк, Н. В. Грималюк, О. А. Прокопович. - С.90-92
Маланчук, Л. М. Сучасні підходи до викладання окремих питань акушерства та гінекології / Л. М. Маланчук [и др.] . - С.93-95
Другие авторы: Кучма З. М., Маланчин І. М., Франчук О. А., Лимар Л. Є., Романчук Л. І., Флехнер В. М.
Творко, В. М. Досвід викладання елективного курсу "Медичні апарати і системи" для субординаторів медичного факультету / В. М. Творко, І. О. Боровик. - С.96-98
Дорофєєв, А. Е. Досвід організації навчального процесу у вищих медичних навчальних закладах Польщі / А. Е. Дорофєєв, Т. В. Мягкова, Джоанна Хоростовська-Винімко. - С.99-101
Мисула, І. Р. Перспектива підготовки лікарів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / І. Р. Мисула [и др.] . - С.102-106
Другие авторы: Шульгай А. Г., Пашко К. О., Кліщ І. М.
Нагірний, Я. П. Перспективи розвитку стоматологічного факультету / Я. П. Нагірний. - С.107-108
Соколова, Л. В. Перспективи розвитку фармацевтичного факультету / Л. В. Соколова, Д. Б. Коробко, П. Г. Лихацький. - С.109-112
Корда, М. М. Навчання іноземних студентів в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського: історія і перспективи / М. М. Корда. - С.113-119
Гребеник, М. В. Атестація лікарів: акцент на безперервність самоосвіти / М. В. Гребеник, О. М. Масик, О. Р. Боярчук. - С.120-123
Бабінець, Л. С. Аналіз чинників розвитку наукового потенціалу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / Л. С. Бабінець, О. М. Сопель, К. О. Пашко. - С.124-126
Пашко, К. О. У майбутнє рухаємося з упевненістю. Перспективи розвитку навчально-наукового інституту фармакології, гігієни та медичної біохімії ім. М. П. Скакуна / К. О. Пашко, О. І. Острівка, С. І. Яворська. - С.127-130
Вадзюк, С. Н. Історія, сьогодення та перспективи розвитку інституту медико-біологічних проблем ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України" / С. Н. Вадзюк, І. Я. Папінко, І. Б. Паньків. - С.131-133
Волков, К. С. Становлення навчально-наукового інституту Морфології / К. С. Волков. - С.134-137
Бондаренко, Ю. І. Інформаційно-прикладне моделювання в навчальному процесі з поглядом у майбутнє / Ю. І. Бондаренко, С. В. Дзига. - С.138-141
Ястремська, С. О. Історія та перспективи розвитку ННІ Медсестринства Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського / С. О. Ястремська [и др.] . - С.142-145
Другие авторы: Господарський І. Я., Усинська О. С., Рега Н. І., Коноваленко С. О., Городецький В. Є.
Посохова, К. А. Викладання фармакології - деякі підсумки і перспективи / К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук. - С.146-150
Корда, М. М. Досвід і перспективи навчання студентів, вдосконалення наукових пошуків і досліджень на кафедрі медичної біохімії в системі новітніх технології / М. М. Корда [и др.] . - С.151-154
Другие авторы: Шершун Г. Г., Підручна С. Р., Острівка О. І., Гонський Я. І., Яворська С. І., Мудра А. Є., Саюк Н. П., Рубіна Л. М., Кузьмак І. П., Куліцька М. І., Яремчук О. З., Матвіїв Н. Я., Палиця Л. М.
Бондар, Я. Я. Впровадження інноваційних технологій та перспективи розвитку кафедри патологічної анатомії в умовах модернізації і реформування вищої медичної освіти / Я. Я. Бондар [и др.] . - С.155-157
Другие авторы: Миколенко А. З., Волошин В. Д., Головата Т. К., Дацко Т. В., Франчук В. В., Фурдела М. Я., Орел Ю. М., Трач Росоловська С. В., Ваврух П. О., Андрійчук О. В.
Файфура, В. В. Сторінки історії студентського наукового гуртка кафедри патологічної фізіології / В. В. Файфура [и др.] . - С.158-161
Другие авторы: Бондаренко Ю. І., Дзиза С. В., Сатурська Г. С., Потіха Н. Я., Бакалець О. В., Пелих В. Є., Сас Л. М., Чарнош С. М., Волотовська Н. В.
Гребеник, М. В. Первинна спеціалізація (інтернатура) "Загальна практика - сімейна медицина": реалії сьогодення і перспективи розвитку / М. В. Гребеник [и др.] . - С.162-164
Другие авторы: Криськів О. І., Шостак С. Є., Масик О. М.

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.


    Соколова, Л. В.
    Перспективи розвитку фармацевтичного факультету [Текст] / Л. В. Соколова, Д. Б. Коробко, П. Г. Лихацький // Медична освіта. - 2012. - № 1. - С. 109-112

Рубрики: Образование фармацевтическое

Доп.точки доступа:
Коробко, Д. Б.
Лихацький, П. Г.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.
Шифр: МУ7/2012/4
   Журнал

Медична освіта
2012г. № 4
Содержание:
Вороненко, Ю. В. Організація безперервного професійного розвитку викладачів у системі медичної освіти (аналітичний огляд та пропозиції) / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. В. Краснов. - С.6-17
Крицький, І. О. Запровадження кредитно-модульної системи у практику роботи медичного факультету ТДМУ / І. О. Крицький, П. В. Гощинський, Г. А. Крицька. - С.18-19
Аністратенко, Т. І. Аліментарна профілактика дистресу, як розділ дисципліни "Гігієна та екологія", у системі підготовки медичного психолога / Т. І. Аністратенко. - С.20-23
Бардов, В. Г. Методологічні основи використання тестових завдань та місце і роль тестового контролю у структурі викладання нормативної дисципліни "Гігієна та екологія" / В. Г. Бардов, І. В. Сергета, А. М. Гринзовський. - С.24-28
Бженар, І. Л. Викладання судової медицини для студентів стоматологічного факультету зі спеціальності "Стоматологія" / І. Л. Бженар. - С.29-31
Бількевич, Н. А. Деякі особливості засвоєння інфомації студентами з різним типом інформаційного метаболізму / Н. А. Бількевич. - С.32-35
Грицан, Л. Д. Досвід викладання теми "Екстракція" в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі / Л. Д. Грицан. - С.36-40
Жаріков, М. Ю. Порівняльний аналіз результатів тестового контролю з анатомії людини студентами медичних факультетів 2 та 3 курсів в аспекті підготовки до іспиту Крок-1 / М. Ю. Жаріков, С. Б. Крамар, Д. І. Назарова. - С.41-43
Загричук, Г. Я. Концептуальні підходи щодо покращення якості підготовки фахівців / Г. Я. Загричук, В. П. Марценюк. - С.44-47
Зарудна, О. І. Роль викладача в організації навчального процесу за кредитно-модульною системою / О. І. Зарудна. - С.48-49
Йолтухівський, М. В. Кредитно-модульна система: досвід та перспективи впровадження / М. В. Йолтухівський, С. В. Коновалов, І. В. Гусакова. - С.50-52
Калашнікова, К. А. Проблеми формування практичних навичок на кафедрі пропедевтики педіатрії в умовах використання кредитно-модульної системи / К. А. Калашнікова, О. О. Старець, Н. О. Нікітіна. - С.53-55
Кирилів, М. В. Використання тестового контролю знань студентів при вивченні дисципліни "Медична хімія" / М. В. Кирилів. - С.56-58
Кліщ, І. М. Особливості кредитно-модульної системи навчання студентів стоматологічного факультету з дисципліни "Клінічна лабораторна діагностика" / І. М. Кліщ, М. І. Марущак, І. Я. Криницька. - С.59-61
Коноваленко, С. О. Взаємозв’язок між психофізіологічними особливостями студентів та їх успішністю при дистанційній формі навчання / С. О. Коноваленко, Р. М. Гнатюк, Л. В. Татарчук. - С.62-65
Корнійчук, О. П. Освітня технологія "Метод проектів": стан розробки в науково-методичній літературі / О. П. Корнійчук, Л. М. Бурова. - С.66-69
Коробко, Д. Б. Виробнича практика з фармацевтичної хімії - необхідна складова підготовки майбутнього спеціаліста в галузі фармації / Д. Б. Коробко, О. Б. Поляк. - С.70-72
Косовська, Т. М. Дистанційне навчання - нові можливості для професійного розвитку / Т. М. Косовська. - С.73-77
Коцюба, Р. Б. Обгрунтування значення методики "Єдиного дня" для теоретичної та практичної підготовки студентів у вивченні іноземної професійної лексики / Р. Б. Коцюба. - С.78-81
Кочін, І. В. Ключові питання викладання предмета "Медицина катастроф" у системі післядипломної підготовки лікарів / І. В. Кочін, О. М. Акулова, П. І. Сидоренко. - С.82-84
Лебедюк, М. М. Питання формування мотивації до навчання та основ клінічного мислення у англомовних студентів медичного університету / М. М. Лебедюк, І. В. Ашаніна. - С.85-86
Левенець, С. С. Медична етика і деонтологія: реалії і перспективи в роботі лікаря / С. С. Левенець. - С.87-90
Максимчук, Л. Т. Організація навчального процесу викладання неврології студентам стоматологічного факультету / Л. Т. Максимчук, О. О. Дорошенко, В. А. Гриб. - С.91-93
Маслій, С. М. Післядипломна освіта лікарів: сучасні стратегії лікування фібриляції предсердь / С. М. Маслій. - С.94-97
Мельничук, І. М. Сфери і функції професійної діяльності лікарів в австралії / І. М. Мельничук. - С.98-104
Мерецька, І. В. Сучасні аспекти організації викладання клінічної фармації студентам фармацевтичного факультету / І. В. Мерецька. - С.105-107
Нечитайло, Ю. М. Досвід викладання іноземним студентам на кафедрі пропедевтики дитячих хвороб / Ю. М. Нечитайло, О. Г. Буряк, Д. Ю. Нечитайло. - С.108-110
Олійник, Е. В. Сучасні проблеми підготовки лікарів на етапі післядипломної освіти / Е. В. Олійник. - С.111-112
Омельчук, С. Т. Профілізація розділу "Гігієна дітей і підлітків" у викладанні дисципліни "Гігієна та єкологія" на медико-психологічному факультеті / С. Т. Омельчук, Т. І. Аністратенко, Н. В. Велика. - С.113-116
Педанов, Ю. Ф. Нові технології організації вивчення морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на відповідних кафедрах вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко. - С.117-119
Потяженко, М. М. Формування знань, умінь навичок з кардіології при підготовці лікарів-інтернів з фаху "Внутрішні хвороби" / М. М. Потяженко [и др.]. - С.120-122
Другие авторы: Люлька Н. О., Соколюк Н. Л., Гаєвський С. О.
Пришляк, А. М. Формування вмінь професійно -орієнтованого спілкування студентів-медиків / А. М. Пришляк, В. І. Зевако, К. Л. Стефанишин. - С.123-125
Рега, Н. І. Проблеми та перспективи викладання паліативної допомоги на етапі підготовки магістрів медсестринства / Н. І. Рега. - С.126-129
Руда, О. Ю. Оптимізація засобів навчання, контролю та самоконтролю рівня засвоєння знань студентів-медиків / О. Ю. Руда, О. В. Костильов. - С.130-131
Сидоренко, О. Л. Особливості дистанційного викладання дисципліни "Невідкладні стани" для студентів-медсестер на кафедрі невідкладної та експериментальної медичної допомоги ТДМУ ім. І. Я. Горбачевського / О. Л. Сидоренко. - С.132-134
Січкоріз, О. Є. Впровадження основ преконцепційного здоров’я у систему післядипломної підготовки лікарів / О. Є. Січкоріз. - С.135-137
Табалюк, Т. А. Досвід викладання офтальмології англомовним студентам за кредитно-модульною системою навчання / Т. А. Табалюк. - С.138-140
Хомазюк, Т. А. Дистанційна додипломна медична освіта: міфи чи реальність? Завдання та перспективи / Т. А. Хомазюк, В. І. Гриценко, Ю. П. Люлька. - С.141-143
Швидкий, О. В. Використання інформаційних технологій у навчальному процесі та створення електронного підручника / О. В. Швидкий, О. А. Хадикіна, В. С. Малиновська. - С.144-147
Шевченко, О. А. Ноосферно-екологічний імператив як основа сучасного світогляду лікаря профілактичної медицини / О. А. Шевченко, Н. І. Рублевська, Ю. С. Краматьова. - С.148-150
Шкробот, С. І. Особливості педагогічного спілкування в умовах впровадження болонського процесу у вищому медичному закладі / С. І. Шкробот, О. П. Венгер, Т. П. Гусєва. - С.151-153
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.


    Коробко, Д. Б.
    Виробнича практика з фармацевтичної хімії - необхідна складова підготовки майбутнього спеціаліста в галузі фармації [Текст] / Д. Б. Коробко, О. Б. Поляк // Медична освіта. - 2012. - № 4. - С. 70-72

Рубрики: Образование фармацевтическое

   Химия фармацевтическая--обуч


Доп.точки доступа:
Поляк, О.Б.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-22 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)