Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Поисковый запрос: (<.>A=Синишина, В. М.$<.>)
Общее количество найденных документов : 1
1.


    Синишина, В. М.
    Методологічні підходи до професійної підготовки майбутніх практичних психологів [Текст] = Methodological approaches to professional training of future practical psychologists / В. М. Синишина // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 1. - С. 77-81


MeSH-главная:
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY
Аннотация: У статті аргументовано, що професійна підготовка майбутніх практичних психологів передбачає врахування різних методологічних підходів до організації освітнього процесу в закладах вищої освіти, які збагачують методологічну свідомість фахівця знаннями професійно-спрямованих наук та сприяють його пристосуванню до специфіки вищої освіти. Обґрунтування методологічних підходів дозволило встановити причинно-наслідкові зв’язки між педагогічними явищами і процесами та визначити з них найбільш значущі для дієвого розвʼязання проблем, які мають місце в підготовці практичних психологів
До основних методологічних підходів, яких необхідно дотримуватися у професійній підготовці студентів-психологів, віднесено системно-науковий, синергетичний, тезаурусний, комплексний, гуманістичний, компетентнісний, особистісно орієнтований, діяльнісний, праксеологічний, аксіологічний, акмеологічний та ін. Доведено, що структуровані таким чином підходи дали змогу викладачу-досліднику мисленнєво розібратися в організації власної професійної діяльності й практично зреалізувати в навчанні студентів оперативно осмислені освітні дії та педагогічні вчинки; сприяли визначенню стратегії професійної підготовки практичних психологів і найбільш цілісному отриманню студентами об’єктивно неупереджених, професійно значущих знань, умінь та навичок. У межах зазначених підходів акцентовано увагу на важливості відтворення у змісті освіти цілісного образу людини як біопсихосоціальної системи та активно-творчих можливостей студента з його прагненням реалізувати себе на засадах любові до людини та в інтересах суспільства
Свободных экз. нет

Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)