Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Библиотечные издания (6)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Смоляр, І.$<.>)
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.
Шифр: СУ69/2023/2
   Журнал

Спортивна медицина, фізична терапія та ерготерапія. - Выходит дважды в год
2023г. N 2
Содержание:
Арнаутова, Л. В. Стратегії подолання стресу та точність сенсомоторного реагування у кваліфікованих гандболісток / Л. В. Арнаутова [та ін.]. - С.3-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Петровська Т. В., Федорчук С. В., Куценко Т. В., Петрушевський Є. І.
Гончаренко, Є. В. Роль спорту у формуванні соціального капіталу: від теорії до практики / Є. В. Гончаренко, І. О. Когут. - С.10-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Жарова, І. О. Аналіз травматизму та розвитку порушень опорно-рухового апарату у спортсменок, які спеціалізуються в акробатиці на пілоні / І. О. Жарова, Г. П. Антонова. - С.17-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корбуш, О. І. Застосування методу електроенцефалографії у практиці сучасного тенісу / О. І. Корбуш [та ін.]. - С.24-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Федорчук С. В., Тукаєв С. В., Куценко Т. В., Лисенко О. М.
Корбуш, О. І. Оцінювання психологічного стресу спортсменів за допомогою методу електроенцефалографії / О. І. Корбуш, С. В. Федорчук. - С.31-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Крикун, О. А. Психологічна характеристика спортсменів складно-координаційних видів спорту. Сучасні підходи при їх спортивному відборі / О. А. Крикун. - С.37-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Марченко, О. Ю. Дослідження самооцінки фізичного розвитку спортсменів у контексті гендерного підходу / О. Ю. Марченко, О. В. Москаленко. - С.43-48. - Бібліогр.: в кінці ст.
Траверсе, Г. М. Сучасні наукові підходи до оптимізації спортивної діяльності шляхом корекції рівня вітаміну D в організмі спортсменів / Г. М. Траверсе, В. І. Горошко, С. А. Горопашна. - С.49-56. - Бібліогр.: в кінці ст.
Футорний, С. М. Поняття адаптації в обґрунтуванні екологічного підходу до експлуатації та реабілітації спортивної інфраструктури міста / С. М. Футорний, О. В. Маслова, О. Чернікова. - С.57-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Циганенко, О. І. Відбір екологічно безпечних територій для розміщення спортивих парків шляхом використання екологічного територіального картографування шумового забруднення / О. І. Циганенко [та ін.]. - С.62-65. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Першегуба Я. В., Склярова Н. А., Оксамитна Л. Ф.
Шевчук, О. К. Методичне забезпечення як важлива складова імплементації інклюзивності у спорті / О. К. Шевчук, І. О. Когут, В. Л. Маринич. - С.66-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шахліна, Л. Я-Г. До питання підготовки юних спортсменів у сучасному спорті / Л. Я-Г. Шахліна [та ін.]. - С.77-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Футорний С. М., Владимирова Н., Маслова О. В., Чистякова М., Чернікова О.
Ніканоров, О. К. Особливості фізичної терапії військовослужбовців з ампутацією нижніх кінцівок / О. К. Ніканоров, О. О. Крикунов. - С.84-87. - Бібліогр.: в кінці ст.
Колосова, О. В. Оцінювання сенсомоторного реагування учасників бойових дій з різним рівнем наявного стресу / О. В. Колосова [та ін.]. - С.88-93. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Федорчук С. В., Когут І. О., Крушинська Н. М., Прима І. І.
Маринич, В. Л. Статистична інформація як ключовий чинник впровадження інклюзивності фізкультурно-спортивної роботи в закладах позашкільної освіти / В. Л. Маринич, І. О. Когут. - С.94-99. - Бібліогр.: в кінці ст.
Марченко, О. Ю. Дослідження рівня фізичного розвитку та фізичної підготовленості особового складу підрозділів Національної поліції України / О. Ю. Марченко, О. С. Холодова. - С.100-104. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рожкова, Т. А. Перспективи застосування засобів традиційної китайської медицини «Детокс Хуахуа So» та «Детокс Хуа’ю Цяньянь» для зниження маси тіла / Т. А. Рожкова, Л. М. Пойнар, М. В. Хоменко. - С.105-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Семененко, В. П. Фізична активність та здоров’я дітей шкільного віку в освітній моделі фізичного виховання в умовах нової української школи / В. П. Семененко, В. В. Теліус. - С.112-117. - Бібліогр.: в кінці ст.
Антонова, О. І. Вплив корекційної програми на моторну сферу дітей раннього віку зі спастичним синдромом рухових порушень / О. І. Антонова [та ін.]. - С.118-122. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Пасенко А. В., Кущ О. С., Івакіна Ю. С., Луценко Б. О.
Баннікова, Р. О. Вплив ортезування на силу м’язів та швидкість ходьби осіб з гострим порушенням мозкового кровообігу / Р. О. Баннікова, О. О. Вороньков. - С.123-128. - Бібліогр.: в кінці ст.
Борзих, Н. О. Ефективність кінезитерапії в лікуванні пацієнтів з торакалгіями на тлі грудного остеохондрозу хребта в поєднанні з серцево-судинною патологією / Н. О. Борзих [та ін.]. - С.129-134. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Рой І. В., Барабаш С. В., Кудрін А. П., Катюкова Л. Д., Кравченко В. Г.
Волкова, С. А. Сучасний стан питання застосування фізичної терапії для осіб з доброякісним пароксизмальним позиційним запамороченням / С. А. Волкова, К. Л. Калінкін. - С.135-139. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гаврелюк, С. В. Огляд моделей рухових порушень у дітей з розладами аутистичного спектра залежно від віку / С. В. Гаврелюк, О. В. Бісмак, Джамалов Халеддін Огли Рагим. - С.140-144. - Бібліогр.: в кінці ст.
Жарова, І. О. Особливості антропометричних характристик жінок з надмірною масою тіла та гоналгіями / І. О. Жарова [та ін.]. - С.145-151. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Скочко В. І., Кучерява О. В., Горенко З. А.
Жернов, О. А. Обґрунтування тактики реабілітації постраждалих з опіками та їх наслідками / О. А. Жернов [та ін.]. - С.152-157. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Осадча О. І., Цапенко О. В., Козинець Г. П.
Кравчук, Л. Д. Особливості реабілітації хворих після ендоскопічної декомпресії при поперековому спінальному стенозі / Л. Д. Кравчук [та ін.]. - С.158-163. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Фіщенко Я. В., Меленко В. І., Івановська О. Е.
Лавров, В. Кіберспорт як засіб реабілітації ветеранів бойових дій: перспективи та можливості / В. Лавров, Л. В. Денисова, О. А. Шинкарук. - С.164-168. - Бібліогр.: в кінці ст.
Русанов, А. П. Вплив терапевтичних вправ та ішемічної компресії на амплітуду рухів та біль при адгезивному капсуліті та міофасціальному больовому синдромі / А. П. Русанов. - С.169-175. - Бібліогр.: в кінці ст.
Смоляр, І. Результати діагностики складових комунікативної компетентності майбутніх фізичних терапевтів / І. Смоляр, О. Б. Лазарєва. - С.176-181. - Бібліогр.: в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Смоляр, І.
    Результати діагностики складових комунікативної компетентності майбутніх фізичних терапевтів [Текст] = Results of diagnosing the components of future physical therapists’ communicative competence / І. Смоляр, О. Б. Лазарєва // Спортивна медицина, фізична терапія та ерготерапія. - 2023. - N 2. - С. 176-181. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
САМОАНАЛИЗ ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- SELF PSYCHOLOGY
Кл.слова (ненормированные):
емоції -- психодіагностика
Аннотация: Проблема формування комунікативної компетентності студентів зі спеціальності фізична терапія в умовах навчального закладу потребує пошуку та залучення сучасних методів психодіагностики та на цій основі вибору з боку здобувачів більше ефективних методів самовдосконалення. Мета. Встановлення рівня розвитку комунікативних умінь та навичок у майбутніх фахівців з фізичної терапії за допомогою відповідного психодіагностичного інструментарію, що в перспективі дозволить чітко визначати найбільш дієві, ефективні методи формування комунікативної компетентності фізичних терапевтів, а також їх особистісного саморозвитку, самовдосконалення під час здобування обраної спеціальності. Методи. Аналіз літературних джерел, психодіагностичний комплекс методик: на розпізнавання емоцій «Чи розумієте Ви міміку?», методика на визначення «емоційного інтелекту» (Н. Холла), на уміння слухати, на діагностику стилю поведінки в конфлікті Томаса-Килмена, анкета керівника дискусії (Л. А. Петровська), методи математичної статистики. Результати. Засвоєння відповідних комунікативних знань, певний рівень розвитку умінь та навичок під час навчання дає можливість майбутньому фахівцеві встановлювати ефективне спілкування та стосунки із пацієнтами, родичами, колегами та іншими спеціалістами. Отже, студент під час здобування освіти (магістратура) має визначати свій рівень набутих знань, умінь, навичок спілкування як з метою контролю, так і подальшого (якщо необхідно) вибору методів самовдосконалення та набуття відповідної комунікативної компетентності. В ході дослідження на практичних заняттях з дисципліни «Етика та деонтологія» кожен студент мав проходити складений психодіагностичний комплекс, спрямований на діагностику кожної зі структурних складових спілкування (перцептивна), інтерактивна (взаємодія), комунікативна (інформаційна) та дозволив визначити їх рівень розвитку. Магістри вважають комунікативну (інформаційну) складову у своєму професійному спілкуванні більш розвиненою, ніж перцептивну та інтерактивну. Таким чином, загальне підвищення комунікативної компетентності у навчальному процесі майбутніх фахівців має бути спрямоване саме на підвищення перцептивних та інтерактивних умінь і навичок з низького та середнього до середнього та високого рівня розвитку. Залучення спрямованих методів на саморозвиток та самовиховання комунікативної компетентності у майбутніх фізичних терапевтів полягає у виборі спеціальних вправ, тренінгів та ігор з розвитку перцептивних та інтерактивних умінь, котрі мають бути реалізовані під час навчального процесу, здобуття вищої освіти другого ступеня
The problem of forming the communicative competence of students majoring in physical therapy in an educational institution requires the involvement of modern methods of psychodiagnostics and, on this basis, the choice of more effective methods of students’ self-improvement. Objective. To determine the level of development of communicative skills of future specialists in physical therapy with the help of appropriate psychodiagnostic tools, which in the future will allow to clearly identify the most efficient methods of forming the communicative competence of physical therapists, as well as their personal self-development, self-improvement in the process of obtaining the chosen specialty. Methods. Analysis of literary sources, psychodiagnostic complex of methods: for recognizing emotions “Do you understand facial expressions?”, methodology for determining “emotional intelligence” (N. Hall), for listening skills, for diagnosing the style of behavior in the Thomas-Kilman conflict, questionnaire of the discussion leader (L. A. Petrovska), methods of mathematical statistics. Results. Mastering the relevant communicative knowledge, a certain level of development of skills and abilities during training enables the future specialist to establish effective communication and relationships with patients, relatives, colleagues and other specialists. Therefore, during the course of their education (master’s degree), students must determine their level of acquired knowledge, skills, and communication skills both for the purpose of control and further (if necessary) selection of methods of self-improvement and acquisition of appropriate communication competence. In the course of the study, during practical classes in the discipline “Ethics and Deontology”, each student had to pass a composite psychodiagnostic complex aimed at diagnosing each of the structural components of communication (perceptual, interactive (interaction), communicative (informational)), and allowed to determine their level of development. The masters consider the communicative (informational) component in their professional communication to be more developed than the perceptual and interactive ones. Thus, the overall improvement of communicative competence in the educational process of future specialists should be aimed at improving perceptual and interactive skills from low and medium to medium and high levels of development. The involvement of targeted methods for self-development and self-development of communicative competence in future physical therapists is the choice of special exercises, trainings and games for the development of perceptual and interactive skills that should be implemented during the educational process, obtaining a second degree
Доп.точки доступа:
Лазарєва, О. Б.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)