Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Высшее образование (7)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Шешукова, О. В.$<.>)
Общее количество найденных документов : 28
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-28 
1.
Шифр: МУ7/2003/4
   Журнал

Медична освіта
2003г. № 4
Содержание:
Вітенко, І. С. Методичне забезпечення навчального процесу в підготовці лікарів-стоматологів / І. С. Вітенко, О. В. Шешукова. - С.4-9
Дрижак, В. І. Шляхи оптимізації викладання онкології у вищих медичних навчальних закладах / В. І. Дрижак. - С.10-11
Мисула, І. Р. Досвід підготовки і проведення медичних ліцензійних іспитів "Крок" в ТДМА / І. Р. Мисула, К. О. Пашко, Р. В. Свистун. - С.12-14
Герасимець, Ю. М. Контроль знань студентів на кафедрі загальної хірургії в підготовці до ліцензійного іспиту "Крок-2" / Ю. М. Герасимець [и др.] . - С.14-15
Другие авторы: Ляпіс М. О., Лойко І. К., Кушнір Р. Я.
Бойчук, А. В. 25-річний досвід навчального процесу з лікарями- інтернами та лікарями-курсантами на кафедрі акушерства та гінеколопї факультету після дипломної освіти / А. В. Бойчук [и др.] . - С.16-18
Другие авторы: Франчук А. Ю., Шадріна В. С., Коптюх В. І., Хлібовська О. І., Бегош Б. М., Сопель В. В.
Литвинова, О. Н. Методологічні особливості формування гуманістичних поглядів у студентів-медиків / О. Н. Литвинова [и др.] . - С.19-31
Другие авторы: Лісовська Н. О., Андрієвська Т. І., Проскурня М. С., Щур М. П.
Мисула, І. Р. Форми і методи самостійної роботи студентів шостого курсу при вивченні внутрішніх хвороб / І. Р. Мисула [и др.] . - С.25-26
Другие авторы: Бакалюк О. Й., Сміян С. І., Грималюк Н. В., Насалик Б. Г.
Андрейчин, С. М. Самостійна робота студентів як складова частина навчального процесу на кафедрі пропедевтики внутрішніх хвороб / С. М. Андрейчин, Н. А. Хабарова. - С.27-29
Кузів, П. П. Досвід організації самостійної роботи студентів на кафедрі шпитальної терапії / П. П. Кузів [и др.] . - С.30-32
Другие авторы: Ярема Н. З., Боднар Л. П., Радецька Л. В.
Олійник, О. В. Ділові ігри в програмі підготовки лікарів інтернів-анестезіологів / О. В. Олійник, В. В. Гнатів. - С.33-34
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Вітенко, І. С.
    Методичне забезпечення навчального процесу в підготовці лікарів-стоматологів [Текст] / І. С. Вітенко, О. В. Шешукова // Медична освіта. - 2003. - № 4. - С. 4-9

Рубрики: Стоматология--обуч

   Врачи--обуч


   Обучение


Доп.точки доступа:
Шешукова, О. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.
Шифр: МУ7/2005/3
   Журнал

Медична освіта
2005г. № 3
Содержание:
Москаленко, В. Ф. Національний медичний університет на шляху до Європейської інтеграції / В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, А. С. Свінціцький. - С.4-7
Вороненко, Ю. В. Рейтинг складових процесу навчання на інституціональному рівні як елемент державної системи забезпечення якості післядипломної медичної освіти / Ю. В. Вороненко [и др.] . - С.8-12
Другие авторы: Вдовиченко Ю. П., Мінцер О. П., Гойда Н. Г., М’ясников В. Г., Зозуля І. С., Косаковський А. Л.
Ждан, В. М. Ступенева система підготовки стоматологів у світлі положень Болонської декларації / В. М. Ждан [и др.] . - С.13-16
Другие авторы: Бобирьов В. М., Шешукова О. В., Каськова Л. Ф., Панькевич А. І.
Сулима, В. С. Проект навчальної програми за спеціальністю "Травматологія та ортопедія" відповідно до кредитно-модульної системи (ECTS) / В. С. Сулима, В. І. Дубас. - С.21-26
Рудень, В. В. Про шляхи вдосконалення процесу навчання майбутніх лікарів на кафедрі "Соціальна медицина та організація охорони здоров’я" у світлі вимог болонської угоди / В. В. Рудень, Т. Г. Гутор. - С.27-31
Герасимюк, І. Є. Створення навчально-наукових інститутів як структурних підрозділів медичного університету вимога часу / І. Є. Герасимюк. - С.32-35
Волошин, В. Д. Новітні педагогічні прийоми викладання на кафедрі анатомії людини медичного університету / В. Д. Волошин [и др.] . - С.38-39
Другие авторы: Киричок О. М., Шовдра Н. В., Флекей П. П., Боймиструк І. І.
Кіт, О. М. Інтегративні аспекти вивчення виразкової хвороби шлунка при створенні навчально-методичних матеріалів / О. М. Кіт, А. О. Боб, В. С. Жуковський. - С.40-42
Щербатюк, Н. Ю. Досвід, проблеми і шляхи удосконалення вивчення педіатрії іноземними студентами / Н. Ю. Щербатюк [и др.] . - С.45-47
Другие авторы: Павлишин Г. А., Багірян І. О., Горішня І. Л.
Бугай, Б. Г. Визначення меж простору траубе: нова методика, що не суперечить правилам перкусії / Б. Г. Бугай, С. М. Андрейчин. - С.48-49
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.


   
    Ступенева система підготовки стоматологів у світлі положень Болонської декларації [Текст] / В. М. Ждан [та ін.] // Медична освіта. - 2005. - № 3. - С. 13-16

Рубрики: Образование зубоврачебное--организ

Доп.точки доступа:
Ждан, В. М.
Бобирьов, В. М.
Шешукова, О. В.
Каськова, Л. Ф.
Панькевич, А. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.
Шифр: МУ7/2006/2
   Журнал

Медична освіта
2006г. № 2
Содержание:
Банчук, М. В. Кадрова політика у галузі охорони здоров’я та рух вищої медичної освіти України до Європейського освітнього простору / М. В. Банчук [и др.] . - С.6-14
Другие авторы: Волосовець О. П., Фещенко І. І., Булах І. Е., Бойчук Т. М., Чернишенко Т. І., Старча Т. М.
Вітенко, І. С. Якісна підготовка навчальної літератури для студентів медичних та фармацевтичних навчальних закладів - одна із найважливіших складових реалізації вимог болонського процесу / І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько. - С.15-17
Ковальчук, Л. Я. Шляхи підвищення ефективності навчання в університеті / Л. Я. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. О. Пашко. - С.18-28
Москаленко, В. Ф. Забезпечення якості навчання як основа введення кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному медичному університеті імені О. О. Богомольця / В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк. - С.29-31
Вороненко, Ю. В. Болонський процес і проблеми когнітивізму в медичній освіті / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. Г. М’ясников. - С.32-35
Ждан, В. М. Досвід упровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи / В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, О. В. Шешукова. - С.36-38
Запорожан, В. М. Перший досвід запровадження КМСОНП в Одеському державному медичному університеті / В. М. Запорожан, Ю. І. Бажора, В. Й. Кресюн. - С.39-41
Пашко, К. О. Організаційна структура Віденського медичного університету / К. О. Пашко [и др.] . - С.42-46
Другие авторы: Олійник О. В., Яшан О. І., Шкробот С. І., Гнатюк Р. М.
Черних, В. П. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному фармацевтичному університеті / В. П. Черних [и др.] . - С.46-48
Другие авторы: Гриценко І. С., Кайдалова Л. Г., Городиська Н. М.
Казаков, В. М. Методичне забезпечення навчання як один із засобів управління якістю підготовки лікарів при кредитно-модульній організації навчального процесу / В. М. Казаков [и др.] . - С.48-51
Другие авторы: Талалаєнко О. М., Первак М. Б., Котлубєй О. В.
Ліщенко, Н. О. Кредит-година в американській системі вищої освіти / Н. О. Ліщенко. - С.52-54
Ковальчук, Л. Я. Про удосконалення штатно-організаційної структури та зміни в організації навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачовського при запровадженні КМСОНП / Л. Я. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. О. Пашко. - С.54-56
Господарський, І. Я. Університетська клініка Віденського медичного університету. Можливості запровадження досвіду в Україні / І. Я. Господарський, О. І. Яшан. - С.57-60
Чайковський, Ю. Б. Методичне забезпечення викладання гістології, цитології та ембріологи в умовах кредитно-модульної системи / Ю. Б. Чайковський [и др.] . - С.60-63
Другие авторы: Стеченко Л. О., Раскалєй В. Б., Козак Г. І.
Никоненко, О. С. Створення та функціонування системи самонавчання викладачів у вищому навчальному закладі / О. С. Никоненко [и др.] . - С.64-65
Другие авторы: Шаповал С. Д., Дмитрієва С. М., Одринський В. А.
Усинська, О. С. NCLEX-ліцензійний іспит для медичних сестер у США / О. С. Усинська. - С.66-67
Нейко, Є. М. Навчально-лікувальні бази: проблеми і рішення / Є. М. Нейко [и др.] . - С.68-69
Другие авторы: Глушко Л. В., Середюк Н. М., Мізюк М. І.
Федорців, О. Є. Порівняльний аналіз викладання педіатрії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського та Віденському медичному університеті / О. Є. Федорців [и др.] . - С.70-72
Другие авторы: Лобода В. Ф., Пашко К. О., Балацька Н. І., Воронцова Т. О., Цідилко У. М., Никитюк С. О.
Колесник, Ю. М. Модернізація вищої медичної освіти в контексті впровадження засад Болонського процесу / Ю. М. Колесник, В. І. Кривенко, Ю. М. Нерянов. - С.72-74
Ковальчук, Л. Я. Вищій медичній школі України - сучасний підручник / Л. Я. Ковальчук [и др.] . - С.75-77
Другие авторы: Шідловський В. О., Скакун М. П., Ситник І. О., Боднар Я. Я., Федонюк Я. І.
Лісовий, В. М. Реалізація кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Харківському державному медичному університеті / В. М. Лісовий, В. А. Капустник, М. О. Міхалін. - С.78-79
Пішак, В. П. Запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у Буковинському державному медичному університеті: перший досвід, проблеми і перспективи / В. П. Пішак, М. Ю. Коломоєць, І. В. Геруш. - С.80-82
Сахарова, І. Є. Дискусійні лекції як найновіший спосіб викладання у Віденському медичному університеті / І. Є. Сахарова. - С.82-84
Івченко, В. К. Досвід організаційного та методичного забезпечення навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи в Луганському державному медичному університеті / В. К. Івченко, П. Т. Лещинский, С. М. Смирнов. - С.85-86
Педанов, Ю. Ф. Викладання морфофункціональних дисциплін у ВНЗ і-п рівнів акредитації в Україні, деяких Європейських державах і США / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.87-88
Мінцер, О. П. Інтерпретація медичної інформації та перспективи впровадження технологій Болонського процесу / О. П. Мінцер. - С.89-92
Лоскутов, О. Є. Наш досвід розвитку післядипломної освітньої програми українсько-німецької асоціації ортопедів-травматологів / О. Є. Лоскутов, М. Л. Головаха. - С.93
Крекотень, О. М. Нові підходи до викладання історії медицини англомовним студентам згідно з європейськими стандартами / О. М. Крекотень, І. В. Олійник. - С.94
Яшан, О. І. Особливості викладання оториноларингології у Віденському медичному університеті / О. І. Яшан [и др.] . - С.97-103
Другие авторы: Пашко К. О., Шкробот С. І., Олійник О. В., Гнатюк Р. М.
Лепявко, А. А. До питання проведення орієнтації студентів при вивченні клінічних дисциплін з медсестринства в університетських шпиталях штату Південна Кароліна, США / А. А. Лепявко [и др.] . - С.105-107
Другие авторы: Ліщенко Н. О., Прокопчук А. І., Марценюк В. П., Усинська О. С., Мілевська Л. С.
Олійник, О. В. Викладання анестезіології та інтенсивної медицини у Віденському медичному університеті / О. В. Олійник [и др.] . - С.108-110
Другие авторы: Пашко К. О., Шкробот С. І., Яшан О. І., Гнатюк Р. М.
Шкробот, С. І. Про деякі особливості викладання неврологи у Віденському медичному університеті / С. І. Шкробот [и др.] . - С.111-115
Другие авторы: Пашко К. О., Яшан О. І., Олійник О. В., Гнатюк Р. М.
Гнатюк, Р. М. Особливості викладання психологи, психотерапії та психіатрії / Р. М. Гнатюк [и др.] . - С.116-118
Другие авторы: Шкробот С. І., Пашко К. О., Яшан О. І., Олійник О. В.
Хміль, С. В. Організація навчального процесу студентів на і курсі медичного факультету в університетах Бельгії / С. В. Хміль [и др.] . - С.118-121
Другие авторы: Галникіна С. О., Хміль М. С., Гуменна І. Є.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.


    Ждан, В. М.
    Досвід упровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи [Текст] / В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, О. В. Шешукова // Медична освіта. - 2006. - № 2. - С. 36-38

Рубрики: Образования технология

   Образование зубоврачебное


Доп.точки доступа:
Бобирьов, В. М.
Шешукова, О. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.
Шифр: МУ7/2007/2
   Журнал

Медична освіта
2007г. № 2
Содержание:
Банчук, М. В. Сучасний розвиток вищої медичної та фармацевтичної освіти й проблемні питання / М. В. Банчук [и др.] . - С.5-13
Другие авторы: Волосовець О. П., Фещенко І. І., Бойчук Т. М., Булах І. Є., Чернишенко Т. І., Старча Т. М., Вітенко І. С.
Волосовець, О. П. Сучасні тенденції розвитку медичної науки / О. П. Волосовець [и др.] . - С.13-15
Другие авторы: Кочет О. М., Петрашенко П. Р., Чебан В. І., Ельчиць Т. В., Близнюк Г. Й., Жарко Т. М.
Ковальчук, Л. Я. Впровадження нової методики навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / Л. Я. Ковальчук. - С.16-20
Вітенко, І. С. Роль навчальної книги в підготовці медичних і фармацевтичних кадрів / І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько. - С.21-24
Москаленко, В. Ф. Створення інноваційного навчально-виховного середовища як складової підвищення якості медичної освіти / В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк. - С.24-26
Мисула, І. Р. Семестровий тестовий контроль рівня знань студентів у Тернопільському та Віденському медичних університетах / І. Р. Мисула [и др.] . - С.27-30
Другие авторы: Марценюк В. П., Загричук Г. Я., Шульгай А. Г.
Мисула, І. Р. Про впровадження у навчальний процес ліній практичних навичок (матрикулів) / І. Р. Мисула, О. Є. Федорців. - С.30-32
Пішак, В. П. Болонський процес: крок вперед чи втрата вітчизняних надбань вищої школи? / В. П. Пішак, Р. Є. Булик, Ю. І. Бажора. - С.33-35
Черних, В. П. Досвід і перспективи проведення практичної підготовки студентів НФаУ за кордоном / В. П. Черних [и др.] . - С.35-37
Другие авторы: Огарь С. В., Кисличенко В. С., Упир Л. В.
Ждан, В. М. Підготовка стоматологів в Україні і Болонський процес / В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, О. В. Шешукова. - С.37-39
Марценюк, В. П. Впровадження в навчальний процес комп’ютерних технологій / В. П. Марценюк. - С.40-42
Запорожан, В. М. Десятирічний досвід навчання іноземних студентів англійською мовою: досягнення і проблеми / В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, Ю. І. Бажора. - С.42-45
Запорожан, В. М. Про підвищення кваліфікації викладачів у світлі євроінтеграційних процесів / В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, О. В. Чернецька. - С.46-48
Колесник, Ю. М. Забезпечення дистанційної форми навчання у ЗДМУ на базі єдиного інформаційного комплексу / Ю. М. Колесник, О. А. Рыжов, Ю. М. Нерянов. - С.49-51
Колесник, Ю. М. Рейтингова система як спосіб підвищення активності викладачів та роботи кафедр в контексті Болонського процесу / Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов, Є. М. Кривенко. - С.52-53
Лісовий, В. М. Біоетика та іі значення в підготовці лікаря загальної практики / В. М. Лісовий [и др.] . - С.54-55
Другие авторы: Воронцов М. П., Капустник В. А., Коробчанський В. О.
Нейко, Є. М. Болонський процес і система організації практичної підготовки студентів / Є. М. Нейко [и др.] . - С.56-57
Другие авторы: Глушко Л. В., Мізюк М. І., Вакалюк І. П.
Коломоєць, М. Ю. Нові кроки медичної освіти України на шляху інтеграції в європейський простір / М. Ю. Коломоєць, В. П. Пішак, І. В. Геруш. - С.58-61
Васюк, В. Л. Десятилітній досвід програми обміну знаннями між Буковинським державним медичним університетом та Шведською клінікою Ангельхольм / В. Л. Васюк, І. Й. Сидорчук. - С.62-63
Полеся, Т. Л. Порівняльний аналіз успішності студентів за рейтинговою системою ECTS при впровадженні кредитно-модульної системи навчання / Т. Л. Полеся, С. П. Жученко, В. В. Швець. - С.64-66
Перцева, Т. О. Шляхи вдосконалення безперервної медичної освіти в Україні / Т. О. Перцева, В. І. Снісарь. - С.66-68
Яблучанський, М. І. Організація самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи / М. І. Яблучанський [и др.] . - С.69-70
Другие авторы: Бичкова О. Ю., Проценко О. С., Шерстюк С. О.
Краснов, В. В. До питання про уніфікацію навчальних планів підготовки медичних фахівців України і Європи / В. В. Краснов. - С.71-72
Шаповал, С. Д. Технології зворотнього зв’язку як складова моніторингу якості навчального процесу в системі післядипломної освіти / С. Д. Шаповал [и др.] . - С.73-74
Другие авторы: Дмитрієва С. М., Одринський В. А., Ралко Т. О.
Стродумова, Н. П. Старі і нові проблеми в підготовці сімейного лікаря / Н. П. Стродумова [и др.] . - С.75-76
Другие авторы: Коваленко Т. І., Гончарова Л. О., Голосний Е. В., Піклун І. В.
Гуменюк, О. М. Управління особистісно орієнтованою професійною підготовкою фахівців медичного профілю / О. М. Гуменюк [и др.] . - С.77-78
Другие авторы: Цюра С. Б., Косован Н. Є., Весклярова У. П.
Волосовець, О. П. Актуальні питання забезпечення навчального процесу з педіатрії за кредитно-модульною системою / О. П. Волосовець [и др.] . - С.79-81
Другие авторы: Черній О. Ф., Ковальчук О. Л., Хоменко В. Є.
Чекман, І. С. Удосконалення викладання питань контролю за безпекою ліків при медичному застосуванні на етапі до-та післядипломної освіти / І. С. Чекман, Н. О. Горчакова. - С.82-84
Цимбалюк, В. Методика викладання нейрохірургії у вищій школі / В. Цимбалюк [и др.] . - С.84-86
Другие авторы: Квасніцький М., Лузан Б., Бойченко І.
Лупальцов, В. І. Викладання хірургії на стоматологічному факультеті в умовах реалізації Болонської декларації: реалії, проблеми, перспективи / В. І. Лупальцов, О. В. Лях, А. І. Ягнюк. - С.87-89
Лоскутов, О. Є. Десятирічний досвід спільної роботи з університетськими клініками німеччини з післядипломної підготовки фахівців з травматології та ортопедії / О. Є. Лоскутов, М. Л. Головаха, О. Є. Олійник. - С.89-91
Годлевський, Л. С. Сучасні інформаційні технології в удосконаленні післядипломного навчання: досвід та перспективи українсько-казахської співпраці / Л. С. Годлевський [и др.] . - С.91-93
Другие авторы: Калинчук С. В., Баязітов М. Р., Смірнов І. В., Самченко І. О., Байзаков У. А.
Дзюбановський, І. Я. Сучасні технології підготовки лікарів на післядипломному етапі / І. Я. Дзюбановський [и др.] . - С.93-95
Другие авторы: Луговий О. Б., Бенедикт В. В., Пятночка B.I., Пуспювойт Г. Т., Свистун Р. В., Герасимец Ю. М.
Скляров, О. Я. Досвід і перспективи взаємозв’язків кафедри біохімії ЛНМУ імені Данила Галицького і Люблінської медичної академії імені Фелікса Скубічевського / О. Я. Скляров, Т. М. Макаренко, І. С. Фоменко. - С.95-97
Вадзюк, С. Н. Ведення занять на кафедрах фізіології Віденського та Тернопільського медичних університетів / С. Н. Вадзюк [и др.] . - С.97-98
Другие авторы: Денефіль О. В., Волкова Н. М., Зятковська Н. Є., Папінко І. Я., Паньків І. Б., Отченашенко В. А.
Олійник, О. В. Особливості професійних обов’язків медичних сестер у США та Австрії / О. В. Олійник [и др.] . - С.99-100
Другие авторы: Мисула І. Р., Ліщенко Н. О., Усинська О. С., Локай Б. А.
Хомік, Є. В. Адаптація коледжу до Болонської системи освіти / Є. В. Хомік, І. Д. Бойчук. - С.101-103
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.


    Ждан, В. М.
    Підготовка стоматологів в Україні і Болонський процес / В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, О. В. Шешукова // Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 37-39

Рубрики: Образование зубоврачебное--методы--тенденции

   Студенты стоматологических учебных заведений--обуч


   Украина


   Конференции


Доп.точки доступа:
Бобирьов, В. М.
Шешукова, О. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.
Шифр: МУ7/2009/2
   Журнал

Медична освіта
2009г. № 2
Содержание:
Лазоришинець, В. В. Стан підготовки та підвищення кваліфікації медичних працівників і завдання вищої медичної школи щодо її інтеграції до світового освітнього простору / В. В. Лазоришинець [и др.] . - С.5-10.
Другие авторы: Банчук М. В., Волосовець О. П., Фещенко І. І., П’ятницький Ю. С.
Ковальчук, Л. Я. Впровадження новітніх методик і систем навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / Л. Я. Ковальчук. - С.10-14.
Банчук, М. В. Моніторинг якості медичної освіти: результати тестових державних ліцензійних іспитів / М. В. Банчук [и др.] . - С.14-22.
Другие авторы: Булах І. Є., Волосовець О. П., Мруга М. Р.
Вітенко, І. С. Стан та проблеми забезпечення студентів-медиків сучасною навчальною книгою / І. С. Вітенко. - С.23-31.
Ждан, В. М. Особливості організації навчального процесу з іноземними студентами на молодших курсах в умовах кредитно-модульної системи / В. М. Ждан [и др.] . - С.32-33.
Другие авторы: Бобирьов В. М., Скрипніков А. М., Старченко І. І.
Запорожан, В. М. Міжнародне науково-освітнє співтовариство як каталізатор реформування / В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, О. В. Чернецька. - С.34-36.
Зіменковський, Б. С. Досвід і проблеми запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу / Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко. - С.37-39.
Івченко, В. К. Досвід організації навчального процесу за кредитно-модульною системою в Луганському державному медичному університеті / В. К. Івченко, В. В. Сімрок, С. М. Смірнов. - С.39-40.
Казаков, В. М. Новітні тенденції розвитку європейської медичної освіти / В. М. Казаков, О. М. Талаєнко, М. Б. Первак. - С.40-44.
Колесник, Ю. М. на шляху до європейського освітнього простору / Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов. - С.44-46.
Лісовий, В. М. Про розвиток міжнародних зв’язків, інтеграцію в міжнародну систему освіти та підготовку фахівців для зарубіжних країн в Харківському національному медичному університеті / В. М. Лісовий, В. А. Капустник, В. Д. Марковський. - С.47-49.
Москаленко, В. Ф. Про шляхи удосконалення якості освіти в НМУ імені О. О. Богомольця відповідно до міжнародних стандартів якості / В. Ф. Москаленко [и др.] . - С.50-53.
Другие авторы: Яворовський О. П., Остапюк Л. І., Чубатий А. І.
Нейко, Є. М. Ефективність партнерської співпраці Івано-Франківського Національного медичного університету та зарубіжних навчальних закладів / Є. М. Нейко, Л. В. Глушко, С. В. Федоров. - С.54-55.
Никоненко, О. С. Нові організаційні форми післядипломної підготовки лікарів: досвід впровадження та проблемні питання / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва. - С.56-57.
Пішак, В. П. Роль педагогічного спілкування в системі медичної освіти згідно з контекстом болонського процесу / В. П. Пішак [и др.] . - С.58-60.
Другие авторы: Зорій Н. І., Польовий В. П., Польова С. П.
Хвисюк, О. М. Роль та місце закладів післядипломної освіти в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів / О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, В. В. Жеребкін. - С.61-63.
Черних, В. П. Досвід впровадження кредитно-модульної системи у національному фармацевтичному університеті / В. П. Черних [и др.] . - С.63-65.
Другие авторы: Гриценко І. С., Огарь С. В., Віннік Л. М.
Чекман, І. С. Досвід впровадження кредитно-модульної системи та організація виховної роботи на кафедрі фармакології та клінічної фармакології національного медичного університету імені О. О. Богомольця / І. С. Чекман, Н. О. Горчакова, Т. Ю. Небесна. - С.65-67.
Галникіна, С. О. Сучасна концепція підготовки лікарів-інтернів з дерматовенерології з урахуванням досвіду Американської академії дерматології / С. О. Галникіна. - С.67-68.
Горбатюк, С. М. Досвід проведення підсумкового контролю на кафедрі медичної біології в умовах впровадження кредитно-модульної системи / С. М. Горбатюк [и др.] . - С.69-71.
Другие авторы: Піскун Р. П., Шевчук Т. І., Родінкова В. В.
Господарський, І. Я. Сучасні моделі міжпредметної інтеграції / І. Я. Господарський [и др.] . - С.72-74.
Другие авторы: Ястремська С. О., Галіяш Н. Б., Корда І. В., Усинська О. С., Рега Н. І., Городецький В. Є., Яворська І. В.
Грошовий, Т. А. Методичне забезпечення навчального процесу при вивченні фармацевтичних дисциплін управлінсько-економічного напрямку в умовах запровадження кредитно-модульної системи / Т. А. Грошовий [и др.] . - С.75-77.
Другие авторы: Демчук М. Б., Калушка О. Б., Тригубчак О. В., Лелека М. В., Гончарук Н. В., Онишків О. І., Денис А. І.
Гудима, А. А. Міжнародна співпраця - ефективний напрямок якісної підготовки студентів з екстренної медичної допомоги і медицини катастроф / А. А. Гудима [и др.] . - С.78-80.
Другие авторы: Дем’яненко В. В., Герасимів І. М., Левицький П. Р., Сван О. Б., Лотоцький В. В.
Гуменюк, О. М. Проблеми контролю знань і вмінь студентів в умовах інтеграції вищої медичної освіти у світовий освітній простір / О. М. Гуменюк, В. В. Гуменюк. - С.81-83.
Дрижак, В. І. Перший досвід застосування кредитно-модульної системи у підготовці студентів за програмою "Онкологія" / В. І. Дрижак [и др.] . - С.83-85.
Другие авторы: Галайчук І. Й., Жулкевич І. В., Домбрович М. І., Угляр Ю. В., Шкробот Л. В., Загурська Н. О., Леськів І. М.
Дубініна, В. Г. Клінічні розбори хворих: варіанти супроводу і методичні передумови / В. Г. Дубініна, А. І. Рибін. - С.86-87.
Дубініна, В. Г. Шляхи оптимізації викладання клінічних дисциплін (онкології) у медичному університеті / В. Г. Дубініна, А. І. Рибін. - С.88-89.
Козинець, Г. П. Підготовка лікарів-інтернів хірургів за програмою "Опіки, їх наслідки та реабілітація хворих" / Г. П. Козинець, Ю. М. Васильчук. - С.90-92.
Костильов, О. В. Удосконалення методів навчання студентів у вищих медичних закладах освіти шляхом створення критеріально орієнтованих тестових завдань / О. В. Костильов, О. Ю. Руда, О. В. Романенко. - С.92-94.
Лохматова, Н. М. Формування комунікативної компетентності у студентів при вивченні стоматології дитячого віку / Н. М. Лохматова, О. В. Шешукова. - С.94-96.
Павлишин, Г. А. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на їх успішність при вивченні педіатрії / Г. А. Павлишин [и др.] . - С.97-99.
Другие авторы: Гнатюк Р. М., Стеценко В. В., Волянська Л. А., Кубей І. В., Левенець С. С.
Пашко, К. О. Розвиток сучасних методів оцінювання рівня знань студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу на кафедрі загальної гігієни та екології / К. О. Пашко [и др.] . - С.100-101.
Другие авторы: Кашуба М. О., Кондратюк В. А., Крицька Г. А., Козак Д. В., Лотоцька О. В., Сопель О. М., Смачило О. М., Зятковська О. Я., Флекей Н. В.
Пашко, К. О. Про створення спільної бази тестових завдань для всіх медичних навчальних закладів України / К. О. Пашко, М. О. Кашуба, В. В. Максимова. - С.102-104.
Педанов, Ю. Ф. Особливості формування програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних кафедрах вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.105-106.
Січкоріз, О. Є. Виконання навчально-виробничого плану навчання лікарів (провізорів) на післядипломному етапі в сучасних умовах недостатнього фінансування бюджетної сфери практичної охорони здоров’я західного регіону України (2007-2009 рр.) / О. Є. Січкоріз [и др.] . - С.107-109.
Другие авторы: Грицко Р. Ю., Колач Т. С., Стець Н. Є.
Федорців, О. Є. Деякі аспекти викладання пропедевтики педіатрії студентам в умовах кредитно-модульної системи / О. Є. Федорців [и др.] . - С.109-111.
Другие авторы: Кінаш М. І., Лобода В. Ф., Шульгай О. М., Сахарова І. Є.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВС (1)
Свободны: ВС (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.


    Лохматова, Н. М.
    Формування комунікативної компетентності у студентів при вивченні стоматології дитячого віку [Текст] / Н. М. Лохматова, О. В. Шешукова // Медична освіта. - 2009. - № 2. - С. 94-96.

Рубрики: Стоматология детская--обуч

   Врач-больной отношения--дети


Доп.точки доступа:
Шешукова, О. В.

Экземпляры всего: 1
ВС (1)
Свободны: ВС (1)

Найти похожие

 1-10    11-20   21-28 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)