Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Байгуш, Ю. В.$<.>)
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.
Шифр: СУ53/2019/5/2
   Журнал

Соціальна фармація в охороні здоров’я. - Выходит ежеквартально
2019г. т.5 N 2
Содержание:
Sumets, O. M. The paradigm of the professional education program “Clinical Research Management” / O. M. Sumets, О. P. Мykоlеnко, O. V. Kozyryeva. - С.5-10
Kireev, I. V. Methodological approaches to teaching the course “The First Responder” in the National University of Pharmacy / I. V. Kireev, N. V. Zhabotynska, O. O. Ryabova. - С.11-16
Герасимова, О. О. Аналіз споживання протизапальних засобів, що застосовуються при захворюваннях кишечнику, в різних країнах світу / О. О. Герасимова, Л. В. Яковлєв, В. О. Таран. - С.17-25
Sahaidak-Nikitiuk, R. V. The study of the contents of first aid kits for rescuers and the SESU workers / R. V. Sahaidak-Nikitiuk, G. А. Gretska. - С.26-35
Міщенко, О. Я. Оцінка професійної активності фармацевтів аптечних закладів щодо їх обов’язків у забезпеченні безпечного застосування ліків / О. Я. Міщенко [та ін.]. - С.36-42
Другие авторы: Осташко В. Ф., Коваленко Є. М., Грешко Ю. І.
Посилкіна, О. В. Науково-практичні підходи до управління безпечністю та ефективністю фармацевтичних ланцюгів постачань із використанням цифрових технологій / О. В. Посилкіна, А. Г. Лісна. - С.43-54
Рибачук, В. Д. Аналітичний огляд вітчизняного ринку ентеросорбентів / В. Д. Рибачук, O. A. Рубан. - С.55-62
Байгуш, Ю. В. Обґрунтування маркетингового підходу до визначення ціни лікарського засобу карведилолу на основі соціально орієнтованої політики підприємства / Ю. В. Байгуш, Д. В. Семенів, М. М. Слободянюк. - С.63-74
Strus, O. E. Marketing aspects of the development of veterinary preparations based on peloids and products of their processing / O. E. Strus, N. P. Polovko, K. I. Smetanina. - С.75-84
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Байгуш, Ю. В.
    Обґрунтування маркетингового підходу до визначення ціни лікарського засобу карведилолу на основі соціально орієнтованої політики підприємства [Текст] / Ю. В. Байгуш, Д. В. Семенів, М. М. Слободянюк // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2019. - Том 5, № 2. - С. 63-74


MeSH-главная:
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
ЦЕНА ЭКОНОМИЧЕСКАЯ -- COST SAVINGS
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ ПРОМЫШЛЕННОСТЬ -- DRUG INDUSTRY (экономика)
СЕРДЕЧНО-СОСУДИСТЫЕ СРЕДСТВА -- CARDIOVASCULAR AGENTS (экономика)

Аннотация: Мета: теоретичне обґрунтування та проведення дослідження впливу маркетингових і економічних факторів на формування ціни лікарського засобу на основі соціально орієнтованого підходу на прикладі неселективного β-блокатора із судинорозширювальною дією карведилолу. Матеріали та методи: наукові публікації, власні дослідження та результати моніторингу роздрібного ринку ліків компанії «Фармстандарт»; узагальнення, систематизації теоретичного і практичного матеріалу, маркетингового аналізу, порівняльний і економічний методи. Результати досліджень. Проведено аналіз та узагальнення матеріалів щодо методичного обґрунтування підходів до використання маркетингових і економічних складових соціально орієнтованої маркетингової товарної політики щодо установлення вартості розробки та формування ринкової ціни на лікарський засіб (ЛЗ). На прикладі таблеток карведилолу 0,015 г практично опрацьовано моделі грошових потоків з урахуванням змін ціни виробника, ринкової ціни та обсягів продажів. Визначено вплив ціни, прибутковості й обсягів продажів на терміни повернення дисконтованих інвестиційних вкладень у розробку нового ЛЗ. Висновки. Обґрунтована можливість і необхідність використання маркетингових та економічних показників продуктового проекту з розробки нового ЛЗ при визначенні підходів до формування ринкової ціни та ціни виробника на новий ЛЗ у соціально орієнтованій маркетинговій політиці виробника
To substantiate theoretically and study the influence of marketing and economic factors on formation of the price of a drug based on the socially oriented approach on the example of a nonselective β-blocker with the vasodilator effect of cardevylol. Materials and methods. As materials scientific publications, own research and results of monitoring of the retail market of medicines in the Pharmstandard company were used; as methods the following ones were applied: generalization, systematization of theoretical and practical material, marketing analysis, comparative and economic methods. Results. The analysis and generalization of materials for the methodological substantiation of approaches to the use of marketing and economic components of the socially oriented marketing commodity policy in determining the cost of the development and formation of market prices for a medicinal product (drug) have been conducted. On the example of carvedilol tablets, 0.015 g, the practical development of cash flow models has been made taking into account the changes in manufacturing prices, market prices and sales volumes. The influence of prices, profitability and sales volumes on the terms of return of discounted investments in the development of a new drug has been determined. Conclusions. The possibility and necessity of using marketing and economical indicators of a product project in developing a new drug when forming the market prices and the manufacturing prices for a new drug based on the socially oriented marketing policy of the manufacturer have been substantiated
Доп.точки доступа:
Семенів, Д. В.
Слободянюк, М. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.
Шифр: СУ53/2021/7/2
   Журнал

Соціальна фармація в охороні здоров’я. - Выходит ежеквартально
2021г. т.7 N 2
Содержание:
Котвіцька, А. А. Вивчення теоретичних підходів до проведення івентів із метою формування бренду закладу вищої освіти / А. А. Котвіцька, О. Ю. Яковлєва. - С.7-9
Мельник, Г. Н. Структурно-механічні дослідження гелю з кислотою гіалуроновою та декаметоксином / Г. Н. Мельник, Т. Г. Ярних, М. В. Буряк. - С.10-17
Немченко, А. С. Аналіз державних програм щодо забезпечення доступності медичної та фармацевтичної допомоги населенню за роки незалежності України / А. С. Немченко, А. В. Ляденко. - С.18-26
Орышака, О. В. Вакцинирование как составляющая безопасности жизнедеятельности во время пандемии SARS-COV-2 / О. В. Орышака, К. Н. Марченко, А. К. Марченко. - С.27-33
Слободянюк, М. М. Обґрунтування методологічного підходу до комплексного застосування економічних та маркетингових складових для формування доданої вартості лікарського засобу рабепразол / М. М. Слободянюк [та ін.]. - С.34-46
Другие авторы: Самборський О. С., Рогуля О. Ю., Байгуш Ю. В.
Толочко, В. М. Дослідження розвитку системи соціального захисту в Україні з огляду на досвід зарубіжних країн / В. М. Толочко [та ін.]. - С.47-60
Другие авторы: Зарічкова М. В., Суріков О. О., Должнікова О. М.
Єфремова, В. В. Дослідження епідеміології ВІЛ та СНІД як важлива складова у розробці напрямів раціонального використання обмежених ресурсів охорони здоров’я та фармацевтичного забезпечення населення в Україні / В. В. Єфремова [та ін.]. - С.61-72
Другие авторы: Панфілова А. Л., Оксенюк О. Є., Сокуренко І. А., Цурікова О. В., Бобошко Л. Г.
Zaporozhska, S. М. Тhe study of the product range of modern oral care devices – irrigators / S. М. Zaporozhska [et al.]. - С.73-79
Другие авторы: Bаrаnоvа І. І., Bezpala Yu. O., Breusova S. V., Dyadyun T. V.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.


   
    Обґрунтування методологічного підходу до комплексного застосування економічних та маркетингових складових для формування доданої вартості лікарського засобу рабепразол [Текст] / М. М. Слободянюк [та ін.] // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2021. - Том 7, № 2. - С. 34-46


MeSH-главная:
РАБЕПРАЗОЛ -- RABEPRAZOLE (экономика)
СТОИМОСТЬ И СТОИМОСТНОЙ АНАЛИЗ -- COSTS AND COST ANALYSIS
МАРКЕТИНГ СОЦИАЛЬНЫЙ -- SOCIAL MARKETING
ЦЕНА ЭКОНОМИЧЕСКАЯ -- COST SAVINGS (методы)
Аннотация: Мета: обґрунтування методологічного підходу й опрацювання методики визначення економічних і маркетингових складових собівартості, ціни й доданої вартості лікарського засобу (ЛЗ) на прикладі таблеток рабепразолу
Обгрунтовано доцільність та необхідність використання економічного і маркетингового підходів для управління витратами, калькулювання собівартості і формування ціни таблеток рабепразолу та запропоновано методологічний підхід щодо ринкового визначення їх доданої вартості. Для оцінювання загального ринково-економічного підходу визначення собівартості і ціни ЛЗ розроблено їх графічну схему (прогресивно-ретроградна калькуляція). На прикладі ЛЗ рабепразолу 0,01 г опрацьовано методику визначення собівартості, ціни, прибутку та доданої вартості препарату у виробника, оптовика й аптеці. Охарактеризовано структуру доданої вартості у виробника ЛЗ і графічну схему методологічного підходу ринкового визначення доданої вартості таблеток рабепразол
Доп.точки доступа:
Слободянюк, М. М.
Самборський, О. С.
Рогуля, О. Ю.
Байгуш, Ю. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)