Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Бедрій, Н. М.$<.>)
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.
Шифр: НУ45/2022/12/1
   Журнал

Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. - Выходит ежеквартально
2022г. Т. 12 № 1 . - 78.39, р.
Содержание:
Яблонь, О. С. Ураження головного мозку у передчасно народжених дітей - пацієнтів відділення інтенсивної терапії новонароджених / О. С. Яблонь [та ін.]. - С.4-8. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Бондаренко Т. В., Власенко В. О., Шовкопляс Н. А.
Ковтюк, Н. І. Практична орієнтованість навчання студентів з позиції інтеграції в єдиний освітній європейський простір / Н. І. Ковтюк, О. С. Годованець. - С.9-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Павлишин, Г. А. Оцінка материнського стресу у відділенні інтенсивної терапії новонароджених / Г. А. Павлишин [та ін.]. - С.14-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Сарапук І. М., Сатурська У. В., Скубенко Н. В., Зайцева Т. Ю.
Курик, О. В. Аналіз чинників ризику та клініко-параклінічних проявів гастроінтестинальної дисфункції у новонароджених при перинатальній патології / О. В. Курик, Ю. Д. Годованець. - С.21-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бедрій, Н. М. Адаптована шкала Гріффітс - сучасний досвід оцінки психомоторного розвитку дітей дошкільного віку / Н. М. Бедрій. - С.26-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Токарчук, Н. І. Діагностичне значення маркерів алергічного запалення при бронхіоліті у дітей малюкового віку / Н. І. Токарчук, А. А. Оверчук. - С.31-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Нечитайло, Д. Ю. Хронобіологічні аспекти рівня артеріального тиску у школярів із артеріальною передгіпертензією / Д. Ю. Нечитайло, Т. М. Міхєєва, О. С. Годованець. - С.37-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Щербина, М. О. Стан цитокінового профілю у хворих на аденоміоз / М. О. Щербина, А. О. Чехунова. - С.43-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Знаменська, Т. К. Особливості перебігу SARS-COV-2 інфекції у системі «Мати-плід-новонароджений»: огляд літератури / Т. К. Знаменська [та ін.]. - С.50-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Воробйова О. В., Мельник О. О., Марушко Ю. В., Самойленко І. Г.
Цвіренко, С. М. Неонатальна лейкемія: питання диференціальної діагностики / С. М. Цвіренко [та ін.]. - С.55-59. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Артьомова Н. С., Калюжка О. О., Гасюк Н. І., Жук Л. А.
Мокія-Сербіна, С. О. Сучасна тактика ведення недоношених дітей з бронхолегеневою дисплазією при виписці з неонатального відділення і в домашніх умовах на амбулаторному етапі / С. О. Мокія-Сербіна. - С.60-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Lastivka, I. V. A clinical case of osteogenesis imperfect type III, determined by COL1A1 (P.GLY845ARG) gene mutation in a newborn girl / I. V. Lastivka [та ін.]. - С.67-71. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Antsupova V. V., Babintseva A. G., Yurkiv O. I., Brisevac L. I., Malieieva I. O.
Шлемкевич, О. Питання, що постають перед командою лікарів, задіяних у наданні допомоги екстремально недоношеній новонародженій дитині з природженим сколіозом (клінічний випадок) / О. Шлемкевич, М. Кісельова. - С.72-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Діти з фетальним алкогольним синдромом (фас)/фетальним алкогольним спектром порушень (фасп) – це стосується всіх нас. - С.77-78
«Опіка ангела» - бережний супровід тих, кого торкнулась смерть дитини від зачаття до першого року життя. - С.79-80
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Бедрій, Н. М.
    Адаптована шкала Гріффітс - сучасний досвід оцінки психомоторного розвитку дітей дошкільного віку [Текст] = Adapted Griffiths scale as a current experience of evaluation of psychomotor development of preschool children / Н. М. Бедрій // Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. - 2022. - Т. 12, № 1. - С. 26-30. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ДОШКОЛЬНИКИ
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT
РОДЫ ПРЕЖДЕВРЕМЕННЫЕ (29-38 НЕДЕЛЬ) -- OBSTETRIC LABOR, PREMATURE
Аннотация: Передчасно народжені є особливою категорією дітей з властивою їм морфо-функціональною незрілістю та специфічними патологічними станами, які обумовлюють значні відмінності у виживанні, захворюваності та наслідках виходжування цих немовлят у порівнянні з дітьми інших вагових категорій. У структурі віддалених несприятливих наслідків передчасного народження залишається високою частота неврологічних розладів, які потребують подальшого удосконалення методів діагностики та своєчасної корекції для покращення прогнозу подальшого розвитку. Незважаючи на те, що за останні три десятиліття були розроблені численні інструменти для прогнозування віддалених несприятливих наслідків у передчасно народжених дітей та методики визначення ступенів порушень, жодне дослідження не надало всебічного огляду цих інструмен- тів, а також їх сильних і слабких сторін. Мета дослідження. Покращити показники віддалених наслідків передчасного народження шляхом використання адаптованої шкали Гріффітс у дітей дошкільного віку. Матеріали і методи дослідження. Проведено оцінку психомоторного розвитку 105 дітей дошкільного віку. Оцінювання показників психомоторного розвитку проводилося шляхом використання адаптованої шкали Гріффітс та загальновідомим методом. У ході дослідження дана категорія дітей знаходилася під наглядом лікарів кабінету катамнестичного спостереження з метою систематичної оцінки стану здоров’я. Динамічний огляд проводився протягом першого року життя 1 раз на 3 місяці, з другого до шостого року життя – відповідно до індивідуального плану реабілітації. Пацієнтів було розподілено на 3 групи в залежності від ступеня вираженості інвалідизуючої патології. Результати дослідження. Проведено аналіз показників психомоторного розвитку (традиційними методами) дітей дошкільного віку, які народилися передчасно, яких розподілили на 3 групи відповідно до ступеня вираженості інвалідизуючої патології: Група А Діти з важкими віддаленими наслідками, що призвели до інвалідизації – 54 (51,4 %) Група В. Діти з віддаленими наслідками, які підлягають корекції – 24 (22,8 %) Група С. Діти з віддаленими наслідками, які суттєво не впливають на стан здоров’я – 27 (25,7 %). За результатами проведеного обстеження можна стверджувати, що понад 70 % обстежених мали еквіваленти затримки психомоторного розвитку різних патернів. Проведений аналіз оцінки психомоторного розвитку показав, що структура причин затримки психомоторного розвитку у дітей дошкільного віку має однакову тенденцію за різними методиками обстеження, проте оцінка за адаптованою шкалою Гріффітс демонструє більш точні результати конкретного пацієнта, дає можливість швидкого виявлення віддалених несприятливих наслідків передчасного народження, рекомендації для немовлят та родини з метою формування індивідуальної програми реабілітації й абілітації та обстеження в динаміці. Висновки. Встановлено, що адаптована шкала психомоторного розвитку Гріффітс є валідним діагностичним інструментом в когорті дітей дошкільного віку з метою визначення показників психомоторного розвитку, розрахунку інтелектуального коефіцієнту дитини та формування індивідуального профілю пацієнта
Premature infants are a special category of children with an inherent morpho-functional immaturity and specific pathological conditions that cause significant differences in survival, morbidity and consequences of caring for these infants compared to children of other weight categories. In the structure of long-term adverse effects of premature birth remains a high frequency of neurological disorders that require further improvement of diagnostic methods and timely correction to improve the prognosis of further development. Despite the development of numerous assessment tools for prognosis of long- term adverse effects of premature infants and techniques determining the extent of violations during the last three decades, there was no study providing a comprehensive overview of those tools, as well as their strengths and weaknesses. Aim. Improve the long-term effects of preterm birth by using an adapted Griffiths scale in preschool children. Materials and methods. An assessment of the psychomotor development of 105 preschool children was estimated. Assessment of psychomotor development was performed using an adapted Griffiths scale and a traditional method. During the study, this category of children was under the supervision of follow-up doctors to systematically assess their health. Dynamic examination was performed during the first year of life every 3 months, from the second to the sixth year of life - according to the individual rehabilitation plan. Patients were divided into 3 groups depending on the severity of disabling pathology. Results. An analysis of indicators of psychomotor development (traditional methods) of preschool children born prematurely, which were divided into 3 groups according to the severity of disabling pathology: Group A Children with severe long-term consequences that led to disability - 54 (51.4 %) Group B. Children with long-term consequences that require correction - 24 (22.8 %) Group C. Children with long-term consequences that do not significantly affect the general condition - 27 (25.7 %). According to the results of the survey, it can be revealed that more than 70% of respondents had the equivalent of delayed psychomotor development of various patterns. Тhe analysis of the assessment of psychomotor development showed that the structure of the causes of delayed psychomotor development in preschool children had the same trend for different methods of examination. However, the Griffiths adapted assessment demonstrates more accurate outcomes of a certain patient, makes it possible to quickly detect long-term adverse effects of preterm birth, and gives recommendations for infants and families to develop an individual rehabilitation and habilitation program, and examinations in dynamics. Conclusions. It has been established that the adapted Griffiths psychomotor development scale is a valid diagnostic tool in the cohort of preschool children in order to determine psychomotor development indicators, calculate the child's intellectual coefficient and form an individual patient profile
Свободных экз. нет

Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)