Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Высшее образование (4)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Дубина, С. О.$<.>)
Общее количество найденных документов : 11
Показаны документы с 1 по 11
1.
Шифр: МУ7/2019/1
   Журнал

Медична освіта
2019г. № 1 . - 149.64, р.
Содержание:
Боярчук, О. Р. Питання медичної етики при вивченні пропедевтики педіатрії / О. Р. Боярчук, О. М. Шульгай, М. І. Кінаш. - С.6-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Буряк, О. Г. Формування клінічного мислення студентів за допомогою використання ситуаційних завдань / О. Г. Буряк [та ін.]. - С.10-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Павлюкович Н. Д., Павлюкович О. В., Чимпой К. А.
Козлова, Ю. В. Значення загальних та фахових компетентностей у навчанні магістрів у галузі "Стоматологія” на кафедрі патологічної фізіології ДЗ "Дніпропетровська медична академія” / Ю. В. Козлова [та ін.]. - С.13-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Корніленко М. О., Хмель С. І., Довгаль М. А., Колдунов В. В., Трясак Н. С., Клопоцький Г. А., Худяков О. Є., Ляліна А. Ю., Хмель-Дунай Г. М.
Лабій, Ю. А. Удосконалення методів представлення лекційного матеріалу для іноземних студентів / Ю. А. Лабій. - С.18-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Муратова, Т. М. Навчання в інтернатурі за фахом "Неврологія”: сучасні технології та перспективи їх застосування / Т. М. Муратова [та ін.]. - С.22-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Лебідь О. М., Храмцов Д. М., Олійник С. М., Ворохта Ю. М., Чемересюк І. Г., Варбанець О. І.
Посоленик, Л. Я. Актуальні питання підготовки та оцінювання якості знань здобувачів вищої освіти в галузі знань "Охорона здоров’я” шляхом складання тестових іспитів. Напередодні запровадження ЄДКІ / Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник, О. В. Авдєєв. - С.27-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Римарчук, М. І. Формування професійної готовності майбутніх лікарів у контексті впровадження студентоцентрованого підходу / М. І. Римарчук. - С.32-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рудник, В. Т. Самостійна лікарська діяльність при підготовці лікарів-інтернів / В. Т. Рудник. - С.37-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хламанова, Л. І. Проблемно-орієнтоване навчання у вищій медичній освіті / Л. І. Хламанова, Ю. Б. Чайковський. - С.41-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Yelahina, N. I. Effective methods in foreign language teaching of medical students / N. I. Yelahina [та ін.]. - С.48-54. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Fedchyshyn N. O., Klishch H. I., Horpinich T. I.
Sokol, M. O. The dynamics and prospects of concepts construction in educational process / M. O. Sokol, Y. Szempruch. - С.55-60. - Bibliogr. at the end of the art.
Zayikina, Т. S. Current challenges during the teaching of clinical disciplines to english-speaking foreign students and the ways to solve them / Т. S. Zayikina, N. G. Ryndina, G. Yu. Тitova. - С.61-63. - Bibliogr. at the end of the art.
Вацеба, Т. С. Досвід проведення і туру олімпіади з ендокринології в Івано-Франківському національному медичному університеті / Т. С. Вацеба. - С.64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дубина, С. О. Фактори, що впливають на студентську успішність вивчення теоретичної дисципліни / С. О. Дубина, Д. С. Хапченкова, С. В. Бондаренко. - С.68-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зарівна, Н. О. Методичні аспекти викладання фізичних методів аналізу вітчизняним студентам / Н. О. Зарівна [та ін.]. - С.71-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Поляк О. Б., Логойда Л. С., Горлачук Н. В., Паласюк Б. О.
Кліщ, І. М. Компетентнісний підхід до підготовки докторів філософії у державному вищому навчальному закладі "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України” / І. М. Кліщ [та ін.]. - С.74-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Потіха Н. Я., Сатурська Г. С., Ковалик О. С.
Кондратюк, В. Є. Компетентнісний підхід до викладання пропедевтики внутрішньої медицини / В. Є. Кондратюк [та ін.]. - С.79-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шевчук С. Г., Хомазюк В. А., Бичков О. А., Осташевська Т. Г.
Кульбашна, Я. А. Формування синдрому професійного вигорання у викладачів медичних закладів вищої освіти / Я. А. Кульбашна [та ін.]. - С.82-87. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Маланчук В. О., Нагірний Я. П., Литовченко Н. М.
Мацькевич, В. М. Навчання студентів медичного факультету конструктивного критичного аналізу тексту природничих наук із застосуванням педагогічних "боксів”-опитників та методичних вказівок для об’єктивної оцінки достовірності матеріалу / В. М. Мацькевич, Д. Б. Соломчак. - С.88-91. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельник, Н. О. Особливості контролю знань студентів-іноземців англомовної форми навчання за допомогою тестових завдань на кафедрі гістології та ембріології Національного медичного університету імені О. О. Богомольця / Н. О. Мельник, Г. Ю. Кондаурова. - С.92-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельничук, І. М. Переваги самоосвітньої діяльності майбутніх магістрів медсестринства в умовах дистанційного навчання / І. М. Мельничук, С. О. Ястремська. - С.96-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Павляк, А. Я. Досвід проведення практичного заняття з використанням інтерактивних методів формування професійних умінь у майбутніх медичних працівників / А. Я. Павляк. - С.102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Посохова, К. А. Висвітлення проблем раціонального застосування антибіотиків при викладанні фармакології / К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук. - С.107-110. - Бібліогр.: в кінці ст.
П’ятночка, І. Т. Сутність лікарської діяльності / І. Т. П’ятночка, С. І. Корнага. - С.111-115. - Бібліогр.: в кінці ст.
Радченко, В. В. Менторство в системі післядипломної освіти лікаря / В. В. Радченко. - С.116-120. - Бібліогр.: в кінці ст.
Спіріна, І. Д. Викладання дисципліни "Основи психології”: сучасний стан та перспективи / І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі. - С.121-123
Ханюков, О. О. Імплементація симуляційного тренінгу надання невідкладної допомоги для студентів 6 курсу при вивченні дисципліни "Внутрішня медицина” (огляд літератури та власний досвід) / О. О. Ханюков [та ін.]. - С.124-130
Другие авторы: Єгудіна Є. Д., Гетман М. Г., Калашникова О. С.
Ханюков, О. О. Використання методу логічних ігор при викладанні невідкладних станів у структурі дисципліни "Сімейна медицина” / О. О. Ханюков, О. В. Смольянова. - С.131-134
Хасхачих, Д. А. Використання інтернет-сервісу Socrative для дистанційного навчання студентів / Д. А. Хасхачих. - С.135-139
Lukash, Y. M. Diagnostics of the level of formation of the professional and communicative competence of future doctors / Y. M. Lukash. - С.140-147
Sokol, M. О. Basic writing strategies in foreign languages / M. О. Sokol, O. M. Tsaryk, N. M. Rybina. - С.148-153
Vykhrushch, A. V. Occupational prestige among high school students / A. V. Vykhrushch, T. I. Horpinich, J. Smyla. - С.154-160
Дідух, В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (теплота, електромагнетизм) (частина 3) / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.161-168
Другие авторы: Рудяк Ю. А., Горкуненко А. Б., Кузьмак І. П., Наумова Л. В.
Кушинська, М. Є. Науково-педагогічна діяльність професора О. І. Журбіна – завідувача кафедри медичної біології (1949–1970) / М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко, З. Д. Воробець. - С.169-171
Урбанович, А. М. Кафедра ендокринології Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького: історія та сьогодення / А. М. Урбанович, О. В. Сафонова, Р. Д. Макар. - С.172-175
Федонюк, Л. Я. Музеї Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського – багатство історичної спадщини навчального закладу / Л. Я. Федонюк [та ін.]. - С.176-180
Другие авторы: Паламарчук А. І., Файфура В. В., Лотоцька О. В., Бондаренко Ю. І., Паласюк Б. О.
Федчишин, Н. О. Роль родини й сімейного виховання в організації освітнього процесу Німеччини і Франції: історія та досвід / Н. О. Федчишин, О. Г. Пермякова. - С.181-186
Білавич, Г. В. Рецензія на монографію: Горпініч Т. І. Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх лікарів в університетах США / Т. І. Горпініч; наук. ред. А. В. Вихрущ. – Тернопіль: ТДМУ, 2018. – 408 с. / Г. В. Білавич. - С.187-188
Матешук-Вацеба, Л. Р. Рецензія на навчальне видання: Гістологія. Цитологія. Ембріологія: підручник / за ред. О. Д. Луцика, Ю. Б. Чайковського. – Вінниця: Нова Книга, 2018. – 592 с. / Л. Р. Матешук-Вацеба. - С.189-1902
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Дубина, С. О.
    Фактори, що впливають на студентську успішність вивчення теоретичної дисципліни [Текст] = Factors affecting the student’s progress of study of the theoretical discipline / С. О. Дубина, Д. С. Хапченкова, С. В. Бондаренко // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 68-70


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: Мета роботи – визначити фактори, що впливають на успішність студентів-медиків. Основна частина. Навчання у вищому навчальному закладі, з одного боку, є необхідністю сучасності, з іншого – складним етапом життя молоді. Студенту перших курсів необхідно пристосуватися до нових умов існування, динаміки навчання, змінити спосіб життя та праці, свою поведінку. Великий об’єм нової інформації, фізичні та психологічні труднощі, з якими стикається студент, призводять до постійного напруження, відчуття тривоги та, як наслідок, стану хронічного стресу. Сучасна освітня система безперервно змінюється, що веде за собою необхідність з боку студента постійно адаптуватися до нововведень. Студентський вік характеризується різноманіттям емоцій, відчуттів та засобів їх прояву. Тому на сучасному етапі актуальним залишається вивчення проблеми стресу в навчальній діяльності студентів. У статті наведені дані анонімного опитування 163 студентів 1–2 курсів медичного університету щодо причин незадовільної успішності з вивчення теоретичної дисципліни “Анатомія людини”. Респондентам було запропоновано самостійно визначити причини неадекватного засвоєння матеріалу з дисципліни на практичних заняттях та лекціях. Висновок. Отримані результати свідчать про стан хронічного напруження студентів, перебування в стані навчального стресу за рахунок недосконалості навчальної системи, великого об’єму інформації, загострення хронічних захворювань, психологічних проблем у родині та колективі
Доп.точки доступа:
Хапченкова, Д. С.
Бондаренко, С. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.
Шифр: СУ66/2020/6
   Журнал

Сучасна педіатрія [Текст]. - Выходит ежеквартально
2020г. № 6
Содержание:
Марушко, Р. В. Впровадження акредитації провайдерів в Україні: роль та обов’язки провайдерів безперервного професійного розвитку / Р. В. Марушко. - С.6-14. - Бібліогр. наприкінці ст.
Макух, Г. В. Реєстр пацієнтів із муковісцидозом як запорука ефективного менеджменту захворювання / Г. В. Макух [та ін.]. - С.15-21. - Бібліогр. наприкінці ст.
Другие авторы: Бобер Л. Й., Роговик Н. В., Лига О. В., Ващук О. І.
Починок, Т. В. Вплив реабілітаційно-профілактичного комплексу на стан імунної системи в дітей з рекурентною респіраторною патологією на тлі гастроезофагеальної рефлюксної хвороби / Т. В. Починок [та ін.]. - С.22-31. - Бібліогр. наприкінці ст.
Другие авторы: Стамболі Л. В., П’янкова О. В., Журавель О. В., Сліпачук Л. В., Вороніна С. С., Гур’єва О. В.
Гасымова, Е. Современные нейрохимические и молекулярно-генетические аспекты патогенеза неонатальных судорог / Е. Гасымова. - С.32-35. - Библиогр. в конце ст.
Лісецька, І. С. Паління як чинник ризику виникнення захворювань тканин пародонту / І. С. Лісецька, М. М. Рожко. - С.36-43. - Бібліогр. наприкінці ст.
Міщенко, О. Я. Раціональний вибір мукоактивних фітопрепаратів у педіатрії: комплексна фармакологічна дія, ефективність, безпечність / О. Я. Міщенко. - С.44-50. - Бібліогр. наприкінці ст.
Цимбаліста, О. Л. Синдром Пруне-Беллі: випадки з клінічної практики / О. Л. Цимбаліста [та ін.]. - С.51-56. - Бібліогр. наприкінці ст.
Другие авторы: Зіняк Б. М., Курташ О. О., Вальчишин В. П., Шелест М. Р.
Хапченкова, Д. С. PFAPA-синдром: літературний огляд та власне клінічне спостереження / Д. С. Хапченкова, С. О. Дубина. - С.57-61. - Бібліогр. наприкінці ст.
Высочина, И. Л. Доказательная база эффективности и безопасности флавоноидов и мнение врачей амбулаторной практики в фокусе выбора подходов лечения ОРВИ / И. Л. Высочина, В. В. Крамарчук. - С.62-68. - Библиогр. в конце ст.
Банадига, Н. В. Нова концепція функціонального харчування дітей раннього віку / Н. В. Банадига. - С.70-78. - Бібліогр. наприкінці ст.
Геморагічний васкуліт: клінічна настанова, заснована на доказах. - С.79-92
Світлій пам’яті Віталія Григоровича Майданника. - С.93-95
Имеются экземпляры в отделах:
Экз. 1 (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.


    Хапченкова, Д. С.
    PFAPA-синдром: літературний огляд та власне клінічне спостереження [Текст] / Д. С. Хапченкова, С. О. Дубина // Сучасна педіатрія. Україна. - 2020. - N 6. - С. 57-61. - Бібліогр. наприкінці ст.


MeSH-главная:
НАСЛЕДСТВЕННЫЕ АУТОВОСПАЛИТЕЛЬНЫЕ БОЛЕЗНИ -- HEREDITARY AUTOINFLAMMATORY DISEASES (генетика, диагностика, лекарственная терапия, эпидемиология, этиология)
ДЕТИ -- CHILD
ОПИСАНИЕ СЛУЧАЕВ -- CASE REPORTS
ОБЗОР -- REVIEW
Кл.слова (ненормированные):
Маршалла синдром
Аннотация: Практичну та наукову зацікавленість в останні часи викликають аутозапальні захворювання або синдроми (АЗС). Цю групу патологій об’єднує схожа клінічна симптоматика у вигляді періодичної лихоманки, системного запалення та ряду інших клінічних синдромів. Одним із найпоширенішим представником цієї групи захворювань є РFАРА — синдром або синдром Маршалла. РFАРА — синдром (синдром Маршалла) вважають аутозапальним захворюванням із невідомою етіологією та не до кінця вивченим патогенезом. У якості причин розвитку розглядають генні мутації, сімейне наслідування, модифікуючу роль персистуючих внутрішньоклітинних інфекцій. У патогенезі синдрому Маршалла відіграють роль генетично детерміновані реакції імунітету та нейтрофільного запалення, наявність імунної дисрегуляції. Частота захворюваності та поширеність цього стану в дитячій популяції невідомі. Патологія характерна для раннього дитячого віку, проявляється періодичним виникненням атак лихоманки, афтозним стоматитом, фарингітом або тонзилітом та шийним лімфаденітом. Хворі не мають порушень самопочуття між епізодами, патогномонічних лабораторних змін, мають нормальні показники зросту та розвитку. Патологія виникає у дітей до 5 років, зникає у підлітковому віці, вважається доброякісною хворобою, лікувальними заходами при якій є введення глюкокортикоїдів. Патологія не має специфічних біологічних маркерів, тому діагноз встановлюється на підставі клінічних проявів, ретельного аналізу анамнезу та виключення інших можливих причин повторення лихоманки
Доп.точки доступа:
Дубина, С. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.
Шифр: СУ66/2021/2
   Журнал

Сучасна педіатрія [Текст]. - Выходит ежеквартально
2021г. № 2
Содержание:
Вітаємо з 85-річчям професора... Лайка Андрія Афанасійовича. - С.5-7
Іванова, Л. А. Клініко-параклінічні маркери активності запального процесу при гострих тонзилофарингітах у дітей / Л. А. Іванова, І. Б. Горбатюк, Ір. Б. Горбатюк. - С.8-12. - Бібліогр. наприкінці ст.
Волосівська, Ю. М. Функціональний стан гепатобіліарної системи в новонароджених дітей з проявами гіпербілірубінемії при перинатальній патології / Ю. М. Волосівська, Ю. Д. Годованець. - С.13-20. - Бібліогр. наприкінці ст.
Фазылова, А. Ш. Характеристика экзокринной функции поджелудочной железы у недоношенных новорожденных / А. Ш. Фазылова [и др.]. - С.21-25. - Библиогр. в конце ст.
Другие авторы: Ахмедова Д. И., Камилова А. Т., Хасанова С. С.
Мартинюк, В. Ю. Патофізіологічні механізми розвитку епілепсії та особливості епілептогенезу в незрілому мозку / В. Ю. Мартинюк, Т. К. Знаменська, В. Б. Швейкына. - С.26-39. - Бібліогр. наприкінці ст.
Охотнікова, О. М. Сучасні підходи до лікування запальних захворювань кишечника в дітей відповідно до останніх рекомендацій Європейської організації з вивчення хвороби Крона і коліту, Європейського товариства дитячих гастроентерологів, гепатологів та нутриціологів / О. М. Охотнікова [та ін.]. - С.40-57. - Бібліогр. наприкінці ст.
Другие авторы: Ткачева Т. М., Романчук А. А., Грищенко О. М., Семененко Л. В.
Мочульська, О. М. Ефекти вітамінів A, E, D, порушення їх обміну та оцінка рівня вітамінної забезпеченості в дітей (огляд літератури) / О. М. Мочульська [та ін.]. - С.58-66. - Бібліогр. наприкінці ст.
Другие авторы: Боярчук О. Р., Кінаш М. І., Воронцова Т. О., Волянська Л. А.
Дорош, О. І. Дисемінована форма хвороби Ердгейма-Честера. Клінічний випадок / О. І. Дорош [та ін.]. - С.67-82. - Бібліогр. наприкінці ст.
Другие авторы: Петрончак О. А., Гулей Р. В., Бур’янова К. І., Масинник Ю. С., Душар М. І., Руда Г. В.
Хапченкова, Д. С. Параліч Белла: літературна довідка та власний клінічний випадок / Д. С. Хапченкова, С. О. Дубина, К. Ю. Єна. - С.83-87. - Бібліогр. наприкінці ст.
Веласко, І. Йод як незамінний нутрієнт протягом перших 1000 днів життя / І. Веласко, С. К. Бат, М. П. Рейман. - С.88-98. - Бібліогр. наприкінці ст.
Имеются экземпляры в отделах:
Экз. 1 (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.


    Хапченкова, Д. С.
    Параліч Белла: літературна довідка та власний клінічний випадок [Текст] / Д. С. Хапченкова, С. О. Дубина, К. Ю. Єна // Сучасна педіатрія. Україна. - 2021. - N 2. - С. 83-87. - Бібліогр. наприкінці ст.


MeSH-главная:
БЕЛЛА ПАРАЛИЧ -- BELL PALSY (диагностика, лекарственная терапия, терапия, этиология)
ДЕТИ -- CHILD
ОПИСАНИЕ СЛУЧАЕВ -- CASE REPORTS
Аннотация: Параліч Белла — це гострий периферичний параліч лицевого нерва невідомої етіології. Лицевий нерв — VII пара черепних нервів. Однією частиною лицевого нерва є рухові волокна, які іннервують мімічні м’язи. Лицевий нерв виходить із мозку між заднім краєм моста і оливою довгастого мозку двома корінцями. Більший корінець являє собою власне лицевий нерв, він утворений руховими волокнами. Виділяють центральний і периферичний парез лицевого нерва. Центральний парез виникає при інсультах на протилежному боці від ураження. Периферичний парез (однобічна слабкість м’язів усієї половини обличчя) розвивається на рівні лицевого нерва від рухового ядра до місця виходу з шилососкоподібного отвору на боці ураження. Серед різних локалізацій пошкодження периферичного відділу лицевого нерва найчастіше зустрічається параліч Белла внаслідок набряку і компресії нерва в кістковому каналі. Клінічна симптоматика невропатії лицевого нерва характеризується гостро розвинутим паралічем або парезом мімічної мускулатури: згладжена шкірна складка на ураженому боці обличчя; здуття щоки; неповне закриття ока на хворому боці, симптом Белла; лицева м’язова слабкість. Ступінь ураження визначають за шкалою Хауса—Бракмана. Лікування проводять глюкокортикостероїдами і противірусними препаратами, включають фізіотерапевтичні процедури
Доп.точки доступа:
Дубина, С. О.
Єна, К. Ю.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


   
    Особливості локалізації отворів лицевого відділу черепа людини зрілого віку залежно від статі [Текст] / О. Ю. Вовк [та ін.] // Клінічна анатомія та оперативна хірургія. - 2022. - Т. 21, № 1. - С. 63-70. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-главная:
ЛИЦА КОСТИ -- FACIAL BONES (анатомия и гистология)
Аннотация: У дослідженні наведено актуальне визначення положення отворів лицевого відділу черепа людини зрілого віку залежно від статі. Дослідження проводили на 52 кісткових препаратах черепів та 60 КТ-знімках людей європеоїдної раси зрілого віку чоловічої та жіночої статі. Під проведення краніометричних досліджень на кісткових препаратах черепів використовували загальноприйняті інструменти. Краніометричні дослідження та аналіз на КТ-знімках у форматі DICOM проводили за допомогою програми DICOM Vidar Dicom Viewer 3.0, яка встановлена на віртуальному анатомічному столі Anatomage table, що розміщений на базі кафедри анатомії людини ХНМУ. Були визначенні: мінімальне та максимальне значення; середня арифметична( X ), середнє квадратичне відхилення (?), помилка середнього (m). Встановлено збільшення відстані від надочноямкового отвору (НОО) до серединної лінії в осіб жіночої статі: праворуч дорівнює X ±?=21,43±4,192 мм; ліворуч – X ±?=21,51±3,213 мм, при цьому в осіб чоловічої статі становить праворуч X ±?=20,45±3,143 мм; ліворуч – X ±?=21,17±2,478 мм. Визначена відстань від підочноямкового отвору (ПОО) до серединної лінії, яка у представників чоловічої статі має більші значення, ніж у жіночої та становить праворуч ±?=22,45±3,782 мм; ліворуч – X ?±?=23,39±2,478 мм; при цьому в осіб жіночої статі: праворуч дорівнює X ±?=22,12±2,034 мм; ліворуч – X ±?=23,17±1,890 мм. При дослідженні відстані від підборідного отвору до серединної лінії з обох боків як у чоловіків (пр.: X ±?=21,36±1,857 мм; лів.: X ±?=22,99±2,423 мм), так і в жінок (пр.: X ±?=20,96±1,884 мм; лів.: X ±?=22,08±2,124 мм) також просліковується збільшення цих показників саме в осіб чоловічої статі.
Доп.точки доступа:
Вовк, О. Ю.
Онашко, Ю. М.
Дубина, С. О.
Гордійчук, Д. О.
Ікрамов, В. Б.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.
Шифр: МУ7/2022/1
   Журнал

Медична освіта
2022г. № 1 . - 167.46, р.
Содержание:
Вихрущ, А. В. Система цінностей молоді в контексті особистісної парадигми / А. В. Вихрущ, О. М. Христенко. - С.5-13. - Библиогр. в конце ст.
Волосовець, А. О. Використання майстер-класів у навчальному процесі на кафедрі медицини невідкладних станів / А. О. Волосовець [та ін.]. - С.14-17. - Библиогр. в конце ст.
Другие авторы: Зозуля І. С., Іващенко О. В., Вербицький І. В., Крамарева О. Г., Бойко А. В.
Дубина, С. О. Використання робочих зошитів як засіб оптимізації освітнього процесу на кафедрі анатомії людини за умов дистанційного навчання / С. О. Дубина [та ін.]. - С.18-22. - Библиогр. в конце ст.
Другие авторы: Хапченкова Д. С., Бондаренко С. В., Федорова І. О
Іванченко, О. З. Оцінювання сучасних форм лекцій студентами першого курсу медичного університету / О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, І. І. Міхіна. - С.23-29. - Библиогр. в конце ст.
Кучин, Ю. Л. Основні принципи організації дистанційного навчання медиків / Ю. Л. Кучин, Л. В. Лимар. - С.30-37. - Библиогр. в конце ст.
Маврутенков, В. В. Онлайн-консультація пацієнтів як інструмент відпрацювання практичних навичок зі студентами на кафедрі інфекційних хвороб під час дистанційного навчання / В. В. Маврутенков, К. Ю. Литвин, Г. О. Ревенко. - С.38-42. - Библиогр. в конце ст.
Волосовець, О. П. Модель екзаменаційної педіатричної станції «Початкова та реанімаційна допомога новонародженій дитині» як компоненти об’єктивного структурованого практичного (клінічного) іспиту здобувачів ступеня вищої освіти магістр за спеціальністю 222 «Медицина» галузі / О. П. Волосовець [та ін.]. - С.43-47. - Библиогр. в конце ст.
Другие авторы: Кривопустов С. П., Починок Т. В., Логінова І. О., Шевцова Т. І., Слюсар Н. А., Корх Л. М.
Олійник, Н. Я. Підготовка студентів-іноземців до професійного спілкування / Н. Я. Олійник. - С.48-55. - Библиогр. в конце ст.
Тишковець, М. П. Професійне спілкування лікаря з пацієнтом у кардіологічному відділенні: методичні рекомендації для опанування теми англомовними здобувачами вищої медичної освіти / М. П. Тишковець. - С.56-60. - Bibliogr. at the end of the art.
Kotsyuba, R. B. Experimental study of computer-oriented methodology of foreign language communicative development of future medical professionals / R. B. Kotsyuba, N. O. Fedchyshyn, I. R. Humenna. - С.61-67. - Библиогр. в конце ст.
Бойчук, А. В. Якісна підготовка лікарів-інтернів і курсантів на кафедрі акушерства та гінекології фпо – вимога сучасності / А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська. - С.68-73. - Библиогр. в конце ст.
Волосовець, О. П. Проблемні питання запровадження якісного безперервного професійного розвитку лікарів / О. П. Волосовець [та ін.]. - С.74-80. - Библиогр. в конце ст.
Другие авторы: Уліщенко В. В., Каруліна Ю. В., Ємець О. В., Волосовець Т. М., Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Дікова І. Г., Грищенко Н. В., Хоменко В. Є., Дзюба О. Л., Ковальчук О. Л., Салтанова С. Д.
Марущак, М. І. Оцінка ефективності підготовки докторів філософії з медсестринства: результати анкетування стейкхолдерів / М. І. Марущак, М. Ю. Синенко. - С.81-87. - Библиогр. в конце ст.
Проніна, О. М. Сучасні технології в професійній підготовці лікарів-інтернів / О. М. Проніна, С. М. Білаш, М. М. Кобеняк. - С.88-92. - Библиогр. в конце ст.
Bilavych, I. V. Development of informal ukrainian public medical education in Galicia / І. V. Bilavych [та ін.]. - С.93-97. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Bilavych H. V., Savchuk B. P., Klishch H. I.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

9.
Шифр: ВУ80/2022/26/4
   Журнал

Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - Периодичность не определена
2022г. Т. 26 № 4
Содержание:
Романенко, Я. І. Токсичність та антиоксидантна активність похідних 4-гідразинохіноліну / Я. І. Романенко, (Богдан) А. М. Козир. - С.528-533. - Бібліогр.: в кінці ст.
Онашко, Ю. М. Визначення положення отворів лицевого відділу черепа відносно краніологічних точок і кісткових орієнтирів залежно від лицевого індексу людини зрілого віку / Ю. М. Онашко [та ін.]. - С.534-539. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Вовк О. Ю., Дубина С. О., Сосонна Л. О., Якименко Р. О.
Поліщук, Т. В. Плазмові рівні галектину-3 у мешканок Подільського регіону України без ознак серцево- судинної патології носіїв різних варіантів кодуючого гена (LGALS-3, rs 2274273) / Т. В. Поліщук. - С.540-544. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кременська, Л. В. Маркетинговий аналіз лікарських засобів на основі діючої речовини звіробій звичайний (Hypericum perforatum L.) / Л. В. Кременська [та ін.]. - С.545-549. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Злагода В. С., Криклива С. Д., Баліцька О. П., Балинська М. В., Клімас Л. А.
Остренюк, Р. С. Рівень гідроген сульфіду та морфологічні зміни в аорті щурів під впливом вітаміну D в умовах модуляції системи H2S / цистатіонін-гама-ліаза / Р. С. Остренюк, Н. В. Заічко. - С.550-556. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сарафинюк, Л. А. Особливості взаємозв’язків між реоенцефалографічними й антропометричними показниками у волейболістів мезоморфного соматотипу / Л. А. Сарафинюк, Д. О. Меркулова. - С.557-561. - Бібліогр.: в кінці ст.
Малиш, Т. Ю. Оцінка поширеності та клінічних особливостей когнітивних розладів у хворих на Лайм-бореліоз в залежності від стадії та форми захворювання / Т. Ю. Малиш [та ін.]. - С.562-566. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Тріщинська М. А., Панасюк О. Л., Костюченко А. В., Титаренко Н. В.
Миндзів, К. В. Клініко-лабораторні зміни та фактор росту фібробластів у хворих на міокардит / К. В. Миндзів, Н. І. Ярема. - С.567-572. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зверхановський, О. А. Клінічне обґрунтування методу лікування хворих з повною адентією та профілактики супутніх протезних стоматитів / О. А. Зверхановський, А. В. Денисюк. - С.573-575. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вернигородський, С. В. Гломувенозна мальформація шкіри лівого гомілково-ступневого суглобу: клінічний випадок та огляд літератури / С. В. Вернигородський, О. Г. Костюк, А. О. Костюков. - С.576-579. - Бібліогр.: в кінці ст.
Іванов, В. П. Варіабельність рівня N-кінцевого фрагменту мозкового натрійуретичного пропептиду у плазмі в пацієнтів з гіпертонічною хворобою з та без хронічної коронарної хвороби / В. П. Іванов, М. М. Закревська. - С.580-585. - Бібліогр.: в кінці ст.
Vaskiv, O. V. Optimization of pharmacotherapy of gestational hypertension / O. V. Vaskiv [та ін.]. - С.586-591. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Hryhorenko A. P., Horbatiuk O. H., Dudikova L. V., Shatkovska A. S., Binkovska A. N.
Моцюк, В. М. Вплив бактеріальної транслокації та системного запалення на нутритивний стан, стан скелетних м’язів і виживання хворих на цироз печінки / В. М. Моцюк, Н. О. Пентюк. - С.592-599. - Бібліогр.: в кінці ст.
Заічко, Н. В. Андрагогіка у вищій медичній освіті: особливості впровадження на фундаментальних та клінічних дисциплінах / Н. В. Заічко [та ін.]. - С.600-605. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шевчук С. В., Заічко К. О., Самборська І. А., Штатько О. І.
Вергелес, Т. М. Рівень суб’єктивного контролю студентів та особливості його змін в умовах використання дистанційної й аудиторної форм організації навчальної діяльності / Т. М. Вергелес. - С.606-613. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зуб, В. О. Стан надання онкологічної допомоги населенню України в умовах воєнного часу / В. О. Зуб, А. С. Котуза. - С.614-617. - Бібліогр.: в кінці ст.
Yastrub, A. M. Comparative toxicological and hygienic assessment and combined action of modern fungicides based on azoxystrobin, pydiflumetofen, propiconazole / A. M. Yastrub. - С.618-623. - Bibliogr. at the end of the art.
Одарчук, І. В. Клініко-етіологічна характеристика небактерійних менінгітів у дітей Хмельницького регіону / І. В. Одарчук. - С.624-627. - Бібліогр.: в кінці ст.
Чорна, В. В. Імплементація європейського досвіду щодо діджиталізації закладів охорони здоров’я України з надання психологічної та психіатричної допомоги населенню в сучасних умовах / В. В. Чорна [та ін.]. - С.628-632. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Серебреннікова О. А., Ангельська В. Ю., Махнюк В. М., Махнюк В. В., Ларченко І. В.
Березюк, О. Р. Опитувальник порівняльного індексу почуття неповноцінності: переклад, валідизація та досвід використання в Україні / О. Р. Березюк [та ін.]. - С.633-636. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Фільц О. О., Грабчак В. І., Сірко Р. І.
Ковтун, Г. І. Сучасні тенденції та регіональні особливості інвалідності внаслідок хвороб системи кровообігу в Україні / Г. І. Ковтун, Н. М. Орлова. - С.637-643. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ткаченко, Т. В. Гостра декомпенсація цирозу печінки та гостра-на-хронічну печінкова недостатність: діагностичні та прогностичні критерії, стратегія лікування / Т. В. Ткаченко, С. В. Шевчук, Н. П. Масік. - С.644-652. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кулицька, О. В. Знахідки щодо розвитку та анатомії підборіддя: огляд літератури / О. В. Кулицька [та ін.]. - С.653-656. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шувалов С. М., Шкільняк Л. І., Лонський К. Л.
Горовий, В. І. Еволюція методик гемостазу ложа простати при черезміхуровій простатектомії у хворих на доброякісну гіперплазію простати (огляд літератури) / В. І. Горовий [та ін.]. - С.657-662. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шапринський В. О., Капшук О. М., Морару-Бурлеску Р. П., Довгань І. І., Маласаєв М. О., Балацький О. Р., Тагеєв В. Р.
Дудник, В. М. Патології коронарних артерій у дітей та їх клінічне значення / В. М. Дудник [та ін.]. - С.663-669. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Зборовська О. О., Демянишина В. В., Попов В. П.
Мельник, О. В. Роль ACTN3 R/X та АСЕ І/D у розвитку витривалості у спортсменів / О. В. Мельник [та ін.]. - С.670-675. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Сорокіна Н. О., Лісчишин Г. В., Мельник В. А., Ботаневич Є. О., Сухань Д. С., Людкевич Г. П.
Ходак, Т. В. Постнатальний нейрогенез в нейропроліферативних ділянках головного мозку / Т. В. Ходак, В. О. Тихолаз, В. М. Шевченко. - С.676-680. - Бібліогр.: в кінці ст.
Fishchenko, V. О. Current problems and perspectives of the treatment of cartilage injuries using mesenchymal stem cells / V. О. Fishchenko [та ін.]. - С.681-686. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Botsul O. V., Shuvalova N. S., Deryabina О. G., laremyn S. Yu., Fishchenko О. V., Bielieha O. V.
Ryabov, T. V. Relationship of odontometric and cephalometric indicators. Review of literary sources / T. V. Ryabov. - С.687-691. - Bibliogr. at the end of the art.
Кучерук, А. М. Набряк-набухання головного мозку: огляд літератури / А. М. Кучерук [та ін.]. - С.692-698. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Березовський А. М., Постоловський Л. Ю., Міронов Є. В., Тереховська О. І., Шевчук С. М., Черних М. О.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.


   
    Визначення положення отворів лицевого відділу черепа відносно краніологічних точок і кісткових орієнтирів залежно від лицевого індексу людини зрілого віку [Текст] = Determination of the position of the openings of the facial part of the skull in relation to craniological points and bony landmarks depending on the facial index of a person of mature age / Ю. М. Онашко [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2022. - Т. 26, № 4. - С. 534-539. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ЛИЦЕВОГО ЧЕРЕПА РАЗВИТИЕ -- MAXILLOFACIAL DEVELOPMENT
ЦЕФАЛОМЕТРИЯ -- CEPHALOMETRY (использование)
ВОЗРАСТНЫЕ ГРУППЫ -- AGE GROUPS
ПОДБОРОДОК -- CHIN (анатомия и гистология)
Аннотация: Знання точного положення отворів лицевого відділу черепа, через які проходять судини та нерви мають вкрай важливе значення для проведення оперативних, реконструктивних та інших втручань у даній області. Оскільки існує значна варіабельність положення надочноямкового (НОО), підочноямкового (ПОО) та підборідного (ПБО) отворів, метою нашої роботи є визначення точного просторового положення вищезазначених отворів відносно краніологічних точок і кісткових орієнтирів залежно від лицевого індексу людини зрілого віку. Дослідження були проведені на 52 кісткових препаратах черепів за допомогою загальноприйнятих інструментів та 60 КТ-знімках людей європеоїдної раси зрілого віку, без патології кісток лицевого відділу черепа. Дослідження на КТ-знімках проводили за допомогою віртуального анатомічного столу Anatomage table з використанням програми Launching Table 6.0 Application. Для аналізу отриманих результатів вимірювань у нашому дослідженні були використані статистичні методи, що здійснювалася за допомогою ліцензованого пакету програм Microsoft Excel 2010© та за допомогою програми „STATISTYCA”. Для визначення взаємозалежності ознак у генеральній сукупності проводили кореляційний аналіз. У ході дослідження нами були визначенні середні значення відстаней від НОО, ПОО та ПБО до таких краніологічних точок: назіон (nasion, n.), назо-спинальної точки (nasospinale, ns) та фронтомоляре орбітальної (frontomalare orbitale, fmo) залежно від лицевого індексу. Аналізуючи отримані дані, чітко просліджувалися значні відмінності у положенні вищезазначених отворів до відповідних краніологічних точок залежно від типу будови лицевого відділу черепа. Відмічалося збільшення відстаней від НОО та ПОО до точки назіон та фронтомоляре орбітальної точки у еуріпрозопів і менші результати були отримані у лептопрозопів. Середні значення показників відстаней від НОО, ПОО та ПБО до назоспинальної точки були значно більші у лептопрозопів на відміну від еуріпрозопів. При визначенні розміру надочного краю та відстані від НОО до даного краю, ми отримали середні значення, що переважали у еуріпрозопів. Отримані результати вимірювання відстані від ПОО до краю верхньої щелепи та від ПБО до верхнього і нижнього краю нижньої щелепи, вказують на збільшення цих відстаней у довголицих (лептопрозопів) на відміну від широколицих (еуріпрозопів). Результати дослідження свідчать про залежність положення отворів лицевого відділу черепа від лицевого індексу, що в подальшому полегшить у клінічній практиці визначати положення нервів і судин, що виходять з даних отворів
Knowing the exact position of the openings in the facial part of the skull, through which vessels and nerves pass, is extremely important for performing operative, reconstructive and other interventions in this area. Since there is considerable variability in the position of the supraorbital (SOH), infraorbital (IOH) and submental (SMOH) holes, the purpose of our work is to determine the exact spatial position of the above-mentioned holes relative to cranial points and bony landmarks depending on the facial index of a mature person. Studies were conducted on 52 bone preparations of skulls using commonly accepted instruments and 60 CT images of mature Caucasians without pathology of the bones of the facial part of the skull. Studies on CT images were carried out using a virtual Anatomage table using the Launching Table 6.0 Application program. Statistical methods were used to analyze the obtained measurement results in our research, which was carried out with the help of the Microsoft Excel 2010 © licensed program package and with the help of the “STATISTYCA” program. To determine the interdependence of features in the general population, a correlation analysis was performed. In the course of the study, we determined the average values of the distances from the SOH, IOH and SMOH to the following craniological points: nasion (n.), nasospinale (ns) and frontomalare orbitale (fmo) depending on the facial index. Analyzing the obtained data, significant differences in the position of the above-mentioned openings to the corresponding craniological points were clearly observed depending on the type of structure of the facial part of the skull. There was an increase in the distances from the SOH and IOH to the nasion point and the frontmolar orbital point in euryprosopics, and smaller results were obtained in leptoprosopics. The average values of the distance indicators from the SOH, IOH and SMOH to the nasolabial point were significantly larger in leptoprosopics, in contrast to euryprosopics. When determining the size of the supraorbital margin and the distance from the SOH to the supraorbital margin, euryprosopics prevailed. The obtained results of measuring the distance from the IOH to the edge of the upper jaw and from the SMOH to the upper and lower edges of the lower jaw indicate an increase in these distances in long-faced (leptoprosopic) in contrast to wide-faced (euryprosopic). The results of the study indicate the dependence of the position of the openings of the facial part of the skull on the facial index, which will make it easier in clinical practice to determine the position of the nerves and vessels coming out of these openings
Доп.точки доступа:
Онашко, Ю. М.
Вовк, О. Ю.
Дубина, С. О.
Сосонна, Л. О.
Якименко, Р. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


   
    Використання робочих зошитів як засіб оптимізації освітнього процесу на кафедрі анатомії людини за умов дистанційного навчання [Текст] = Use of workbooks as a means of optimization of the educational process at the department of human anatomy in distance learning / С. О. Дубина [та ін.] // Медична освіта. - 2022. - № 1. - С. 18-22. - Библиогр. в конце ст.

Аннотация: Здійснення освітнього процесу за умов реалізації карантинних заходів під час глобальної епідемії коронавірусу, що почалася у 2020 р., актуалізувало необхідність винайдення і впровадження нових засобів та методик організації і здійснення освітнього процесу. Передусім, це стосується викладання теоретичних дисциплін, де за умов дистанційного навчання значно звужується поле можливостей для формування практичних навичок, оскільки доступ до біологічного матеріалу, муляжів, інструментарію зазвичай не є можливим або малоефективним навіть за сучасного рівня інформаційно-комунікаційних технологій. Не применшуючи значення зусиль у вирішенні завдання діджиталізації навчального матеріалу і способу його подачі та засвоєння, не слід забувати й більш традиційний інструментарій, який може за певних умов оптимізувати результати освітнього процесу. Тому метою даної роботи було окреслення переваг розробки та впровадження в навчальний процес робочих зошитів із предмета «Анатомія людини» як засобу оптимізації результатів освітнього процесу. Співробітники кафедри розробили робочі зошити з кожного розділу предмета. Структура робочого зошита надала можливість студентам чітко та лаконічно висловлювати свої думки, закріплювати отримані теоретичні знання під час розвʼязування ситуаційних задач, виконувати подані завдання з мінімальним витрачанням часу для навчання. Використання робочих зошитів як інструменту методичного забезпечення самостійної роботи здобувачів освіти за умов дистанційного навчання дозволило оптимізувати результати навчання (посилення спрямованості та структурованості самостійної роботи, додаткову візуалізацію, покращення інструментарію контролю сформованості основних практичних навичок) з урахуванням обмежень віддаленості доступу й особливих рис, яких набуває самостійна робота при дистанційному режимі
Доп.точки доступа:
Дубина, С. О.
Хапченкова, Д. С.
Бондаренко, С. В.
Федорова, І. О

Свободных экз. нет

Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)