Гусельцева, М. С.
    Категория культуры в психологии и гуманитарных науках [Text] / М. С. Гусельцева // Вопросы психологии : Науч. журн. - 2006. - № 4. - С. 3-14

Rubrics: Культура--психол

   Психология


   Гуманитарные науки


There are no free copies




    Скрипник, Н. В.
    Гуманітарний аспект підготовки лікарів у вищих медичних закладах освіти [Text] / Н. В. Скрипник, Н. В. Пасєчко // Медична освіта. - 2012. - № 1. - С. 65-67

Rubrics: Гуманитарные науки

   Студенты медицинских учебных заведений--обуч


Additional Access Points:
Пасєчко, Н. В.

There are no free copies




   
    Міжнародне гуманітарне право та журналісти [Text] // Вісник Червоного Хреста України. - 2017. - N 1. - С. 8-9


Rubrics:
MeSH-main:
ЛОКАЛЬНЫЕ ВОЙНЫ И КОНФЛИКТЫ -- LOCAL WARS AND CONFLICTS
ГУМАНИТАРНЫЕ НАУКИ -- HUMANITIES (психология, тенденции, этика)
ЖУРНАЛИСТИКА -- JOURNALISM (организация и управление, тенденции, этика)
КРАСНЫЙ КРЕСТ -- RED CROSS (организация и управление)Донецкая область
Annotation: В умовах збройного конфлікту проблема захисту індивіда та забезпечення його прав і свобод стає актуальнішою і значущою, оскільки звичайні механізми забезпечення та дотримання прав людини, розраховані на мирний час, стають менш ефективними і застосовними, а самі життя і здоров’я особи перебувають під безпосередньою загрозою військових небезпек і поневірянь
There are no free copies




    Вихрущ, А. В.
    Викладання дисциплін гуманітарного циклу в сучасному університеті [Text] = Teaching humanities at contemporary university / А. В. Вихрущ // Медична освіта. - 2019. - N 2. - С. 61-66


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ГУМАНИТАРНЫЕ НАУКИ -- HUMANITIES
Annotation: У статті аналізуються актуальні питання організації навчального процесу в сучасних університетах. Підкреслюється значимість дотримання філософських засад, факт, що кожний навчальний предмет має свою історію, особливості становлення, розвитку, специфіку викладання і засвоєння суб’єктами навчання. В центрі уваги висновки видатного мислителя П. Чаадаєва, який влучно зауважив, що для кожної ситуації мозок відшукує стандарти, порівняльні характеристики, а у випадку гуманітарних предметів людина вивчає сама себе, повинна займатися оцінкою і самооцінкою при відсутності чітких стандартів і еталонів. Аналіз змісту словників, авторефератів дисертацій, монографій, навчальних посібників дозволив зробити висновок про хаотичність визначення суті головних понять. В університетах важливо використовувати кейс-метод, що дозволяє використати відеоматеріали, присвячені виступам відомих вчених. Це має набагато більший вплив на аудиторію, ніж друкований текст. Студенти можуть бачити процес дискусії, реакцію відомого вченого на несподівані запитання, парадоксальність творчого мислення. Виступи відомих людей є важливим матеріалом для оцінки переваг і недоліків виступу, логіки, емоційного впливу на аудиторію, інші аспекти ораторського мистецтва. Запропоновано загальні правила створення корисного для професіонала портфоліо: сприяння особистісному самовдосконаленню. Насамперед це справа особистості щодо наповнення та використання; портфоліо повинно відзначатися лаконічністю. В іншому випадку час на його підготовку перевершить ефект від його використання; структура портфоліо може виглядати так: самооцінка (здоров’я, переваги, недоліки), план, мета, визначення пріоритетних завдань, час, впорядкована інформація, необхідна для досягнення мети, оцінка результату, оновлена програма; головна засада доброго портфоліо – це практична спрямованість та корисність насамперед для автора. Особливої актуальності набуває вивчення проблеми «філософії оцінки»
There are no free copies