Хайнке, Д. П.
    Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів Частина 4. «Зовнішні впливачі» [Текст] / Д. П. Хайнке // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2011. - № 2. - С. 74-75

Рубрики: Здравоохранения служб маркетинг--исп--организ--тенденции

Вільних прим. немає




    Хайнке, Д. П.
    Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів Soft SkiLLs («м’які навички») - особистісне кар’єрне зростання з використанням «м’яких навичок» [Текст] / Д. П. Хайнке // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2012. - № 3. - С. 54-55

Рубрики: Стоматологи--обуч--психол

   Здравоохранения служб маркетинг--исп--организ--тенденции


   Карьера--организ--тенденции


Вільних прим. немає