Хайнке, Д. П. Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів Частина 4. «Зовнішні впливачі» [Текст] / Д. П. Хайнке> // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2011. - № 2. - С. 74-75 Рубрики: Здравоохранения служб маркетинг--исп--организ--тенденции Вільних прим. немає |
Хайнке, Д. П. Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів Soft SkiLLs («м’які навички») - особистісне кар’єрне зростання з використанням «м’яких навичок» [Текст] / Д. П. Хайнке> // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2012. - № 3. - С. 54-55 Рубрики: Стоматологи--обуч--психол Здравоохранения служб маркетинг--исп--организ--тенденции Карьера--организ--тенденции Вільних прим. немає |