Эльконин, Д. Б. Основная единица развернутой формы игровой деятельности [Текст] / Д. Б. Эльконин> // Мир психологии. - 2004. - № 1. - С. 60-68 Рубрики: Дети, развитие Игры и игрушки Вільних прим. немає |
Донин, И. М. Позиция педиатра в рациональном выборе игрушек и развивающих игр для детей [Текст] / И. М. Донин> // Педиатрия. Журнал им. Г.Н.Сперанского. - 2003. - № 5. - С. 79-81 Рубрики: Дети, развитие Игры и игрушки Вільних прим. немає |
Минина, Т. Игры у кромки моря [Текст] / Т. Минина> // Здоровье. - 2005. - № 8. - С. 52-55 Рубрики: Игры и игрушки Вільних прим. немає |
Маркелова, С. В. Оптимизация подготовки проб для проведения санитарно-эпидемиологической экспертизы игрушек [Текст] / С. В. Маркелова> // Гигиена и санитария. - 2007. - № 2. - С. 82-84 Рубрики: Игры и игрушки Гигиена--дети Токсикология--дети Вільних прим. немає |
Чорна, В. В. Вплив комп’ютерних ігор на психофункціональний стан дітей [Текст] / В. В. Чорна> // Довкілля та здоров’я. - 2009. - № 1. - С. 54-58 Рубрики: Компьютеры--вред возд Игры и игрушки Психофизиологические расстройства Вільних прим. немає |
Блинов, В. Н. Методы газохроматографического анализа при санитарно-эпидемиологической оценке игрушек [Текст] / В. Н. Блинов, С. В. Маркелова, А. В. Клименко> // Гигиена и санитария. - 2009. - № 2. - С. 79-81 Рубрики: Игры и игрушки Дод.точки доступу: Маркелова, С. В. Клименко, А. В. Вільних прим. немає |
Савинкина, Н. Б. Метод активизации в обучении иноязычному общению в игровой деятельности [Текст] / Н. Б. Савинкина> // Психология в вузе. - 2009. - № 4. - С. 59-75 MeSH-головна: ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы) ЯЗЫКИ -- LANGUAGE РЕЧЬ ПРАВИЛЬНАЯ -- SPEECH INTELLIGIBILITY ИГРЫ И ИГРУШКИ -- PLAY AND PLAYTHINGS Вільних прим. немає |
"Погреметь у ушка" : история игрушек [Текст]> // Современная педиатрия. - 2013. - № 7. - С. 169-170 MeSH-головна: ИГРЫ И ИГРУШКИ -- PLAY AND PLAYTHINGS Вільних прим. немає |
Мельник, В. С. Гра як елемент гігієнічної мотивації дошкільнят [Текст] / В. С. Мельник, Л. Ф. Горзов> // Український стоматологічний альманах : Наук.-практ. реценз. журн. - 2015. - № 5. - С. 83-86. - Бібліогр. в кінці ст. MeSH-головна: ИГРЫ И ИГРУШКИ -- PLAY AND PLAYTHINGS ДОШКОЛЬНИКИ ГИГИЕНА -- HYGIENE (обучение) Дод.точки доступу: Горзов, Л. Ф. Вільних прим. немає |
Зеленюк, В. Г. Ефективність методу "ділова гра" на заняттях з аптечної технології лікарських засобів [Текст] = The efficiency of the "business game" method in classes in the pharmaceutical technology of medicines / В. Г. Зеленюк, О. М. Горошко, О. Ю. Ткачук> // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 22-25 MeSH-головна: ИГРЫ И ИГРУШКИ -- PLAY AND PLAYTHINGS ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY ТЕХНОЛОГИЯ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- TECHNOLOGY, PHARMACEUTICAL ONLINE СИСТЕМЫ -- ONLINE SYSTEMS Анотація: Мета роботи – вивчити ефективність удосконалення навчального процесу з використанням інтерактивного методу навчання – ділової гри. Основна частина. У статті описано досвід застосування методу активізації навчально-пізнавальної діяльності – ділової гри – на практичних заняттях із аптечної технології лікарських засобів для студентів спеціальності “Фармація”. Результати аналізу рівня знань студентів на початку та по завершеннi дослідження продемонстрували переваги та недоліки впровадження ділової гри у навчально-педагогічний процес. Висновок. Застосування ділової гри підвищує засвоюваність студентами практичних навичок та теоретичного матеріалу дисципліни при зниженні ефективності методу за його безперервного використання Дод.точки доступу: Горошко, О. М. Ткачук, О. Ю. Вільних прим. немає |
Шевчик, Л. О. Застосування квесту як технології практико-орієнтованого навчання студентів медичних вишів [Текст] = Quest application as technologies of practical oriented education of students of medical universities / Л. О. Шевчик, Н. Я. Кравець> // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 78-81 MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL ИГРЫ И ИГРУШКИ -- PLAY AND PLAYTHINGS ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING Анотація: Завдяки проведенню інтелектуального квесту студенти мають можливість не лише перевірити власний рівень залишкових знань, дізнатися чимало нових цікавих фактів, а й можуть структурувати вже наявні знання. Роль викладача в ході квесту зводиться до коректного формування змісту завдань; підготовки та розподілення ролей для студентів; створення сприятливих умов у групі для висловлювання власної думки кожного з учасників; ознайомлення студентів з чітко сформованими правилами інтерактивної гри та спрямування їх у правильну сторону розвитку подій Дод.точки доступу: Кравець, Н. Я. Вільних прим. немає |
Формування компетентностей у студентів-медиків з дисципліни "Психіатрія. Наркологія" за допомогою рольових ігор [Текст] = Formation of competences in medical students on the discipline of Psychiatry. Narcology by means of role games / І. Д. Спіріна [та ін.]> // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 120-123 MeSH-головна: ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS ИГРЫ И ИГРУШКИ -- PLAY AND PLAYTHINGS ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (обучение) НАРКОЛОГИЯ -- NARCOLOGY (обучение) Анотація: За результатами проведеного дослідження зроблено висновок про можливість та доцільність використання рольових ігор у навчанні студентів дисципліни “Психіатрія. Наркологія”, оскільки виступаючи або у ролі хворого, або у ролі лікаря студенти краще та глибше структурують отримання знання та можуть у безпечних умовах тренуватися використовувати їх на практиці. Запропонована форма заняття здатна поліпшити рівень навчання студентів та формувати заплановані типовою навчальною програмою компетенції з дисципліни “Психіатрія. Наркологія” Дод.точки доступу: Спіріна, І. Д. Шорніков, А. В. Тимофєєв, Р. М. Феденко, Є. С. Вільних прим. немає |
Ігри на природі посилюють імунну систему дитини [Текст]> // Фармацевт практик. - 2020. - № 10. - С. 23 MeSH-головна: ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT (физиология) ИГРЫ И ИГРУШКИ -- PLAY AND PLAYTHINGS (психология) ОТДЫХ АКТИВНЫЙ -- RECREATION (психология, физиология) КЛИНИЧЕСКОЕ ИССЛЕДОВАНИЕ -- CLINICAL TRIAL МИКРОБИОТА -- MICROBIOTA (иммунология, физиология) ФИНЛЯНДИЯ -- FINLAND (эпидемиология) Анотація: Всього місяць прогулянок та ігор у природному середовищі – в лісі, на річці, на полі – замість міського асфальту, значно поліпшує функції імунної системи дитини за рахунок більшого різноманіття мікрофлори на шкірі та в кишечнику. Користь природи та «природного бруду» для дітей тепер довели у клінічному дослідженні, проведеному вченими з Університету Гельсінкі (Фінляндія) Вільних прим. немає |