Історичні етапи розвитку інформаційної роботи, презентації лікарських засобів та сучасні підходи до введення фармацевтичного продукту на споживчий ринок України. Дотримання етичних засад промоції та реклами (Повідомлення 2) [Текст] / М. Пономаренко [та ін.] // Вісник фармакології та фармації+нормативний бюлетень журналу "Вісник фармакології та фармації". - 2007. - № 5. - С. 57-62

Рубрики: Этика фармацевтическая--закон

   Рекламирование--закон


   Потребительских товаров безопасность--закон


   Информации менеджмент--закон


   Украина


Дод.точки доступу:
Пономаренко, М.
Сятиня, М.
Бабський, А.
Краснянська, Т.
Сятиня, В.
Олійник, Н.
Тернова, О.