Поляков, Д. Ю.
    Мотивация и демотивация - мифы и легенды: взгляд прагматика [Текст] / Д. Ю. Поляков // Стоматолог. - 2007. - № 1. - С. 44-46

Рубрики: Стоматологические лечебные учреждения

   Коллектива корпоративность


   Мотивация






    Тогунов, И. А.
    О корпоративной культуре в медицине и здравоохранении [Текст] / И. А. Тогунов // Менеджер здравоохранения. - 2008. - № 1. - С. 31-33

Рубрики: Этика медицинская--тенденции

   Коллектива корпоративность


Вільних прим. немає




    Лоскутова, Е. Е.
    Изучение организационной культуры аптеки на основе аспирационного подхода [Текст] / Е. Е. Лоскутва, Т. В. Пак // Фармация : Науч.-практ.журн. - 2013. - № 4. - С. 20-21. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
АПТЕКИ -- PHARMACIES (организация и управление)
ОРГАНИЗАЦИОННАЯ КУЛЬТУРА -- ORGANIZATIONAL CULTURE
Дод.точки доступу:
Пак, Т. В.

Вільних прим. немає




    Толочко, В. М.
    Дослідження аспектів лояльності спеціалістів фармації вітчизняних аптечних закладів [Текст] / В. М. Толочко, Т. О. Артюх // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2017. - Том 3, № 4. - С. 41-51


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS (организация и управление)
КАДРАМИ УПРАВЛЕНИЕ -- PERSONNEL MANAGEMENT (методы)
ОРГАНИЗАЦИОННАЯ КУЛЬТУРА -- ORGANIZATIONAL CULTURE
АПТЕКИ -- PHARMACIES (организация и управление)
КАДРОВ ЛОЯЛЬНОСТЬ -- PERSONNEL LOYALTY
Анотація: Мета: визначення науково-методичних аспектів явища «лояльність спеціалістів фармації», встановлення рівня лояльності спеціалістів фармації до аптечних закладів. Методи. Аналіз наукової літератури, соціологічні методи збору даних (анкетування) та особисті спостереження, логічного і типологічного угруповання, аналітичного аналізу та порівняння, кабінетного (традиційного) аналізу. Результати дослідження. На сьогоднішній день набуває все більшої важливості своєчасне пристосування та адаптація системи управління персоналом на новому рівні. Вивчення лояльності спеціалістів фармації продиктовано потребою в ефективному протистоянні негативним тенденціям останніх років, які пов’язані з високою плинністю кадрів аптечних закладів. Доопрацьована методика розрахунку індексу чистої підтримки. Запропоновані алгоритми управління лояльністю спеціалістів фармації до аптечних закладів через задоволеність різними аспектами їх діяльності. Здійснено соціологічне дослідження лояльності спеціалістів фармації за двома визначеними критеріями. Отримані відповіді від спеціалістів фармації були проранжовані та розподілені на три групи: промоутери, пасивні, детрактори. Висновки. Встановлено, що на сьогодні не існує єдиного стандарту для розрахунку рівня лояльності спеціалістів фармації. Дослідження рівня лояльності спеціалістів фармації до аптечного закладу здійснено за модифікованою авторами методикою на основі концепції у сфері управління лояльністю клієнтів Фреда Райхельда з переорієнтацією уваги на персонал аптечних закладів. Встановлені типи поведінки, які є характерними для кожної групи спеціалістів фармації, з метою усунення негативних наслідків та підвищення рівня лояльності персоналу в групах детракторів й активації дій у пасивних групах
Дод.точки доступу:
Артюх, Т. О.

Вільних прим. немає




    Толочко, В. М.
    Дослідження окремих компетенцій сучасного керівника у фармацевтичному секторі галузі охорони здоров’я [Текст] / В. М. Толочко, Т. О. Артюх, А. В. Курган // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2018. - Том 4, № 2. - С. 51-59


MeSH-головна:
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (кадры, тенденции)
ОРГАНИЗАЦИОННАЯ КУЛЬТУРА -- ORGANIZATIONAL CULTURE
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Установлено, що досліджені компетенції сучасного керівника фармацевтичного закладу та напрямки для їх формування дозволяють конкретизувати освітні програми удосконалення керівного складу спеціалістів фармації, передбачити тематику їх навчання в системі післядипломної освіти, зокрема через самоосвіту, стажування, обмін досвідом. У комплексі це дозволить підвищити рівень загального організаційно-управлінського забезпечення у ФС, що важливо для подальшого його розвитку
Дод.точки доступу:
Артюх, Т. О.
Курган, А. В.

Вільних прим. немає




    Котвіцька, А. А.
    Вивчення теоретичних підходів до проведення івентів із метою формування бренду закладу вищої освіти [Текст] / А. А. Котвіцька, О. Ю. Яковлєва // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2021. - Том 7, № 2. - С. 7-9


MeSH-головна:
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES (организация и управление)

ОРГАНИЗАЦИОННАЯ КУЛЬТУРА -- ORGANIZATIONAL CULTURE
МАРКЕТИНГ СОЦИАЛЬНЫЙ -- SOCIAL MARKETING
Анотація: Запропоновано етапи організації проведення івентів у закладах вищої освіти. Визначено сутність івентів, їхню мету, завдання та класифікацію. Сформульовано принципи організації івентів, чинники, від яких залежить їх ефективність, і переваги івентів як інструментів маркетингових комунікацій
Дод.точки доступу:
Яковлєва, О. Ю.

Вільних прим. немає