Жижина, Н. А. Экспресс-метод обучения врачей-стоматологов работе на компьютере [Текст] / Н. А. Жижина, А. А. Прохончуков> // Стоматология. - 1999. - Т. 78, № 2. - С. 54-56 MeSH-головна: КОМПЬЮТЕР, ОБУЧЕНИЕ ПОЛЬЗОВАТЕЛЯ -- COMPUTER USER TRAINING (использование, методы, тенденции) КОМПЬЮТЕРЫ -- COMPUTERS (использование) СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS (организация и управление) Дод.точки доступу: Прохончуков, А. А. Вільних прим. немає |
Красиков, В. Что должен знать врач, работающий с компьютером [Текст] / В. Красиков> // Клиническая медицина. - 2000. - Т. 78, № 10. - С. 53-55 MeSH-головна: КОМПЬЮТЕР, ОБУЧЕНИЕ ПОЛЬЗОВАТЕЛЯ -- COMPUTER USER TRAINING (методы, тенденции) Вільних прим. немає |
Мінцер, О. П. Як вирішити проблему кадрів для комп’ютерізації галузі ?Погляд у завтрашній день [Текст] / О. П. Мінцер> // Охорона здоров’я України. - 2001. - № 2. - С. 23-28 MeSH-головна: КОМПЬЮТЕР, ОБУЧЕНИЕ ПОЛЬЗОВАТЕЛЯ -- COMPUTER USER TRAINING (методы, тенденции) ПРОГНОЗИРОВАНИЕ -- FORECASTING Вільних прим. немає |
Пенкин, Ю. М. Компьютерный практикум [Текст] / Ю. М. Пенкин, В. А. Жук, Л. Ю. Белогорцева> // Провизор. - 2008. - № 12. - С. 56-58 Рубрики: Интернет Компьютер, обучение пользователя Дод.точки доступу: Жук, В. А. Белогорцева, Л. Ю. Вільних прим. немає |
Білецька, Е. М. Досвід впровадження інноваційних засобів навчання при формуванні профілактичного мислення у студентів вищих навчальних медичних закладів [Текст] / Е. М. Білецька, Т. А. Головкова, О. В. Антонова> // Медичні перспективи. - 2017. - Т. 22, № 1. - С. 20-24. - Библиогр.: с. 23-24 MeSH-головна: МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS КОМПЬЮТЕР, ОБУЧЕНИЕ ПОЛЬЗОВАТЕЛЯ -- COMPUTER USER TRAINING ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM Анотація: Досвід впровадження інноваційних технологій навчання для формування профілактичного мислення у студентів вищих навчальних медичних закладів. Білецька Е.М., Головкова Т.А., Антонова Є.В. У статті розглядається проблема побудови цілісної методологічної системи підготовки майбутніх лікарів, що неможливо поза контекстом інтеграційних процесів, що відбуваються в сучасній освіті, та потребує ретельного вивчення світового досвіду. Мета дослідження – розробка системи інноваційного навчання для формування профілактичного мислення у студентів вищого медичного навчального закладу під час професійно орієнтованої додипломної підготовки лікарів. Аналіз результатів дозволив визначити характерні особливості інноваційних засобів, форм та методів навчання, специфіку їх використання в інтерактивному освітньому просторі, що на тлі копіткої роботи викладацького складу кафедри загальної гігієни Дніпропетровської медичної академії забезпечує дієвість освітнього процесу, який інтегрує і особистісно-творчі, і суспільно освітні цілі Запропоновані інноваційні методи залучені до загальної системи сучасної освіти у вищій школі та ефективно використовуються для забезпечення високого рівня професійної підготовки при викладанні навчальної дисципліни «Гігієна та екологія». Дод.точки доступу: Головкова, Т.А. Антонова, О. В. Вільних прим. немає |