Судаков, С. А.
    Нужна ли психиатрам математика? [Текст] / С. А. Судаков, А. М. Амосова // Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - 1999. - Т. 99, № 6. - С. 63-64


MeSH-головна:
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
МАТЕМАТИКА -- MATHEMATICS (тенденции)
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH (тенденции)
Дод.точки доступу:
Амосова, А. М.

Вільних прим. немає




    Кириченко, П. Д.
    Дослідження динаміки клінічних і лабораторних ознак при холері із застосуванням математичного підходу [Текст] / П. Д. Кириченко // Вісник Вінницького держ. мед. ун-ту. - 1999. - Т. 3, № 2. - С. 469-471


MeSH-головна:
МАТЕМАТИКА -- MATHEMATICS (тенденции)
МАТЕМАТИЧЕСКИЕ КОНЦЕПЦИИ -- MATHEMATICAL CONCEPTS
Вільних прим. немає




    Кузнєцов, О. В.
    До питання математичного забезпечення системи санітарно-епідеміологічного контролю навколишнього середовища [Текст] / О.В. Кузнєцов, А.М. Пономаренко // Довкілля та здоров’я : Наук. журн. з пробл. мед. екології, гігієни, охорони здоров’я та екол. безпеки . - 2008. - № 3. - С. 72-76

Рубрики: Окружающей среды гигиена

   Санитарно-эпидемиологическая служба


   Транспортные средства


   Математика


Дод.точки доступу:
Пономаренко, А. М.

Вільних прим. немає




    Гуляева, Т. В.
    Педагогическая практика как условие формирования профессиональной компетентности будущего учителя математики [Текст] / Т. В. Гуляева // Психология в вузе. - 2012. - № 3. - С. 11-16

Рубрики: Образования технология--тенденции

   Профессиональная компетентность--кадры


   Математика


Вільних прим. немає




    Гнеденко, Р.
    Зачем медицине математика? [Текст] / Р. Гнеденко // Фармацевт практик. - 2013. - № 4. - С. 22-23


MeSH-головна:
БИОМЕДИЦИНСКИЙ ПРОГРЕСС -- BIOMEDICAL ENHANCEMENT (методы)
МАТЕМАТИКА -- MATHEMATICS (тенденции)
Вільних прим. немає




    Чалий, О. В.
    Дистанційний формат вивчення вищої математики і статистики курсу «Медичної і біологічної фізики» як одна з форм навчання студентів медичних закладів вищої освіти [Текст] / О. В. Чалий, Н. В. Стучинська, І. Ф. Марголич // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 45-46


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление, тенденции)
МАТЕМАТИКА -- MATHEMATICS
СТАТИСТИКА -- STATISTICS
Анотація: Вивчення дисципліни «Медична ї біологічна фізика» в медичних університетах базується не тільки на знаннях фізики, отриманих в ланці середньої освіти, але і математики, як основи всіх природничих дисциплін. Дистанційний формат вивчення передбачає оволодіння студентами базовими знаннями вищої математики і статистики під час проведення і практичних занять засобами дистанційного навчання. Мета: Наша робота є висвітлює вивчення вищої математики і статистики студентами медичних і стоматологічного факультетів у процесі вивчення курсу «Медичної і біологічної фізики» під час проведення практичних занять у дистанційній формі
Дод.точки доступу:
Стучинська, Н. В.
Марголич, І. Ф.

Вільних прим. немає