Судаков, С. А. Нужна ли психиатрам математика? [Текст] / С. А. Судаков, А. М. Амосова> // Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - 1999. - Т. 99, № 6. - С. 63-64 MeSH-головна: ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY МАТЕМАТИКА -- MATHEMATICS (тенденции) НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH (тенденции) Дод.точки доступу: Амосова, А. М. Вільних прим. немає |
Кириченко, П. Д. Дослідження динаміки клінічних і лабораторних ознак при холері із застосуванням математичного підходу [Текст] / П. Д. Кириченко> // Вісник Вінницького держ. мед. ун-ту. - 1999. - Т. 3, № 2. - С. 469-471 MeSH-головна: МАТЕМАТИКА -- MATHEMATICS (тенденции) МАТЕМАТИЧЕСКИЕ КОНЦЕПЦИИ -- MATHEMATICAL CONCEPTS Вільних прим. немає |
Кузнєцов, О. В. До питання математичного забезпечення системи санітарно-епідеміологічного контролю навколишнього середовища [Текст] / О.В. Кузнєцов, А.М. Пономаренко> // Довкілля та здоров’я : Наук. журн. з пробл. мед. екології, гігієни, охорони здоров’я та екол. безпеки . - 2008. - № 3. - С. 72-76 Рубрики: Окружающей среды гигиена Санитарно-эпидемиологическая служба Транспортные средства Математика Дод.точки доступу: Пономаренко, А. М. Вільних прим. немає |
Гуляева, Т. В. Педагогическая практика как условие формирования профессиональной компетентности будущего учителя математики [Текст] / Т. В. Гуляева> // Психология в вузе. - 2012. - № 3. - С. 11-16 Рубрики: Образования технология--тенденции Профессиональная компетентность--кадры Математика Вільних прим. немає |
Гнеденко, Р. Зачем медицине математика? [Текст] / Р. Гнеденко> // Фармацевт практик. - 2013. - № 4. - С. 22-23 MeSH-головна: БИОМЕДИЦИНСКИЙ ПРОГРЕСС -- BIOMEDICAL ENHANCEMENT (методы) МАТЕМАТИКА -- MATHEMATICS (тенденции) Вільних прим. немає |
Чалий, О. В. Дистанційний формат вивчення вищої математики і статистики курсу «Медичної і біологічної фізики» як одна з форм навчання студентів медичних закладів вищої освіти [Текст] / О. В. Чалий, Н. В. Стучинська, І. Ф. Марголич> // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 45-46 MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление) МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление, тенденции) МАТЕМАТИКА -- MATHEMATICS СТАТИСТИКА -- STATISTICS Анотація: Вивчення дисципліни «Медична ї біологічна фізика» в медичних університетах базується не тільки на знаннях фізики, отриманих в ланці середньої освіти, але і математики, як основи всіх природничих дисциплін. Дистанційний формат вивчення передбачає оволодіння студентами базовими знаннями вищої математики і статистики під час проведення і практичних занять засобами дистанційного навчання. Мета: Наша робота є висвітлює вивчення вищої математики і статистики студентами медичних і стоматологічного факультетів у процесі вивчення курсу «Медичної і біологічної фізики» під час проведення практичних занять у дистанційній формі Дод.точки доступу: Стучинська, Н. В. Марголич, І. Ф. Вільних прим. немає |