Сучасні аспекти проходження переддипломної практики медичними сестрами-бакалаврами [Текст] / В. А. Гайдуков, І. А. Плеш, Л. Д. Борейко> // Медична освіта. - 2006. - № 3. - С. 60-61 Рубрики: Образование медсестринское, степень бакалавра Медсестринская учебная практика Дод.точки доступу: Гайдуков, В. А. Плеш, І. А. Борейко, Л. Д. Вільних прим. немає |
Господарський, І. Я. Стандартизовані пацієнти у навчанні іноземних магістрантів-медичних сестер [Текст] = Standartized patients in a program of training for international students during ther master degree program / І. Я. Господарський> // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 111-116. - Бібліогр.: в кінці ст. MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ ДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, NURSING, DIPLOMA PROGRAMS (методы, организация и управление, тенденции) ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение) ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE МЕДСЕСТРИНСКАЯ УЧЕБНАЯ ПРАКТИКА -- NURSING FACULTY PRACTICE (использование, организация и управление, тенденции) ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции) МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE Кл.слова (ненормовані): СТАНДАРТИЗОВАНИЙ пацієнт Анотація: У статті здійснено оцінку існуючих методів викладання іноземним студентам медичних навчальних закладів III – IV рівнів акредитації за спеціальністю «Медсестринство», магістерського рівня вищої освіти. Виокремлено основні педагогічні прийоми засвоєння практичних навичок магістрантами-медичними сестрами. Визначено доцільність застосування оцінки клінічної компетентності за допомогою стандартизованих пацієнтів. Існує багато варіацій в організації іспитів із клінічної компетентності за допомогою стандартизованих пацієнтів, наприклад поєднання в одному іспиті симульованих та реальних хворих (що може підвищити достовірність усього іспиту) і навіть симуляторів, іспит може складатись з різної кількості (7 - 40) станцій (станція - це місце роботи екзаменованого з конкретним стандартизованим пацієнтом), тривалість станції може коливатись від 4 до 25 хвилин, використовуються різні форми контролю (контрольні таблиці (checklists), рейтингові шкали (rating scales), відеозапис. Висновок. Метод стандартизованих пацієнтів є ефективним та якісним методом оцінювання клінічної компетентності. Він має кращі психометричні властивості, ніж традиційні засоби оцінювання студентів біля ліжка хворого Вільних прим. немає |