Сучасні аспекти проходження переддипломної практики медичними сестрами-бакалаврами [Текст] / В. А. Гайдуков, І. А. Плеш, Л. Д. Борейко // Медична освіта. - 2006. - № 3. - С. 60-61

Рубрики: Образование медсестринское, степень бакалавра

   Медсестринская учебная практика


Дод.точки доступу:
Гайдуков, В. А.
Плеш, І. А.
Борейко, Л. Д.

Вільних прим. немає




    Господарський, І. Я.
    Стандартизовані пацієнти у навчанні іноземних магістрантів-медичних сестер [Текст] = Standartized patients in a program of training for international students during ther master degree program / І. Я. Господарський // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 111-116. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ ДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, NURSING, DIPLOMA PROGRAMS (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
МЕДСЕСТРИНСКАЯ УЧЕБНАЯ ПРАКТИКА -- NURSING FACULTY PRACTICE (использование, организация и управление, тенденции)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Кл.слова (ненормовані):
СТАНДАРТИЗОВАНИЙ пацієнт
Анотація: У статті здійснено оцінку існуючих методів викладання іноземним студентам медичних навчальних закладів III – IV рівнів акредитації за спеціальністю «Медсестринство», магістерського рівня вищої освіти. Виокремлено основні педагогічні прийоми засвоєння практичних навичок магістрантами-медичними сестрами. Визначено доцільність застосування оцінки клінічної компетентності за допомогою стандартизованих пацієнтів. Існує багато варіацій в організації іспитів із клінічної компетентності за допомогою стандартизованих пацієнтів, наприклад поєднання в одному іспиті симульованих та реальних хворих (що може підвищити достовірність усього іспиту) і навіть симуляторів, іспит може складатись з різної кількості (7 - 40) станцій (станція - це місце роботи екзаменованого з конкретним стандартизованим пацієнтом), тривалість станції може коливатись від 4 до 25 хвилин, використовуються різні форми контролю (контрольні таблиці (checklists), рейтингові шкали (rating scales), відеозапис. Висновок. Метод стандартизованих пацієнтів є ефективним та якісним методом оцінювання клінічної компетентності. Він має кращі психометричні властивості, ніж традиційні засоби оцінювання студентів біля ліжка хворого
Вільних прим. немає