Борисенко, О. І. Типи порушення психологічної адаптації на початку навчання у ВУЗі (огляд) [Текст] / О. І. Борисенко> // Вісник Вінницького держ. мед. ун-ту. - 1998. - Т. 2, № 2. - С. 473-474 MeSH-головна: АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL Вільних прим. немає |
Ошовський, І. Н. Оптимізація навчання в очній інтернатурі [Текст] / І. Н. Ошовський ; Вінниц. ДМУ ім. М.І. Пирогова> // Матеріали VI Всеукр.науково-практ.та навч.-метод.конференції завкафедр заг.хірургій мед.вузів України (Вінниця,- трав. р.). - 1998. - С. 33-34 Рубрики: ВНМУ MeSH-головна: МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (классификация, методы, организация и управление, тенденции) Дод.точки доступу: Вінниц. ДМУ ім. М.І. Пирогова |
Буданцев, А. Ю. Доссоциированное обучение и холинергические системы мозга [Текст] / А. Ю. Буданцев> // Успехи современной биологии. - 2000. - Т. 120, № 6. - С. 587-598 MeSH-головна: ХОЛИНЕРГИЧЕСКИЕ НЕЙРОНЫ -- CHOLINERGIC NEURONS (ультраструктура, физиология) МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL МОЗГ ГОЛОВНОЙ -- BRAIN (ультраструктура, физиология) ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- EXPERIMENTAL MEDICINE Вільних прим. немає |
Никитин, В. С. Некоторые аналоги второсигнального поведения обезьян при символическом "описании" ими свойств планиметрических фигур [Текст] / В. С. Никитин> // Журнал высшей нервной деятельности им. И. П. Павлова. - 2001. - Т. 51, № 1. - С. 32-39 MeSH-головна: МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL ПОВЕДЕНИЕ ЖИВОТНЫХ -- BEHAVIOR, ANIMAL (физиология) Вільних прим. немає |
Концептуальная модель оптимизации обучения в гимназиях [Текст] / Н. П. Гребняк [и др.]> // Довкілля та здоров’я. - 2001. - № 4. - С. 53-56 MeSH-головна: ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL Дод.точки доступу: Гребняк, Н. П. Машинистов, В. В. Вербаховская, Е. В. Якимова, К. А. Вільних прим. немає |
Герелюк, В. І. Вдосконалення методів викладання фантомного курсу на кафедрі терапевтичної стоматології [Текст] / В. І. Герелюк> // Галицький лікарський вісник. - 2001. - Т. 8, № 1. - С. 132-133 MeSH-головна: СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL (организация и управление, тенденции) МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL Вільних прим. немає |
Рузін, Г. П. Форми і методи організації самостійної роботи студентів на кафедрі хірургічної стоматології [Текст] / Г. П. Рузін, О. Г. Денисенко, О. Б. Пермінов> // Галицький лікарський вісник. - 2001. - Т. 8, № 1. - С. 133-135 MeSH-головна: МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL (организация и управление, тенденции) Дод.точки доступу: Денисенко, О. Г. Пермінов, О. Б. Вільних прим. немає |
Оринчак, М. А. Досвід викладання і шляхи оптимізації засвоєння практичних навичок студентами-стоматологами на кафедрі терапії стоматологічного факультету [Текст] / М. А. Оринчак, Н. Г. Вірстюк, Д. П. Александрук> // Галицький лікарський вісник. - 2001. - Т. 8, № 3. - С. 131-132 MeSH-головна: СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL (организация и управление, тенденции) МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL Дод.точки доступу: Вірстюк, Н. Г. Александрук, Д. П. Вільних прим. немає |
Костишин, З. Т. Метод інтенсифікації педагогічного процесу на кафедрі стоматології факультету післядипломної освіти лікарів [Текст] / Костишин З. Т., Рожко М. М., Семотюк М. М.> // Галицький лікарський вісник. - 2001. - Т. 8, № 4. - С. 140-141 MeSH-головна: МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL (организация и управление, тенденции) Дод.точки доступу: Рожко, М. М. Семотюк, М. М. Вільних прим. немає |
Рибак, П. Г. Поетапність викладання теоретичних дисциплін на підготовчому факультеті і першому курсі університету як дидактична умова підвищення ефективності навчання [Текст] / П. Г. Рибак, І. В. Гатаулліна, П. М. Титаренко> // Медична освіта. - 2002. - № 3. - С. 95-97 MeSH-головна: МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL Дод.точки доступу: Гатаулліна, І. В. Титаренко, П. М. Вільних прим. немає |
Личко, В. Г. Актуальні питання теоретичної підготовки іноземних студентів у медичному ВНЗ [Текст] / В. Г. Личко, Т. М. Слободянюк, М. П. Цюнь> // Медична освіта. - 2002. - № 3. - С. 254-255 MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL Дод.точки доступу: Слободянюк, Т. М. Цюнь, М. П. Вільних прим. немає |
Безруких, М. М. Психофизиологические механизмы трудностей обучения письму на начальном этапе формирования навыка [Текст] / М. М. Безруких> // Школа здоровья. - 2002. - № 1. - С. 12-18 MeSH-головна: МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL ПИСАНИЕ -- WRITING Вільних прим. немає |
Гладских, О. П. Первичная культура аденокарциномы простаты: модель для изучения стромально-эпителиальных взаимодействий [Текст] / О. П. Гладских, Т. И. Данилова, А. В. Кузнецова> // Архив патологии. - 2002. - № 6. - С. 40-43 MeSH-головна: ПРЕДСТАТЕЛЬНОЙ ЖЕЛЕЗЫ НОВООБРАЗОВАНИЯ -- PROSTATIC NEOPLASMS (патофизиология, ультраструктура, этиология) МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL Дод.точки доступу: Данилова, Т. И. Кузнецова, А. В. Вільних прим. немає |
Яруллина, Л. Р. Ценностные ориентации студентов негосударственных высших учебных заведений [Текст] / Л. Р. Яруллина> // Прикладная психология и психоанализ. - 2002. - № 5/6. - С. 140-144 MeSH-головна: СТУДЕНТЫ -- STUDENTS МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL Вільних прим. немає |
Кирилюк, М. І. Динаміка внутрішніх мотивів при засвоюванні фахових знань у процесі вузівської та післявузівської підготовки стоматологів [Текст] / М. І. Кирилюк> // Галицький лікарський вісник. - 2000. - Т. 7, № 2. - С. 116-118 MeSH-головна: СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL (организация и управление, тенденции) МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL Вільних прим. немає |
Проць, Г. Б. Відеофільм, як додатковий засіб засвоєння хірургічної стоматології [Текст] / Г. Б. Проць, М. І. Кирилюк, В. П. Пюрик> // Галицький лікарський вісник. - 2000. - Т. 7, № 2. - С. 117-118 MeSH-головна: МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL (организация и управление, тенденции) Дод.точки доступу: Кирилюк, М. І. Пюрик, В. П. Вільних прим. немає |
Інноваційна модель підготовки сімейних лікарів в умовах реформування первинної медико-санітарної допомоги [Текст] / Г. І. Лисенко [та ін.]> // Сімейна медицина : Наук.-практ. журн. - 2007. - № 4. - С. 48-51 Рубрики: Врачи семейные--обуч Модели обучения Здравоохранение, инновации и усовершенствования Медицинская помощь первичная Медицинской помощи организация Дод.точки доступу: Лисенко, Г. І. Кувіта, Ю. в. Гойда, Н. Г. Матюха, Л. Ф. Дроботенко, В. А. Ященко, О. Б. Вільних прим. немає |
Кредитно-модульна система організації навчального процесу в додипломній підготовці лікарів-педіатрів: досвід та проблеми [Текст] / В. Ф. Москаленко [та ін.]> // Педіатрія, акушерство та гінекологія. - 2008. - № 1. - С. 8-9 Рубрики: Педиатрия--обуч Образование медицинское, доклиническая подготовка Модели обучения Образование, система оценок Дод.точки доступу: Москаленко, В. Ф. Майданник, В. Г. Ковальчук, О. Л. Скибинська, Т. Р. Корнієнко, А. Б. Молочек, Н. В. Вільних прим. немає |
Богданова, Т. В. Приемы организации самостоятельной работы студентов по изучению психологии [Текст] / Т. В. Богданова> // Психология в вузе. - 2013. - № 2. - С. 49-67 MeSH-головна: ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY (методы, обучение, стандарты, тенденции) ВНИМАНИЕ -- ATTENTION (классификация) ПОВЕДЕНИЯ ИЗУЧЕНИЕ -- BEHAVIORAL RESEARCH (методы, обучение, тенденции) ВОЛЯ -- VOLITION МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION (методы, организация и управление, тенденции) Вільних прим. немає |