Борисенко, О. І.
    Типи порушення психологічної адаптації на початку навчання у ВУЗі (огляд) [Текст] / О. І. Борисенко // Вісник Вінницького держ. мед. ун-ту. - 1998. - Т. 2, № 2. - С. 473-474


MeSH-головна:
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Вільних прим. немає




    Ошовський, І. Н.
    Оптимізація навчання в очній інтернатурі [Текст] / І. Н. Ошовський ; Вінниц. ДМУ ім. М.І. Пирогова // Матеріали VI Всеукр.науково-практ.та навч.-метод.конференції завкафедр заг.хірургій мед.вузів України (Вінниця,- трав. р.). - 1998. - С. 33-34


Рубрики: ВНМУ

MeSH-головна:
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (классификация, методы, организация и управление, тенденции)
Дод.точки доступу:
Вінниц. ДМУ ім. М.І. Пирогова





   
    Методология комплексной оценки воспитания и обучения детей и подростков [Текст] / А. Г. Сухарев, Л. Я. Каневская, Л. В Рябова // Гигиена и санитария. - 2000. - № 4. - С. 33-36


MeSH-головна:
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ -- HEALTH BEHAVIOR
Дод.точки доступу:
Сухарев, А. Г.
Каневская, Л. Я.
Рябова, Л. В.

Вільних прим. немає




    Буданцев, А. Ю.
    Доссоциированное обучение и холинергические системы мозга [Текст] / А. Ю. Буданцев // Успехи современной биологии. - 2000. - Т. 120, № 6. - С. 587-598


MeSH-головна:
ХОЛИНЕРГИЧЕСКИЕ НЕЙРОНЫ -- CHOLINERGIC NEURONS (ультраструктура, физиология)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
МОЗГ ГОЛОВНОЙ -- BRAIN (ультраструктура, физиология)
ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- EXPERIMENTAL MEDICINE
Вільних прим. немає




    Никитин, В. С.
    Некоторые аналоги второсигнального поведения обезьян при символическом "описании" ими свойств планиметрических фигур [Текст] / В. С. Никитин // Журнал высшей нервной деятельности им. И. П. Павлова. - 2001. - Т. 51, № 1. - С. 32-39


MeSH-головна:
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ПОВЕДЕНИЕ ЖИВОТНЫХ -- BEHAVIOR, ANIMAL (физиология)
Вільних прим. немає




   
    Концептуальная модель оптимизации обучения в гимназиях [Текст] / Н. П. Гребняк [и др.] // Довкілля та здоров’я. - 2001. - № 4. - С. 53-56


MeSH-головна:
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Дод.точки доступу:
Гребняк, Н. П.
Машинистов, В. В.
Вербаховская, Е. В.
Якимова, К. А.

Вільних прим. немає




    Герелюк, В. І.
    Вдосконалення методів викладання фантомного курсу на кафедрі терапевтичної стоматології [Текст] / В. І. Герелюк // Галицький лікарський вісник. - 2001. - Т. 8, № 1. - С. 132-133


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL (организация и управление, тенденции)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Вільних прим. немає




    Рузін, Г. П.
    Форми і методи організації самостійної роботи студентів на кафедрі хірургічної стоматології [Текст] / Г. П. Рузін, О. Г. Денисенко, О. Б. Пермінов // Галицький лікарський вісник. - 2001. - Т. 8, № 1. - С. 133-135


MeSH-головна:
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL (организация и управление, тенденции)
Дод.точки доступу:
Денисенко, О. Г.
Пермінов, О. Б.

Вільних прим. немає




    Оринчак, М. А.
    Досвід викладання і шляхи оптимізації засвоєння практичних навичок студентами-стоматологами на кафедрі терапії стоматологічного факультету [Текст] / М. А. Оринчак, Н. Г. Вірстюк, Д. П. Александрук // Галицький лікарський вісник. - 2001. - Т. 8, № 3. - С. 131-132


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL (организация и управление, тенденции)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Дод.точки доступу:
Вірстюк, Н. Г.
Александрук, Д. П.

Вільних прим. немає




    Костишин, З. Т.
    Метод інтенсифікації педагогічного процесу на кафедрі стоматології факультету післядипломної освіти лікарів [Текст] / Костишин З. Т., Рожко М. М., Семотюк М. М. // Галицький лікарський вісник. - 2001. - Т. 8, № 4. - С. 140-141


MeSH-головна:
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL (организация и управление, тенденции)
Дод.точки доступу:
Рожко, М. М.
Семотюк, М. М.

Вільних прим. немає




    Рибак, П. Г.
    Поетапність викладання теоретичних дисциплін на підготовчому факультеті і першому курсі університету як дидактична умова підвищення ефективності навчання [Текст] / П. Г. Рибак, І. В. Гатаулліна, П. М. Титаренко // Медична освіта. - 2002. - № 3. - С. 95-97


MeSH-головна:
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Дод.точки доступу:
Гатаулліна, І. В.
Титаренко, П. М.

Вільних прим. немає




    Личко, В. Г.
    Актуальні питання теоретичної підготовки іноземних студентів у медичному ВНЗ [Текст] / В. Г. Личко, Т. М. Слободянюк, М. П. Цюнь // Медична освіта. - 2002. - № 3. - С. 254-255


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Дод.точки доступу:
Слободянюк, Т. М.
Цюнь, М. П.

Вільних прим. немає




    Безруких, М. М.
    Психофизиологические механизмы трудностей обучения письму на начальном этапе формирования навыка [Текст] / М. М. Безруких // Школа здоровья. - 2002. - № 1. - С. 12-18


MeSH-головна:
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ПИСАНИЕ -- WRITING
Вільних прим. немає




    Гладских, О. П.
    Первичная культура аденокарциномы простаты: модель для изучения стромально-эпителиальных взаимодействий [Текст] / О. П. Гладских, Т. И. Данилова, А. В. Кузнецова // Архив патологии. - 2002. - № 6. - С. 40-43


MeSH-головна:
ПРЕДСТАТЕЛЬНОЙ ЖЕЛЕЗЫ НОВООБРАЗОВАНИЯ -- PROSTATIC NEOPLASMS (патофизиология, ультраструктура, этиология)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Дод.точки доступу:
Данилова, Т. И.
Кузнецова, А. В.

Вільних прим. немає




    Яруллина, Л. Р.
    Ценностные ориентации студентов негосударственных высших учебных заведений [Текст] / Л. Р. Яруллина // Прикладная психология и психоанализ. - 2002. - № 5/6. - С. 140-144


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Вільних прим. немає




    Кирилюк, М. І.
    Динаміка внутрішніх мотивів при засвоюванні фахових знань у процесі вузівської та післявузівської підготовки стоматологів [Текст] / М. І. Кирилюк // Галицький лікарський вісник. - 2000. - Т. 7, № 2. - С. 116-118


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL (организация и управление, тенденции)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Вільних прим. немає




    Проць, Г. Б.
    Відеофільм, як додатковий засіб засвоєння хірургічної стоматології [Текст] / Г. Б. Проць, М. І. Кирилюк, В. П. Пюрик // Галицький лікарський вісник. - 2000. - Т. 7, № 2. - С. 117-118


MeSH-головна:
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL (организация и управление, тенденции)
Дод.точки доступу:
Кирилюк, М. І.
Пюрик, В. П.

Вільних прим. немає




   
    Інноваційна модель підготовки сімейних лікарів в умовах реформування первинної медико-санітарної допомоги [Текст] / Г. І. Лисенко [та ін.] // Сімейна медицина : Наук.-практ. журн. - 2007. - № 4. - С. 48-51

Рубрики: Врачи семейные--обуч

   Модели обучения


   Здравоохранение, инновации и усовершенствования


   Медицинская помощь первичная


   Медицинской помощи организация


Дод.точки доступу:
Лисенко, Г. І.
Кувіта, Ю. в.
Гойда, Н. Г.
Матюха, Л. Ф.
Дроботенко, В. А.
Ященко, О. Б.

Вільних прим. немає




   
    Кредитно-модульна система організації навчального процесу в додипломній підготовці лікарів-педіатрів: досвід та проблеми [Текст] / В. Ф. Москаленко [та ін.] // Педіатрія, акушерство та гінекологія. - 2008. - № 1. - С. 8-9

Рубрики: Педиатрия--обуч

   Образование медицинское, доклиническая подготовка


   Модели обучения


   Образование, система оценок


Дод.точки доступу:
Москаленко, В. Ф.
Майданник, В. Г.
Ковальчук, О. Л.
Скибинська, Т. Р.
Корнієнко, А. Б.
Молочек, Н. В.

Вільних прим. немає




    Богданова, Т. В.
    Приемы организации самостоятельной работы студентов по изучению психологии [Текст] / Т. В. Богданова // Психология в вузе. - 2013. - № 2. - С. 49-67


MeSH-головна:
ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY (методы, обучение, стандарты, тенденции)
ВНИМАНИЕ -- ATTENTION (классификация)
ПОВЕДЕНИЯ ИЗУЧЕНИЕ -- BEHAVIORAL RESEARCH (методы, обучение, тенденции)
ВОЛЯ -- VOLITION
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION (методы, организация и управление, тенденции)
Вільних прим. немає