Средства мультимедийной визуализации в подготовке семейного врача [Текст] / В. Н. Ждан [и др.] // Сімейна медицина : Наук.-практ. журн. - 2008. - № 3. - С. 29-30

Рубрики: Семейная практика

   Образование медицинское, повышение квалификации


   Мультимедиа


Дод.точки доступу:
Ждан, В. Н.
Волченко, Г. В.
Шилкина, Л. Н.
Китура, Е. М.
Стародубцев, С. Г.
Лебедь, В. Г.

Вільних прим. немає




   
    Сучасні підходи до створення мультимедійних програм та фільмів для реалізації проблемного навчання в медичних вузах [Текст] / Е. Ф. Барінов [та ін.] // Медична освіта. - 2009. - № 3. - С. 5-8.

Рубрики: Мультимедиа

   Образования технология


   Медицинские учебные заведения


Дод.точки доступу:
Барінов, Е. Ф.
Сулаєва, О. М.
Ніколенко, О. Г.
Терещук, Б. П.
Ігнатьєва, Л. М.

Вільних прим. немає




    Пальчун, В. Т.
    Новая комплексная мультимедийная программа обучения в отохирургии [Текст] / В. Т. Пальчун, Г. Ф. Иоаннидес, Е. И. Зеликович // Вестник оториноларингологии. - 2014. - № 1. - С. 79-81


MeSH-головна:
УШНЫЕ БОЛЕЗНИ -- EAR DISEASES (диагноз, ультрасонография, хирургия)
УШНЫЕ ХИРУРГИЧЕСКИЕ ОПЕРАЦИИ -- OTOLOGIC SURGICAL PROCEDURES (методы, обучение)
ВИСОЧНАЯ КОСТЬ -- TEMPORAL BONE (кровоснабжение, патофизиология, хирургия)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
МУЛЬТИМЕДИА -- MULTIMEDIA (использование, тенденции)
Дод.точки доступу:
Иоаннидес, Г. Ф.
Зеликович, Е. И.

Вільних прим. немає




    Михалойко, О. Я.
    Ефективність мультимедійних засобів у викладанні неврології студентам лікувального факультету [Текст] / О. Я. Михалойко // Буковинський медичний вісник. - 2016. - Т. 20, № 1. - С. 258-259. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
НЕВРОЛОГИЯ -- NEUROLOGY (обучение)
МУЛЬТИМЕДИА -- MULTIMEDIA (использование)
Вільних прим. немає




   
    Організація і проведення самостійної роботи студентів II курсу з виконанням мультимедійних презентацій при вивченні предмета "Пропедевтика дитячої терапевтичної стоматології" [Текст] / О. В. Базалицька [и др.] // Український стоматологічний альманах. - 2016. - № 1(т.1). - С. 100-102. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
МУЛЬТИМЕДИА -- MULTIMEDIA
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
Кл.слова (ненормовані):
САМОСТОЯТЕЛЬНАЯ РАБОТА -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ ВУЗОВ -- МУЛЬТИМЕДИЙНЫЕ ПРЕЗЕНТАЦИИ
Дод.точки доступу:
Базалицька, О. В.
Костюк, І. Р.
Мельничук, Г. М.
Шовкова, Н. І.
Білищук, М. В.
Черепюк, О. М.
Кошкін, О. Є.
Олійник, Р. П.
Старченко, В. В.

Вільних прим. немає




    Мельничук, М. В.
    Використання навчальних мультимедійних технологій для читання лекцій лікарям-інтернам як ефективний інструмент у підготовці майбутніх лікарів-стоматологів [Текст] / М. В. Мельничук // Современная стоматология. - 2016. - № 4. - С. 114-116. - Бібліогр.: с. 116


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
МУЛЬТИМЕДИА -- MULTIMEDIA
Вільних прим. немає




    Середюк, В. Н.
    Сучасні комп’ютерні та мультимедійні технології як засіб проблемно-орієнтованого навчання при викладанні кардіології на засадах європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу [Текст] = The modern computer and multimedia technologies as a method of problem-based learning in cardiology teaching with elements of european credit transfer and accumulation system / В. Н. Середюк // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 134-147. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
КАРДИОЛОГИЯ -- CARDIOLOGY (методы, обучение)
МУЛЬТИМЕДИА -- MULTIMEDIA (использование, тенденции)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
Кл.слова (ненормовані):
ПРОБЛЕМНО-орієнтоване навчання
Анотація: У статті проаналізовано досвід викладання кардіології на кафедрі внутрішньої медицини № 2 та медсестринства ДВНЗ “Івано-Франківський національний медичний університет” МОЗ України. Доведено, що проведення частини практичних занять із кардіології у форматі ранкових конференцій (1,5 год) сприяє формуванню креативного клінічного мислення студентів на основі не лише традиційних теоретичних знань і практичних навичок, але й застосування сучасних інтерактивних комп’ютерних технологій та методів візуалізації (електрокардіограм, фото і/або відео протоколів ехокардіографії, коронарографії, мультиспіральної комп’ютерної томографії з мультипланарною реконструкцією, магнітно-резонансної томографії тощо). Результати викладання кардіології свідчать про позитивний вплив такого методу на розвиток клінічного мислення, рівень теоретичних знань та практичних навичок студентів 6 курсу медичного факультету і факультету підготовки іноземних громадян. Висновок. Упровадження сучасних комп’ютерних та мультимедійних технологій у навчальний процес на засадах проблемно-орієнтованого навчання сприяє зростанню рівня підготовки студентів і наближенню їх до сучасних світових стандартів та підвищує конкурентоспроможність випускників українських ВНЗ у сучасних умовах реформування медицини
Вільних прим. немає




    Труш, В.
    Маркетинговые коммуникации в интернете [Текст] / В. Труш, К. Чекменев // Приватний лікар. - 2018. - N 1. - С. 16-17


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (методы, организация и управление, тенденции)
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование)
МУЛЬТИМЕДИА -- MULTIMEDIA (использование)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
Анотація: Маркетинговые коммуникации — это процесс регулярного и последовательного контакта с разными сегментами целевой аудитории. Они необходимы для вовлечения вашей целевой аудитории и создания прочной основы для доверия к вашей компании и ее услугам
Дод.точки доступу:
Чекменев, К.

Вільних прим. немає




   
    Педагогічні умови впровадження новітніх мультимедіа-технологій в освітній процес студентами медичних ВНЗ / А. О. Губарь [та ін.] // Урологія. - 2019. - Том 23, N 3. - С. 308-309


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление, тенденции)
МУЛЬТИМЕДИА -- MULTIMEDIA (использование)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
Анотація: Мультимедіа-технології незмінно розширюють можливості в організації та управлінні навчальної діяльності і дозволяють практично реалізувати величезний потенціал перспективних методичних розробок, знайдених в рамках традиційного навчання, які, однак, залишалися незатребуваними або в силу певних обставин не могли дати належного ефекту.
Мультимедиа-технологии постоянно расширяют возможности в организации и управлении учебной деятельности и позволяют практически реализовать огромный потенциал перспективных методических разработок, найденных в рамках традиционного обучения, которые, однако, оставались невостребованными или в силу определенных обстоятельств не могли дать должного эффекта.
Дод.точки доступу:
Губарь, А. О.
Бачурін, Г. В.
Довбиш, М. А.
Довбиш, І. М.

Вільних прим. немає




    Саволюк, С. І.
    Методологічні основи організації самостійної підготовки в умовах інноваційного навчально-інформаційного простору [Текст] / С. І. Саволюк, В. А. Ходос, Р. О. Балацький // Art of Medicine. - 2018. - N 2. - С. 102-105. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
МУЛЬТИМЕДИА -- MULTIMEDIA (использование, тенденции)
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование, тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Аналізуються існуючі методологічні та технічні можливості для якісної трансформації та адаптації традиційних навчальних засобів сучасними інформаційно-комунікаційними методами в прогресивні креативні освітні технології, що дозволять підвищити ефективність та результативність медичної освіти згідно з вимогами та запитами сучасності та суспільства
Дод.точки доступу:
Ходос, В. А.
Балацький, Р. О.

Вільних прим. немає




    Bebykh, V. V.
    Linguodidaстіс aspect of english multimedia content use in distance learning [Text] = Лінгводидактичний аспект застосування англомовного мультимедійного контенту в умовах дистанційного навчання / V. V. Bebykh, G. М. Lapa // Клінічна та експериментальна патологія. - 2022. - Т.21, № 3. - P86-91. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
МУЛЬТИМЕДИА -- MULTIMEDIA (использование, тенденции)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
Кл.слова (ненормовані):
АНГЛИЙСКИЙ
Анотація: The objective of the article – to justify the methodological principles and basic components of the model of teaching English in distance learning. Research materials and methods include a model of organizing distance learning, which involves the use of computer technology as the basis of learning and the use of multimedia content as an integrated component of the comprehensive methodological support for learning English, in particular the process of forming English speaking skills and abilities. The method of formal analysis as well as structural and comparative methods were used in the research. Results. The system of pedagogical conditions for distance learning of the English language as a complex application of computer and multimedia technologies is substantiated. The methodical principles and basic components of the training model are outlined. The functions of computer technology, multimedia support, tasks for the teacher and student opportunities are defined
Мета роботи – обгрунтувати методичні принципи та базові компоненти моделі викладання англійської мови в умовах дистанційного навчання. Матеріали та методи. Дослідження включає модель організації дистанційного навчання, якапередбачає застосування комп’ютерної технологіїяк основи навчання та використання медіаосвітніх технологій в якості мультимедійного контенту як інтегрованого компонента комплексно-методичного забезпечення вивчення англійської мови, зокрема процесу формування англомовних мовленнєвих навичок і вмінь. У дослідженні використано метод формального аналізу, структурний та порівняльний методи. Результати. Обгрунтовано систему педагогічних умов дистанційного навчання англійської мови як комплексу застосування комп’ютерної та мультимедійних технологій. Окреслено методичні принципи та базові компоненти моделі навчання. Визначено функції комп’ютерної технології, мультимедійного забезпечення, завдання для викладача та можливості студента
Дод.точки доступу:
Lapa, G. М.

Вільних прим. немає




    Nechytailo, Yu. M.
    The peculiarities of sleep timing in teenagers [Текст] = Особливості структури сну у підлітків / Yu. M. Nechytailo, O. Y. Pidmurniak // Клінічна та експериментальна патологія. - 2018. - Т. Т.17, № 3 (ч.2). - С. 93-97. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
МУЛЬТИМЕДИА -- MULTIMEDIA (использование, тенденции)
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT (физиология)
СНА РАССТРОЙСТВА -- SLEEP DISORDERS (профилактика и контроль, этиология)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Sleep is very important for human health and well-being, and sleep reduction and disturbances are associated with a wide range of negative health consequences especially for children. The aim of this study was to assess sleep peculiarities and sleep disturbances in contemporary school-age children. Material and methods. We have examined 562 children at the age of 10-18 years (middle age – 13.6 ± 0.08 years) from urban and rural areas of two regions. Demographic and clinical data, sleep timing characteristics (sleep onset, time for getting up, sleep latency), frequency of daytime sleep, sleep duration and its quality assessment were obtained by means of sleep questionnaires. Conclusions. Sleep analysis established in children under study insufficient night sleep, with increased time expenditures for multimedia and electronic entertainment before going to bed. Self-assessment of sleep quality in children was low in total especially in age period 14-15 years
Сон є дуже важливим для здоров'я та благополуччя людини, а його скорочення сну і порушення пов'язані з широким діапазоном негативних наслідків для здоров'я, особливо у дітей. Мета роботи – оцінити особливості сну та порушення сну у дітей сучасного шкільного віку. Матеріал та методи. Ми обстежили 562 дітей віком 10-18 років (середній вік – 13,6 ± 0,08 років) з міських та сільських районів двох областей. Демографічні та клінічні дані, часові характеристики сну (початок сну, час прокидання, тривалість засинання), частота денного сну, тривалість сну та оцінка його якості були отримані з опитувальників сну. Висновки. Аналіз сну встановив у обстежених дітей недостатність нічного сну, зростання витрат часу на мультимедійні та електронні розваги перед сном. Самооцінка якості сну у дітей з була низькою в цілому, особливо у віці 14-15 років
Дод.точки доступу:
Pidmurniak, O. Y.

Вільних прим. немає