Нуштаев, И. А. К 90-летию высшего медицинского образования в Саратове. Первый профессор-гигиенист В.А.Арнольдов [Текст] / И. А. Нуштаев> // Гигиена и санитария. - 1999. - № 6. - С. 72-74 MeSH-головна: ГИГИЕНА -- HYGIENE (история) ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (история) Дод.точки доступу: Арнольдов, Владимир Андреевич (1861-1941) \о нем\ Вільних прим. немає |
Демиховская, Е. В. Проблема интеграции медицинских наук в системе послевузовского образования [Текст] / Е. В. Демиховская> // Эпидемиология и инфекционные болезни. - 2001. - № 4. - С. 55-57 MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПОЛИТИКА -- HEALTH POLICY (тенденции) ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (тенденции) Вільних прим. немає |
10-річний досвід організації навчання лікарів терапевтичного профілю в інтернатурі [Текст] / О. І. Дядик [та ін.]> // Медична освіта. - 2003. - № 3. - С. 38-41 Рубрики: Образование медицинское законченное Дод.точки доступу: Дядик, О. І. Багрій, А. Е. Гнилицька, В. Б. Хоменко, М. В. Христуленко, А. Л. Здиховська, І. І. Вільних прим. немає |
Волосовець, О. П. Зміст і форми організації самостійної роботи студента у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації [Текст] / О. П. Волосовець, І. С. Вітенко> // Медична освіта. - 2004. - № 1. - С. 5-8 Рубрики: Образование медицинское законченное Дод.точки доступу: Вітенко, І. С. Вільних прим. немає |
Доказова медицина в навчальному процесі на етапі післядипломної освіти лікарів-хірургів [Текст] / І. Я. Дзюбановський [та ін.]> // Медична освіта. - 2005. - № 4. - С. 27-29 Рубрики: Медицина доказательная Образование медицинское законченное Хирурги Дод.точки доступу: Дзюбановський, І. Я. Бенедикт, В. В. Пустовойт, Г. Т. Герасимець, Ю. М. П’ятночка, В. І. Свистун, Р. В. Вільних прим. немає |
Впровадження принципів доказової медицини на факультеті після дипломної освіти [Текст] / Є. М. Стародуб, О. М. Масик, О. Є. Самогальська> // Медична освіта. - 2006. - № 1. - С. 64-66 Рубрики: Образование медицинское законченное Медицина доказательная Дод.точки доступу: Стародуб, Є. М. Масик, О. М. Самогальська, О. Є. Вільних прим. немає |
Роль клінічних баз в оволодінні практичними навичками інтернами-хірургами у світлі кваліфікаційної категорії [Текст] / І. Я. Дзюбановський, О. Б. Луговий, Г. Т. Пустовойт> // Медична освіта. - 2006. - № 1. - С. 70-72 Рубрики: Образование медицинское законченное Хирурги--обуч Дод.точки доступу: Дзюбановський, І. Я. Луговий, О. Б. Пустовойт, Г. Т. Вільних прим. немає |
Лоскутов, О. Є. Наш досвід розвитку післядипломної освітньої програми українсько-німецької асоціації ортопедів-травматологів [Текст] / О. Є. Лоскутов, М. Л. Головаха> // Медична освіта. - 2006. - № 2. - С. 93 Рубрики: Образование медицинское законченное Программы, ориентированные на достижение специальных целей Ортопедия--обуч Травматология--обуч Дод.точки доступу: Головаха, М. Л. Вільних прим. немає |
Педагогические идеи и взгляды Н. И. Пирогова и развитие высшего медицинского образования в Украине [Текст] / Я. Г. Колкин [та ін.]> // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2006. - Т. 10, № 2. - С. 167-169 MeSH-головна: ВРАЧИ -- PHYSICIANS (история) ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (история, методы) УКРАИНА -- UKRAINE Дод.точки доступу: Колкин, Я. Г. Хацко, В. В. Дудин, А. М. кий, А. Г. Межаков, С. В. Кузьменко, А. Е. Песчанский, Р. Е. Пирогов, Микола Іванович (1810-1881) \про нього\ Вільних прим. немає |
Бас, А. А. Необходимость и пути повышения межпредметной интеграции стоматологических дисциплин [Текст] / А. А. Бас> // Вісник стоматології : Наук.-практ. журн. - 2006. - № 4. - С. 87-88 Рубрики: Международное сотрудничество Образование медицинское законченное Стоматология Украина Вільних прим. немає |
Сучасний розвиток вищої медичної та фармацевтичної освіти й проблемні питання [Текст] / М. В. Банчук [та ін.]> // Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 5-13 Рубрики: Образование медицинское законченное Образование фармацевтическое законченное Украина Конференции Дод.точки доступу: Банчук, М. В. Волосовець, О. П. Фещенко, І. І. Бойчук, Т. М. Булах, І. Є. Чернишенко, Т. І. Старча, Т. М. Вітенко, І. С. Вільних прим. немає |
Вітенко, І. С. Роль навчальної книги в підготовці медичних і фармацевтичних кадрів / І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько> // Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 21-24 Рубрики: Образование медицинское законченное Образование фармацевтическое законченное Учебники Учебные пособия Конференции Дод.точки доступу: Мельник, І. В. Штанько, С. В. Вільних прим. немає |
Старые и новые проблемы подготовки анестезиологов-реаниматологов [Текст] / Ю. С. Полушин [и др.]> // Анестезиология и реаниматология. - 2015. - № 2. - С. 59-62 MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE АНЕСТЕЗИОЛОГИЯ -- ANESTHESIOLOGY (обучение) Дод.точки доступу: Полушин, Ю. С. Глущенко, В. А. Зарипова, З. А. Лопатин, З. В. Вільних прим. немає |
Мельник, В. В. Удосконалення кадрового забезпечення системи громадського здоров’я України фахівцями мікробіологічного профілю в умовах реформування [Текст] / В. В. Мельник, Т. С. Грузєва, В. П. Широбоков> // Ліки України. - 2015. - № 6. - С. 49-52 MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM (использование) ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ -- HEALTH MANPOWER Дод.точки доступу: Грузєва, Т. С. Широбоков, В. П. Вільних прим. немає |
Чабан, О. С. Шляхи підвищення ефективності навчання студентів зa спеціальністю "Медична психологія" [Текст] = Ways to improve the effectiveness of teaching medical students majoring in Medical psychology / О. С. Чабан, О. О. Хаустова, Л. Є. Трачук> // Медицинская психология. - 2016. - Т. 11, № 1. - С. 3-8. - Бібліогр.: в кінці ст. MeSH-головна: ПСИХОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- PSYCHOLOGY, MEDICAL (обучение, организация и управление, тенденции) ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (организация и управление, стандарты) ОБУЧЕНИЕ НА ОСНОВЕ СПОСОБНОСТИ К РЕШЕНИЮ ПРОБЛЕМ -- PROBLEM-BASED LEARNING (методы, организация и управление, тенденции) ОПИСАНИЕ СЛУЧАЕВ -- CASE REPORTS СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология) Дод.точки доступу: Хаустова, О. О. Трачук, Л. Є. Вільних прим. немає |
Mammadov, V. Medical Science, Research and Higher Education in Azerbaijan from Bioethical Developments Perspective [Text] = Медична наука, дослідження та вища освіта в Азербайджані крізь призму розвитку біоетики / V. Mammadov, Κ. Munir, L. Jafarova> // Медичне право. - 2016. - № 2. - P18-43 MeSH-головна: БИОЭТИКА -- BIOETHICS (тенденции) ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (кадры, методы, организация и управление, тенденции, этика) АЗЕРБАЙДЖАН -- AZERBAIJAN Дод.точки доступу: Munir, Κ. Jafarova, L. Вільних прим. немає |
Слабкий, Г. О. Про необхідність запровадження магістратури з громадського здоров’я за освітньо-науковими програмами [Текст] = On the need for master’s program in public health according to academic programs implementation / Г. О. Слабкий, І. С. Миронюк, В. В. Шафранський> // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 72-74. - Бібліогр.: в кінці ст. MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (методы, тенденции) ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE (методы, организация и управление) ЗДРАВООХРАНЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH (методы, обучение) Анотація: При виконанні роботи використано методи структурно-логічного аналізу та бібліосемантичний. Методичною основою дослідження став системний аналіз та системний підхід. Матеріалами дослідження стали документи ВООЗ з забезпечення системи громадського здоров’я кадрами і їх підготовки та досвід провідних країн світу з зазначеного питання. Основна частина. Освітньо-наукова програма магістратури за фахом “Громадське здоров’я” складається із 5 обов’язкових модулів та чотирьох модулів один із яких вибирається магістром на вибір. Програма включає виробничо-навчальну практику та науково-дослідну роботу. Обсяг програми становить 3600 год (120 кредитів ЄКТС). Лекційний курс складає 462 навчальні години. На проведення семінарів виділено 512 навчальних годин, практичних занять – 1318 навчальних годин, самостійну роботу – 1308 (36,3 %) навчальних годин Дод.точки доступу: Миронюк, І. С. Шафранський, В. В. Вільних прим. немає |
Артьоменко, В. В. Перший досвід симуляційного навчання студентів шостих курсів медичних факультетів [Текст] = The first experience of simulation education of 6TH year medical faculty students / В. В. Артьоменко, В. М. Носенко> // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 96-98. - Бібліогр.: в кінці ст. MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение) ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (методы) ГРУППОВАЯ ПРАКТИКА -- GROUP PRACTICE (организация и управление) ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции) Анотація: Важливим для медичної освіти в Україні стало створення на базі Одеського національного медичного університету Навчально-інноваційного центру практичної підготовки лікаря і кафедри симуляційної медицини. Вони є базами сучасної підготовки студентів і лікарів. Вивчено результати навчання і оцінювання 450 студентів шостих курсів медичних факультетів. За результатами підсумкового тестування та заліку було виявлено, що низькі початкові оцінки за темами діагностики та лікування невідкладних станів достовірно збільшилися в два рази. Оцінка командної роботи в кінці циклу зросла майже в два рази. Висновок. Використання симуляційних технологій дозволяє підвищити ефективність навчання студентів шостих курсів медичних факультетів Дод.точки доступу: Носенко, В. М. Вільних прим. немає |
Про затвердження Порядку здійснення єдиного державного кваліфікаційного іспиту для здобувачів ступеня вищої освіти магістр за спеціальностями галузі знань "22 Охорона здоров’я" [Текст] : постанова Кабінету Міністрів України № 334 від 28 березня 2018 року> // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - 2018. - N 6. - С. 91-93 MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (законодательство и юриспруденция) ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (законодательство и юриспруденция) УКРАИНА -- UKRAINE Вільних прим. немає |