Туркина, Н. В. Современные возможности обучения студентов на факультетах высшего сестринского образования [Текст] / Н. В. Туркина, Н. Н. Камынина> // Клиническая геронтология : научно-практический журнал. - 2005. - № 7. - С. 15-17 Рубрики: Образование медсестринское, степень бакалавра Дод.точки доступу: Камынина, Н. Н. Вільних прим. немає |
Чернишенко, Т. І. Порівняльні аспекти американської та української програм акалаврату з медсестринства [Текст] / Т. І. Чернишенко, Н. О. Ліщенко> // Медична освіта. - 2006. - № 3. - С. 7-11 Рубрики: Образование медсестринское, степень бакалавра Дод.точки доступу: Ліщенко, Н. О. Вільних прим. немає |
Сучасні аспекти проходження переддипломної практики медичними сестрами-бакалаврами [Текст] / В. А. Гайдуков, І. А. Плеш, Л. Д. Борейко> // Медична освіта. - 2006. - № 3. - С. 60-61 Рубрики: Образование медсестринское, степень бакалавра Медсестринская учебная практика Дод.точки доступу: Гайдуков, В. А. Плеш, І. А. Борейко, Л. Д. Вільних прим. немає |
Дука, К. Д. Досвід навчання медсестер-бакалаврів в Дніпропетровській державній медичній академії [Текст] / К. Д. Дука, Т. В. Ярошевська, І. Е. Шарун> // Медична освіта. - 2006. - № 3. - С. 62-63 Рубрики: Образование медсестринское, степень бакалавра Дод.точки доступу: Ярошевська, Т. В. Шарун, І. Е. Вільних прим. немає |
Організація навчального процесу медичних сестер з вищою освітою [Текст] / В. І. Кривенко, О. П. Федорова, С. П. Пахомова> // Медична освіта. - 2006. - № 3. - С. 66-68 Рубрики: Образование медсестринское, степень бакалавра Дод.точки доступу: Кривенко, В. І. Федорова, О. П. Пахомова, С. П. Вільних прим. немає |
Федорців, О. Є. Досвід підготовки медичних сестер-бакалаврів на кафедрі педіатрії / О. Є. Федорців, О. М. Шульгай> // Медична освіта. - 2008. - № 4. - С. 54-56 Рубрики: Образование медсестринское, степень бакалавра Педиатрия--обуч Дод.точки доступу: Шульгай, О. М. Вільних прим. немає |
Всеукраїнська науково-практична конференція "Вища освіта в медсестринстві: проблеми і перспективи" [Текст]> // Управління закладом охорони здоров’я. - 2012. - № 12. - С. 13 Рубрики: Образование медсестринское, степень бакалавра Конференции Вільних прим. немає |
Гайдуков, В. Співпраця медичної сестри-бакалавра та сімейного лікаря [Текст] / В. Гайдуков> // Бібліотека сімейного лікаря та сімейної медсестри. - 2017. - № 5. - С. 46-48. - Бібліогр.: в кінці ст. MeSH-головна: ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY (организация и управление, тенденции) МЕДСЕСТРИНСКАЯ ПОМОЩЬ СЕМЕЙНАЯ -- FAMILY NURSING (кадры, обучение, тенденции) ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ, СТЕПЕНЬ БАКАЛАВРА -- EDUCATION, NURSING, BACCALAUREATE (кадры, тенденции) Анотація: Інновації в навчанні медичних сестер, з орієнтацією на світовий рівень, уже були завершені в 2010 році. За короткий час навчальні заклади III-IV рівнів акредитації за новими навчальними планами та програмами, які відповідали світовими стандартами, завершили на до дипломному рівні ступеневу освіту медичних сестер-бакалаврів (незавершена вища освіта) та медична сестра-магістр (вища освіта) Вільних прим. немає |
Паламарчук, Ю. В. Вивчення дисципліни «Основи медичної інформатики» майбутніми бакалаврами стоматології [Текст] / Ю. В. Паламарчук, Н. В. Стучинська> // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 72 MeSH-головна: ИНФОРМАТИКА СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ -- DENTAL INFORMATICS (кадры, методы, организация и управление, тенденции) ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ, СТЕПЕНЬ БАКАЛАВРА -- EDUCATION, NURSING, BACCALAUREATE (организация и управление, тенденции) ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции) МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (стандарты) Анотація: Цифрова компетентність є необхідним компонентом підготовки будь-якого фахівця. Не виключенням є й фахівці за спеціальністю 221 «Стоматологія» як першого бакалаврського, так і другого магістерського рівнів вищої освіти. Студенти Медичного фахового коледжу НМУ імені О.О. Богомольця починають вивчати дисципліну «Основи медичної інформатики» на другому курсі. Проте через пандемію COVID-19 та війну в Україні, поглиблене опанування інформаційними технологіями, та формування цифрової компетентності в студентів України відбувається відразу з початком навчального процесу. Мета: Дослідження процесу формування цифрової компетентності майбутніх бакалаврів стоматології Дод.точки доступу: Стучинська, Н. В. Вільних прим. немає |