Туркина, Н. В.
    Современные возможности обучения студентов на факультетах высшего сестринского образования [Текст] / Н. В. Туркина, Н. Н. Камынина // Клиническая геронтология : научно-практический журнал. - 2005. - № 7. - С. 15-17

Рубрики: Образование медсестринское, степень бакалавра

Дод.точки доступу:
Камынина, Н. Н.

Вільних прим. немає




    Чернишенко, Т. І.
    Порівняльні аспекти американської та української програм акалаврату з медсестринства [Текст] / Т. І. Чернишенко, Н. О. Ліщенко // Медична освіта. - 2006. - № 3. - С. 7-11

Рубрики: Образование медсестринское, степень бакалавра

Дод.точки доступу:
Ліщенко, Н. О.

Вільних прим. немає




   
    Сучасні аспекти проходження переддипломної практики медичними сестрами-бакалаврами [Текст] / В. А. Гайдуков, І. А. Плеш, Л. Д. Борейко // Медична освіта. - 2006. - № 3. - С. 60-61

Рубрики: Образование медсестринское, степень бакалавра

   Медсестринская учебная практика


Дод.точки доступу:
Гайдуков, В. А.
Плеш, І. А.
Борейко, Л. Д.

Вільних прим. немає




    Дука, К. Д.
    Досвід навчання медсестер-бакалаврів в Дніпропетровській державній медичній академії [Текст] / К. Д. Дука, Т. В. Ярошевська, І. Е. Шарун // Медична освіта. - 2006. - № 3. - С. 62-63

Рубрики: Образование медсестринское, степень бакалавра

Дод.точки доступу:
Ярошевська, Т. В.
Шарун, І. Е.

Вільних прим. немає




   
    Організація навчального процесу медичних сестер з вищою освітою [Текст] / В. І. Кривенко, О. П. Федорова, С. П. Пахомова // Медична освіта. - 2006. - № 3. - С. 66-68

Рубрики: Образование медсестринское, степень бакалавра

Дод.точки доступу:
Кривенко, В. І.
Федорова, О. П.
Пахомова, С. П.

Вільних прим. немає




    Федорців, О. Є.
    Досвід підготовки медичних сестер-бакалаврів на кафедрі педіатрії / О. Є. Федорців, О. М. Шульгай // Медична освіта. - 2008. - № 4. - С. 54-56

Рубрики: Образование медсестринское, степень бакалавра

   Педиатрия--обуч


Дод.точки доступу:
Шульгай, О. М.

Вільних прим. немає




   
    Всеукраїнська науково-практична конференція "Вища освіта в медсестринстві: проблеми і перспективи" [Текст] // Управління закладом охорони здоров’я. - 2012. - № 12. - С. 13

Рубрики: Образование медсестринское, степень бакалавра

   Конференции


Вільних прим. немає




    Гайдуков, В.
    Співпраця медичної сестри-бакалавра та сімейного лікаря [Текст] / В. Гайдуков // Бібліотека сімейного лікаря та сімейної медсестри. - 2017. - № 5. - С. 46-48. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY (организация и управление, тенденции)
МЕДСЕСТРИНСКАЯ ПОМОЩЬ СЕМЕЙНАЯ -- FAMILY NURSING (кадры, обучение, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ, СТЕПЕНЬ БАКАЛАВРА -- EDUCATION, NURSING, BACCALAUREATE (кадры, тенденции)
Анотація: Інновації в навчанні медичних сестер, з орієнтацією на світовий рівень, уже були завершені в 2010 році. За короткий час навчальні заклади III-IV рівнів акредитації за новими навчальними планами та програмами, які відповідали світовими стандартами, завершили на до дипломному рівні ступеневу освіту медичних сестер-бакалаврів (незавершена вища освіта) та медична сестра-магістр (вища освіта)
Вільних прим. немає




    Паламарчук, Ю. В.
    Вивчення дисципліни «Основи медичної інформатики» майбутніми бакалаврами стоматології [Текст] / Ю. В. Паламарчук, Н. В. Стучинська // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 72


MeSH-головна:
ИНФОРМАТИКА СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ -- DENTAL INFORMATICS (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ, СТЕПЕНЬ БАКАЛАВРА -- EDUCATION, NURSING, BACCALAUREATE (организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (стандарты)
Анотація: Цифрова компетентність є необхідним компонентом підготовки будь-якого фахівця. Не виключенням є й фахівці за спеціальністю 221 «Стоматологія» як першого бакалаврського, так і другого магістерського рівнів вищої освіти. Студенти Медичного фахового коледжу НМУ імені О.О. Богомольця починають вивчати дисципліну «Основи медичної інформатики» на другому курсі. Проте через пандемію COVID-19 та війну в Україні, поглиблене опанування інформаційними технологіями, та формування цифрової компетентності в студентів України відбувається відразу з початком навчального процесу. Мета: Дослідження процесу формування цифрової компетентності майбутніх бакалаврів стоматології
Дод.точки доступу:
Стучинська, Н. В.

Вільних прим. немає