Деякі аспекти підвищення якості викладання педіатрії [Текст] / Ю. М. Нерянов, Л. М. Боярська, І. В. Солодова // Медична освіта : Наук.-практ. журн. - 2005. - № 1. - С. 16-18

Рубрики: Педиатрия--обуч

   Образования уровень


Дод.точки доступу:
Нерянов, Ю. М.
Боярська, Л. М.
Солодова, І. В.

Вільних прим. немає




    Густова, Е. А.
    Личностно-профессиональная компетентность будущего социального работника: динамика и психолого-педагогическая коррекция ее становления в вузе [Текст] / Е. А. Густова // Психология в вузе. - 2014. - № 5. - С. 44-71


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (статистика)
ПСИХОЛОГИЯ СОЦИАЛЬНАЯ -- PSYCHOLOGY, SOCIAL (классификация, методы, обучение, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ -- EDUCATIONAL STATUS
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION (методы, тенденции)
Вільних прим. немає




   
    Сучасні підходи до рейтингового оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів [Текст] / В. М. Лісовий [та ін.] // Медицина сьогодні і завтра. - 2014. - № 4. - С. 157-161


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (классификация, методы, организация и управление, стандарты, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ -- EDUCATIONAL STATUS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (организация и управление, стандарты)
Дод.точки доступу:
Лісовий, В. М.
Капустник, В. Л.
Гетьман, В. О.
М’ясоєдов, В. В.

Вільних прим. немає




   
    Изучение влияния условий и организации обучения на показатели успеваемости и здоровья студентов [Текст] / Т. Ш. Миннибаев [и др.] // Гигиена и санитария : Двухмес. науч.-практ. журн. - 2015. - № 4. - С. 57-60 . - ISSN 0016-9900


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL (методы)
ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ -- EDUCATIONAL STATUS
ОБУЧЕНИЕ, ПЕРЕГРУЗКА -- OVERLEARNING
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЯ ПОКАЗАТЕЛИ -- HEALTH STATUS INDICATORS
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Анотація: В статье рассмотрены теоретические основы, методические подходы и результаты комплексной оценки влияния условий и организации занятий, интенсификации обучения на успеваемость, функциональное состояние и работоспособность студентов. Определены показатели и критерии оценки эффективности интенсификации обучения на кафедре общей гигиены Первого МГМУ им. И.М. Сеченова.
Дод.точки доступу:
Миннибаев, Т. Ш.
Мельниченко, П. И.
Прохоров, Н. И.
Тимошенко, К. Т.
Архангельский, В. И.
Гончарова, Г. А.
Мишина, С. А.
Шашина, Е. А.

Вільних прим. немає




    Лінчевський, О. В.
    Аналіз результатів порівняльного дослідження якості медичної освіти в Україні на післядипломному етапі підготовки лікарів [Текст] = Comparative study of quality of medical education in Ukraine at the stage of doctors’ postgraduate education outcome analysis / О. В. Лінчевський, І. Є. Булах, М. Р. Мруга // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 10-12. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ -- EDUCATIONAL STATUS
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы, стандарты)
СРАВНИТЕЛЬНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ ЭФФЕКТИВНОСТИ МЕТОДОВ -- COMPARATIVE EFFECTIVENESS RESEARCH (организация и управление, тенденции)
Анотація: Пріоритетом післядипломної освіти є підготовка фахівців з необхідними професійними знаннями, уміннями та навичками. У статті наведено результати порівняльного дослідження якості медичної освіти в Україні на післядипломному етапі підготовки лікарів. Визначено, що включення субтесту із тестових завдань типу USMLE стимулювало навчальний процес та підготовку до ліцензійного іспиту у вищих навчальних закладах. Проте має місце суттєва різниця між результатами складання субтесту американськими та українськими лікарями-інтернами. Для підвищення вимог до змісту та якості підготовки лікарів-інтернів необхідна реформа інтернатури на всіх її етапах
Дод.точки доступу:
Булах, І. Є.
Мруга, М. Р.

Вільних прим. немає




    Мельник, В. І.
    Навчально-методичне забезпечення підготовки студентів у вищих навчальних закладах МОЗ України: стан та першочергові завдання [Текст] = Methodological support of students training at higher educational institutions of Ministry of healthcare of Ukraine: status and overriding priorities / В. І. Мельник, М. О. Поліщук // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 13-21. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ -- EDUCATIONAL STATUS
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, ПРИОРИТЕТЫ -- HEALTH PRIORITIES
Анотація: У статті детально висвітлюється стан навчально-методичного забезпечення підготовки студентів у вищих навчальних закладах МОЗ України, дається комплексна оцінка його відповідності вимогам щодо провадження освітньої діяльності у сфері вищої освіти та, згідно даного аналізу, формуються першочергові завдання щодо удосконалення навчально-методичного забезпечення студентів у ВНЗ МОЗ України
Дод.точки доступу:
Поліщук, М. О.

Вільних прим. немає




   
    Організація освітнього процесу у Вінницькому національному медичному університеті імені М. І. Пирогова у світлі реформування вищої медичної освіти [Текст] = Organization of educational process in Vinnytsia Pirogov memorial medical university in the light of reforming higher medical education / В. М. Мороз [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 36-39. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ -- EDUCATIONAL STATUS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление, тенденции)
ТЕЛА ЧЕЛОВЕКА ТРЕХМЕРНЫЕ ИЗОБРАЖЕНИЯ -- VISIBLE HUMAN PROJECTS
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции, экономика)
Кл.слова (ненормовані):
СКИФ
Анотація: На сучасному етапі відбувається інтеграція вищої освіти України у Європейський освітній простір. Затверджені Закон України «Про вищу освіту» та Національна стратегія реформування системи охорони здоров’я в Україні на період 2015–2020 років, що передбачає впровадження сучасних європейських інноваційних технологій у світлі розбудови якості вищої освіти у вищих навчальних закладах, у тому числі й медичних. У Вінницькому національному медичному університеті імені М. І. Пирогова реалізуються сучасні шляхи розбудови забезпечення якості вищої освіти – впроваджено Європейську кредитно-трансферну систему (ЄКТС), опанування навичок роботи з програмою «СКІФ», Навчально-тренінговий центр практичної підготовки лікарів
Дод.точки доступу:
Мороз, В. М.
Полеся, Т. Л.
Фоміна, Л. В.
Гумінський, Ю. Й.

Вільних прим. немає




    Романюк, Л. Б.
    Аналіз проведених заходів з підготовки студентів-медиків до здачі тестового іспиту "Крок-1" з мікробіології, вірусології та імунології [Текст] / Л. Б. Романюк, Н. Я. Кравець // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - N 1. - С. 18-21. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ЭКЗАМЕНАЦИОННЫЕ ВОПРОСЫ -- EXAMINATION QUESTIONS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
УКРАИНА -- UKRAINE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ -- EDUCATIONAL STATUS
Кл.слова (ненормовані):
аналіз ефективності -- якість медичної освіти -- ліцензійний іспит
Анотація: Проаналізована ефективність заходів з підготовки студентів медичного факультету до здачі тестового іспиту «Крок і» з мікробіології, вірусології та імунології, систематизовані підходи щодо покращення якості тренувальних методик. Розглянуто різнопланові підходи щодо підготовки студентів до складання тестового іспиту «Крок і» з мікробіології, вірусології та імунології у кафедральному та загальновузівському аспекті, наведено схему інтеграції та взаємозв'язку різних ланок тренувального процесу. Доведено, що комплексний підхід до заходів, спрямованих на підготовку студентів медичного факультету до здачі іспиту «Крок- /» після 3 курсу, чітке методичне та практичне забезпечення кожного етапу, своєчасний аналіз успішності та заходи щодо її покращення в цілому дають позитивні результати, що відображено в статистичних показниках успішності здачі студентами-медиками «Крок-1» за останні два роки
Дод.точки доступу:
Кравець, Н. Я.

Вільних прим. немає




    Волкова, А. В.
    Аналіз інструментів формування бренду освітньої послуги національного фармацевтичного університету [Текст] = А Аnalysis of brand forming tools of educational services at the national university of pharmacy / А. В. Волкова, О. Ю. Яковлєва // Фармацевтичний часопис. - 2021. - N 4. - С. 30-39


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, PHARMACY, GRADUATE
ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ -- EDUCATIONAL STATUS
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES
Анотація: У результаті проведеного дослідження зроблено висновок, що позиціонування бренду освітньої послуги дає змогу виявити місце ЗВО серед конкурентів, визначити набір потреб в освітніх послугах і їхнє сприйняття споживачами. Досліджено роль корпоративної символіки у створенні бренду освітньої послуги НФаУ. Визначено роль та можливості отримання інформації потенційними вступниками про НФаУ із веб-сайту університету. Проаналізовано місце НФаУ в міжнародних та українських рейтингах й визначено їхній вплив на формування бренду освітньої послуги НФаУ. На основі отриманих результатів побудовано карту позиціонування, індивідуалізації та ідентичності бренду освітньої послуги НФаУ
Дод.точки доступу:
Яковлєва, О. Ю.

Вільних прим. немає




   
    Анкетування студентів у системі забезпечення якості фахової передвищої освіти [Текст] = The quality assurance system of professional preliminary education: the poll of students / О. І. Бульбук [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2022. - N 2. - С. 120-123. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES (использование)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ПОДГОТОВИТЕЛЬНОЕ -- EDUCATION, PREMEDICAL (организация и управление, стандарты, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ -- EDUCATIONAL STATUS
КАЧЕСТВА КОНТРОЛЬ -- QUALITY CONTROL
Анотація: Завжди залишається актуальним питання якості надання освітніх послуг закладами фахової передвищої освіти. Зокрема, потребують вивчення проблеми, пов’язані з оцінюванням якості освіти не тільки вищими керівними органами, а й безпосередніми учасниками освітнього процесу. З метою реалізації студенто- центрованої системи навчання важливим завданням дирекції Коледжу є забезпечення можливості студентів висловлювати свою думку, пропозиції чи подавати скарги. Для удосконалення освітньо-професійних програм у Коледжі ми використовуємо дані опитування стейк- холдерів, впровадження студентоцентрованої системи навчання, популяризацію та дотримання академічної доброчесності, контроль і підвищення якості викладання. Метою опитування студентів є виявлення їх задоволеності навчанням, освітніми програмами, їх компонентами та якістю надання освітніх послуг, а також прозорістю та об’єктивністю розгляду звернень студентів, рівнем інформаційної підтримки, що повною мірою відповідає студентоцентрованій системі навчання в Коледжі. За результатами опитувань ми отримали дані, які дозволять нам покращити якість навчання, звернути увагу на недоліки, внести на розгляд циклових комісій та Педагогічної ради пропозиції щодо удосконалення освітньо-професійних програм та навчальних програм. Важливим моментом у визначенні ступеня задоволеності якістю викладання є системний підхід, а не разове анкетування. Це дозволяє вести порівняльну аналітичну роботу, отримувати більш об’єктивну інформацію, яка може бути використана і як оціночна, і може служити «поштовхом» для підвищення ефективності роботи Коледжу. Отже, отримання періодичного зворотного зв’язку від здобувачів освіти - обов’язкова складова внутрішнього забезпечення якості освітніх програм
The issue of the quality of educational services provided by professional preliminary education always remains relevant. In particular, they need to study the problem of assessing the quality of education not only by higher governing bodies, but also by direct participants in the educational process. This is especially important today in connection with the introduction of new requirements for the accreditation of educational programs in the field of professional preliminary education, which provides training for professional junior bachelors. In order to implement a student-centered learning system, an important task of the College’s management is to provide students with the opportunity to express their opinions, suggestions or complaints. In addition, it is important to study the use of information and communication technologies in the process of assessing the quality of education, as they allow faster and more efficient organization of this process, involving much less material and human resources
Receiving periodic feedback from students is a mandatory component of internal quality assurance of educational programs. The college should organize periodic student polls, the results of which should have a real impact on the content of teaching and learning. The lack of surveys of direct participants in the educational process or a purely formal approach to their conduct is a disadvantage
Дод.точки доступу:
Бульбук, О. І.
Шулепа, С. Г.
Глов’як, В. Г.
Гвоздецька, Г. С.
Бульбук, О. В.
Рипан, В. І.

Вільних прим. немає