Сосновская, Н. В.
    Эффективное профессиональное общение: программа тренинга [Текст] / Н. В. Сосновская, Л. Я. Камусиди // Психология зрелости и старения. - 2002. - № 1(17). - С. 80-99


MeSH-головна:
ПОВЕДЕНИЕ СОТРУДНИЧЕСТВА -- COOPERATIVE BEHAVIOR
ОБУЧЕНИЕ КОРРЕГИРУЮЩЕЕ -- REMEDIAL TEACHING (методы, тенденции)
Дод.точки доступу:
Камусиди, Л. Я.

Вільних прим. немає




    Разина, Л. С.
    Диалоговые формы взаимодействия как способ развития толерантного поведения у студентов [Текст] / Л. С. Разина // Психология в вузе. - 2009. - № 4. - С. 37-58

Рубрики: Студенты--методы--организ

   Поведение сотрудничества


   Обучение--методы--организ


Вільних прим. немає




    Старжинська, О. Л.
    Освітня технологія cooperative learning - шлях до формування клінічного мислення у студентів-медиків [Текст] / О. Л. Старжинська // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2013. - Т. 17, № 1. - С. 193


Рубрики: Высшее медицинское образование в Украине

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
ПОВЕДЕНИЕ СОТРУДНИЧЕСТВА -- COOPERATIVE BEHAVIOR
Вільних прим. немає




    Хайнке, Д. П.
    Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів Soft Skills («м’які навички») – Особистісне кар’єрне зростання з використанням «м’яких навичок». Частина 2. Сила жінки: Правильний діловий дрес-код [Текст] / Д. П. Хайнке // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2013. - № 3. - С. 65-66


MeSH-головна:
ПОВЕДЕНИЕ СОТРУДНИЧЕСТВА -- COOPERATIVE BEHAVIOR
(обучение)
ЛИЧНОСТИ ПОЛОЖИТЕЛЬНЫЕ КАЧЕСТВА -- VIRTUES
ОДЕЖДА -- CLOTHING (психология, стандарты)

Вільних прим. немає




    Скрипкина, Т. П.
    Необходимость воспитания толерантности в обществе рисков [Текст] / Т. П. Скрипкина // Психология в вузе. - 2014. - № 5. - С. 98-105


MeSH-головна:
ЛОГИСТИЧЕСКИЕ МОДЕЛИ -- LOGISTIC MODELS
РИСК -- RISK
СОЦИАЛЬНЫЙ КОНТРОЛЬ НЕФОРМАЛЬНЫЙ -- SOCIAL CONTROL, INFORMAL (классификация, методы)
ПОВЕДЕНИЕ СОТРУДНИЧЕСТВА -- COOPERATIVE BEHAVIOR
Вільних прим. немає




    Бідучак, А. С.
    Оптимізація профілактики поведінкових чинників ризику в практиці медичного працівника [Текст] / А. С. Бідучак // Лікарська справа = Врачебное дело. - 2015. - № 1/2. - С. 112-115 . - ISSN 0049-6804


MeSH-головна:
СЕРДЕЧНО-СОСУДИСТЫЕ БОЛЕЗНИ -- CARDIOVASCULAR DISEASES (профилактика и контроль)
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE (организация и управление)
ПОВЕДЕНИЕ СОТРУДНИЧЕСТВА -- COOPERATIVE BEHAVIOR
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
Вільних прим. немає




    Ватанабе, Р.
    Про Фукусиму и не только… [Електронний ресурс] = On Fukushima … / Р. Ватанабе // Современная терапия в психиатрии и неврологии . - 2017. - N 1. - С. 32-34


MeSH-головна:
БЕДСТВИЯ, АВАРИИ И КАТАСТРОФЫ -- DISASTERS (история)
МАССОВЫЕ ЧЕЛОВЕЧЕСКИЕ ЖЕРТВЫ -- MASS CASUALTY INCIDENTS
ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ, ВРЕМЕННОЕ ЖИЛЬЕ -- EMERGENCY SHELTER (организация и управление)
ЯПОНИЯ -- JAPAN (этнология)
ПАНИЧЕСКОЕ СОСТОЯНИЕ -- PANIC
ПОВЕДЕНИЕ СОТРУДНИЧЕСТВА -- COOPERATIVE BEHAVIOR
ЛИЧНЫЕ ПОВЕСТВОВАНИЯ -- PERSONAL NARRATIVES
ЭТНОПСИХОЛОГИЯ -- ETHNOPSYCHOLOGY (тенденции, этика)
Вільних прим. немає




   
    Використання інтерактивної моделі навчання студентів клінічної фармакології та клінічної фармації методом конкурентних груп [Текст] / І. Г. Купновицька [та ін.] // Art of Medicine. - 2018. - N 2. - С. 112-115. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление, тенденции)
ФАРМАКОЛОГИЯ КЛИНИЧЕСКАЯ -- PHARMACOLOGY, CLINICAL (обучение, организация и управление, тенденции)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование, тенденции)
ПОВЕДЕНИЕ СОТРУДНИЧЕСТВА -- COOPERATIVE BEHAVIOR
Анотація: У статті відображені сучасні стандарти в галузі освіти, що передбачають підготовку висококваліфікованих спеціалістів, здатних інтегрувати теоретичні знання і практичні уміння в цілісну систему, володіти новими технологіями. Для успішної реалізації особистісного потенціалу кожного студента у навчально-виховному процесі мають бути створені умови для формування таких якостей особистості, як мобільність, уміння інтегруватись у динамічне суспільство, критичність мислення, уміння генерувати нові ідеї, здатність приймати нестандартні рішення й нести за них відповідальність, комунікативні уміння, уміння працювати в команді, уміння моделювати навчальні та виховні ситуації тощо. Вирішенню таких завдань сприяє застосування інтерактивних технологій навчання
Дод.точки доступу:
Купновицька, І. Г.
Фітковська, І. П.
Клименко, В. І.
Губіна, Н. В.

Вільних прим. немає