Кучма, В. Р.
    Гигиеническое и экологическое обучение врачей-педиатров [Текст] / В. Р. Кучма // Гигиена и санитария. - 1999. - № 4. - С. 30-33


MeSH-головна:
САНИТАРНО-ГИГИЕНИЧЕСКИЕ ФАКУЛЬТЕТЫ -- SCHOOLS, PUBLIC HEALTH (организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING (организация и управление)
Вільних прим. немає




   
    Проблемы и перспективы подготовки врачей по специальности "Медико-профилактическое дело" [Текст] / А. М. Большаков, С. Г. Домнин, Е. Н. Кутепов // Гигиена и санитария. - 2003. - № 1. - С. 13-15.

Рубрики: Санитарно-гигиенические факультеты

   Образование медицинское


Дод.точки доступу:
Большаков, А. М.
Домнин, С. Г.
Кутепов, Е. Н.

Вільних прим. немає




    Панчук, О. Ю.
    Санітарно-гігієнічна оцінка умов внутрішньонавчального середовища медичного вищого навчального закладу та умов здійснення позанавчальної діяльності студентів, які засвоюють стоматологічні спеціальності [Текст] / О. Ю. Панчук // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2015. - Т. 19, № 2. - С. 509-512


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ СПЕЦИАЛЬНОСТИ -- SPECIALTIES, DENTAL (кадры, методы, обучение, организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
САНИТАРНО-ГИГИЕНИЧЕСКИЕ ФАКУЛЬТЕТЫ -- SCHOOLS, PUBLIC HEALTH (кадры, организация и управление, тенденции)
Вільних прим. немає




    Абрамов, С. В.
    Особливості підготовки англомовних студентів молодших і старших курсів на кафедрах гігієнічного профілю у вищих медичних навчальних закладах [Текст] = Peculiarities of training english-speaking students of the junior and senior years of study in the hygienic profile departments in medical schools / С. В. Абрамов, В. М. Байбаков, Л. В. Григоренко // Медична освіта. - 2019. - N 2. - С. 6-10


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
САНИТАРНО-ГИГИЕНИЧЕСКИЕ ФАКУЛЬТЕТЫ -- SCHOOLS, PUBLIC HEALTH
Анотація: У статті показано особливості підготовки англомовних студентів молодших і старших курсів на кафедрах гігієнічного профілю у вищих медичних навчальних закладах. Встановлено, що для англомовних студентів молодших курсів більш актуальним є проведення семінарів з обговореннями доповідей учасників, а для студентів старших курсів – розв’язання ситуаційних завдань із розбором нормативних документів за темою практичного заняття, оцінка факторів навколишнього середовища за допомогою приладів, ведення протокольних зошитів з тем практичних занять і СРС, проміжний і підсумковий контроль за тестами з бази «Крок 2», що обумовлено особливостями навчальної програми з гігієни для іноземних студентів 3 і 6 курсів за спеціальністю «Лікувальна справа». Анкетування, проведене серед англомовних студентів молодших курсів (40 респондентів) за розробленою нами власною анкетою, показало, що іноземні студенти на підготовку до практичного заняття з теоретичних дисциплін витрачають: менше 1 год – 6 респондентів (16,6 %); 1–2 год – 16 (44,4 %); 2–3 год – 9 (25 %); більше ніж 3 год – 5 (13,8 %). При підготовці до заняття з клінічних дисциплін англомовні студенти витрачають: менше 1 год – 3 (8,3 %); 1–2 год – 11 (30,5 %); більше ніж 3 год – 3 (8,3 %). Зокрема, 25 % респондентів (69,4 %) позитивно ставляться до проведення СРС, чверть опитаних – негативно (14 %). Відповіді на контрольні питання до тем СРС більшість студентів знаходить у матеріалах із мережі «Інтернет» (36 %) і в навчально-методичному посібнику (33,3 %), меншість користується підручниками (28 %), що зумовлено зниженням зацікавленості студентів до навчання
The research analyses the history of development and organization of medical educational establishments in the Western Ukraine in the second half of XVIII–XIX century. The article discusses the method of analysing bibliographic catalogues, classification and systematization of primary sources in History of Medicine and Pedagogy, and chronological method that identifies the establishment and development of medical education during different historical periods. The paper describes the structure of medical education system in the Western Ukraine in the second half of XVIII–XIX century and summarizes available data about professional and scientific activity of the outstanding Ukrainian doctors of this period. The main characteristics of medical education development in the mentioned historic period are: gradual increase in the number of medical establishments, medical departments, faculties, and students; improvement and transformation of medical personnel education and training
Дод.точки доступу:
Байбаков, В. М.
Григоренко, Л. В.

Вільних прим. немає