Білай, І. М. Деякі методичні підходи до викладання фармакотерапії студентам фармацевтичного факультету: курація [Текст] / І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура> // Медична освіта. - 2006. - № 3. - С. 92-95 Рубрики: Студенты фармацевтических учебных заведений Лекарственная терапия Образования технология Дод.точки доступу: Самура, Б. А. Самура, Б. Б. Вільних прим. немає |
Моніторинг мотиваційних характеристик студентів старших курсів фармацевтичного факультету [Текст] / І. Я. Городецька [та ін.]> // Фармацевтичний журнал. - 2007. - № 3. - С. 37-41 Рубрики: Студенты фармацевтических учебных заведений Психология социальная Дод.точки доступу: Городецька, І. Я. Громовик, Б. П. Сятиня, М. Л. Мокрянин, С. М. Вільних прим. немає |
Грем, О. Ю. Організація діяльності студентського наукового гуртка кафедри на основі вивчення професійної мотивації студентів фармацевтичного факультету [Текст] / О. Ю. Грем> // Фармацевтичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 58-63 Рубрики: Фармацевты--обуч Студенты фармацевтических учебных заведений Вільних прим. немає |
Формирование компетенций студентов в системе профессиональной подготовки в фармацевтическом вузе [Текст] / И. Л. Андреева [и др.]> // Фармация. - 2010. - № 1. - С. 53-56 Рубрики: Фармацевтические учебные заведения Образование фармацевтическое Студенты фармацевтических учебных заведений Дод.точки доступу: Андреева, И. Л. Пивоваров, А. Н. Уткина, Т. Е. Гаврилин, М. В. Гацан, В. В. Зайцев, В. П. Терехов, А. Ю. Сенченко, С. П. Шестаков, Т. Н. Шульженко, В. И. Олешко, Г. И. Егоров, В. А. Вільних прим. немає |
Герболка-Ханик, Н. Л. Перспективи післядипломної адаптації чужоземних студентів фармацевтичного факультету [Текст] / Н. Л. Герболка-Ханик, А. В. Горілик, Н. Б. Ярко> // Український медичний альманах. - 2011. - Т. 14, № 1. - С. 58-59. - Библиогр.: с. 59-59 Рубрики: Студенты фармацевтических учебных заведений Международный обмен в области образования Образование фармацевтическое Дод.точки доступу: Горілик, А. В. Ярко, Н. Б. Вільних прим. немає |
Черных, В. Как найти работу своей мечты? [Текст] / В. Черных> // Фармацевт практик. - 2013. - № 5. - С. 10-11 MeSH-головна: ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (кадры, организация и управление, тенденции) СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (классификация, психология) Вільних прим. немає |
Гурак, Д. Навчальний центр GMP/GDP започатковує довготривалий освітній проект у співпраці з ВООЗ [Текст] / Д. Гурак> // Фармацевтичний кур’єр. - 2013. - № 6. - С. 30-31 MeSH-головна: ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (кадры, методы, обучение) СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (психология) ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (кадры, организация и управление, тенденции) Вільних прим. немає |
Воскобойнік, О. Ю. Проблеми викладання дисципліни "Органічна хімія" для студентів фармацевтичного факультету, що навчаються за напрямком "Технологія парфумерно-косметичних засобів" [Текст] / О. Ю. Воскобойнік> // Медична освіта. - 2015. - № 1. - С. 26-28 MeSH-головна: СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY ХИМИЯ ОРГАНИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, ORGANIC (обучение) Вільних прим. немає |
Кривов’яз, О. В. Використання міжпредметної інтеграції при підготовці студентів фармацевтичного факультету до державної атестації [Текст] / О. В. Кривов’яз, Ю. О. Томашевська, М. С. Гарник> // Медична освіта. - 2015. - № 3. - С. 33-35 MeSH-головна: СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, статистика) Дод.точки доступу: Томашевська, Ю. О. Гарник, М. С. Вільних прим. немає |
Дорошкевич, І. О. Використання інтерактивних методів навчання серед студентів фармацевтичного факультету [Текст] / І. О. Дорошкевич> // Клінічна та експериментальна патологія. - 2015. - Т. 14, № 4. - С. 231-233 Рубрики: ВНМУ MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, организация и управление) СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY Вільних прим. немає |
Ткаченко, Н. О. Аналіз розуміння майбутніми спеціалістами фармації поняття "соціальна відповідальність" [Текст] / Н. О. Ткаченко> // Одеський медичний журнал : наук.-практ. журн. - 2015. - № 6. - С. 42-46. - Бібліогр.: с.45-46 MeSH-головна: СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY Вільних прим. немає |
Дедишина, Л. Фармосвіта за кордоном [Текст] / Л. Дедишина> // Фармацевт практик. - 2016. - № 1. - С. 32-33 MeSH-головна: СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY МЕЖДУНАРОДНОЕ СОТРУДНИЧЕСТВО -- INTERNATIONAL COOPERATION ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (кадры, организация и управление, тенденции) Анотація: Головною умовою вступу до фармацевтичних вищих навчальних закладів у країнах Європи є повна 11–13-літня освіта, здобута в загальноосвітній школі Вільних прим. немає |
Велика, А. Я. Оцінка задоволеності студентів-провізорів майбутньою професією [Текст] / А. Я. Велика, О. О. Перепелиця> // Буковинський медичний вісник. - 2016. - Т. 20, № 1. - С. 250-253. - Бібліогр. в кінці ст. MeSH-головна: СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY Дод.точки доступу: Перепелиця, О. О. Вільних прим. немає |
Велика, А. Я. Особливості професійного вибору студентів-провізорів [Текст] = Features of students-pharmacists’ professional choice / А. Я. Велика, О. О. Перепелиця> // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 44-47. - Бібліогр.: в кінці ст. MeSH-головна: СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY Анотація: У статті висвітлено чинники професійного самовизначення студентів-провізорів на етапі професійного навчання. Пріоритетними у виборі професії є соціальні та суб’єктивні чинники. Респонденти у виборі професії зустрілись з проблемами: впливу позиції батьків, необґрунтованістю вибору професії, недостатньою інформованістю про майбутню діяльність, захопленням зовнішньою стороною професії. Особливістю професійного самовизначення провізорів є низька активність суб’єкта самовизначення. Найадекватнішим підходом до надання допомоги молодій людині у період професійного вибору є психолого-педагогічний супровід, який сприяє створенню внутрішніх умов професійного самовизначення Дод.точки доступу: Перепелиця, О. О. Вільних прим. немає |
Загричук, Г. Я. Організація практичної підготовки студентів-провізорів при вивченні органічної хімії [Текст] = Arranging of the practical training in organic chemistry for students-pharmacists / Г. Я. Загричук, А. Є. Демид> // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 56-61. - Бібліогр.: в кінці ст. MeSH-головна: СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY ХИМИЯ ОРГАНИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, ORGANIC (обучение) Анотація: У статті розглянуто організацію практичної підготовки студентів фармацевтичного факультету в ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” при вивченні органічної хімії. Звернуто увагу на формування загальних компетентностей, зокрема: здатності застосовувати практичні знання у критичних ситуаціях, здатності до адаптації та дій у новій ситуації і здатності до абстрактного мислення, здатності проводити дослідження на сучасному науковому рівні, аналізу та синтезу, вчитися й бути сучасно навченим Дод.точки доступу: Демид, А. Є. Вільних прим. немає |
Теодор Торосевич — найвидатніший фармацевт-практик Галичини [Текст]> // Фармацевт практик. - 2017. - № 6. - С. 30-31 MeSH-головна: ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (история, психология) Анотація: У праці Ярослава Ганіткевича «Історія української медицини у датах і іменах» знаходимо первинну інформацію про львівського аптекаря ХІХ ст. Теодора Торосевича: «7 вересня 1789 р. народився Теодор Торосевич — магістр фармації, що створив у Львові лабораторію при аптеці «Під римським імператором Титусом», дослідив фізико-хімічні властивості мінеральних вод Трускавця, Моршина, Немирова, Великого Любіня; запропонував використовувати посуд із темного скла для зберігання світлочутливих препаратів, опублікував понад 120 праць. Помер 1876 р.». Наукові здобутки Т. Торосевича у галузі хімії та фармації досліджував студент VI курсу фармацевтичного факультету ЛНМУ ім. Данила Галицького Юрій Щадило під керівництвом доцента, канд. фарм. наук Андрія Дацка Дод.точки доступу: Торосевич, Теодор (1789 - 1876) \про нього\ Вільних прим. немає |
Алєксєєва, І. М. Правова свідомість і правова культура в контексті правової освіти майбутніх провізорів / І. М. Алєксєєва> // Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. - 2017. - Вип. 10, N 3. - С. 335-341 MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (законодательство и юриспруденция, этика) СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (законодательство и юриспруденция) Анотація: Однією з визначальних рис людини як біологічного індивіда, який здатний осмислено пізнавати навколишню дійсність та управляти своїми діями, поступками, є свідомість. Залежно від науково-теоретичних підходів чи прикладних потреб заведено диференціювати визначення поняття «свідомість»: побутова або політична, індивідуальна або масова, свідомість шкільної чи студентської молоді тощо. Одним з її різновидів, можливо, найважливішим на сучасному етапі розвитку суспільства та державності, є правова свідомість людини. Проблема формування та функціонування правосвідомості людини є однією з популярних і постійно розроблюваних у низці наукових галузей. Мета роботи – вивчення стану наукового дослідження правової свідомості та правової культури студентів – майбутніх провізорів, у контексті правової освіти в умовах університету Вільних прим. немає |
Демецька, О. Майбутнє фармації очима студентів [Текст] / О. Демецька> // Фармацевт практик. - 2018. - № 1. - С. 34-35 MeSH-головна: ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS (организация и управление, тенденции, этика) СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (психология) Анотація: Провізор у перекладі з латинської — це той, що передбачає та передчуває. А чи властиві такі здібності тим, хто тільки-но починає свій шлях у професії? Ми вирішили поцікавитись у студентів 4-го курсу медикофармацевтичного факультету Київського Міжнародного Університету, яким саме вони бачать майбутнє фармації та майбутнє аптеки Вільних прим. немає |
Галій, Л. В. Методичні та організаційні проблеми упровадження дистанційної форми навчання у фармацевтичну освіту [Текст] / Л. В. Галій, Т. М. Серопян> // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2017. - Том 3, № 3. - С. 3-11 MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, организация и управление) ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление) СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, организация и управление) Анотація: Мета: узагальнення та аналіз результатів педагогічного експерименту з упровадження дистанційного навчання у Національному фармацевтичному університеті. Матеріали та методи. Педагогічний експеримент, системний та порівняльний аналізи. Результати дослідження. На прикладі Національного фармацевтичного університету (м. Харків) описана методологія проведення дворічного педагогічного експерименту з упровадження дистанційного навчання. 26 % студентів, що були залучені до експерименту, не змогли адаптуватися до нової форми навчання. Водночас спостерігався певний феномен, пов’язаний з високими показниками якісної успішності студентів, які продовжили участь в експерименті. Найбільш суттєвою методичною проблемою упровадження дистанційного навчання стала невідповідність обсягу запланованої навчальної діяльності студентів (кількості індивідуальних завдань і контрольних заходів) та часу на опанування дисципліни. Запропоновано збалансувати зазначені показники шляхом обмеження кількості дисциплін, кількості тем та індивідуальних і контрольних завдань на кожен кредит дисципліни. У семестровому графіку навчального процесу дистанційних студентів доцільно передбачити періодичні тижневі перерви (після проходження 2-3 дистанційних курсів). Важливою організаційною проблемою стала відсутність нормативів педагогічного навантаження для роботи з дистанційними студентами, що знижує мотивацію тьюторів до супроводження дистанційних курсів. Висновки. Результати складання навчальних сесій студентами, які брали участь у педагогічному експерименті, довели ефективність технологій дистанційного навчання. Однак потребують вирішення виявлені нами методичні та організаційні проблеми Дод.точки доступу: Серопян, Т. М. Вільних прим. немає |