Білай, І. М.
    Деякі методичні підходи до викладання фармакотерапії студентам фармацевтичного факультету: курація [Текст] / І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура // Медична освіта. - 2006. - № 3. - С. 92-95

Рубрики: Студенты фармацевтических учебных заведений

   Лекарственная терапия


   Образования технология


Дод.точки доступу:
Самура, Б. А.
Самура, Б. Б.

Вільних прим. немає




   
    Моніторинг мотиваційних характеристик студентів старших курсів фармацевтичного факультету [Текст] / І. Я. Городецька [та ін.] // Фармацевтичний журнал. - 2007. - № 3. - С. 37-41

Рубрики: Студенты фармацевтических учебных заведений

   Психология социальная


Дод.точки доступу:
Городецька, І. Я.
Громовик, Б. П.
Сятиня, М. Л.
Мокрянин, С. М.

Вільних прим. немає




    Грем, О. Ю.
    Організація діяльності студентського наукового гуртка кафедри на основі вивчення професійної мотивації студентів фармацевтичного факультету [Текст] / О. Ю. Грем // Фармацевтичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 58-63

Рубрики: Фармацевты--обуч

   Студенты фармацевтических учебных заведений


Вільних прим. немає




   
    Формирование компетенций студентов в системе профессиональной подготовки в фармацевтическом вузе [Текст] / И. Л. Андреева [и др.] // Фармация. - 2010. - № 1. - С. 53-56

Рубрики: Фармацевтические учебные заведения

   Образование фармацевтическое


   Студенты фармацевтических учебных заведений


Дод.точки доступу:
Андреева, И. Л.
Пивоваров, А. Н.
Уткина, Т. Е.
Гаврилин, М. В.
Гацан, В. В.
Зайцев, В. П.
Терехов, А. Ю.
Сенченко, С. П.
Шестаков, Т. Н.
Шульженко, В. И.
Олешко, Г. И.
Егоров, В. А.

Вільних прим. немає




    Герболка-Ханик, Н. Л.
    Перспективи післядипломної адаптації чужоземних студентів фармацевтичного факультету [Текст] / Н. Л. Герболка-Ханик, А. В. Горілик, Н. Б. Ярко // Український медичний альманах. - 2011. - Т. 14, № 1. - С. 58-59. - Библиогр.: с. 59-59

Рубрики: Студенты фармацевтических учебных заведений

   Международный обмен в области образования


   Образование фармацевтическое


Дод.точки доступу:
Горілик, А. В.
Ярко, Н. Б.

Вільних прим. немає




    Черных, В.
    Как найти работу своей мечты? [Текст] / В. Черных // Фармацевт практик. - 2013. - № 5. - С. 10-11


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (кадры, организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (классификация, психология)
Вільних прим. немає




    Гурак, Д.
    Навчальний центр GMP/GDP започатковує довготривалий освітній проект у співпраці з ВООЗ [Текст] / Д. Гурак // Фармацевтичний кур’єр. - 2013. - № 6. - С. 30-31


MeSH-головна:
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (кадры, методы, обучение)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (психология)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (кадры, организация и управление, тенденции)
Вільних прим. немає




    Воскобойнік, О. Ю.
    Проблеми викладання дисципліни "Органічна хімія" для студентів фармацевтичного факультету, що навчаються за напрямком "Технологія парфумерно-косметичних засобів" [Текст] / О. Ю. Воскобойнік // Медична освіта. - 2015. - № 1. - С. 26-28


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
ХИМИЯ ОРГАНИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, ORGANIC (обучение)
Вільних прим. немає




    Кривов’яз, О. В.
    Використання міжпредметної інтеграції при підготовці студентів фармацевтичного факультету до державної атестації [Текст] / О. В. Кривов’яз, Ю. О. Томашевська, М. С. Гарник // Медична освіта. - 2015. - № 3. - С. 33-35


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, статистика)
Дод.точки доступу:
Томашевська, Ю. О.
Гарник, М. С.

Вільних прим. немає




    Дорошкевич, І. О.
    Використання інтерактивних методів навчання серед студентів фармацевтичного факультету [Текст] / І. О. Дорошкевич // Клінічна та експериментальна патологія. - 2015. - Т. 14, № 4. - С. 231-233


Рубрики: ВНМУ

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, организация и управление)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
Вільних прим. немає




    Ткаченко, Н. О.
    Аналіз розуміння майбутніми спеціалістами фармації поняття "соціальна відповідальність" [Текст] / Н. О. Ткаченко // Одеський медичний журнал : наук.-практ. журн. - 2015. - № 6. - С. 42-46. - Бібліогр.: с.45-46


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY

Вільних прим. немає




    Дедишина, Л.
    Фармосвіта за кордоном [Текст] / Л. Дедишина // Фармацевт практик. - 2016. - № 1. - С. 32-33


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
МЕЖДУНАРОДНОЕ СОТРУДНИЧЕСТВО -- INTERNATIONAL COOPERATION
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (кадры, организация и управление, тенденции)
Анотація: Головною умовою вступу до фармацевтичних вищих навчальних закладів у країнах Європи є повна 11–13-літня освіта, здобута в загальноосвітній школі
Вільних прим. немає




   
    Студентська олімпіада — шлях до професійної реалізації // Фармацевт практик. - 2016. - № 4. - С. 17


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (кадры, организация и управление)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
Анотація: 6‒8 квітня 2016 р. ЛНМУ ім. Данила Галицького приймав учасників ювілейної ХХ Всеукраїнської олімпіади за спеціальністю «Фармація»
Вільних прим. немає




    Велика, А. Я.
    Оцінка задоволеності студентів-провізорів майбутньою професією [Текст] / А. Я. Велика, О. О. Перепелиця // Буковинський медичний вісник. - 2016. - Т. 20, № 1. - С. 250-253. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
Дод.точки доступу:
Перепелиця, О. О.

Вільних прим. немає




    Велика, А. Я.
    Особливості професійного вибору студентів-провізорів [Текст] = Features of students-pharmacists’ professional choice / А. Я. Велика, О. О. Перепелиця // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 44-47. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
Анотація: У статті висвітлено чинники професійного самовизначення студентів-провізорів на етапі професійного навчання. Пріоритетними у виборі професії є соціальні та суб’єктивні чинники. Респонденти у виборі професії зустрілись з проблемами: впливу позиції батьків, необґрунтованістю вибору професії, недостатньою інформованістю про майбутню діяльність, захопленням зовнішньою стороною професії. Особливістю професійного самовизначення провізорів є низька активність суб’єкта самовизначення. Найадекватнішим підходом до надання допомоги молодій людині у період професійного вибору є психолого-педагогічний супровід, який сприяє створенню внутрішніх умов професійного самовизначення
Дод.точки доступу:
Перепелиця, О. О.

Вільних прим. немає




    Загричук, Г. Я.
    Організація практичної підготовки студентів-провізорів при вивченні органічної хімії [Текст] = Arranging of the practical training in organic chemistry for students-pharmacists / Г. Я. Загричук, А. Є. Демид // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 56-61. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
ХИМИЯ ОРГАНИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, ORGANIC (обучение)
Анотація: У статті розглянуто організацію практичної підготовки студентів фармацевтичного факультету в ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” при вивченні органічної хімії. Звернуто увагу на формування загальних компетентностей, зокрема: здатності застосовувати практичні знання у критичних ситуаціях, здатності до адаптації та дій у новій ситуації і здатності до абстрактного мислення, здатності проводити дослідження на сучасному науковому рівні, аналізу та синтезу, вчитися й бути сучасно навченим
Дод.точки доступу:
Демид, А. Є.

Вільних прим. немає




   
    Теодор Торосевич — найвидатніший фармацевт-практик Галичини [Текст] // Фармацевт практик. - 2017. - № 6. - С. 30-31


MeSH-головна:
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (история, психология)
Анотація: У праці Ярослава Ганіткевича «Історія української медицини у датах і іменах» знаходимо первинну інформацію про львівського аптекаря ХІХ ст. Теодора Торосевича: «7 вересня 1789 р. народився Теодор Торосевич — магістр фармації, що створив у Львові лабораторію при аптеці «Під римським імператором Титусом», дослідив фізико-хімічні властивості мінеральних вод Трускавця, Моршина, Немирова, Великого Любіня; запропонував використовувати посуд із темного скла для зберігання світлочутливих препаратів, опублікував понад 120 праць. Помер 1876 р.». Наукові здобутки Т. Торосевича у галузі хімії та фармації досліджував студент VI курсу фармацевтичного факультету ЛНМУ ім. Данила Галицького Юрій Щадило під керівництвом доцента, канд. фарм. наук Андрія Дацка
Дод.точки доступу:
Торосевич, Теодор (1789 - 1876) \про нього\

Вільних прим. немає




    Алєксєєва, І. М.
    Правова свідомість і правова культура в контексті правової освіти майбутніх провізорів / І. М. Алєксєєва // Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. - 2017. - Вип. 10, N 3. - С. 335-341


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (законодательство и юриспруденция, этика)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (законодательство и юриспруденция)
Анотація: Однією з визначальних рис людини як біологічного індивіда, який здатний осмислено пізнавати навколишню дійсність та управляти своїми діями, поступками, є свідомість. Залежно від науково-теоретичних підходів чи прикладних потреб заведено диференціювати визначення поняття «свідомість»: побутова або політична, індивідуальна або масова, свідомість шкільної чи студентської молоді тощо. Одним з її різновидів, можливо, найважливішим на сучасному етапі розвитку суспільства та державності, є правова свідомість людини. Проблема формування та функціонування правосвідомості людини є однією з популярних і постійно розроблюваних у низці наукових галузей. Мета роботи – вивчення стану наукового дослідження правової свідомості та правової культури студентів – майбутніх провізорів, у контексті правової освіти в умовах університету
Вільних прим. немає




    Демецька, О.
    Майбутнє фармації очима студентів [Текст] / О. Демецька // Фармацевт практик. - 2018. - № 1. - С. 34-35


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS (организация и управление, тенденции, этика)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (психология)
Анотація: Провізор у перекладі з латинської — це той, що передбачає та передчуває. А чи властиві такі здібності тим, хто тільки-но починає свій шлях у професії? Ми вирішили поцікавитись у студентів 4-го курсу медикофармацевтичного факультету Київського Міжнародного Університету, яким саме вони бачать майбутнє фармації та майбутнє аптеки
Вільних прим. немає




    Галій, Л. В.
    Методичні та організаційні проблеми упровадження дистанційної форми навчання у фармацевтичну освіту [Текст] / Л. В. Галій, Т. М. Серопян // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2017. - Том 3, № 3. - С. 3-11


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, организация и управление)
Анотація: Мета: узагальнення та аналіз результатів педагогічного експерименту з упровадження дистанційного навчання у Національному фармацевтичному університеті. Матеріали та методи. Педагогічний експеримент, системний та порівняльний аналізи. Результати дослідження. На прикладі Національного фармацевтичного університету (м. Харків) описана методологія проведення дворічного педагогічного експерименту з упровадження дистанційного навчання. 26 % студентів, що були залучені до експерименту, не змогли адаптуватися до нової форми навчання. Водночас спостерігався певний феномен, пов’язаний з високими показниками якісної успішності студентів, які продовжили участь в експерименті. Найбільш суттєвою методичною проблемою упровадження дистанційного навчання стала невідповідність обсягу запланованої навчальної діяльності студентів (кількості індивідуальних завдань і контрольних заходів) та часу на опанування дисципліни. Запропоновано збалансувати зазначені показники шляхом обмеження кількості дисциплін, кількості тем та індивідуальних і контрольних завдань на кожен кредит дисципліни. У семестровому графіку навчального процесу дистанційних студентів доцільно передбачити періодичні тижневі перерви (після проходження 2-3 дистанційних курсів). Важливою організаційною проблемою стала відсутність нормативів педагогічного навантаження для роботи з дистанційними студентами, що знижує мотивацію тьюторів до супроводження дистанційних курсів. Висновки. Результати складання навчальних сесій студентами, які брали участь у педагогічному експерименті, довели ефективність технологій дистанційного навчання. Однак потребують вирішення виявлені нами методичні та організаційні проблеми
Дод.точки доступу:
Серопян, Т. М.

Вільних прим. немає