Фролов, Ю. П.
    Химия хилера / Ю. П. Фролов // Химия и жизнь. - 1998. - № 5. - С. 56-59


MeSH-головна:
ХИМИЯ -- CHEMISTRY (методы)
Вільних прим. немає




    Дамбинова, С. А.
    Нейрохимическое научное общество при Российской Академии Наук / С. А. Дамбинова // Российский физиологический журнал им.И.М.Сеченова. - 2000. - Т. 86, № 10. - С. 1348-1355


MeSH-головна:
ХИМИЯ -- CHEMISTRY (тенденции)
Вільних прим. немає




    Иванов, А. С.
    Основы вычислительной химии для медико-биологов: Лекция [Текст] / А. С. Иванов // Биомедицинская химия. - 2005. - Т. 51, Вып.2. - С. 152-169

Рубрики: Химия

   Биология компьютерная


   Информатика медицинская компьютерная


Вільних прим. немає




   
    Нобелевская премия по химии за 2004 год [Текст] // Биомедицинская химия. - 2005. - Т. 51, Вып.2. - С. 224-226

Рубрики: Нобелевская премия

   Химия


Вільних прим. немає




    Ткаченко, Т.
    Химия и жизнь Лайнуса Полинга [Текст] / Т. Ткаченко // Фармацевт практик. - 2008. - № 1. - С. 80-83


MeSH-головна:
НОБЕЛЕВСКАЯ ПРЕМИЯ -- NOBEL PRIZE
ХИМИЯ -- CHEMISTRY (история)
Дод.точки доступу:
Лайнус, Карл Полинг (америк. химик, кристаллограф, лауреат двух Нобелевских премий ; 1901-1994) \о нем\

Вільних прим. немає




    Ткаченко, Т.
    «Химия потеряла голову с тех пор, как был обезглавлен Лавуазье» [Текст] / Т. Ткаченко // Фармацевт практик. - 2010. - № 1. - С. 48-51


MeSH-головна:
ХИМИЯ -- CHEMISTRY (история)
Дод.точки доступу:
Лавуазье, Антуан Лоран (основатель современной химии ; 1743-1794) \о нем\

Вільних прим. немає




   
    Лавуазье [Текст] // Асклепий. - 2012. - Т. 15, № 1. - С. 3-8


MeSH-головна:
ХИМИЯ -- CHEMISTRY (история)
Дод.точки доступу:
Лавуазье, Антуан Лоран (основатель современной химии ; 1743-1794) \о нем\

Вільних прим. немає




   
    Нобелевська премія з хімії 2013 року [Текст] // Український біохімічний журнал : Науч.-теорет.журн. - 2013. - Т. 85, № 5. - С. 228-229 . - ISSN 0201-8470


MeSH-головна:
НОБЕЛЕВСКАЯ ПРЕМИЯ -- NOBEL PRIZE
ХИМИЯ -- CHEMISTRY (история)
Вільних прим. немає




    Примак, Р.
    Що таке "зелена хімія"? [Текст] / Р. Примак // Фармацевт-практик. - 2015. - № 3. - С. 12-14


MeSH-головна:
РАСТЕНИЯ -- PLANTS
ХИМИЯ -- CHEMISTRY
Вільних прим. немає




   
    Хімічні елементи снігового покриву м. Києва [Текст] / В. Ф. Демченко [та ін.] // Довкілля та здоров’я. - 2015. - № 2. - С. 54-57


MeSH-головна:
СНЕГ -- SNOW (химия)
ХИМИЯ -- CHEMISTRY
ОКРУЖАЮЩЕЙ СРЕДЫ ЗАГРЯЗНЕНИЕ -- ENVIRONMENTAL POLLUTION (анализ)
ВОЗДУХА ЗАГРЯЗНЕНИЕ -- AIR POLLUTION (анализ)
УКРАИНА -- UKRAINE
Дод.точки доступу:
Демченко, В. Ф.
Андрусишина, І. М.
Голуб, І. О.
Лампека, О. Г.

Вільних прим. немає




    Примак, Р.
    Эта удивительная "супрамолекулярная химия" [Текст] / Р. Примак // Фармацевт-практик. - 2015. - № 7/8. - С. 14-15


MeSH-головна:
ХИМИЯ -- CHEMISTRY
МЕДИЦИНА -- MEDICINE
Вільних прим. немає




   
    Організація навчального процесу викладання дисциплін “Медична хімія” та “Біоорганічна хімія” для іноземних студентів і курсу медичних та стоматологічного факультетів за умов кредитно-трансферної системи навчання [Текст] / О. З. Бразалук [та ін.] // Медична освіта. - 2015. - № 3. - С. 103-106


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление)
ХИМИЯ -- CHEMISTRY (методы, обучение)
Дод.точки доступу:
Бразалук, О. З.
Маслак, Г. С.
Серебритська, Л. Ф.
Черноусова, Н. М.

Вільних прим. немає




    Геруш, І. В.
    Сучасні підходи до викладання біоорганічної і біологічної хімії в медичних ВНЗ [Текст] = Modern approaches to teaching bioorganic and biologigal chemistry in medical universities / І. В. Геруш, Н. П. Григор’єва, Н. В. Давидова // Медична та клінічна хімія. - 2016. - Том 18, N 4. - С. 114-117


MeSH-головна:
ХИМИЯ -- CHEMISTRY
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
УМСТВЕННАЯ СПОСОБНОСТЬ -- MENTAL COMPETENCY
Дод.точки доступу:
Григор’єва, Н. П.
Давидова, Н. В.

Вільних прим. немає




   
    The Nobel Prize in Chemistry 2017 // The Ukrainian Biochemical Journal. - 2017. - Том 89, N 5. - P128


MeSH-головна:
НОБЕЛЕВСКАЯ ПРЕМИЯ -- NOBEL PRIZE
ХИМИЯ -- CHEMISTRY (история, кадры)
Вільних прим. немає




    Грицан, Л. Д.
    Багатоваріантні та комплексні задачі як засоби перевірки якості засвоєння програмного матеріалу з фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі [Текст] = Multiple-choice and complex problems as a means of quality control of learning the program material in physical and colloid chemistry at the pharmaceutical institution of higher education / Л. Д. Грицан // Медична освіта. - 2017. - № 4. - С. 14-17. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
ХИМИЯ ФИЗИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, PHYSICAL (обучение)
ХИМИЯ -- CHEMISTRY (обучение)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (организация и управление)
Анотація: Мета роботи – акцентувати увагу викладачів курсу фізичної та колоїдної хімії на виборі засобів для об’єктивної оцінки якості засвоєння програмного матеріалу студентами різних форм навчання
Основна частина. Проведено аналіз літературних даних та власного багаторічного досвіду викладання фізичної та колоїдної хімії з метою вибору оптимальних методів та форм контролю набутих знань мaйбутніми працівниками фармацевтичної галузі, які навчаються за різними спеціальностями. Скорочення обсягу аудиторних годин, які відводяться для вивчення фундаментальних дисциплін, у тому числі і фізичної та колоїдної хімії, вимагає від викладача певну частину програмного матеріалу курсу виносити на самостійне опрацювання студентами. У свою чергу, це потребує від викладача правильного вибору засобів контролю знань студентів. У статті проаналізовано роль багатоваріантних та комплексних задач в організації контрольних заходів з метою перевірки якості засвоєння студентами програмного матеріалу курсу фізичної та колоїдної хімії
Висновки. 1. Розв’язання багатоваріантних та комплексних задач суттєво розширює можливості об’єктивного та всебічного контролю знань, умінь та навичок, набутих студентами. Його обов’язково треба поєднувати з іншими методами контролю, такими, як тестування, усна відповідь, підготовка доповіді на студентську конференцію, реферату та ін. 2. При розв’язуванні профілізованих багатоваріантних та комплексних задач викладач має нагоду підкреслити міждисциплінарну інтеграцію, а студенти – краще зрозуміти необхідність вивчення курсу фізичної та колоїдної хімії з метою подальшого опанування медико-біологічних і спеціальних дисциплін. 3. Перевагою використання в навчальному процесі багатоваріантних задач є можливість для викладача дати кожному студенту індивідуальне завдання з певної теми. Такі задачі можуть бути використані і як засіб контролю якості освіти
Вільних прим. немає




   
    The Nobel Prize in Chemistry 2016 [Text] = Нобелівська премія з хімії 2016 року // Український біохімічний журнал. - 2016. - Т. 88, № 5. - P138


MeSH-головна:
НОБЕЛЕВСКАЯ ПРЕМИЯ -- NOBEL PRIZE
ХИМИЯ -- CHEMISTRY
Вільних прим. немає




    Бурмас, Н. І.
    Система дистанційної форми навчання на кафедрі загальної хімії [Текст] = The system of distance learning at the department of general chemistry / Н. І. Бурмас, Л. А. Бойко // Медична освіта. - 2019. - N 2. - С. 15-18


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ХИМИЯ -- CHEMISTRY
Анотація: Дистанційне навчання – інтерактивна взаємодія як між викладачем та студентами, так і між ними та інтерактивним джерелом інформаційного ресурсу (web-сторінки), яка відображає всі компоненти навчального процесу, що здійснюється в умовах реалізації засобів інформаційно-комп’ютерних технологій (комп’ютерна візуалізація навчальної інформації, інформаційно-пошукової діяльності, автоматизація процесів інформаційно-методичного забезпечення). У статті розглянуті основні поняття і характерні особливості дистанційного навчання в університеті, яке передбачає застосування двох форм: синхронної та асинхронної. Проводиться обґрунтування актуальності використання дистанційних технологій у навчанні. У статті виділено переваги дистанційного навчання для студентів: вільний графік проведення занять; одночасне проведення навчання з декількох дисциплін, можливо, в різних навчальних закладах; використання аудіо- та відеоматеріалів, мультимедіа. Основний акцент зроблений на особливостях організації дистанційного навчання на кафедрі за допомогою сучасних технологій та мультимедіа, що реалізується через такі компоненти, як: лекції (презентації та відеозаписи); практичні заняття (тестування в системі Moodle); спілкування викладача зі студентом. Успішне створення і використання дистанційної освіти на кафедрі загальної хімії сприяє значному розширенню потенційних студентів, впровадженню нових технологій для передачі навчальної інформації та вдосконаленню педагогічної майстерності співробітників кафедри
Дод.точки доступу:
Бойко, Л. А.

Вільних прим. немає




   
    The Nobel Prize in Chemistry 2020 // The Ukrainian biochemical journal. - 2020. - Vol. 92, № 5. - P168


MeSH-головна:
НОБЕЛЕВСКАЯ ПРЕМИЯ -- NOBEL PRIZE
ХИМИЯ -- CHEMISTRY (история, кадры)
Дод.точки доступу:
Charpentier, Emmanuelle Marie (11.12.1968) \о ней\
Doudna, Jennifer Anne (19.02.1964) \о ней\

Вільних прим. немає




    Komisarenko, S. V.
    Prospects of genome editing using CRISPR/CAS or how to master genetic scissors. Nobel Prize in chemistry 2020 / S. V. Komisarenko, S. I. Romaniuk // The Ukrainian biochemical journal. - 2021. - Vol. 93, № 1. - P113-128


MeSH-головна:
ХИМИЯ -- CHEMISTRY (тенденции)
МОЛЕКУЛЯРНАЯ БИОЛОГИЯ -- MOLECULAR BIOLOGY (тенденции)
ГЕННАЯ ИНЖЕНЕРИЯ -- GENETIC ENGINEERING (тенденции)
НОБЕЛЕВСКАЯ ПРЕМИЯ -- NOBEL PRIZE
Анотація: The Nobel Prize in Chemistry 2020 was awarded to two researchers in the field of molecular biology – the French Emmanuelle Charpentier, who now heads the Max Planck Unit for the Science of Pathogens in Berlin, and the American Jennifer Doudna from the University of California, Berkeley – for the ‘development of genome editing method’. A press release of the Nobel Committee states that the winners discovered one of the most powerful genetic technology tools – CRISPR/Cas9, or so-called ‘genetic scissors’. This method has contributed to many important results of basic research. In particular, plant researchers have managed to create crops resistant to mold, pests and drought. As for medicine, clinical trials of new cancer treatment techniques are underway, and a dream of curing hereditary diseases is about to become a reality. Genetic scissors have brought the life sciences to a new stage of development and greatly contributed to the benefit of mankind
Нобелівську премію з хімії у 2020 р. присуджено двом дослідницям у галузі молекулярної біології – француженці Еммануель Шарпантьє (Emmanuelle Charpentier), яка нині очолює Відділення наук про патогени при Товаристві Макса Планка в Берліні, та американці Дженніфер Дудні (Jennifer Doudna) з Каліфорнійського університету в Берклі – за «розвиток методу редагування геному». У пресрелізі Нобелівського комітету зазначено, що лауреатки відкрили один з найпотужніших інструментів генної технології – CRISPR/Cas9 – або так звані «генетичні ножиці». Цей метод сприяв отриманню у фундаментальних дослідженнях багатьох важливих результатів. Зокрема, дослідники рослин змогли створити культури, стійкі до цвілі, шкідників та посухи. У медицині тривають клінічні випробування нових методів лікування раку, а мрія про те, щоб вилікувати спадкові захворювання, ось-ось стане реальністю. «Генетичні ножиці» вивели нау­ки про життя на новий етап розвитку і дають людству величезну користь
Дод.точки доступу:
Romaniuk, S. I.

Вільних прим. немає




    Горлачук, Н. В.
    Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам [Текст] = Methodological aspects of teaching toxicological and forensic chemistry for domestic students / Н. В. Горлачук, Н. О. Зарівна, Л. М. Мосула // Медична освіта. - 2020. - N 3. - С. 24-28


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
СУДЕБНАЯ МЕДИЦИНА -- FORENSIC MEDICINE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ХИМИЯ -- CHEMISTRY
Дод.точки доступу:
Зарівна, Н. О.
Мосула, Л. М.

Вільних прим. немає