Егорова, Т. С.
    Возможности специальной коррекции в восстановлении способности к чтению слабовидящих [Текст] / Т. С. Егорова, Ю. З. Розенблюм // Вестник офтальмологии. - 2001. - Т. 117, № 5. - С. 6


MeSH-головна:
СЛАБОВИДЯЩИЕ -- VISUALLY IMPAIRED PERSONS (психология, реабилитация)
ЧТЕНИЕ -- READING
БОЛЬНЫХ ОБУЧЕНИЕ КАК ТЕМА -- PATIENT EDUCATION AS TOPIC (методы, организация и управление)
Дод.точки доступу:
Розенблюм, Ю. З.

Вільних прим. немає




    Текшева, Л. М.
    Разработка и научное обоснование универсального показателя для экспресс-оценки удобочитаемости [Текст] / Л. М. Текшева // Гигиена и санитария. - 2007. - № 2. - С. 52-54

Рубрики: Зрительные тесты

   Зрительное восприятие


   Чтение


Вільних прим. немає




    Сологор, І. М.
    Формування граматичної компетенції як засіб підвищення ефективності професійно спрямованого читання іноземною мовою [Текст] / І. М. Сологор, В. Г. Костенко, І. В. Знаменська // Медична освіта. - 2010. - № 3. - С. 66-68


MeSH-головна:
ЧТЕНИЕ -- READING
ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
УЧЕБНИКИ -- TEXTBOOKS
Дод.точки доступу:
Костенко, В. Г.
Знаменська, І. В.

Вільних прим. немає




    Keeler, R.
    Очки для чтения в положении лежа [Текст] / R. Keeler, A. D. Singh, H. S. Dua // Новое в офтальмологии : Реф.-информ. журн. - 2011. - № 2. - С. 44

Рубрики: Тела положение на спине

   Чтение


   Очки


Дод.точки доступу:
Singh, A. D.
Dua, H. S.

Вільних прим. немає




    Безруких, М. М.
    Движения глаз в процессе чтения как показатель сформированности навыка [Текст] / М. М. Безруких, В. В. Иванов // Физиология человека. - 2013. - Т. 39, № 1. - С. 83-93


MeSH-головна:
КОГНИТИВНЫЙ РЕЗЕРВ -- COGNITIVE RESERVE (физиология)
ЧТЕНИЕ -- READING
ГЛАЗА ДВИЖЕНИЯ -- EYE MOVEMENTS (физиология)
Дод.точки доступу:
Иванов, В. В.

Вільних прим. немає




   
    Книга в жизни ребенка [Текст] // Фармацевт практик. - 2013. - № 3. - С. 56-57


MeSH-головна:
КНИГИ -- BOOKS
ДЕТИ -- CHILD
ЧТЕНИЕ -- READING
Вільних прим. немає




   
    Подарите детям праздник общения с книгой [Текст] // Фармацевт практик. - 2013. - № 4. - С. 54-55


MeSH-головна:
КНИГИ -- BOOKS
ЧТЕНИЕ -- READING
ДЕТИ -- CHILD
Вільних прим. немає




    Анисимов, В. А.
    Параметры движений глаз при чтении предложений с синтаксической неоднозначностью в русском языке [Текст] / В. А. Анисимов, О. В. Федорова, А. В. Латанов // Физиология человека. - 2014. - Т. 40, № 5. - С. 57-68


MeSH-головна:
ГЛАЗА ДВИЖЕНИЯ -- EYE MOVEMENTS (физиология)
ЧТЕНИЕ -- READING
Дод.точки доступу:
Федорова, О. В.
Латанов, А. В.

Вільних прим. немає




    Ламминпия, А. М.
    Психофизиологический анализ процессов чтения и понимания текстов [Текст] / А. М. Ламминпия, О. В. Защиринская, Ю. Е. Шелепин // Физиология человека. - 2015. - Т. 41, № 2. - С. 23-28


MeSH-головна:
ЧТЕНИЕ -- READING
КОГНИТИВНЫЙ РЕЗЕРВ -- COGNITIVE RESERVE (физиология)
НЕЙРОСВЯЗЬ ОБРАТНАЯ -- NEUROFEEDBACK (физиология)
Дод.точки доступу:
Защиринская, О. В.
Шелепин, Ю. Е.

Вільних прим. немає




    Дедишина, Л.
    Освіта на дотик [Текст] / Л. Дедишина // Фармацевт практик. - 2021. - № 1/2. - С. 14-15


MeSH-головна:
СЛАБОВИДЯЩИЕ -- VISUALLY IMPAIRED PERSONS (психология)
СЛЕПОТА -- BLINDNESS
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ЧТЕНИЕ -- READING
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
Кл.слова (ненормовані):
БРАЙЛЯ
Анотація: Тактильний шрифт за системою Брайля – найважливіше досягнення людства для незрячих
Вільних прим. немає




    Демецька, О.
    Дислексія: сторожкість, наполегливість, надія [Текст] / О. Демецька // Фармацевт практик. - 2021. - № 10. - С. 18-19


MeSH-головна:
ДИСЛЕКСИЯ -- DYSLEXIA (диагностика, этиология)
ЧТЕНИЕ -- READING
ПРОГНОЗИРОВАНИЕ -- FORECASTING
Анотація: На початку жовтня, а саме у вівторок першого повного тижня, щорічно проводиться Всесвітній день поширення інформації про дислексію. У 2021 р. проблему дислексії обговорюють 7 жовтня
Читання — це навичка, що властива тільки людині та має вирішальне значення для життя у сучасному світі. Дислексія — це порушення читання у дітей і дорослих, які погано розшифровують слова та на додаток часто важко справляються з орфографією (дисграфія) [1]. Дані про поширеність дислексії коливаються від 6 до 17% населення шкільного віку залежно від критеріїв оцінки труднощів з читанням, що застосовуються. На дислексію страждають переважно чоловіки зі співвідношенням до жінок 1,5 (3‒4):1 відповідно
Вільних прим. немає




    Розман, І. І.
    Педагогічна компаративістика та формування читацької компетентності на уроках зарубіжної літератури [Текст] = Pedagogical comparative studies and formation of reading competence in foreign literature lessons / І. І. Розман // Медична освіта. - 2021. - N 3. - С. 97-100


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ЧТЕНИЕ -- READING
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL
Анотація: У статті зазначено, що з кінця 80-х рр. ХХ ст. національна педагогічна компаративістика почала позбавлятися комплексу меншовартості. Наголошено, що багато часу піддавалася критиці більшість представників зарубіжної педагогіки («апологети буржуазії» та проповідники «реакційних», «антинаукових рухів»), оскільки вони суперечили канонізованій марксист­сько-ленінській педагогіці. Зауважено на працях відомих вчених, таких, як Д. Скільський, В. Кравець, К. Лучаковський, які здійснили вагомий внесок у розвиток української компаративістики. У 90-х рр. ХХ – на початку ХХІ ст. українська педагогічна компаративістика здійснила поступ у дослідженні педагогічних персоналій закордоння. На тлі вдосконалення її наукового інструментарію напрацьовано оптимальні методологічні підходи, які дозволяють комплексно, синтезовано, цілісно осмислювати їхні біографії, творчу спадщину та різні напрями суспільної діяльності, що допомагають за певним алгоритмом краще вивчити та дослідити біографію зарубіжних письменників. У статті розглядається роль педагогічної компаративістики та прийомів розвитку креативності на уроках зарубіжної літератури. Зазначено, що необхідно розвивати творчість учнів, використовуючи метод навчання, який допомагає фундаментальному засвоєнню матеріалу, розвитку уяви, самостійну та групову роботу у навчальному колективі. Заняття з використанням креативних методик дозволяють школярам розвивати навички уваги, а також мислити нестандартно. Зауважено на доброзичливому ставленні до учнів, формуванні толерантності до носіїв іншої культури на основі знайомства з життям своїх однолітків в інших країнах. Наголошено, що твори фольклору є доступним зразком художньої літератури. Зосереджена увага на формуванні початкових навичок комунікації, вихованні моральних і естетичних почуттів, розвитку творчої діяльності. Доведено, що уроки зарубіжної літератури є важливою складовою для формування читацької компетентності
The article claims that since the end of the 80s of the twentieth century, domestic pedagogical comparative studies have begun to get rid of the inferiority complex. It is noted that most representatives of foreign pedagogy (“apologists of the bourgeoisie” and preachers of “reactionary” and “anti-scientific movements”) were criticized for a long time, as they contradicted the canonized Marxist-Leninist pedagogy. This is noted in the works of well-known scientists, such as D. Skilsky, V. Kravets, K. Luchakovsky, who made a significant contribution to the development of Ukrainian comparative research. In the 90s of the XX-beginning of the XXI century. Ukrainian pedagogical comparativistics has made progress in the study of pedagogical personalities abroad. Against the background of improving its scientific tools, optimal methodological approaches were developed that allow them to comprehensively, synthesize, comprehensively comprehend their biographies, creative heritage and various spheres of public activity, which help to better study and research the biography of foreign writers according to a certain algorithm. The article examines the role of pedagogical comparative research and methods of developing creativity in foreign literature lessons. It is noted that it is necessary to develop the creative abilities of students using the teaching method, which contributes to the fundamental assimilation of the material, the development of imagination, independent and group work in the educational team. Classes using creative techniques allow students to develop attention skills, as well as Think outside the box. There is a friendly attitude towards students, the formation of tolerance to carriers of a different culture based on acquaintance with the life of their peers in other countries. It is noted that works of folklore are an accessible example of fiction. The main attention is paid to the formation of initial communication skills, education of moral and aesthetic feelings, and the development of creative activity. It is proved that foreign literature lessons are an important component of the formation of reading competence
Вільних прим. немає