Проценко, Т. В.
    Актуальные вопросы эстетической медицины. медицинские и правовые аспекты [Текст] / Т. В. Проценко // Дерматологія та венерологія. - 2004. - № 4. - С. 39-42

Рубрики: Эстетика

Вільних прим. немає




    Мирошник, И. М.
    Рекреативная эстетическая психокоррекция [Текст] / И. М. Мирошник // Вестник физиотерапии и курортологии : Науч.-мед. журн. - 2009. - № 2. - С. 46-47. - Библиогр.: с. 47-47

Рубрики: Психологические тесты

   Психотерапия


   Эстетика


Вільних прим. немає




    Наприенко, М. В.
    Оптимизация использования токсина ботелизма типа А (Диспорт) в эстетической неврологии [Текст] / М. В. Наприенко // Вестник дерматологии и венерологии. - 2009. - № 6. - С. 91-96

Рубрики: Мигрень--лек тер

   Ботулинический токсин типа А--тер прим


   Диспорт


   Эстетика


Вільних прим. немає




   
    Естетична медицина в аспекті застосування високих технологій (огляд літератури та власних досліджень) [Текст] / В. О. Маланчук [та ін.] // Український медичний часопис. - 2010. - № 6. - С. 115-123

Рубрики: Эстетика

   Нанотехнологии


   Молекулярная структура


Дод.точки доступу:
Маланчук, В. О.
Чекман, І. С.
Степаненко, В. І.
Рибачук, А. В.

Вільних прим. немає




    Рахимуллина, О. А.
    Применение опросников для экспресс-определения психофизиологической устойчивости женщин — потребителей услуг эстетической медицины / О. А. Рахимуллина, С. В. Клаучек, Н. А. Воробьева // Социология медицины. - 2013. - № 1. - С. 19-22


MeSH-головна:
ЭСТЕТИКА -- ESTHETICS (психология)
МЕДИЦИНА -- MEDICINE (методы)
MMPI ТЕСТ -- MMPI
ЖЕНЩИНЫ -- WOMEN (психология)
Дод.точки доступу:
Клаучек, С. В.
Воробьева, Н. А.

Вільних прим. немає




    Пінчук, В. Д.
    Результати вивчення оптимального положення та форми брів українських жінок різних вікових груп [Текст] / В. Д. Пінчук, О. С. Ткач // Шпитальна хірургія. - 2014. - № 2. - С. 58-61


MeSH-головна:
БРОВИ -- EYEBROWS
ЭСТЕТИКА -- ESTHETICS
ЖЕНЩИНЫ -- WOMEN
ВОЗРАСТНЫЕ ГРУППЫ -- AGE GROUPS
УКРАИНА -- UKRAINE
Дод.точки доступу:
Ткач, О. С.

Вільних прим. немає




    Соловьёв, М. М.
    Факторы, влияющие на эстетическое восприятие лица представителями основных этнических групп населения казахстана (часть II) [Текст] / М. М. Соловьёв, Л. А. Алексина, С. Е. Орманов // Институт стоматологии. - 2014. - № 4. - С. 72-73


MeSH-головна:
ЛИЦО -- FACE (физиология)
ЭТНИЧЕСКИЕ ГРУППЫ -- ETHNIC GROUPS (статистика)
ЗРИТЕЛЬНОЕ ВОСПРИЯТИЕ -- VISUAL PERCEPTION
ЭСТЕТИКА -- ESTHETICS (психология)
Дод.точки доступу:
Алексина, Л. А.
Орманов, С. Е.

Вільних прим. немає




    Ювченко, П. В.
    Дисморфофобия: терапия изъяна [Текст] / П. В. Ювченко // Мистецтво лікування. - 2015. - № 9/10. - С. 40-44. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ТЕЛА ДИСМОРФИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА -- BODY DYSMORPHIC DISORDERS (диагноз, патофизиология)
ЭСТЕТИКА -- ESTHETICS (психология)
ПСИХОАНАЛИЗ -- PSYCHOANALYSIS
Вільних прим. немає




    Орехов, Н. Н.
    Применение принципов гештальтпсихологии в подготовке специалистов в области дизайна [Текст] / Н. Н. Орехов // Психология в вузе. - 2015. - № 3. - С. 42-47. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
БЕНДЕРА ГЕШТАЛЬТ-ТЕСТ -- BENDER-GESTALT TEST (стандарты)
ФОРМЫ ВОСПРИЯТИЕ -- FORM PERCEPTION
ПРОСТРАНСТВЕННАЯ ОБРАБОТКА -- SPATIAL PROCESSING
ВООБРАЖЕНИЕ -- IMAGINATION
ЭСТЕТИКА -- ESTHETICS (обучение, психология)
Вільних прим. немає




   
    Медичні події [Текст] // Акушерство. Гінекологія. Генетика. - 2018. - Том 4, N 1. - С. 75-77


MeSH-головна:
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY (тенденции)
ЭСТЕТИКА -- ESTHETICS
КОНГРЕССЫ -- CONGRESSES
Вільних прим. немає




    Рамбу Ніколає
    Філософський і педагогічний аспекти естетичного виховання в Німеччині та Франції: минуле й сьогодення [Текст] = The philosophical and pedagogical aspects of aesthetic education in Germany and France: the past and the present / Рамбу Ніколає, Н. О. Федчишин, О. Г. Пермякова // Медична освіта. - 2019. - № 3. - С. 128-134. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ЭСТЕТИКА -- ESTHETICS (обучение)
ДЕТЕЙ ВОСПИТАНИЕ -- CHILD REARING (психология, тенденции)
Кл.слова (ненормовані):
естетичний розвиток дитини -- модель естетичного розвитку
Анотація: У статті узагальнено педагогічний та історико-філософський досвід естетичного виховання у Німеччині та Франції. Обґрунтовано, що естетичний розвиток дитини є важливим елементом виховного процесу. На основі аналізу філософської концепції та педагогічних поглядів Й.-Ф. Гербарта з’ясовано, що у виховному процесі дитини чільне місце належить естетичній складовій (художній потенціал, вільне й творче вираження думки, переживань). Обґрунтовано актуальні підходи німецького мислителя до розв’язання важливих проблем виховання та естетичного розвитку дитини. Розкрито модель естетичного розвитку дитини у Франції, ставлення до навколишньої дійсності і мистецтва, уміння сприймати прояви прекрасного у природі, побуті, людських взаєминах. Пояснено необхідність виховання здатності до естетичної діяльності (творчості, задоволення, формування естетичних смаків, почуттів, ідеалів)
Вивчення історичного досвіду Німеччини та Франції щодо естетичного виховання, у якому втілені передові ідеї європейської педагогічної думки і які займають сьогодні лідерські позиції у навчально-виховному процесі, становить значний інтерес серед вчених, педагогів-практиків. З педагогічної точки зору, естетичне виховання у Німеччині та Франції ґрунтується на першочерговому розвитку у дитини естетичного сприйняття, креативності, мистецького бачення: художнє слово, музика, живопис.
The article summarizes the pedagogical, historical and philosophical experience of aesthetic education in Germany and France. It has been substantiated that the aesthetic development of a child is an important element of the educational process. Based on the analysis of philosophical concept and pedagogical views of J. F. Herbart, it has been determined that in the educational process of a child, a prominent role is given to the aesthetic component (artistic potential, free and creative expression of thoughts, experiences). The actual approaches of the German thinker to solving important problems of education and aesthetic development of a child have been substantiated. The model of the aesthetic development of a child in France, the attitude to the surrounding reality and art, the ability to perceive the manifestations of the beautiful in nature, everyday life and human relations have been revealed. The necessity of cultivating the ability for aesthetic activity (creativity, pleasure, formation of aesthetic tastes, feelings, ideals) has been explained
Studying the historical experience of aesthetic education in Germany and France, which embodies the advanced ideas of European pedagogical thought and which today occupies leading positions in the educational process, is of considerable interest for practicing educators. From a pedagogical point of view, aesthetic education in Germany and France is based on the primary development of the child’s aesthetic perception, creativity, artistic vision: literature, music, painting
Дод.точки доступу:
Федчишин, Н. О.
Пермякова, О. Г.

Вільних прим. немає




   
    Вивчення вподобань споживачів процедур апаратної косметології / В. О. Демченко [та ін.] // Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. - 2022. - Т. 15, N 1. - С. 86-92


MeSH-головна:
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS (этика)

ОБОРУДОВАНИЕ, АППАРАТУРА, ИНСТРУМЕНТЫ -- EQUIPMENT AND SUPPLIES
ЭСТЕТИКА -- ESTHETICS
КОСМЕТИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ -- COSMETIC TECHNIQUES (использование, оборудование)
Анотація: Високий попит на апаратні методики серед пацієнтів різних вікових категорій спонукає до вивчення потреб і запитів споживачів різного віку щодо апаратних процедур. Мета роботи – вивчення структури вподобань споживачів апаратних косметологічних послуг і визначення чинників їхньої переваги у групі молодих людей для використання в косметологічних закладах під час формування маркетингової стратегії. Матеріали та методи. Під час дослідження застосували методи інформаційного пошуку, синтезу, узагальнення, формалізації, анкетування. Як основний матеріал дослідження використовували публікації досліджень вітчизняних і закордонних науковців щодо послуг апаратної косметології, формування споживчих і споживацьких характеристик косметологічних процедур тощо та результати анкетування споживачів. Результати. Опитування споживачів відбувалося за спеціально розробленою анкетою в онлайн-форматі тільки за згодою респондентів із дотриманням конфіденційності. В анкетуванні взяли участь 202 споживачі. Респонденти відповіли на 11 запитань щодо ставлення, інформованості, довіри та частоти використання різних процедур апаратної косметології. Під час ретельного розгляду результатів опитування виявили: у групі "молодь" невелика частка споживачів цих процедур – чоловіки; це спонукає до продовження досліджень щодо міркувань, уподобань тощо саме чоловічого сегмента. Висновки. Результати дослідження дали змогу визначити структуру уподобань споживачів апаратних косметологічних послуг і виявити чинники їхніх переваг у досліджуваній групі. З’ясували пріоритетні інформаційні канали для сегмента "молодь", що мають найвищий ступінь довіри – соціальні мережі та спілкування з лікарем-косметологом. Визначили процедури, якими в майбутньому хотіли б скористатися молоді споживачі. Результати дослідження планується впроваджувати в роботу косметологічних закладів для поліпшення якості обслуговування пацієнтів.
Дод.точки доступу:
Демченко, В. О.
Ткаченко, Н. О.
Червоненко, Н. М.

Вільних прим. немає