> Шифр: ОУ3/2011/13/3 Журнал 2011р. Т. 13 № 3 Гордієнко, Ю. А. Желатинази А і В при онкогематологічних захворюваннях / Ю. А. Гордієнко, А. І. Шевцова, Т. П. Ніколаєнко-Камишова. - С.180-187 Пащенко, С. М. Застосування лектинів в онкології / С. М. Пащенко. - С.188-191 Белова, О. Б. Функциональная активность клеток системы иммунитета интактных мышей при взаимодействии с наночастицами ферромагнетика в условиях in vivo и in vitro / О. Б. Белова, Ю. Д. Винничук, Н. М. Бережная. - С.192-196 Билык, Е. А. Экспрессия онкобелка Е6 вируса папилломы человека в эпителии придатков матки при раке яичника и генетической предрасположенности к нему / Е. А. Билык [и др.] . - С.197-202 Інші автори: Бучинская Л. Г., Полищук Л. З., Проскурня Л. А., Пеёвич Т. Шалай, О. О. Лабораторна діагностика волосистоклітинної лейкемії / О. О. Шалай [и др.] . - С.203-208 Інші автори: Виговська Я. І., Масляк З. В., Мазурок А. А., Лебідь Г. Б., Цяпка О. М., Пеленьо Н. В., Зотова О. В., Лук’янова А. С., Вальчук М. О., Виговська О. Я., Логінський В. Є. Щепотін, І. Б. Оцінка значення рецептора прогестерону як предиктивного і прогностичного фактора при лікуванні хворих на рак молочної залози / І. Б. Щепотін [и др.] . - С.209-213 Інші автори: Зотов О. С., Лебедєва О. І., Захарцева Л. М. Пономарева, О. В. Современные представления о возможностях лекарственной терапии пациенток с тройным негативным раком молочной железы (ASCO 2011) / О. В. Пономарева. - С.214-223 Эффективность бевацизумаба в комплексном лечении больных с распространенным раком яичника. - С.225-228 Чехун, В. Ф. Шляхи вдосконалення медикаментозної терапії хворих на рак прямої кишки з метастазами в печінку: переваги метрономного режиму хіміотерапії / В. Ф. Чехун [и др.] . - С.229-233 Інші автори: Максим’як Г. І., Жильчук В. Є., Воронцова А. Л., Бездєнєжних Н. О., Кудрявець Ю. Й. Пономарева, О. В. Международный опыт применения паклитаксела в лечении больных ранним раком молочной железы / О. В. Пономарева. - С.234-238 Пироговский, В. Ю. Применение трансанальной эндоскопической микрохирургии в лечении больных опухолями прямой кишки / В. Ю. Пироговский [и др.] . - С.239-242 Інші автори: Сорокин Б. В., Задорожний С. П., Тащиев Р. К., Тараненко А. А., Злобенец С. А., Лященко Н. Н., Племяник С. В., Адаменко О. И. Захарычев, В. Д. Влияние интраоперационной криодеструкции опухоли на циркулирующие опухолевые клетки и продолжительность жизни больных раком легкого / В. Д. Захарычев, И. И. Ганусевич. - С.243-246 Климова, Е. М. Динамика уровня эндотелина-1 и развитие послеоперационных осложнений у больных, оперированных по поводу колоректального рака / Е. М. Климова [и др.] . - С.247-250 Інші автори: Кордон Т. И., Грома В. Г., Калашникова Ю. В. Щербина, О. В. Теоретические и клинико-методические аспекты позитронной эмиссионной томографии / О. В. Щербина, А. И. Москалец. - С.251-255 Про роботу проблемної комісії "Онкологія" МОЗ та НАМН України. - С.256 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Белова, О. Б. Функциональная активность клеток системы иммунитета интактных мышей при взаимодействии с наночастицами ферромагнетика в условиях in vivo и in vitro [Текст] / О. Б. Белова, Ю. Д. Винничук, Н. М. Бережная> // Онкология = Oncology. - 2011. - Т. 13, № 3. - С. 192-196 . - ISSN 1562-1774 Рубрики: Иммунная система--животное Железо Клетки--физиол Лимфоциты Нанотехнологии Дод.точки доступу: Винничук, Ю. Д. Бережная, Н. М. Вільних прим. немає |
> Шифр: МУ7/2021/1 Журнал 2021р. № 1 . - 169.30, р. Белова, О. Б. Особливості розвитку мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями / О. Б. Белова. - С.5-10. - Бібліогр.: в кінці ст. Гайдукова, О. О. Досвід медичного факультету Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна в галузі інтернаціоналізації: сприятливі фактори та обмеження / О. О. Гайдукова, Є. Я. Ніколенко, Г. С. Кратенко. - С.11-16. - Бібліогр.: в кінці ст. Герасимчук, П. О. Впровадження інноваційних технологій у викладання навчальної дисципліни на кафедрі загальної хірургії / П. O. Герасимчук, А. В. Павлишин, Д. Б. Фіра. - С.17-22. - Бібліогр.: в кінці ст. Данилевич, М. В. Розвиток кінезітерапії у Франції (1970–2020) / М. В. Данилевич [та ін.]. - С.23-28. - Бібліогр.: в кінці ст. Інші автори: Романчук О. В., Коваль Р. С., Федчишин Н. О. Летняк, Н. Я. Особливості дистанційного нaвчaння студентів спеціальності «Медсестринство» при вивченні дисципліни «Біологічна хімія» / Н. Я. Летняк, І. П. Кузьмак. - С.29-34. - Бібліогр.: в кінці ст. Лой, Г. Я. Особливості організації навчального процесу в умовах пандемії COVID-19 на кафедрі фармакології з клінічною фармакологією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України / Г. Я. Лой [та ін.]. - С.35-38. - Бібліогр.: в кінці ст. Інші автори: Іванків Я. І., Лойко І. І., Олещук О. М. Перевізник, Б. О. Становлення та організація діяльності центру симуляційного навчання Гарвардської медичної школи / Б. О. Перевізник. - С.39-43. - Бібліогр.: в кінці ст. Пудова, С. С. Особливості повного дистанційного навчання іноземних студентів-медиків при вивченні медичної інформатики / С. С. Пудова. - С.44-49. - Бібліогр.: в кінці ст. Budniak, L. I. Perspectives and issues of teaching “Occupational health and safety” for pharma-ceutical department graduates / L. I. Budniak, O. O. Pokotylo. - С.50-54. - Bibliogr. at the end of the art. Savchuk, B. P. Formation of emotional intelligence of the future manager of education on the basis of coaching technology / B. P. Savchuk, I. V. Yehorova, N. O. Fedchyshyn. - С.55-61. - Bibliogr. at the end of the art. Yelahina, N. I. Influence of the professional english lan-guage teaching quality on the achievements of a subject study by medical students / N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn. - С.62-68. - Bibliogr. at the end of the art. Yushchenko, L. O. Particularities of distance learning of foreign students in a pandemic COVID-19 / L. O. Yushchenko, O. V. Tykholaz, V. S. Oliinyk. - С.69-74. - Bibliogr. at the end of the art. Вихрущ, А. В. Підготовка студентів медичних університетів до спілкування з дітьми з особливими потребами / А. В. Вихрущ [та ін.]. - С.75-82. - Бібліогр.: в кінці ст. Інші автори: Вихрущ Н. Б., Драч І. Д., Христенко О. М. Данилевич, Ю. О. Роль інформаційно-комунікативних технологій у навчальному процесі / Ю. О. Данилевич, Л. В. Наумова, Л. С. Мілевська-Вовчук. - С.83-88. - Бібліогр.: в кінці ст. Кліщ, І. П. Моделювання процесу підготовки майбутнього викладача медичного закладу вищої освіти / І. П. Кліщ. - С.89-92. - Бібліогр.: в кінці ст. Prokop, I. A. Method of specific situations analysis (case method) as a pedagogical technology / I. A. Prokop, T. V. Savaryn. - С.93-97. - Bibliogr. at the end of the art. Vorona, I. I. Terminological vocabulary of communicative culture in the paradigm of foreign language competence / I. I. Vorona, H. Ya. Kitura. - С.98-104. - Bibliogr. at the end of the art. Писаренко, О. А. Перспективи вдосконалення навчального плану для інтернатури з фаху «Стоматологія» у розділі «Захворювання тканин пародонта» / О. А. Писаренко, К. О. Удальцова-Гродзинська, В. І. Шинкевич. - С.105-111. - Бібліогр.: в кінці ст. Вихрущ, А. В. Академічне письмо: структура і завдання / А. В. Вихрущ. - С.112-116. - Бібліогр.: в кінці ст. Паласюк, Г. Б. Формування термінологічної грамотності майбутніх медиків на основі етимологічної характеристики клінічних термінів з хімічним компонентом / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк. - С.117-121. - Бібліогр.: в кінці ст. Руденко, М. І. Система вправ для вивчення граматичних категорій часу та особи дієслів руху на заняттях із дисципліни «Українська мова як іноземна» (на прикладі теми «У місті. Урок 2») / М. І. Руденко. - С.122-128. - Бібліогр.: в кінці ст. Fedchyshyn, N. O. The concept of pedagogical biographistics: the experience of Germany / N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelahina. - С.129-135. - Bibliogr. at the end of the art. Кашуба, М. О. Нові часи – нові виклики (особливості медичної освіти в нових реаліях) / М. О. Кашуба, С. В. Кучер. - С.136-141 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Белова, О. Б. Особливості розвитку мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями [Текст] = Features of speech development in children with intellectual disorders / О. Б. Белова> // Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 5-10. - Бібліогр.: в кінці ст. MeSH-головна: ЯЗЫКОВОГО РАЗВИТИЯ РАССТРОЙСТВА -- LANGUAGE DEVELOPMENT DISORDERS (патофизиология) ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНОГО РАЗВИТИЯ ЗАДЕРЖКА -- INTELLECTUAL DISABILITY (патофизиология) КОММУНИКАЦИОННЫЕ РАССТРОЙСТВА -- COMMUNICATION DISORDERS (патофизиология) ДЕТИ -- CHILD Анотація: У науковій роботі здійснено теоретичний аналіз особливостей розвитку мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями. Мета дослідження – теоретичне обґрунтування розвитку мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями. Завдання дослідження – висвітлити теоретичний аналіз наукової літератури, як класичних, так і сучасних досліджень, щодо проблеми вивчення; розглянути причини інтелектуальних порушень; висвітлити ступені інтелектуальних порушень за міжнародною медичною класифікацією (МКХ-10, DSM-IV-TR); проаналізувати специфіку розвитку мовлення у різних категорій дітей з інтелектуальними порушеннями. У результаті науково-теоретичного дослідження було визначено, що, залежно від своєрідності порушень та ступеня уражень кори головного мозку, мовленнєвий розвиток у дітей з інтелектуальними порушеннями має свої особливості. Визначено, що причинами інтелектуального недорозвинення є органічний вплив несприятливих чинників у пренатальному, натальному та постнатальному періодах розвитку дитини. Аналіз наукового дослідження вказує, що діти з інтелектуальними порушеннями мають усі форми порушень мовлення. У структурі системного мовленнєвого недорозвинення переважає семантичний дефект. Причини порушень мовлення визначаються ступеневою неврологічною симптоматикою. Медичний вплив, навчально-корекційна робота можуть наблизити деякі категорії дітей до типового мовленнєвого розвитку. Визначені аспекти дитячої логопатології вказують на специфіку психофізичних порушень. Основою мовленнєвої сформованості у дітей є розвиток сприймання звуків мови, правильна звуковимова, розуміння смислу слів, збагачений словниковий запас, морфологічно-синтаксична правильність мовлення, здійснення розповіді, переказу, діалогу, використання мовлення в соціальних ситуаціях The scientific work carried out a theoretical analysis of the peculiarities of speech development in children with intellectual disabilities. The purpose of the study is a theoretical substantiation of speech development in children with intellectual disabilities. Objectives of the study: to highlight the theoretical analysis of the scientific literature, both classical and modern research, on the problem of study; to consider the causes of intellectual disabilities; to highlight the degree of intellectual disabilities according to the international medical classification (ICD-10, DSM-IV-TR); to analyze the specifics of speech development in different categories of children with intellectual disabilities. As a result of scientific and theoretical research it was determined that depending on the nature of the disorders and the degree of damage to the cerebral cortex, speech development in children with intellectual disabilities has its characteristics. It is determined that the causes of intellectual retardation are the organic influence of adverse factors in the prenatal, natal and postnatal periods of child development. Analysis of scientific research indicates that children with intellectual disabilities have all forms of speech disorders. The structure of systemic speech underdevelopment is dominated by a semantic defect. The causes of speech disorders are determined by the degree of neurological symptoms. Medical influence, educational and corrective work can bring some categories of children closer to typical speech development. Certain aspects of pediatric speech pathology indicate the specifics of psychophysical disorders. The basis of speech formation in children is the development of phonemic (perception of speech sounds), phonetic (correct pronunciation), lexical (understanding the meaning of words, enriched vocabulary), grammatical (morphological and syntactic correctness of speech), discursive (narration, translation, dialogue, etc.), socio-cultural (use of speech in social situations). Вільних прим. немає |