> Шифр: УУ31/2012/3 Журнал 2012р. N 3 Дубей, Л. Я. Коагуляційні розлади, зумовлені печінковою патологією у дітей / Л. Я. Дубей [и др.] . - С.5-15 Інші автори: Цимбалюк І. П., Дорош О. І., Дубей Н. В., Воробель О. І., Коржинський Ю. С. Іскра, Н. І. Клініко-лабораторна характеристика хворих на контрактуру дюпюітрена з патологією гепатобіліарної системи / Н. І. Іскра. - С.16 Ющенко, П. В. Порівняльне дослідження ефективності препарату GREENVIll та аналогічного лікарського засобу у хворих на гемофілію "А" / П. В. Ющенко, Є. В. Авер’янов. - С.20-24 Дубей, Л. Я. Європейські принципи організації медико-соціальної допомоги дітям, хворим на гемофілію / Л. Я. Дубей [и др.] . - С.25-34 Інші автори: Донська С. Б., Вільчевська К. В., Цимбалюк-Волошин І. П. Чугрієв, А. М. Служба крові Німеччини / А. М. Чугрієв, А. І. Котюк. - С.35-39 Авраменко, Е. Г. Случай идиопатического миелофиброза в практике врача гематолога / Е. Г. Авраменко, И. В. Дичанская. - С.40-43 Всероссийская научно-практическая конференция с международным участием "Актуальные вопросы гематологии и трансфузиологии" 24-25 октября 2012 г., г. Санкт- Петербург. - С.44 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Європейські принципи організації медико-соціальної допомоги дітям, хворим на гемофілію [Текст] / Л. Я. Дубей [та ін.]> // Український журнал гематології та трансфузіології. - 2012. - № 3. - С. 25-34 Рубрики: Гемофилия--дети Медицинская помощь--дети Социальная поддержка Дод.точки доступу: Дубей, Л. Я. Донська, С. Б. Вільчевська, К. В. Цимбалюк-Волошин, І. П. Вільних прим. немає |
> Шифр: МУ7/2014/3 (дод.) Журнал 2014р. № 3 (дод.) . - 57.50, р. Абатуров, О. Є. Формування світогляду майбутніх лікарів у контексті біоетики при викладанні медичної генетики / О. Є. Абатуров [и др.]. - С.9-12 Інші автори: Височина І. Л., Петренко Л. Л., Герасименко О. М. Авраменко, Н. В. Проблеми викладання аспектів репродуктивної медицини на медичному факультеті медичного університету / Н. В. Авраменко [и др.]. - С.13-15 Інші автори: Барковський Д. Є., Кабаченко О. В., Нікіфоров О. А., Грідіна І. Б., Ломейко О. О. Бачук-Понич, Н. В. Інтерактивні методи навчання в практиці студентського наукового гуртка / Н. В. Бачук-Понич, Т. О. Ілащук. - С.16-17 Безрук, Т. О. Міждисциплінарна інтеграція в процесі вивчення клінічних дисциплін / Т. О. Безрук, В. В. Безрук. - С.18-19 Бербець, А. М. Використання інтерактивних методик при проведенні практичних занять з акушерства та гінекології / А. М. Бербець. - С.20-22 Бідзіля, П. О. Світоглядна мотивація пізнавальної діяльності / П. О. Бідзіля, В. А. Жадько. - С.23-26 Бойчук, Т. М. Новітні технології при викладанні дисципліни "Гістологія, цитологія та ембріологія” в Буковинському державному медичному університеті / Т. М. Бойчук [и др.] Інші автори: Малик Ю. Ю., Семенюк Т. О., Пентелейчук Н. П. Бойчук, Т. М. Актуальні питання підготовки іноземних студентів до складання іспитів для підтвердження дипломів на батьківщині випускників / Т. М. Бойчук [и др.]. - С.30-32 Інші автори: Савка І. Г., Грицюк М. І., Навчук І. В. Борейко, Л. Д. Компетентнісний підхід в організації навчального процессу / Л. Д. Борейко, Ю. С. Букатару, А. І. Перижняк. - С.33-35 Булик, Р. Є. Роль і місце самостійної роботи в навчальній діяльності студента / Р. Є. Булик, Н. В. Черновська. - С.36-37 Буряк, О. Г. Досвід викладання педіатрії в контексті підготовки спеціалістів первинної медичної допомоги / О. Г. Буряк, Ю. М. Нечитайло. - С.38-40 Височанська, Т. П. Науково-дослідна робота студентів – важливий елемент підготовки медичних фахівців із дисциплін дерматовенерологічного профілю / Т. П. Височанська. - С.41-42 Вовченко, М. Б. Адаптація іноземних студентів 1–2 курсів у Запорізькому державному медичному університеті / М. Б. Вовченко. - С.43-44 Волосовець, О. П. Інноваційні підходи до підготовки лікарів зі спеціальності "Педіатрія” в інтернатурі / О. П. Волосовець [и др.]. - С.45-46 Інші автори: Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Логінова І. О. Волосовець, А. О. Використання сучасних інтернет-технологій у практиці викладання на кафедрі неврології / А. О. Волосовець, Н. С. Турчина. - С.47 Вороненко, Ю. В. Моніторинг знань як основа системи контролю якості навчання інтернів / Ю. В. Вороненко [и др.]. - С.48 Інші автори: Вдовиченко Ю. П., Мінцер О. П., Вернер О. М. Гиря, О. М. Основні аспекти формування світогляду майбутніх лікарів / О. М. Гиря. - С.49-52 Годлевський, Л. С. Комп’ютерна iнженерія в дистанційному кредитно-модульному навчанні медичних працівників / Л. С. Годлевський [и др.]. - С.53-54 Інші автори: Кресюн Н. В., Біднюк К. А., Баязітов М. Р. Гончарова, Н. Г. Новітні форми самостійної роботи студентів при підготовці майбутніх лікарів на кафедрі нормальної фізіології / Н. Г. Гончарова [и др.]. - С.55-58 Інші автори: Бессараб Г. І., Омельянчик В. М., Єрьоміна А. К., Самура І. Б. Грищенко, О. В. Особливості навчання "дорослої” аудиторії в системі післядипломної освіти / О. В. Грищенко, В. В. Бобрицька, С. В. Коровай. - С.59-61 Громовик, Б. П. До 50-річчя кафедри організації та економіки фармації Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького / Б. П. Громовик [и др.]. - С.62-65 Інші автори: Терещук С. І., Гасюк Г. Д., Дацко А. Й., Левицька О. Р., Ярко Н. Б., Горілик А. В. Губка, В. О. Організація навчального процесу для студентів та лікарів-інтернів на кафедрі госпітальної хірургії / В. О. Губка. - С.66-67 Гулей, Л. О. Особливості викладання дисципліни "Дерматологія. Венерологія” студентам спеціальності "Педіатрія” / Л. О. Гулей, О. І. Денисенко. - С.68-70 Доля, В. С. Формування світогляду майбутніх провізорів / В. С. Доля, В. І. Мозуль, О. В. Мазулін. - С.71-73 Ждан, В. М. Теоретичні й методологічні аспекти безперервної післядипломної медичної освіти / В. М. Ждан [и др.]. - С.74-78 Інші автори: Скрипник І. М., Давиденко Г. М., Марченко А. В. Івченко, В. К. Формування особистісно-професійної компетентності майбутніх лікарів / В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Р. В. Разумний. - С.79-82 Івченко, В. К. Використання інноваційних навчальних технологій у процесі викладання основних медичних клінічних дисциплін / В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Т. А. Сіротченко. - С.83-86 Ілащук, Т. О. Методологічні аспекти організації самостійної роботи студента при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб у Буковинському державному медичному університеті в сучасних умовах / Т. О. Ілащук, О. П. Микитюк. - С.87-90 Камишний, О. М. Особливості організації самостійної роботи студентів за кредитно-модульною системою на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології / О. М. Камишний [и др.]. - С.91-92 Інші автори: Топол І. О., Деген А. С., Поліщук Н. М. Кірсанова, О. В. Особливості навчального процесу для освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр” зі спеціальності "Лабораторна діагностика” / О. В. Кірсанова [и др.]. - С.93-97 Інші автори: Соколовська І. А., Гончарова Н. Г., Єрьоміна А. К. Ковальчук, Л. Я. Досвід викладання дисципліни "Хірургія” за кредитно-модульною системою / Л. Я. Ковальчук [и др.]. - С.98-100 Інші автори: Дзюбановський І. Я., Беденюк А. Д., Доброродній В. Б., Смачило І. І., Шандрук Т. В. Колесник, Ю. М. Професійно-етична складова та "етичний кодекс лікаря України” у формуванні світогляду майбутнього медичного спеціаліста / Ю. М. Колесник [и др.]. - С.101-103 Інші автори: Нерянов Ю. М., Візір В. А., Деміденко О. В. Колесник, Ю. М. Роль рейтингового оцінювання діяльності викладача в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу / Ю. М. Колесник [и др.]. - С.104-105 Інші автори: Нерянов Ю. М., Лур’є І. К., Топол І. О. Колесник, Ю. М. Шляхи формування мотиваційно-світоглядної сфери студентів медичних вищих навчальних закладів / Ю. М. Колесник, В. В. Чугунов, Ю. М. Нерянов. - С.106-108 Корнієнко, Г. В. Деякі проблеми базового циклу інтернатури з дитячої хірургії / Г. В. Корнієнко, В. О. Дмитряков, М. О. Скалозубов. - С.109-111 Кравченко, В. І. Аналіз захворюваності працівників охорони здоров’я за звертальністю у медустанови м. Запоріжжя / В. І. Кравченко [и др.]. - С.112-113 Інші автори: Городкова Ю. В., Доценко С. Я., Рекалов Д. Г., Самура Б. Б., Кравченко Т. В., Русакова Л. В., Кравченко С. В. Кравченко, В. І. Проведення виробничої практики в ЗДМУ за вимогами кредитно-модульної системи / В. І. Кравченко [и др.]. - С.114-115 Інші автори: Доценко С. Я., Кравченко Т. В., Афанасьєв А. В., Русакова Л. В., Кравченко С. В. Крушинська, Т. Ю. Ділові ігри змагання на заняттях з медичної мікробіології / Т. Ю. Крушинська, Г. М. Кременчуцький, Д. О. Степанський. - С.116-118 Кудієвський, А. В. Психологічні та філософські погляди на сімейну медицину випускників медичного вузу / А. В. Кудієвський [и др.]. - С.119-121 Інші автори: Нерянов Ю. М., Головаха М. Л., Баніт О. В. Кущ, О. Г. Аналіз результатів впровадження кредитно-модульної системи навчання фахівців зі спеціальності "Лабораторна діагностика” (бакалавр) при вивченні мікробіології, вірусології, імунології в Запорізькому державному медичному університеті / О. Г. Кущ, О. В. Морозова. - С.122-134 Лашкул, Д. А. Використання інтерактивних технологій при вивченні внутрішніх хвороб як умова інтенсифікації освітнього процессу / Д. А. Лашкул. - С.125-127 Леженко, Г. О. Інноваційні процеси у навчанні студентів за спеціальністю "Стоматологія” / Г. О. Леженко, Ю. Г. Резніченко, С. В. Врублевська. - С.128-130 Леженко, Г. О. Впровадження стратегії інтегрованого ведення хвороб дитячого віку в навчальний процес на кафедрі госпітальної педіатрії і дитячих інфекційних хвороб / Г. О. Леженко [и др.]. - С.131-133 Інші автори: Резніченко Ю. Г., Пашкова О. Є., Гиря О. М., Лебединець М. Г., Лебединець О. М., Врублевська С. В., Каменщик А. В., Гладун К. В., Ярцева М. О. Мисула, І. Р. Актуальність впровадження елективного курсу "Основи натуропатії” у навчальний процес для студентів медичного факультету на кафедрі медичної реабілітації / І. Р. Мисула [и др.]. - С.134-138 Інші автори: Бакалюк Т. Г., Голяченко А. О., Левицька Л. В., Лавріненко О. М. Мороз, В. М. Моніторинг якості освіти при впровадженні кредитно-модульної системи у ВНМУ імені М. І. Пирогова / В. М. Мороз [и др.]. - С.138-139 Інші автори: Гумінський Ю. Й., Фоміна Л. В., Полеся Т. Л., Тихолаз В. О. Наварчук, Н. М. Дуалізм і біхевіоризм кредитно-модульної системи / Н. М. Наварчук. - С.140-143 Нагорна, Н. В. Досвід використання методів інтерактивного навчання у післядипломній медичній освіті / Н. В. Нагорна [и др.]. - С.144-146 Інші автори: Бордюгова О. В., Дубова Г. В., Лимаренко М. П. Нагорна, Н. В. Особливості роботи кафедри педіатрії науково-навчального інституту післядипломної освіти Донецького національного медичного університету – опорної за спеціальністю "Дитяча гематологія” / Н. В. Нагорна [и др.]. - С.147-149 Інші автори: Дудчак О. П., Дубова Г. В., Бордюгова О. В., Вільчевська К. В., Марченко К. М. Нерянов, Ю. М. Актуальні питання формування світогляду майбутніх фахівців – стоматологів / Ю. М. Нерянов [и др.]. - С.150-151 Інші автори: Компанієць В. М., Возна І. В., Кокарь О. О., Возний О. В. Никоненко, О. С. Удосконалення практичних навичок у студентів VI курсу в контексті кредитно-модульної системи на кафедрі госпітальної хірургії / О. С. Никоненко [и др.]. - С.152-154 Інші автори: Губка О. В., Децик Д. А., Головко М. Г., Грушка В. А., Губка В. О., Клименко А. В., Никоненко А. О., Гайдаржі Е. І., Охріменко Г. І. Ніцович, І. Р. Особливості організації самостійної роботи студентів / І. Р. Ніцович, О. А. Андрієць. - С.155-156 Павленко, О. В. Сучасні підходи до оцінки рівня знань слухачів за спеціальністю "Стоматологія” / О. В. Павленко, Т. М. Волосовець, І. П. Мазур. - С.157-159 Павлюченко, М. І. Кредитно-модульна система і клінічне мислення / М. І. Павлюченко. - С.160-161 Пюрик, В. П. Виробнича практика з хірургічної стоматології в умовах кредитно-модульної системи навчання / В. П. Пюрик [и др.]. - С.162-165 Інші автори: Деркач Л. З., Пермінов О. Б., Ярмошук І. Р. Резніченко, Н. Ю. Курс косметології та естетичної медицини в післядипломній освіті дерматовенерологів / Н. Ю. Резніченко. - С.166-168 Сажин, С. І. Дистанційне навчання як елемент самопідготовки студентів до занять з педіатричних дисциплін / С. І. Сажин. - С.169-171 Семеняк, А. В. Викладання дисципліни "Акушерство та гінекологія” для студентів за спеціальністю "Медична психологія” / А. В. Семеняк, О. А. Андрієць. - С.172-174 Сидорчук, А. С. Активізація самонавчання студентів медичного профілю в межах компетентнісного підходу у викладанні теоретичних та клінічних дисциплін / А. С. Сидорчук [и др.]. - С.175-177 Інші автори: Сидорчук Л. І., Москалюк В. Д., Сидорчук І. Й. Сирцов, В. К. Кореляційний аналіз показників успішності із показниками професійної мотивації студентів Запорізького державного медичного університету при вивченні курсу гістології, цитології та ембріології / В. К. Сирцов, Л. В. Макєєва, О. І. Потоцька. - С.178-180 Сирцов, В. К. Аналіз викладання медико-біологічних дисциплін за спеціальностями "Лікувальна справа” і "Педіатрія” в Запорізькому державному медичному університеті в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу / В. К. Сирцов [и др.]. - С.181-184 Інші автори: Нерянов Ю. М., Алієва О. Г., Сидорова І. В., Зідрашко Г. А. Сорокман, Т. В. Hаукові дослідження як рушійна сила вищої медичної освіти / Т. В. Сорокман [и др.]. - С.185-187 Інші автори: Сокольник С. В., Гінгуляк М. Г., Попелюк Н. О. Тихоновський, О. В. Міжкультурне спілкування як частина педагогічного спілкування з урахуванням національно-психологічних особливостей іноземних студентів / О. В. Тихоновський. - С.188-190 Фастовець, О. О. Cистема рейтингової оцінки студентів-стоматологів за умов кредитно-модульної системи навчання / О. О. Фастовець, Р. А. Котелевський. - С.191-193 Чебан, В. І. Особливості способу життя, соціальної адаптації студентів-медиків та технології їх оздоровлення / В. І. Чебан, О. А. Оленович, С. П. Соболь. - С.194-197 Шостакович-Корецька, Л. Р. Використання методу міждисциплінарного проекту в конкурентних групах при вивченні теми "ВІЛ-інфекція” для студентів VI курсу медичного факультету / Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.]. - С.198-200 Інші автори: Литвин К. Ю., Шевченко О. П., Шевченко О. П., Волікова О. А., Кушнєрова О. А. Шпонька, І. С. Реальність, проблеми, шляхи вдосконалення навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи / І. С. Шпонька [и др.]. - С.201-203 Інші автори: Короленко Г. С., Бондарєва В. О., Гриценко П. О., Алєксєєнко О. О., Мальцев І. О., Чекан С. М. Шумна, Т. Є. Досвід підвищення мотивації до навчання у студентів IV та VI курсів медичного факультету на кафедрі факультетської педіатрії / Т. Є. Шумна. - С.204-207 Бабієнко, В. В. Використання соціальних мереж при викладанні освітніх дисциплін / В. В. Бабієнко, Ю. Г. Романова. - С.208-210 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
> Шифр: УУ13/2020/1/6/ Журнал 2020р. Т. 1 № 6 Телеміст "Лікування пацієнтів з COVID-19. Практичний досвід лікарів опорних лікарень". - С.5-8 Хиць, А. Р. Дитяча ревматологія: особливості лікування ювенільного ідіопатичного артриту та системного червоного вовчаку у світлі сучасних реформ охорони здоров’я / А. Р. Хиць. - С.10-13 Стасишин, О. В. Сучасний погляд на функцію системи гемостазу / О. В. Стасишин. - С.14-16 Стасишин, О. В. Спадкові порушення в системі гемостазу: фокус на сучасні можливості діагностики / О. В. Стасишин. - С.17-19 Дубенко, А. С. Психогенні неепілептичні стани (PNES) - мультидисциплінарна проблема / А. С. Дубенко, М. В. Небока. - С.21-25 Хиць, А. Р. Менеджмент больового синдрому в осіб похилого віку: фокус на нестероїдні протизапальні препарати / А. Р. Хиць. - С.27-30 Круглий стіл "Інфекції верхніх дихальних шляхів та фітоніринг". - С.33-35 Гашинова, К. Ю. Ацетилцистеїн: можливості пневмопротекторного та муколітичного ефектів при лікуванні пацієнтів із COVID-19 / К. Ю. Гашинова. - С.36-39 Бурчинський, С. Г. Тривога в ангіоневрології: нові можливості фармакотерапії / С. Г. Бурчинський. - С.40-42 Ситнік, П. О. Коронавірусна хвороба 2019 (COVID-19) та вагітність: огляд літератури / П. О. Ситнік, П. О. Ситнік. - С.43-49 Хиць, А. Американська асоціація серця 2020 р.: оновлений гайдлайн щодо серцево-легеневої реанімації дітей / А. Хиць. - С.50-53 Вільчевська, К. В. Досвід раннього початку лікування у пацієнтів з інгібіторною формою гемофілії А в умовах обмежених ресурсів / К. В. Вільчевська. - С.55-58 Рецензія на навчальний посібник Атлас-довідник "Неврологія" О. Л. Сідєлковського. - С.59-63 Логаніхіна, К. Ю. Можливості мультиспіральної комп’ютерної томографії у діагностиці синдрому компресії хребтової артерії / К. Ю. Логаніхіна [та ін.]. - С.64-67 Інші автори: Бєлоус І. В., Мельник І. Б., Дибкалюк С. В., Несукай В. Г., Зозуля І. с. Перехрестенко, П. М. Стан заготівлі та використання тромбоцитарних компонентів крові в Україні / П. М. Перехрестенко, О. М. Аладьєва, В. М. Самусь. - С.68-70 Юдін, О. Ю. Лікувати неможливо відмовити / О. Ю. Юдін. - С.71-72 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Вільчевська, К. В. Досвід раннього початку лікування у пацієнтів з інгібіторною формою гемофілії А в умовах обмежених ресурсів [Текст] / К. В. Вільчевська> // Український медичний часопис. - 2020. - Т. 1, № 6. - С. 55-58. - Бібліогр. в кінці ст. MeSH-головна: ГЕМОФИЛИЯ A -- HEMOPHILIA A (генетика, диагностика, лекарственная терапия) ДЕТИ -- CHILD СВЕРТЫВАНИЯ КРОВИ ФАКТОРОВ ИНГИБИТОРЫ -- BLOOD COAGULATION FACTOR INHIBITORS (терапевтическое применение) ОПИСАНИЕ СЛУЧАЕВ -- CASE REPORTS Анотація: Поява інгібіторів до концентратів факторів згортання крові — важлива клінічна проблема при лікуванні пацієнтів з гемофілією. Несвоєчасний початок лікування потребує більшої кількості ін’єкцій для зупинки кровотечі. Крім того, наявність циркулюючих нейтралізуючих антитіл проти факторів згортання крові VIII чи IX інактивує білки фактора згортання крові, тим самим значно знижуючи їх клінічну ефективність. Внаслідок цього спостерігається тяжкий перебіг захворювання з рецидивуючими і спонтанними гемартрозами, що призводить до артропатії, порушення рухливості. Дуже важливо дотримуватися строків дослідження рівня інгібітора на самому початку терапії концентратами фактора згортання крові. У Центрі патології гемостазу Національної дитячої спеціалізованої лікарні МОЗ України «Охматдит» варіанти лікування перед його початком обговорюються з батьками пацієнта. Оскільки у дітей із вперше виявленим захворюванням найвищий ризик появи інгібітора, ми пропонуємо батькам дітей із тяжкою формою гемофілії протягом періоду введення перших 50 доз факторів приїжджати для контролю в наш центр. Рекомендуємо проводити контроль після початку введення, через 5 введень препарату (до 20 доз) і потім через кожні 10 введень до 50 введень. На жаль, не всі батьки дотримуються такого режиму, але в останні 4 роки нам все ж таки вдавалося покращити ранню діагностику інгібітора, своєчасно вжити лікувальних заходів для запобігання наростанню його титру. Розвиток інгібітора досліджується за допомогою аналізу Бетезда (Bethesda) у модифікації Неймегена (Nijmegen). Скринінг у дітей проводимо перед операціями та неінвазивними процедурами, при зміні препаратів (плазмові на рекомбінантні або навпаки). У цій публікації ділимося своїм досвідом спостереження і контролю рівня інгібітора у чотирьох пацієнтів |