> (Немає відомостей про примірники) Шифр: ЛУ2/2017/7 Журнал 2017р. № 7 "Психічне здоров’я: глобальні виклики ХХІ ст." : Міжнародна науково-практична конференція з питань охорони психічного здоров’я, Україна, м. Київ, 26-27 жовтня 2017 р. . - С.3-276 Секція 1. Соціальне благополуччя та добробут людини в контексті глобалізаційних трансформацій. - С.3-74 Бахов, І. С. Проблеми психічного здоров’я у студентської молоді американських університетів і коледжів / І. С. Бахов. - С.3-10 Борисенко, Л. Л. Здоров’язберігаючі освітні технології як засіб оптимізації навчальної діяльності студентів / Л. Л. Борисенко, Л. М. Журавська, Ю. М. Мендрух. - С.10-16 Вакуліч, Т. М. Психологічні фактори формування віктимної поведінки жінок в Україні / Т. М. Вакуліч. - С.16-21 Гавриловська, К. П. Соціальне благополуччя самотніх жінок у сучасному світі / К. П. Гавриловська, Л. М. Фальковська, Л. В. Музичко. - С.22-28 Головатий, М. Ф. Психологія здоров’я в контексті радикальних кризових ситуацій глобалізованого століття / М. Ф. Головатий, О. М. Холіч. - С.28-31 Пальм, Н. Д. Психологические аспекты мифотворчества в современной культуре / Н. Д. Пальм. - С.31-36 Музичко, Л. В. Емоційне вигорання викладачів вищої школи та їхнє професійне здоров’я / Л. В. Музичко, Л. М. Фальковська, К. П. Гавриловська. - С.37-44 Papathanasiou, I. V. Professional burnout in staff of mental units: the role of working conditions / I. V. Papathanasiou [et al.]. - С.44-52 Інші автори: Tsaras K., Christodoulou E., Daglas A., Kourakos M., Kleisiaris Ch., Fradelos E. C. Пузирний, В. Ф. Інтелектуальний розвиток та соціалізація особистості / В. Ф. Пузирний. - С.52-56 Фальковська, Л. М. Конструкт "здоров’я" у структурі свідомості студентської молоді / Л. М. Фальковська, Л. В. Музичко, К. П. Гавриловська. - С.56-63 Школяр, М. В. Можливості соціальної роботи у громаді в процесі включення внутрішньо переміщених осіб в нові територіальні спільноти / М. В. Школяр. - С.63-68 Шопша, О. Л. Вплив міжособистісних конфліктів на показники психічного здоров’я акторів театру / О. Л. Шопша. - С.68-70 Бикова, І. М. Ефективність стилів керівництва колективом: соціально-психологічний аспект / І. М. Бикова. - С.70-72 Туриніна, О. Л. Особливості формування психічного здоров’я у студентів вищих навчальних закладів / О. Л. Туриніна. - С.72-74 Секція 2. Специфічні виклики системи охорони психічного здоров’я: дитяча психіатрія, супровід людей з інвалідністю, людей похилого віку; система охорони психічного здоров’я у сільській місцевості. - С.75-140 Vajpayee, A. Impact of visual literacy skill program on visual literacy of deprived children and non-deprived children / A. Vajpayee. - С.75-80 Грабовенко, Н. В. Діагностика як ключовий етап соціальної роботи з сім’ями, що виховують дітей з дитячим церебральним паралічем / Н. В. Грабовенко, Т. М. Євменова. - С.80-88 Губська, О. Ю. Професійні шкідливості в анестезіології та інтенсивній терапії як фактор ризику психоемоційних порушень лікарів-інтенсивістів / О. Ю. Губська, Є. В. Рибак. - С.88-93 Гуменюк, Л. І. Зміни психоемоційного стану хворих на патологію печінки / Л. І. Гуменюк, О. Ю. Губська, А. А. Кузьмінець. - С.94-98 Коляденко, Н. В. Етіопатогенетичні основи розвитку реабілітаційного потенціалу хворих із синдромом Ретта / Н. В. Коляденко [та ін.]. - С.98-104 Інші автори: Мальцев Д. В., Живаго Х. С., Федосова Л. О. Лозова, О. М. Парадокси потребово-мотиваційної сфери осіб з нервовою орторексією / О. М. Лозова, О. В. Дробот, М. С. Фатєєва. - С.104-110 Мазяр, О. В. Психофізіологічний механізм формування невротичного розладу / О. В. Мазяр. - С.110-116 Портницька, Н. Ф. До питання проявів страхів та тривожності у дітей з розумовою відсталістю / Н. Ф. Портницька, І. М. Тичина. - С.116-122 Шамне, А. В. Варіативність психосоціального розвитку і пссихічне здоров’я особистості в підлітковому і юнацькому віці / А. В. Шамне. - С.122-129 Шмаргун, В. М. Взаємозв’язок показників інтелекту та когнітивних стилів у психічному розвитку дітей / В. М. Шмаргун. - С.129-135 Грись, А. М. Переживання цілісності "Я" як основа психічного здоров’я у підлітковому віці / А. М. Грись, О. О. Прокоф’єва. - С.136-139 Iliadis, Ch. K. Children with depression and family / Ch. K. Iliadis, L. I. Kourkouta, A. G. Monios. - С.139-140 Секція 3. Іновації та розвиток системи охорони психічного здоров’я у мультикультурному суспільстві. - С.141-196 Войтенко, О. В. Психологічні наслідки бойового стресу у військовослужбовців / О. В. Войтенко, Т. Л. Ткачук. - С.141-146 Доріченко, В. А. Саморозкриття як індикатор психічного здоров’я військовослужбовців при здійсненні миротворчих операцій / В. А. Доріченко. - С.146-151 Колесніченко, Л. А. Досвід психотерапії психосоматичних розладів / Л. А. Колесніченко, А. В. Тімакова. - С.151-157 Maksymov, M. Music space influence on human mental health / M. Maksymov. - С.157-162 Максимова, Н. Ю. Психологічна діагностика схильності до адиктивної поведінки / Н. Ю. Максимова. - С.162-167 Mielkov, Y. Human personality in the complex world: pluralism of identities and the problem of world-attitude / Y. Mielkov. - С.168-174 Омельченко, Л. М. Особливості адаптивного потенціалу дружин постраждалих військовослужбовців / Л. М. Омельченко, В. І. Вус. - С.174-180 Fradelos, E. C. Religiosity in nursing: the translation, validation and cultural adoption of the centrality of religiosity scale - 10 in Greek language / E. C. Fradelos [et al.]. - С.180-187 Інші автори: Papathanasiou I. V., Kourakos M., Zyga S., Tzavella F., Tsaras K. Chrysostomou, G. Integrated care platforms to support mental health patients / G. Chrysostomou. - С.187-192 Бідзюра, І. П. Організація охорони психічного здоров’я в сучасній Україні / І. П. Бідзюра. - С.192-194 Kourkouta, L. I. Treatment of dermatological diseases related to mental disorders / L. I. Kourkouta, Ch. K. Iliadis, I. V. Papathanasiou. - С.194-196 Секція 4. Міждисціплінарний підхід у системі охорони психічного здоров’я. - С.196-276 Вус, В. І. Ціннісно-семантична детермінація психічного здоров’я пожежників та рятувальників / В. І. Вус, С. М. Кравчук. - С.196-201 Губська, О. Ю. Вивчення впливу вегетаріанських дієт на розвиток депресії / О. Ю. Губська [та ін.]. - С.201-205 Інші автори: Прівалов М. А., Альянова Т. С., Таран А. І., Родіонова І. О., Алексєєва В. В., Лавренчук І. О., Кузьмінець А. А. Данилова, Т. В. За межами дихотомії біологічного і соціального: холістичний підхід до психічного здоров’я / Т. В. Данилова, Г. В. Салата. - С.205-210 Ладиченко, В. В. Європейські стандарти права дітей на психічне здоров’я / В. В. Ладиченко, Л. О. Головко. - С.210-215 Мартинюк, І. А. Готовність студентської молоді до самоосвітньої діяльності як запорука її соціального й ментального благополуччя (методи та перспективи дослідження) / І. А. Мартинюк. - С.215-221 Михайлюк, І. В. Феноменологія змін особистості в умовах посттравматичного зростання / І. В. Михайлюк. - С.221-226 Нич, Т. В. Феномен самогубства: екзистенційний вибір особистості чи соціальна проблема (філософсько-психологічний аналіз) / Т. В. Нич. - С.226-231 Павлюк, М. М. Цінність самостійності у контексті психічного здоров’я особистості майбутнього фахівця / М. М. Павлюк. - С.232-237 Савченко, О. В. Конструктивні та деструктивні форми рефлексії / О. В. Савченко. - С.238-244 Solomka, T. M. Integrity as a factor of mental health in the context of the interdisciplinary problem of personal self-construction / T. M. Solomka, O. L. Shopsha. - С.244-249 Тімашова, В. М. Психічне здоров’я як складник понятійної сфери здоров’я та перспективний напрям розвитку служби охорони психічного здоров’я в Україні / В. М. Тімашова, В. О. Тімашов. - С.250-255 Тюріна, Т. Г. Духовність як визначальний чинник духовного здоров’я особистості та суспільства (у світлі вчення про ноосферу В. Вернадського) / Т. Г. Тюріна, А. М. Зачепа. - С.255-260 Терентьєва, Н. О. Особливості збереження психічного здоров’я викладачів ВНЗ в умовах рейтингування / Н. О. Терентьєва, С. В. Яшник. - С.260-272 Прокопович, Є. М. Психічне благополуччя та детермінація схильності підлітків до девіантної поведінки (сучасний український досвід) / Є. М. Прокопович, Т. М. Траверсе, Е. В. Крайніков. - С.272-274 Черемшинська, Н. М. Особливості емоційного стану жінок, які стали жертвами сімейного насильства: аспекти психологічної корекції / Н. М. Черемшинська. - С.274-276 Немає відомостей про примірники |
Гавриловська, К. П. Соціальне благополуччя самотніх жінок у сучасному світі [Текст] / К. П. Гавриловська, Л. М. Фальковська, Л. В. Музичко> // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - С. 22-28 MeSH-головна: СОЦИАЛЬНОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ -- SOCIAL SECURITY ЖЕНЩИНЫ -- WOMEN ОДИНОКИЕ -- SINGLE PERSON Анотація: Метою даної роботи є виявлення чинників соціального благополуччя самотніх жінок. З’ясовано, що велике значення для переживання соціального благополуччя має соціальне середовище, в якому перебувають самотні жінки, ставлення до них з боку оточуючих. Проведено емпіричне дослідження в рамках психосемантичного підходу. Результати дослідження демонструють наявність негативного ставлення чоловіків до самотніх жінок, що виховують одну дитину чи кількох дітей. Існує необхідність продовжити дане дослідження з метою виявити суб’єктивні переживання самотніх жінок з приводу своєї самотності. Цінність даного дослідження полягає у виявленні проблеми низького рівня толерантності й прийняття по відношенню до самотніх жінок, що потребує пошуку шляхів покращення цієї ситуації Дод.точки доступу: Фальковська, Л. М. Музичко, Л. В. Вільних прим. немає |
Музичко, Л. В. Емоційне вигорання викладачів вищої школи та їхнє професійне здоров’я [Текст] / Л. В. Музичко, Л. М. Фальковська, К. П. Гавриловська> // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - С. 37-44 MeSH-головна: ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ -- BURNOUT, PROFESSIONAL (психология, этиология) ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ГИГИЕНА -- OCCUPATIONAL HEALTH ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL Анотація: Емоційне вигорання – це показник психосоціального стану викладача, а його психосоціальне благополуччя є індикатором стану людського капіталу університету. Для вишу якість викладацького складу визначає якість його науково-освітньої діяльності. Метою статті є вивчення прояву емоційного вигорання викладачів в сучасних умовах та пошуку прийнятних способів його подолання ресурсами організації, яка є більш гнучкою системою аніж державні інституції. Основним діагностичним інструментом був опитувальник діагностики рівня емоціонального вигорання (ОЕВ) В. В. Бойка. Методику дослідження доповнювала авторська анкета для конкретизації організаційних умов та отримання суб’єктивної оцінки системи чинників, які викликають нервово-емоційне напруження педагогів. Аналіз результатів засвідчив загострення вияву ОЕВ викладачів сучасних вишів. Традиційні чинники обтяжені факторами напруження, що пов’язані з освітньою установою. Істотну роль в розвитку негативних психоемоційних станів педагогів відіграє організаційний стрес, значну частку відповідальності за який несе адміністрація. На фоні загальносистемних негараздів викладачі вказують, що серйозними стресовими впливами є організаційні проблеми і зміни в навчальних закладах. Ресурсом профілактики та подолання професійного вигорання викладачів повинні стати системні заходи, здатні привести до формування позитивного психосоціального клімату. Формування внутрішнього соціокультурного простору пом’якшує удари зовнішнього середовища і дозволяє будувати нові плани професійного розвитку кожному викладачеві Дод.точки доступу: Фальковська, Л. М. Гавриловська, К. П. Вільних прим. немає |
Фальковська, Л. М. Конструкт "здоров’я" у структурі свідомості студентської молоді [Текст] / Л. М. Фальковська, Л. В. Музичко, К. П. Гавриловська> // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - С. 56-63 MeSH-головна: ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH СОЦИАЛЬНОЕ ПОВЕДЕНИЕ -- SOCIAL BEHAVIOR СТУДЕНТЫ -- STUDENTS Анотація: У статті наведено результати емпіричного дослідження соціальних уявлень студентської молоді щодо здоров’я. Система цих уявлень, представлена репрезентативною вибіркою (більше 150 студентів І–ІV курсів), дозволяє осмислити місце, роль, значення здоров’я у житті та поведінці майбутніх еліт суспільства. Результати, отримані в ході емпіричного вивчення структури та змісту конструкту «здоров’я» у свідомості студентства, дали підстави зрозуміти не тільки реальну оздоровчу практику молодих людей, а й відчути гостру необхідність розробки державних, громадських та особистісних програм, спрямованих на зростання соматичного та психічного благополуччя суспільства Дод.точки доступу: Музичко, Л. В. Гавриловська, К. П. Вільних прим. немає |