> Шифр: НУ43/2016/5 Журнал 2016р. № 5 . - 54.64, р. Фаліссард, Б. Перспективи у галузі дитячої і підліткової психіатрії / Б. Фаліссард, Х. Ремшмідт, І. Марценковський. - С.6-12 Чабан, О. С. Современные реалии по оказанию помощи пациентам с депрессией: итоги первого года внедрения национального протокола / О. С. Чабан [и др.]. - С.13-17. - Библиогр. в конце ст. Інші автори: Юрьева Л. Н., Хаустова Е. А., Мамчур А. Й., Николенко А. Е., Барна О. Н. Харитонов, В. И. Новое в эпилептологии / В. И. Харитонов. - С.18-19 Принципы применения психотропных лекарственных препаратов у детей и подростков. - С.20-29. - Библиогр. в конце ст. Руководство по медикаментозному лечению мигрени. - С.30-32 Руководство по лечению эпилептического статуса у детей и взрослых. - С.34-42 Паробій, В. Ю. Когнітивно-поведінкова терапія соціальної фобії / В. Ю. Паробій. - С.43-49 Суковський, Є. І. Застосування методів часткового фізичного обмеження для зменшення проявів аутоагресивної поведінки у підлітка із розладом аутистичного спектра / Є. І. Суковський. - С.50-53 Сапон, Д. Н. Долгосрочная эффективность и безопасность применения леветирацетама в лечении эпилепсий / Д. Н. Сапон. - С.55-58. - Библиогр. в конце ст. Особливості діагностики тривожно-депресивних розладів у хворих на фіброміалгію на тлі нейропатичного болю травматичного генезу. - С.59-61 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Паробій, В. Ю. Когнітивно-поведінкова терапія соціальної фобії [Текст] / В. Ю. Паробій> // НейроNEWS. - 2016. - № 5. - С. 43-49 MeSH-головна: ФОБИИ -- PHOBIC DISORDERS (терапия) КОГНИТИВНАЯ ТЕРАПИЯ -- COGNITIVE THERAPY (методы) ОПИСАНИЕ СЛУЧАЕВ -- CASE REPORTS Вільних прим. немає |
> Шифр: НУ43/2019/5 Журнал 2019р. № 5 . - 93.03, р. Марценковский, И. А. Тяжелый депрессивный эпизод у подростка: в поисках баланса между психофармакотерапией и психотерапией / И. А. Марценковский, А. В. Каптильцева. - С.5-10 Паробій, В. Ю. Когнітивно-поведінкова терапія соціальної фобії / В. Ю. Паробій. - С.11-17 Крамар, Ю. А. Депресивний розлад на тлі мітохондріальної дисфункції / Ю. А. Крамар. - С.18-19 Харитонов, В. И. Синдром Айкарди / В. И. Харитонов, Ю. М. Винник. - С.20-23. - Библиогр. в конце ст. Харитонов, В. И. Гипомеланоз Ито / В. И. Харитонов, Ю. М. Винник. - С.24-27. - Библиогр. в конце ст. Харитонов, В. И. Диагностика и лечение синдрома PANDAS / В. И. Харитонов, Ю. М. Винник, Г. И. Селюков. - С.28-30 Нейровизуализационные различия при синдромах Туретта и PANDAS. - С.30 Зайцева, Т. А. Лечение нейропатии лицевого нерва вследствие перенесенной кори / Т. А. Зайцева, О. А. Борисенко, П. П. Зайцев. - С.31-33 Максименко, Н. А. Тяжелый депрессивный эпизод / Н. А. Максименко. - С.34-36 Марценковская, И. И. Биполярное аффективное расстройство в детском возрасте / И. И. Марценковская [та ін.]. - С.37-43 Інші автори: Нестеренко М. В., Войтенко Ю. А., Марценковский Д. И., Дубовик К. В., Ващенко О. С. Иванов, Д. В. Болезнь Шильдера / Д. В. Иванов. - С.44-46 Орос, М. М. Генералізований тривожний розлад / М. М. Орос, Р. Ю. Яцинин. - С.47-53 Свиридова, Н. К. Нова стратегія лікування вегетативної дисфункції у пацієнтів із цереброваскулярними захворюваннями / Н. К. Свиридова, Т. В. Чередніченко. - С.54-57 Бурчинский, С. Г. Мультимодальные серотонинергические антидепрессанты и возможности их применения в клинической практике / С. Г. Бурчинский. - С.58-62. - Библиогр. в конце ст. Настанови щодо призначення фармакотерапії уніполярної депресії. - С.64-66 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Паробій, В. Ю. Когнітивно-поведінкова терапія соціальної фобії [Текст] / В. Ю. Паробій> // НейроNEWS. - 2019. - № 5. - С. 11-17 MeSH-головна: КОГНИТИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- COGNITION DISORDERS (диагностика, патофизиология, профилактика и контроль, психология, терапия, этиология) ОПИСАНИЕ СЛУЧАЕВ -- CASE REPORTS ФОБИИ -- PHOBIC DISORDERS (диагностика, патофизиология, профилактика и контроль, психология, реабилитация, терапия, этиология) ПСИХОТЕРАПИЯ -- PSYCHOTHERAPY (методы, статистика, тенденции) ТАБЛИЦЫ -- TABLES ЛЕЧЕНИЯ РЕЗУЛЬТАТОВ АНАЛИЗ -- TREATMENT OUTCOME Анотація: Соціальний анамнез Пацієнтка почала поступово замикатись у собі, відколи пішла до першого класу і зрозуміла, що дуже відрізняється від однолітків. Діти дражнили та кепкували з неї, вигадували образливі прізвиська. Критичного випадку як такого нема, оскільки йдеться про травму розвитку — постійне насміхання і цькування у школі через занадто високий зріст (вона на голову вища за однолітків). У молодших класах Марта мала кілька подруг, однак починаючи із середніх класів, зовсім ізолювалась від однолітків. Школу вона закінчила на відмінно Вільних прим. немає |