Шифр: МУ7/2008/2
   Журнал

Медична освіта
2008р. № 2
Зміст:
Банчук, М. В. Сучасні питання розвитку вищої медичної освіти та кадрового забезпечення галузі охорони здоров’я / М. В. Банчук [и др.] . - С.5-11
Інші автори: Волосовець О. П., Фещенко І. І., Чернишенко Т. І.
Громов, О. В. Інтенсифікація навчального процесу студентів при вивченні тестових завдань під час практичних занять на клінічних базах / О. В. Громов [и др.] . - С.11-13
Інші автори: Герасимчук П. Г., Коваленко М. О., Василишина М. В.
Жмурський, С. І. Моделювання при вивченні гемодинаміки у біофізиці / С. І. Жмурський, В. Є. Дмитрах. - С.13-16
Святенко, Т. В. Значення студентського волонтерського руху у вихованні лікаря-гуманіста / Т. В. Святенко. - С.16-20
Швед, М. І. Шляхи оптимізації викладання предмета на кафедрі внутрішньої медицини / М. І. Швед [и др.] . - С.21-24
Інші автори: Пасєчко Н. В., Лихацька Г. В., Лихацька Т. В., Смачило І. В.
Климнюк, С. І. Особливості викладання мікробіології у сучасних умовах / С. І. Климнюк [и др.] . - С.24-28
Інші автори: Романюк Л. Б., Ткачук Н. І., Творко М. С., Малярчук Г. Р., Покришко О. В.
Кравченко, Н. С. Методичне забезпечення вивчення фтизіатрії в умовах запровадження кредитно-модульної системи / Н. С. Кравченко [и др.] . - С.28-30
Інші автори: Грищук Л. А., Корнага С. І., Савула М. М., П’ятночка І. Т.
Кашуба, М. О. Особливості практично-орієнтованого викладання загальної гігієни англійською мовою у студентів-іноземців / М. О. Кашуба [и др.] . - С.30-31
Інші автори: Лотоцька О. В., Сопель О. М., Козак Д. В., Рега Н. І.
Прокоп, І. А. Ігрове моделювання як важливий засіб навчання студентів-медиків фахової іноземної мови / І. А. Прокоп, М. І. Бобак. - С.32-34
Святенко, Т. В. Забезпечення реалізації студентських ініціатив-важлива складова реформування вітчизняної вищої школи (досвід Дніпропетровської державної медичної академії) / Т. В. Святенко. - С.35-38
Бугай, Б. Г. Синдром ущільнення легеневої тканини: нова інтерпретація в пропедевтиці внутрішніх хвороб / Б. Г. Бугай [и др.] . - С.39-41
Інші автори: Андрейчин С. М., Чернець Т. Ю., Бількевич Н. А., Руда М. М., Верещагіна Н. Я., Ярема Н. З., Хабарова Н. А.
Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції "Досвід та проблеми впровадження кредитно-модульної системи навчання у ВМ(Ф)НЗ України"15-16 ТРАВНЯ 2008 Р. - С.42-75
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Прокоп, І. А.
    Ігрове моделювання як важливий засіб навчання студентів-медиків фахової іноземної мови [Текст] / І. А. Прокоп, М. І. Бобак // Медична освіта. - 2008. - № 2. - С. 32-34

Рубрики: Образования технология--методы

   Студенты медицинских учебных заведений--обуч


Дод.точки доступу:
Бобак, М. І.

Вільних прим. немає


Шифр: МУ7/2009/1
   Журнал

Медична освіта
2009р. № 1
Зміст:
Вороненко, Ю. В. Принципіальні питання створення нормативів дистанційного навчання в післядипломній медичній освіті / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. В. Краснов. - С.5-13.
Мисула, І. Р. Досвід запровадження практично-орієнтованого навчання для студентів медичного факультету / І. Р. Мисула [и др.] . - С.14-16.
Інші автори: Шульгай А. Г., Загричук Г. Я., Корда М. М., Вадзюк С. Н., Шульгай О. М.
Ващенко, Н. М. Інформатизація медичної освіти - найважливіший стратегічний крок для сучасної України / Н. М. Ващенко. - С.17-18.
Хурані, І. Ф. Аспекти медичної етики та деонтології в сучасній онкологічній клініці / І. Ф. Хурані, А. П. Ковальчук, О. Я. Какарькін. - С.19-23.
Ковальчук, О. Л. Особливості навчання хірургів на курсах лапароскопічної хірургії в тернопільському державному медичному університеті / О. Л. Ковальчук [и др.] . - С.24-26.
Інші автори: Гнатюк М. С., Шев’як П. І., Слабий О. Б., Ковальчук М. Ф., Данилевич Ю. О., Гаргула В. Д.
Гіленко, І. О. Особливості роботи з іноземними студентами при вивченні госпітальної хірургії / І. О. Гіленко [и др.] . - С.27-30.
Інші автори: Дем’янюк Д. Г., Ляховський В. І., Крижановський О. А., Горлачов М. І., Сакевич П. П., Дудченко М. О., Шкурупій О. А., Діхтенко Т. Г.
Соколова, Л. В. Організація виробничої практики з фармацевтичної інформації і фармацевтичної опіки на кафедрі клінічної фармації / Л. В. Соколова [и др.] . - С.31-33.
Інші автори: Кліщ І. М., Тюріна В. Ф., Марків І. М., Цяпа Ю. М., Мандзій З. П.
Поляков, А. Є. Концепція викладання положень доказової медицини з позиції безперервного професійного розвитку лікарів / А. Є. Поляков [и др.] . - С.34-35.
Інші автори: Ковальчук Л. І., Муравська О. М., Прокопова Т. М.
Гжегоцький, М. Р. Досвід викладання фізіології за кредитно-модульною системою на медичному факультеті / М. Р. Гжегоцький [и др.] . - С.36-38.
Інші автори: Петришин Ю. С., Ковальчук С. М., Мисаковець О. Г., Терлецька О. І., Паніна Л. В., Чупашко О. І.
Ремінецький, Б. Я. Викладання анатомії людини за умов реформування вищої медичної освіти з врахуванням світового досвіду / Б. Я. Ремінецький [и др.] . - С.38-39.
Інші автори: Герасимюк І. Є., Федонюк Я. І., Пришляк А. М., Бурий В. В.
Ємельяненко, І. В. Особливості викладання та засоби оцінки знань, умінь і навиків студентів з курсу нормальної фізіології на стоматологічному факультеті / І. В. Ємельяненко, Н. М. Воронич-Семченко. - С.40-42.
Воронцова, Л. Л. Досвід використання комп’ютерної техніки для діагностики та контролю знань курсантів кафедр клінічної лабораторної діагностики та променевої діагностики ЗМАПО / Л. Л. Воронцова, О. С. Семенцов. - С.43-44.
Паласюк, Г. Б. Формування соціокультурної компетенції у студентів медичних вищих навчальних закладів / Г. Б. Паласюк [и др.] . - С.44-46.
Інші автори: Кліщ І. М., Бобак М. І., Прокоп І. А., Данилишина Н. І., Кліщ Г. І.
Попадинець, Г. О. Впровадження інноваційних технологій навчання в процес викладання гуманітарних дисциплін / Г. О. Попадинець. - С.47-51.
Шульгіна, В. В. Досвід і проблеми викладання дисципліни "променева діагностика та променева терапія" за кредитно-модульною системою студентам медичних факультетів / В. В. Шульгіна, Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк. - С.52-54.
Шейко, В. Д. Усвідомлення національної ідеї - засіб стимулювання мотивів навчання студентів медичного вузу / В. Д. Шейко [и др.] . - С.54-56.
Інші автори: Ляховський В. І., Дем’янюк Д. Г., Крижановський О. А., Сакевич П. П.
Панченко, М. С. Вплив інноваційних методів управління на педагогічну діяльність викладачів у харківському базовому медичному коледжі №1 / М. С. Панченко, Л. П. Ольховська, Т. Г. Парафейник. - С.57-60.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




   
    Формування соціокультурної компетенції у студентів медичних вищих навчальних закладів [Текст] / Г. Б. Паласюк [та ін.] // Медична освіта. - 2009. - № 1. - С. 44-46.

Рубрики: Студенты медицинских учебных заведений

Дод.точки доступу:
Паласюк, Г. Б.
Кліщ, І. М.
Бобак, М. І.
Прокоп, І. А.
Данилишина, Н. І.
Кліщ, Г. І.

Вільних прим. немає


    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: МУ7/2009/3
   Журнал

Медична освіта
2009р. № 3
Зміст:
Барінов, Е. Ф. Сучасні підходи до створення мультимедійних програм та фільмів для реалізації проблемного навчання в медичних вузах / Е. Ф. Барінов [и др.] . - С.5-8.
Інші автори: Сулаєва О. М., Ніколенко О. Г., Терещук Б. П., Ігнатьєва Л. М.
Лісовий, В. М. Базова практично орієнтована підготовка лікаря загальної практики в галузі медицини праці в аспекті болонської системи / В. М. Лісовий [и др.] . - С.8-12.
Інші автори: Капустник В. А., Коробчанський В. О., Воронцов М. П.
Марценюк, В. П. Визначення пріоритетних інноваційних методик підготовки лікарів-стоматологів на основі методу аналізу ієрархій / В. П. Марценюк, О. О. Стаханська. - С.13-18.
Кадочников, В. С. Оптимізація викладання на кафедрі загальної хірургії в умовах кредитно-модульної системи / В. С. Кадочников, Д. М. Давидов, Н. Д. Волошенкова. - С.19-20.
Кирюшенко, Т. І. Використання графів логічних структур при викладанні дисципліни "Інфекційні хвороби" / Т. І. Кирюшенко. - С.21-23.
Корнієнко, О. М. Мотивація професійної діяльності провізорів і чинники, що зумовлюють престиж вищих навчальних закладів / О. М. Корнієнко [и др.] . - С.23-26.
Інші автори: Городецька І. Я., Левицька О. Р., Юніков Р. С.
Гонський, Я. І. Доказова медицина як науковий напрямок / Я. І. Гонський [и др.] . - С.27-28.
Інші автори: Корда М. М., Підручна С. Р., Покотило О. С., Острівка О. І., Саюк Н. П., Шершун Г. Г., Яворська С. І., Суслова Н. О., Ярошенко Т. Я., Паприга Н. В., Кузьмак І. П., Каліновська Л. С., Марущак М. І., Мудра А. Є., Криницька І. Я., Лазарчук О. В.
Кабачний, В. І. Особливості викладання деяких питань розділу "Електрохімія" в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі / В. І. Кабачний [и др.] . - С.29-33.
Інші автори: Лебідь В. І., Грицан Л. Д., Осіпенко Л. К., Блажеєвський М. Є., Томаровська Т. О., Лабузова Я. А., Колєсник В. П.
Кліщ, Г. І. Спільні та відмінні риси впровадження болонського процесу в Австрії та Україні / Г. І. Кліщ, А. М. Пришляк. - С.33-36.
Кулянда, І. С. Умови інтеграції післядипломної освіти ортопедів-травматологів у європейський освітній простір / І. С. Кулянда [и др.] . - С.37-38.
Інші автори: Слабий О. Б., Копитчак І. Р., Кулянда О. О.
Ткаченко, О. В. Аспекти післядипломної освіти з неврології в Україні / О. В. Ткаченко, О. В. Новікова, В. В. Оржешковський. - С.39-40.
Кольцова, Н. І. Мотивації та мішені впливу при промоції здорового способу життя (ЗСЖ) в дитячій стоматології / Н. І. Кольцова [и др.] . - С.41-43.
Інші автори: Казакова Р. В., Воляк М. Н., Кузняк Н. Б.
Галайчук, І. Й. Інформаційна онкологічна служба: досвід національного інститут раку США (огляд) / І. Й. Галайчук [и др.] . - С.44-48.
Інші автори: Скакун Л. М., Ощипко Р. В., Скочило О. В., Скакун А. Л.
Ващенко, Н. М. Сучасна вища освіта в Україні (проблеми реалізації болонського процесу в українській вищій освіті) / Н. М. Ващенко. - С.48-52.
Маланчук, Л. М. Досвід організації навчального процесу на кафедрі акушерства і гінекології в процесі впровадження кредитно-модульної системи освіти / Л. М. Маланчук [и др.] . - С.53-55.
Інші автори: Маланчин І. М., Геряк С. М., Романчук Л. І., Олійник М. Н., Кучма З. М., Лимар Л. Є., Багній Н. І.
Цяпа, Ю. М. Наш досвід викладання клінічної фармації іноземним студентам / Ю. М. Цяпа [и др.] . - С.55-56.
Інші автори: Кліщ І. М., Гаріян М. П., Манзій З. П., Марків І. М., Лихацька В. О., Тюріна В. Ф.
Середа, О. М. Кафедра медичної біології львівського національного медичного університету імені Данила Галицького: історичні та наукові аспекти розвитку / О. М. Середа, О. Я. Чупашко, О. Д. Луцик. - С.57-61.
Пришляк, А. М. Історико-педагогічні аспекти доказової медицини / А. М. Пришляк [и др.] . - С.62-63.
Інші автори: Прокоп І. А., Бобак М. І., Бондаренко С. В., Данилишина Н. І.




   
    Історико-педагогічні аспекти доказової медицини [Текст] / А. М. Пришляк, І. А. Прокоп, М. І. Бобак // Медична освіта. - 2009. - № 3. - С. 62-63.

Рубрики: Доказательная медицина--ист

Дод.точки доступу:
Пришляк, А. М.
Прокоп, І. А.
Бобак, М. І.

Вільних прим. немає


Шифр: МУ7/2011/1
   Журнал

Медична освіта
2011р. № 1
Зміст:
Мисула, І. Р. Методичні конференції як засіб удосконалення навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / І. Р. Мисула, В. В. Файфура, А. І. Паламарчук. - С.5-10.
Чулак, Л. Д. Використання сучасних інформаційних технологій для удосконалення самостійної роботи студентів / Л. Д. Чулак [и др.] . - С.11-14
Інші автори: Бас А. О., Шутурмінський В. Г., Корчемний В. В.
Гривенко, С. Г. Перспективи використання сучасних комп’ютерних технологій при кредитно-модульній системі навчання / С. Г. Гривенко, Ю. Г. Барановський. - С.15-17
Юкало, В. Я. Вивчення культури писемної ділової мови в курсі української мови (за професійним спрямуванням) у вищих медичних навчальних закладах / В. Я. Юкало. - С.17-19
Шальнова-Козаченко, О. В. Історія медицини як наука та предмет викладання у світі, в Україні та ВОНМедУ: вступна лекція з курсу "Історія медицини" / О. В. Шальнова-Козаченко. - С.20-28
Ковальчук, О. Л. Поетапність навчання лікарів-хірургів на курсах ендоскопічної хірургії в Тернопільському державному медичному університеті / О. Л. Ковальчук [и др.] . - С.29-31
Інші автори: Гнатюк М. С., Шев’як П. І., Сморщок Ю. С., Кулянда І. С.
Сон, А. С. Опанування студентами практичних навичок як складова частина покращення якості навчального процесу на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського державного медичного університету / А. С. Сон [и др.] . - С.32-34
Інші автори: Добровольський В. В., Горанський Ю. І., Стоянов О. М., Добровольська Н. В.
Вовк, К. В. Особливості викладання дисципліни "Медицина катастроф" для студентів медичних ВНЗ у сучасних умовах / К. В. Вовк, О. В. Сокруто, О. О. Ніколенко. - С.35-36
Шевчук, Т. І. Методологічні аспекти викладання елективного курсу "Сучасні проблеми молекулярної біології" у вищій медичній школі / Т. І. Шевчук [и др.] . - С.37-39
Інші автори: Піскун Р. П., Горбатюк С. М., Ніколаєнко О. О.
Бобак, М. І. Самосвідомість як складник мовної компетенції особистості / М. І. Бобак [и др.] . - С.40-43
Інші автори: Бондаренко С. В., Кульчицький В. Й., Кушик М. Л., Паласюк Г. Б., Попадинець Г. О., Прокоп І. А., Пришляк А. М., Саварин Т. В., Юкало В. Я.
Шостакович-Корецька, Л. Р. Самонавчання як мотиваційна складова якісної освіти / Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.] . - С.43-46
Інші автори: Маврутенков В. В., Чергінець А. В., Будаєва І. В., Якуніна О. М., Шевельова О. В.
Дикий, Б. М. Міждисциплінарний проблемний семінар як інтерактивний метод навчання слухачів циклу тематичного удосконалення / Б. М. Дикий [и др.] . - С.46-49
Інші автори: Матейко Г. Б., Пришляк О. Я., Кондрин О. Є.
Педанов, Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в українській й чеській республіці / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.50-51
Білай, І. М. Про підготовку провізорів та провізорів-організаторів на курсах підвищення кваліфікації на базі факультету післядипломної освіти / І. М. Білай [и др.] . - С.52-54
Інші автори: Дарій В. І., Рижов О. А., Пругло Є. С., Райкова Т. С., Бушуєва І. В., Зарічна Т. П., Демченко В. О., Білоус М. В., Кандибей Н. В.
Бойків, А. Б. Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу з пропедевтики ортопедичної стоматології / А. Б. Бойків. - С.55-57
Кліщ, Г. І. Реформування медичної освіти в австрії: зразок успішного проведення і приклад для наслідування / Г. І. Кліщ. - С.58-66
Ляховський, В. І. Майбутньому лікарю досконалі знання української мови / В. І. Ляховський [и др.] . - С.66-68
Інші автори: Дем’янюк Д. Г., Люлька О. М., Ковальов О. П., Нємченко І. І., Дудченко М. О., Дмитренко В. П.
Олійник, О. В. Досвід викладання іноземним студентам на кафедрі хірургії з анестезіологією № 2 / О. В. Олійник [и др.] . - С.69-70
Інші автори: Вайда А. Р., Господарський А. Я., Костів С. Я., Чепіль І. В., Гнатів В. В., Костів О. І.
Сон, А. С. Деякі аспекти консультативної роботи, яка проводиться на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського державного медичного університету / А. С. Сон [и др.] . - С.71-74
Інші автори: Добровольський В. В., Горанський Ю. І., Стоянов О. М., Добровольська Н. В.
Тюріна, В. Ф. Організація виробничої практики з клінічної фармації / В. Ф. Тюріна, І. М. Кліщ, І. М. Марків. - С.74-77
Ткачук, О. Л. Шляхи оптимізації післядипломної освіти лікарів-інтернів за фахом "Хірургія" / О. Л. Ткачук, В. Д. Скрипко, П. І. Шев’як. - С.77-79
Степанов, Ю. М. Взаємовідносини лікаря та пацієнта - основа ефективного лікування / Ю. М. Степанов [и др.] . - С.80-81
Інші автори: Кононов І. М., Латфуліна А. В., Шендрик Л. М.
Степанов, Ю. М. Комунікативні аспекти між лікарями та пацієнтами гастроентерологічного профілю / Ю. М. Степанов, І. Я. Будзак, О. М. Власова. - С.82-83
Клішевич, Б. А. Історія становлення медичної освіти в Україні як державного нормативного компонента військово-медичної освіти / Б. А. Клішевич, Ю. В. Рум’янцев, І. Ф. Гончаренко. - С.84-90
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: МУ7/2011/4
   Журнал

Медична освіта
2011р. № 4
Зміст:
Ковальчук, Л. Я. Особливості викладання дисципліни "Хірургія" за кредитно-модульною системою / Л. Я. Ковальчук [и др.] . - С.5-6
Інші автори: Ковальчук О. Л., Беденюк А. Д., Максимлюк В. І., Венгер І. К., Гусак О. М. , Доброродній В. Б. , Мальований В. В. , Чонка І. І. , Смачило І. І. , Футуйма Ю. М. , Герасимюк Н. І., Лойко І. І., Романюк Т. В., Шандрук Т. В., Чорненький М. В.
Ковальчук, Л. Я. Типова навчальна програма із дисципліни "Медичне право" для студентів вищих юридичних навчальних закладів / Л. Я. Ковальчук [и др.] . - С.7-11
Інші автори: Ковальчук О. Л., Беденюк А. Д., Чорненький М. В., Романюк Т. В.
Огарь, С. В. Історичні витоки становлення розвитку фармацевтичної освіти / С. В. Огарь, В. П. Черних. - С.12-16
Князевич-Чорна, Т. В. Особливості викладання теоретичних дисциплін студентам факультету підготовки іноземних громадян у вищих медичних навчальних закладах / Т. В. Князевич-Чорна [и др.] . - С.17-19
Інші автори: Грищук М. І., Попадинець О. Г., Бойко О. В.
Омельчук, С. Т. Нові напрямки впровадження кредитно-модульної системи у викладання дисципліни "Гігієна та екологія" на медико-психологічному факультеті / С. Т. Омельчук, Н. В. Велика, Т. І. Аністратенко. - С.20-23
Курята, О. В. Впровадження у навчальний процес на кафедрах терапевтичного профілю матеріалів щодо сучасних технологій діагностики та лікування: практика, оцінка, перспективи / О. В. Курята [и др.] . - С.24-27
Інші автори: Карапетян К. Г., Караванська І. Л., Сорочан С. В.
Півторак, К. В. Формування особистості та мотивації до навчання у студентів медичного університету / К. В. Півторак, І. В. Феджага. - С.28-31
Кліщ, Г. І. Професійна компетентність як мета підготовки сучасних лікарів у медичних університетах Австрії / Г. І. Кліщ. - С.32-38
Заволович, А. Й. Особливості викладання навчального предмета "Медичне правознавство" студентам стоматологічних факультетів у вищих медичних навчальних закладах / А. Й. Заволович, В. Т. Бачинський, О. Я. Ванчуляк. - С.39-40
Унгурян, Л. М. Студентська олімпіада як умова формування фахівця / Л. М. Унгурян, О. А. Мельник, І. А. Науменко. - С.41-43
Швед, М. І. Шляхи оптимізації викладання лекцій з "Основ внутрішньої медицини" в світлі засад Болонської декларації / М. І. Швед [и др.] . - С.44-46
Інші автори: Пасечко Н. В., Мартинюк Л. П., Мазур Л. П., Бондар Л. П., Смачило І. В., Боб А. О., Наумова Л. В., Радецька Л. В., Лихацька Т. В., Сидоренко О. Л.
Глушко, Л. В. Удосконалення якості підготовки лікарів в умовах Болонського процесу / Л. В. Глушко [и др.] . - С.47-49
Інші автори: Чаплинська Н. В., Позур Н. З., Гавриш Т. Ю.
Смірнов, С. М. Кредитно-модульна система - шлях до підвищення ефективності навчання / С. М. Смірнов [и др.] . - С.50-52
Інші автори: Победьонна Г. П., Добрін Б. Ю., Матюхін П. В., Лаврінчук І. О., Зєнін М. Ф., Сіротін В. І., Щербак Н. О.
Ніженковська, І. В. Особливості самостійної роботи майбутніх провізорів з дисципліни "Органічна хімія" в умовах Болонської системи / І. В. Ніженковська, О. О. Глушаченко, О. І. Головченко. - С.53-57
Лисенко, В. Й. Формування інноваційної стратегії передатестаційної підготовки лікарів на основі сучасних HR-технологій / В. Й. Лисенко, С. В. Лисенко. - С.58-59
Лучко, І. М. Самостійна робота студентів при вивченні дисципліни "Фізіологія" в умовах кредитно-модульної системи навчання / І. М. Лучко [и др.] . - С.60-62
Інші автори: Ємельяненко І. В., Воронич-Семченко Н. М., Шляховенко О. О., Бортник Ю. В.
Голуб, І. І. Медичний дискурс як тип інституційного спілкування / І. І. Голуб. - С.63-69
Хрипаченко, І. А. Проблемні питання щодо викладання невідкладних станів і необхідність створення кафедр екстренної медичної допомоги та медицини катастроф / І. А. Хрипаченко [и др.] . - С.70-73
Інші автори: Курапов Є. П., Ворхлик М. І., Дьоміна Т. В., Малєєв О. А.
Бурда, К. Л. Мовна компетенція студентів медичних ВНЗ як складник фахової культури майбутнього лікаря / К. Л. Бурда [и др.] . - С.74-76
Інші автори: Заліпська І. Я., Зевако В. І., Мельник Т. П., Пришляк А. М., Саварин Т. В., Юкало В. Я.
Гулюк, А. Г. До проблеми виховання і формування особи майбутнього фахівця на кафедрі хірургічної стоматології ОНМУ / А. Г. Гулюк, В. В. Парасочкіна. - С.77-78
Гулюк, А. Г. Особливості навчання студентів стоматологічного факультету на модулі "Місцеве знеболення в стоматології" / А. Г. Гулюк [и др.] . - С.79-80
Інші автори: Крикляс В. Г., Дмитрієва Н. Б., Фаренюк О. О.
Унгурян, Л. М. Кредитно-модульна організація навчального процесу / Л. М. Унгурян, Н. С. Фізор, О. О. Черкашина. - С.81-83
Бобак, М. І. Аудитивна компетенція як один із видів комунікативної діяльності при вивченні англійської мови / М. І. Бобак [и др.] . - С.84-86
Інші автори: Кушик М. Л., Прокоп І. А., Денефіль О. В., Паласюк Г. Б., Саварин Т. В., Вітко Л. Я., Сокол М. О.
Славута, О. П. Поліпшення якості викладання дисциплін "Медицина катастроф" та "Безпека життєдіяльності" у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації / О. П. Славута, Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко. - С.87-89
Шатило, В. Й. Досвід Житомирського інституту медсестринства в міжнародному співробітництві / В. Й. Шатило [и др.] . - С.90-93
Інші автори: Копетчук В. А., Гордійчук С. В., Горай О. В., Махновська І. Р.
Кукуруз, Я. С. Особливості викладання для офіцерів запасу хірургічної тактики при вогнепальній та відкритій травмі кінцівок / Я. С. Кукуруз, І. Й. Сличко, В. А. Яловенко. - С.94-96
Вієвська, А. М. Комплексна багаторівнева система медико-соціальної профілактики вживання психоактивних речовин у дітей та підлітків як база сучасних медичних освітніх програм у цих напрямках / А. М. Вієвська. - С.97-102
Гасюк, П. А. Сучасний стан науково обгрунтованої стоматологічної практики / П. А. Гасюк [и др.] . - С.103-105
Інші автори: Гевкалюк Н. О., Щерба В. В., Придруга С. М.




   
    Аудитивна компетенція як один із видів комунікативної діяльності при вивченні англійської мови [Текст] / М. І. Бобак, М. Л. Кушик, І. А. Прокоп // Медична освіта. - 2011. - № 4. - С. 84-86


MeSH-головна:
(обучение, организация и управление)
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
Дод.точки доступу:
Бобак, М. І.
Кушик, М. Л.
Прокоп, І. А.

Вільних прим. немає


Шифр: МУ7/2019/2
   Журнал

Медична освіта
2019р. № 2 . - 149.64, р.
Зміст:
Абрамов, А. С. Особливості підготовки англомовних студентів молодших і старших курсів на кафедрах гігієнічного профілю у вищих медичних навчальних закладах / А. С. Абрамов, В. М. Байбаков, Л. В. Григоренко. - С.6-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Беденюк, А. Д. Особливості підготовки та проведення студентської олімпіади з хірургії у тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / А. Д. Беденюк, А. Є. Бурак, С. Й. Гриценко. - С.11-14. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бурмас, Н. І. Cистема дистанційної форми навчання на кафедрі загальної хімії / Н. І. Бурмас, Л. А. Бойко. - С.15-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Крицький, І. О. Шляхи підвищення якості навчання іноземних студентів вищого медичного навчального закладу / І. О. Крицький. - С.19-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лопіна, Н. А. Структура інформаційно-освітнього веб-середовища та веб-сайту клінічної кафедри вищого медичного навчального закладу / Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова. - С.24-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мосула, Л. М. Досвід впровадження нової навчальної дисципліни «Фізико-хімічний аналіз у створенні ліків» у процесі підготовки майбутніх провізорів / Л. М. Мосула, Л. С. Криськів, Т. В. Кучер. - С.31-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Спіріна, І. Д. Симуляційна освіта в психіатрії / І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі. - С.36-41. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шостак, Л. Й. Принципи підготовки співробітників національної поліції з домедичної допомоги / Л. Й. Шостак. - С.42-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Штрімайтіс, О. В. Важливість використання електронного освітнього ресурсу для якісного освітнього процесу / О. В. Штрімайтіс [та ін.]. - С.47-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Филипюк О. М., Нестерук Т. М., Мялюк О. П., Садовник О. В.
Антоненко, А. М. Досвід впровадження результатів науково-дослідної роботи інституту гігієни та екології в курс викладання дисципліни «Гігієна та екологія» / А. М. Антоненко [та ін.]. - С.51-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Вавріневич О. П., Омельчук С. Т., Бардов В. Г.
Баранова, І. В. Мотивація до навчання – запорука ефективності сучасної медичної освіти / І. В. Баранова, І. А. Ільюк, К. П. Постовітенко. - С.55-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вихрущ, А. В. Викладання дисциплін гуманітарного циклу в сучасному університеті / А. В. Вихрущ. - С.61-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Галіяш, Н. Б. Формування комунікативної компетентності як фундаментальної складової професії лікаря / Н. Б. Галіяш, Н. А. Бількевич, Н. В. Петренко. - С.67-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Герелюк, В. І. Застосування тренажера для відпрацювання практичних навичок роботи в дзеркалі студентами стоматологічного факультету / В. І. Герелюк, Т. І. Матвійків, Н. В. Нейко. - С.75-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Єгудіна, Є. Д. Імплементація кейс-методу у формуванні клінічного мислення студентів-медиків / Є. Д. Єгудіна, Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова. - С.79-85. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ждан, В. М. Впровадження Європейських стратегій навчання сімейних лікарів на кафедрі сімейної медицини і терапії / В. М. Ждан [та ін.]. - С.85-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Бабаніна М. Ю., Кітура Є. М., Ткаченко М. В.
Лимар, Л. В. Основні компоненти соціальної компетентності сімейних лікарів в Україні / Л. В. Лимар. - С.90-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лопіна, Н. А. Електронна база клінічних випадків як спосіб безперервного практично-орієнтованого фахового розвитку медичних спеціалістів / Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова. - С.96-102. - Бібліогр.: в кінці ст.
Льовкін, О. А. Симуляційні тренінги як сучасний метод навчання в запорізькому державному медичному університеті / О. А. Льовкін, В. С. Скоба, О. І. Потоцька. - С.103-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Савицька, Н. І. Формування правової компетентності керівників медсестринства на етапі післядипломної освіти / Н. І. Савицька, О. М. Мочульська. - С.107-113. - Бібліогр.: в кінці ст.
Федчишин, Н. О. Іншомовна граматична компетентність як складова загальної підготовки майбутнього лікаря у контексті віртуально-навчального середовища / Н. О. Федчишин [та ін.]. - С.114-121. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кліщ Г. І., Єлагіна Н. І., Горпініч Т. І.
Яковцова, І. І. Використання майстер-класів під час проведення циклів тематичного удосконалення на кафедрі патологічної анатомії / І. І. Яковцова, А. Є. Олійник, О. В. Долгая. - С.122-125. - Бібліогр.: в кінці ст.
Колодницька, О. Д. Використання проектного навчання при вивченні медичної термінології латинського і грецького походження / О. Д. Колодницька, І. І. Ворона. - С.126-130. - Бібліогр.: в кінці ст.
Логойда, Л. С. Методичні аспекти викладання фармацевтичного аналізу в контексті вивчення фармацевтичної хімії іноземним студентам / Л. С. Логойда, Н. О. Зарівна. - С.131-136. - Бібліогр.: в кінці ст.
Данильчук, Г. О. Оцінка ступеня емоційного вигорання у лікарів та лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти / Г. О. Данильчук, Я. І. Венгер, Д. О. Лагода. - С.137-142. - Бібліогр.: в кінці ст.
Доля, О. С. Сучасні технології для об’єктивізації та стандартизації оцінювання практичних навичок лікарів-інтернів хірургів / О. С. Доля, Н. О. Ярешко. - С.143-147. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лазарчук, Т. Б. Роль післядипломного навчання в профілактиці синдрому емоційного вигорання у лікарів первинної ланки / Т. Б. Лазарчук, О. Є. Самогальська, І. В. Мерецька. - С.148-151. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бабінець, Л. С. Амбулаторна лікарська практика як ключова складова підготовки сімейного лікаря / Л. С. Бабінець, Н. Є. Боцюк, І. О. Боровик. - С.152-155. - Бібліогр.: в кінці ст.
Горпініч, Т. І. Проблеми використання досвіду США з організації професійної підготовки майбутніх лікарів: український контекст / Т. І. Горпініч. - С.156-161. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дідух, В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (оптика) (частина 4) / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.162-170. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Рудяк Ю. А., Горкуненко А. Б., Кузьмак І. П.
Мінцер, О. П. Онтолого-керовані інформаційні системи в забезпеченні безперервного професійного розвитку лікарів та провізорів / О. П. Мінцер, М. А. Попова. - С.171-177. - Бібліогр.: в кінці ст.
Паласюк, Г. Б. Медсестринські наукові дослідження в Австрії / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк. - С.178-183. - Бібліогр.: в кінці ст.
Прокоп, І. А. Становлення та розвиток медичної освіти і науки на теренах західної України (XVIII –XIX століття) / І. А. Прокоп, Т. В. Саварин. - С.184-190. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : (1)
Вільні: (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Учбовий відділ




    Саварин, Т. В.
    Використання елементів гри при вивченні медичної термінології у вищих медичних закладах [Текст] = The use of game elements in the study of medical terminology in higher medical educational establishments / Т. В. Саварин, І. А. Прокоп // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 1. - С. 21-26


MeSH-головна:
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
МЕДИЦИНСКАЯ ТЕРМИНОЛОГИЯ СИСТЕМАТИЗИРОВАННАЯ -- SYSTEMATIZED NOMENCLATURE OF MEDICINE
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
Анотація: У статті проаналізовано можливість використання ігрових моментів при вивченні медичної термінології на заняттях з латинської та англійської мов. На прикладах проілюстровано різні види навчальних ігор-вправ. Враховано такі вимоги до вправ, як новизна, культурологічна та професійна спрямованість, забезпечення студентів у процесі виконання вправ-ігор необхідними невербальними опорами
Акцентується на тому, що практичні заняття з використанням ігрових технологій та елементів проблемного навчання розвивають та вдосконалюють у студентів навички самостійної роботи, вміння критично мислити і діяти конструктивно та творчо, вирішувати поставлені викладачем завдання, приймати оптимальні в умовах певної ситуації самостійні та колективні рішення, осмислювати результати прийнятих рішень. Гра покликана сприяти закріпленню матеріалу конкретної теми, демонструвати приклади, що ілюструють наочно теоретичний матеріал, моделювати певні навчальні ситуації
Дод.точки доступу:
Прокоп, І. А.

Вільних прим. немає




    Ворона, І. І.
    Професійна культура в контексті підготовки майбутнього лікаря [Текст] = Рrofessional culture in the context of future doctor training / І. І. Ворона, І. А. Прокоп // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 1. - С. 117-121


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- OCCUPATIONAL MEDICINE
Анотація: У статті вказано на особливості формування професійної культури студентів-медиків, проаналізовано компоненти професійної культури та умови її формування. Узагальнено досвід використання віртуальної навчальної програми на заняттях з латинської мови у студентів-медиків. Зазначено, що розвиток професійної культури внутрішньо збагачує людину і сприяє її професійному становленню та особистісному самовдосконаленню. Найбільш яскраво людина виявляється у діяльності з іншими під час виконання професійних обов’язків. Від культури поведінки, говоріння, слухання та мови часто залежать результати професійної діяльності
Підготовка майбутніх медиків є складовою професійної освіти і спрямована на забезпечення фахівців певним рівнем професійної майстерності, формування у них відповідних професійних якостей з одночасним розвитком загальної культури особистості. Завдання навчальних закладів медичного профілю полягає в тому, щоб майбутні медичні фахівці оволоділи конкретною сумою знань, необхідних для роботи за обраним фахом, та усвідомили шляхи подальшого розвитку своєї професійної діяльності, уміли активно й ефективно впливати на цей процес. Саме в цьому аспекті можна говорити про професійну культуру, тобто про відповідність поведінки, говоріння, слухання, мови у професійній діяльності загальноприйнятим нормам і принципам, насамперед, моральним, а також вимогам, що висуваються саме до цієї професії
Професійна культура майбутнього лікаря – це не лише сума професійних знань, умінь та навичок, а й частина загальної духов­ної культури, яка проявляється у професійній компетентності, готовності до аналізу й оцінки професійно-етичних проб­лем, прийняття самостійних рішень, комунікативної майстерності, свідомої готовності до самоосвіти, саморозвитку, постійного професійного самовдосконалення. Формування професійної культури студента-медика – це процес нерозривного зв’язку педагога та студентів на основі гуманізму, творчості та пошуку нових цілей і завдань, вирішення яких підвищує мотивацію майбутніх спеціалістів до досягнення нових вершин у професійній діяльності
Дод.точки доступу:
Прокоп, І. А.

Вільних прим. немає