Шифр: МУ7/2021/1
   Журнал

Медична освіта
2021р. № 1 . - 169.30, р.
Зміст:
Белова, О. Б. Особливості розвитку мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями / О. Б. Белова. - С.5-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гайдукова, О. О. Досвід медичного факультету Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна в галузі інтернаціоналізації: сприятливі фактори та обмеження / О. О. Гайдукова, Є. Я. Ніколенко, Г. С. Кратенко. - С.11-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Герасимчук, П. О. Впровадження інноваційних технологій у викладання навчальної дисципліни на кафедрі загальної хірургії / П. O. Герасимчук, А. В. Павлишин, Д. Б. Фіра. - С.17-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Данилевич, М. В. Розвиток кінезітерапії у Франції (1970–2020) / М. В. Данилевич [та ін.]. - С.23-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Романчук О. В., Коваль Р. С., Федчишин Н. О.
Летняк, Н. Я. Особливості дистанційного нaвчaння студентів спеціальності «Медсестринство» при вивченні дисципліни «Біологічна хімія» / Н. Я. Летняк, І. П. Кузьмак. - С.29-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лой, Г. Я. Особливості організації навчального процесу в умовах пандемії COVID-19 на кафедрі фармакології з клінічною фармакологією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України / Г. Я. Лой [та ін.]. - С.35-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Іванків Я. І., Лойко І. І., Олещук О. М.
Перевізник, Б. О. Становлення та організація діяльності центру симуляційного навчання Гарвардської медичної школи / Б. О. Перевізник. - С.39-43. - Бібліогр.: в кінці ст.
Пудова, С. С. Особливості повного дистанційного навчання іноземних студентів-медиків при вивченні медичної інформатики / С. С. Пудова. - С.44-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Budniak, L. I. Perspectives and issues of teaching “Occupational health and safety” for pharma-ceutical department graduates / L. I. Budniak, O. O. Pokotylo. - С.50-54. - Bibliogr. at the end of the art.
Savchuk, B. P. Formation of emotional intelligence of the future manager of education on the basis of coaching technology / B. P. Savchuk, I. V. Yehorova, N. O. Fedchyshyn. - С.55-61. - Bibliogr. at the end of the art.
Yelahina, N. I. Influence of the professional english lan-guage teaching quality on the achievements of a subject study by medical students / N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn. - С.62-68. - Bibliogr. at the end of the art.
Yushchenko, L. O. Particularities of distance learning of foreign students in a pandemic COVID-19 / L. O. Yushchenko, O. V. Tykholaz, V. S. Oliinyk. - С.69-74. - Bibliogr. at the end of the art.
Вихрущ, А. В. Підготовка студентів медичних університетів до спілкування з дітьми з особливими потребами / А. В. Вихрущ [та ін.]. - С.75-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Вихрущ Н. Б., Драч І. Д., Христенко О. М.
Данилевич, Ю. О. Роль інформаційно-комунікативних технологій у навчальному процесі / Ю. О. Данилевич, Л. В. Наумова, Л. С. Мілевська-Вовчук. - С.83-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кліщ, І. П. Моделювання процесу підготовки майбутнього викладача медичного закладу вищої освіти / І. П. Кліщ. - С.89-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Prokop, I. A. Method of specific situations analysis (case method) as a pedagogical technology / I. A. Prokop, T. V. Savaryn. - С.93-97. - Bibliogr. at the end of the art.
Vorona, I. I. Terminological vocabulary of communicative culture in the paradigm of foreign language competence / I. I. Vorona, H. Ya. Kitura. - С.98-104. - Bibliogr. at the end of the art.
Писаренко, О. А. Перспективи вдосконалення навчального плану для інтернатури з фаху «Стоматологія» у розділі «Захворювання тканин пародонта» / О. А. Писаренко, К. О. Удальцова-Гродзинська, В. І. Шинкевич. - С.105-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вихрущ, А. В. Академічне письмо: структура і завдання / А. В. Вихрущ. - С.112-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Паласюк, Г. Б. Формування термінологічної грамотності майбутніх медиків на основі етимологічної характеристики клінічних термінів з хімічним компонентом / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк. - С.117-121. - Бібліогр.: в кінці ст.
Руденко, М. І. Система вправ для вивчення граматичних категорій часу та особи дієслів руху на заняттях із дисципліни «Українська мова як іноземна» (на прикладі теми «У місті. Урок 2») / М. І. Руденко. - С.122-128. - Бібліогр.: в кінці ст.
Fedchyshyn, N. O. The concept of pedagogical biographistics: the experience of Germany / N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelahina. - С.129-135. - Bibliogr. at the end of the art.
Кашуба, М. О. Нові часи – нові виклики (особливості медичної освіти в нових реаліях) / М. О. Кашуба, С. В. Кучер. - С.136-141
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Пудова, С. С.
    Особливості повного дистанційного навчання іноземних студентів-медиків при вивченні медичної інформатики [Текст] = Features of total distance learning for foreign medical students during a study of medical informatics / С. С. Пудова // Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 44-49. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
ИНФОРМАТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL INFORMATICS (методы, обучение)
Анотація: Карантинні заходи 2020 р. та перехід на дистанційне навчання слугували поштовхом для випробовування тих інформаційних технологій, які раніше були менш затребувані в медичних вищих закладах освіти з огляду на свою освітню специфіку. За нової форми навчання координація навчальної діяльності майбутніх лікарів потребувала якісних змін, що привело до відповідних досліджень у напрямку педагогіки. Зокрема, метою нашого дослідження було проаналізувати особливості організації дистанційного навчання для іноземних студентів-медиків другого курсу з медичної інформатики в умовах карантинних обмежень 2020 р. на прикладі Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова
Вимушені умови навчання в онлайн-режимі принесли новий досвід і вплинули на розвиток інформаційної культури викладачів та студентів. Протe залишається частина серйозних питань (наприклад, щодо якості отриманих знань, умінь, навичок студентів), розв’язання яких потребує більш розвинутих інформаційних технологій з покращеними функціональними можливостями порівняно з тими, що використовуються нами зараз.
The quarantine measures of 2020 and the transition to distance learning served as an impetus for testing those information technologies that were previously less in demand in medical higher education institutions due to their educational specifics. Under the new form of education, the coordination of educational activities of future doctors required qualitative changes, which led to appropriate research in the field of pedagogy. In particular, the aim of our study was to analyze the features of the organization of distance learning of medical infromatics for foreign medical students of the second year in the quarantine restrictions of 2020 on the example of M. Pyrohov Vinnytsia National Medical University
Forced distance learning have brought new experiences and influenced the development of information culture of teachers and students. However, there are still some serious issues (for example, about the quality of knowledge and skills of students), the solution of which requires more advanced information technology with improved functionality compared to those we use today
Вільних прим. немає


Шифр: АУ50/2019/1
   Журнал

Art of Medicine . - Виходить кожного кварталу
2019р. N 1
Зміст:
Андрусів, Ю. М. Оцінка ефективності застосування електроножа в комплексному лікуванні гнійно-запальних захворювань щелепно-лицевої ділянки / Ю. М. Андрусів [та ін.]. - С.7-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Рожко М. М., Пюрик В. П., Ярмошук І. Р.
Бакалець, О. В. Фармакокорекція кріоглобулінемії при алергічних дерматозах із супутньою цитомегаловірусною інфекцією / О. В. Бакалець, А. Є. Мудра, О. М. Олещук. - С.11-15. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бульбук, О. В. Поширеність і топографічна характеристика дефектів твердих тканин зубів у пацієнтів, які проживають на Прикарпатті / О. В. Бульбук. - С.16-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Василюк, С. М. Синдром діабетичної стопи. Діабетична периферійна невропатія / С. М. Василюк [та ін.]. - С.21-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шевчук А. Г., Федорченко В. М., Осадець В. С., Кримець С. А., Василюк А. С.
Вакалюк, І. П. Ефективність метаболічної терапії при коморбідному стані – артеріальній гіпертензії, ожирінні та подагрі / І. П. Вакалюк, Н. М. Середюк, М. О. Вацеба. - С.27-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Возіанова, С. В. Визначення тактики лікування хворих на дисгідротичну екзему долоней та підошов з урахуванням клініко-імуногістохімічних показників тяжкості перебігу хвороби / С. В. Возіанова [та ін.]. - С.32-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Дядик О. О., Бойко В. В., Радкевич Я. С.
Войчишин, Л. І. Дослідження ефективності впливу прогрaми фізичної реaбілітaції нa функціонaльний стaн хребтa осіб із сутулістю / Л. І. Войчишин. - С.39-43. - Бібліогр.: в кінці ст.
Virstyuk, N. G. Nephropathic characteristics in patients with diabetes mellitus type 2 and essential hypertensive disease / N. G. Virstyuk, А. О. Іkwuka. - С.44-47. - Bibliogr. at the end of the art.
Готюр, О. І. Кожен пацієнт має право на максимально якісні та безболісні медичні процедури / О. І. Готюр, Х. В. Влашин. - С.48-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дрогомерецька, О. І. Сучасні підходи до діагностики глюкокортикоїд-індукованого остеопорозу у хворих на бронхіальну астму / О. І. Дрогомерецька. - С.52-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коломійцев, В. І. Порівняльний аналіз віддалених результатів різних методів інтервенційного лікування хворих з кістозно-зміненими вузлами щитоподібної залози / В. І. Коломійцев [та ін.]. - С.56-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Курилів, Г. М. Оцінка імунологічних порушень у хворих на в-клітинну хронічну лімфоцитарну лейкемію / Г. М. Курилів, О. І. Дрогомерецька, І. О. Якубовська. - С.62-65. - Бібліогр.: в кінці ст.
Клименко, А. О. Залежність функціонального стану тимусу від впливу біоелемента цинку як фактора неспецифічного імунного захисту організму / А. О. Клименко, О. А. Струк, Ю. А. Клименко. - С.66-69. - Бібліогр.: в кінці ст.
Левченко, В. А. Вплив метеорологічних чинників у передгір’ї Карпат на частоту виникнення гіпертонічних кризів у різні сезони року / В. А. Левченко [та ін.]. - С.70-75. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гордійчук Л. І., Левченко Л. В., Зарівна І. В., Свистун І. І.
Литвинець, Є. А. Цитомегаловірусна інфекція. Нове в етіології хронічного абактеріального простатиту / Є. А. Литвинець, А. І. Федорів. - С.76-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельничук, Г. М. Сучасні засоби догляду за ротовою порожниною, жувальні гумки.правила їхнього використання / Г. М. Мельничук [та ін.]. - С.80-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кушніренко М. О., Мельничук А. С., Кашівська Р. С., Літинська О. В.
Нестерак, Р. В. Роль сугестивної терапії у відновному лікуванні хворих після гострого коронарного синдрому / Р. В. Нестерак. - С.89-94. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ординський, Ю. М. Стрес-лімітуючі механізми адаптації до іммобілізаційного стресу високорезистентних до гіпоксичної гіпоксії самців і самиць щурів / Ю. М. Ординський [та ін.]. - С.95-99. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Рябоконь М. О., Денефіль О. В., Болюх О. О.
Пантус, А. В. Аналіз хірургічних методик та підходів усунення дефектів кісток лицевого скелету / А. В. Пантус [та ін.]. - С.100-104. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Рожко М. М., Ярмошук І. Р., Ярмошук І. Р., Когут В. Л., Солоджук Ю. І.
Панчук, О. В. Ліпоабдомінопластика – комплексний метод корекції дефектів передньої черевної стінки / О. В. Панчук [та ін.]. - С.105-110. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мішалов В. Г., Лещишин І. М., Сімонов В. Ф., Донець Є. Г., Бик П. Л., Огороднік Т. О.
Поясник, I. М. Оцінка когнітивної дисфункції у хворих із різним ступенем хронічного обструктивного захворювання легень / I. М. Поясник. - С.111-115. - Бібліогр.: в кінці ст.
Проць, Г. Б. Аналіз стану зубощелепного апарату хворих з генералізованим пародонтитом та дефектами зубних рядів / Г. Б. Проць, М. М. Рожко. - С.116-121. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рожко, М. М. Патологічні прояви гастроезофагеальної рефлюксної хвороби у ротовій порожнині / М. М. Рожко, О. П. Керзюк. - С.122-125. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рожко, М. М. Рентгенологічне обґрунтування використання малоінвазивного методу лікування радикулярних кіст щелеп / М. М. Рожко [та ін.]. - С.126-129. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Яців Т. З., Пантус А. В., Ярмошук І. Р., Когут В. Л.
Синоверська, О. Б. Шкільна дезадаптація у дітей: передумови розвитку, механізми виникнення та клінічні прояви / О. Б. Синоверська, Н. Б. Осадець. - С.130-134. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сніжко, С. С. Визначення мікрофлори та чутливості до антибактеріальних препаратів у хворих із гострим гнійним медіастинітом / С. С. Сніжко. - С.135-139. - Бібліогр.: в кінці ст.
Тимофійчук, І. Р. Вплив естрогенів на проокисно-антиоксидантну систему лімбічних структур головного мозку / І. Р. Тимофійчук [та ін.]. - С.140-145. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Семененко С. Б., Савчук Т. П., Юрків О. І., Слободян К. В.
Чайковська, Т. В. Ефективність застосування гідрокарбонатної натрієвої мінеральної води при дисфункціональних станах підшлункової залози у хворих з хронічною гастроентерологічною патологією та різним рівнем ризику цукрового діабету / Т. В. Чайковська [та ін.]. - С.146-152. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гайсак М. О., Дичка Л. В., Ляхова О. Б., Малиновська В. Г., Яковенко Н. А., Голубка О. П., Гіттер Л. М.
Ціфринець, О. І. Діагностична цінність комп’ютерної томографії та магнітно-резонансної томографії при місцевих ускладненнях гострого панкреатиту / О. І. Ціфринець, В. М. Денисенко. - С.153-160. - Бібліогр.: в кінці ст.
Чурпій, І. К. Реабілітаційний потенціал санаторно-курортного комплексу "Моршинкурорт" / І. К. Чурпій [та ін.]. - С.161-167. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Голод Н. Р., Федірко А. М., Мельник О. В.
Чурпій, І. К. Фізична реабілітація при гіперактивності у дітей різного віку / І. К. Чурпій, М. В. Фіцич. - С.168-172. - Бібліогр.: в кінці ст.
Боднарук, Ю. Б. Поєднання інтерактивних форм навчання та мультимедійних технологій на курсі "Дитяча стоматологія" навчально-наукового інституту післядипломної освіти Івано-франківського національного медичного університету / Ю. Б. Боднарук. - С.173-175. - Бібліогр.: в кінці ст.
Karatieieva, S. Yu. Practical classes with foreign students in the surgical department / S. Yu. Karatieieva [та ін.]. - С.176-178. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Plesh I. A., Muzyka N. Ya., Kshanovska G. I., Antoniv A. A.
Пудова, С. С. Оцінка сили впливу причин на вибір майбутньої професії студентами-фармацевтами / С. С. Пудова, Л. Я. Шпільчак, Н. С. Назаренко. - С.179-190. - Бібліогр.: в кінці ст.
Tymochko, N. B. Interactive education methods use during internal medicine teaching of 6-year students / N. B. Tymochko. - С.191-193. - Bibliogr. at the end of the art.
Tymoshchuk, O. V. Modern principles of innovative educational technologies use in the masters of medicine training / O. V. Tymoshchuk. - С.194-198. - Bibliogr. at the end of the art.
Skakun, O. Z. Atrioventricular type i heart block associated with pseudo-pacemaker syndrome: a case report / O. Z. Skakun [та ін.]. - С.199-206. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Fedorov S. V., Verbovska O. S., Tverdokhlib I. Z.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Пудова, С. С.
    Оцінка сили впливу причин на вибір майбутньої професії студентами-фармацевтами [Текст] = Assessment of the reasons’ importance of future profession choice by pharmacy students / С. С. Пудова, Л. Я. Шпільчак, Н. С. Назаренко // Art of Medicine. - 2019. - N 1. - С. 179-190. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ПРОФЕССИИ ВЫБОР -- CAREER CHOICE
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION (этика)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (психология)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Анотація: У статті висвітлено результати дослідження щодо важливості (сила впливу) факторів вибору професії фармацевта на основі опитування майбутніх провізорів. Їх представлено від найбільш важливої до найменш важливої причини вступу на фармацевтичний факультет й описано точку зору авторів щодо отриманого розподілу причин. Крім загальної оцінки ситуації на фармацевтичному факультеті, здійснено порівняння отриманих результатів для студентів денної та заочної форм навчання
Дод.точки доступу:
Шпільчак, Л. Я.
Назаренко, Н. С.

Вільних прим. немає