Шифр: УУ14/2022/4 спецвип
   Журнал

Український науково-медичний молодіжний журнал [Текст]. - Виходить кожного кварталу
2022р. № 4 спецвип
Зміст:
I науково-практична конференція з міжнародною участю «Комунікація як необхідна складова освітнього процесу майбутніх лікарів та провізорів»
Doroszewska, А. Interdisciplinarity of medical communication - in research and teaching / А. Doroszewska. - С.5
Doroszewska, А. Teaching communication to midwifery and nursery students / А. Doroszewska, J. Zawanowska. - С.6
Chylińska, J. Teaching medical psychology and medical communication - experience and strategies of the department of health psychology of the warsaw medical university / J. Chylińska, D. Włodarczyk. - С.7
Sobczakl, Krzysztof. Selected educational strategies in the teaching of medical communication / Krzysztof Sobczakl, Oliwia Lenkiewicz. - С.8
Басманов, С. М. Оптимізація викладацького процесу у англомовних студентів на кафедрі анестезіології та інтенсивної терапії у сучасних умовах / С. М. Басманов [та ін.]. - С.9
Інші автори: Олійник О. В., Ярославська С. М., Стрєпетова О. В.
Біденко, Н. В. Комунікативна компетентність як важлива складова професійної діяльності лікаря - стоматолога дитячого / Н. В. Біденко, О. І. Остапко. - С.10-11
Бойко, Ю. М. Важливість проведення комунікаційних заходів у випадках формування хімічних, біологічних, радіонуклідних та ядерних загроз на території України / Ю. М. Бойко [та ін.]. - С.12-13
Інші автори: Козак Н. Д., Гринзовський А. М., Гринзовський А. М., Калашченко С. І., Луцак О. О.
Бондар, С. С. Значення комунікативних навичок трансплант- координатора в отриманні згоди родичів померлих осіб на вилучення органів для трансплантації / С. С. Бондар. - С.14-15
Власенко, О. М. Аналіз комунікативної діяльності учасників освітнього процесу М(Ф)ЗВО залежно від форми навчання / О. М. Власенко, П. В. Микитенко, І. І. Кучеренко. - С.16-17
Гнатюк, В. В. Харизма та її місце у професійній діяльності лікаря і фармацевта / В. В. Гнатюк, В. Ю. Дяченко, Є. Л. Самойлов. - С.18-19
Демидчук, А. С. Комунікативна складова серед студентів початкових курсів змішаної форми навчання на кафедрі гістології та ембріології / А. С. Демидчук [та ін.]. - С.20
Інші автори: Кондаурова Г. Ю., Раскалєй Т. Я., Шамало С. М., Раскалєй В. Б.
Жук, О. В. Комунікативний процес: природа, структура, аспекти / О. В. Жук. - С.21-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зайцева, Г. М. Особливості парадигми комунікації при викладанні дисципліни «Загальна та неорганічна хімія» для студентів фармацевтичного факультету / Г. М. Зайцева [та ін.]. - С.24-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Рева Т. Д., Пушкарьова Я. М., Гождзінський С. М.
Коломієць, Т. В. Формування комунікативних навичок майбутніх провізорів на заняттях з іноземної мови / Т. В. Коломієць. - С.26-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кучин, Ю. Л. Формування професійної комунікації у студентів закладів вищої освіти / Ю. Л. Кучин, Н. М. Ергард. - С.28-29
Лехніцька, С. І. Термінологічна складова професійної комунікації фармацевта / С. І. Лехніцька, І. В. Саханда, Ю. М. Литвин. - С.30-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лимар, Л. В. Діагностика формування англомовної комунікативної академічної та фахової кометентності у майбутніх докторів філософії галузі охорона здоровя / Л. В. Лимар. - С.32
Литвиненко, Н. П. Формування комунікативних навичок у контексті фахової підготовки майбутніх лікарів / Н. П. Литвиненко, Т. В. Сергієнко. - С.33-32
Любарець, С. Ф. Дистанційне навчання студентів-стоматологів у закладі вищої освіти - виклики сьогодення / С. Ф. Любарець. - С.35-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Піскунова, А. Ю. Забезпечення якості освіти у закладі фахової передвищої освіти засобами дистанційного навчання / А. Ю. Піскунова, І. І. Кучеренко. - С.37
Прудка, Л. М. Психологічні методи впливу мас-медіа на сучасну молодь в умовах військового стану / Л. М. Прудка. - С.38-39. - Бібліогр.: в кінці ст.
Садовнича, О. В. Перформативи як засіб реалізації любовної магії в латинських tabellae defixionum / О. В. Садовнича. - С.40-41
Скрипник, Р. Л. Особливості розвитку комунікативних навичок студентів медичних факультетів на практичних заняттях з офтальмології / Р. Л. Скрипник, Н. А. Тихончук, Н. К. Гребень. - С.42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Чабан, О. С. Комунікація з пацієнтом, який вас бачити не хоче, не те що розмовляти / О. С. Чабан. - С.43-44
Чалий, О. В. Дистанційний формат вивчення вищої математики і статистики курсу «Медичної і біологічної фізики» як одна з форм навчання студентів медичних закладів вищої освіти / О. В. Чалий, Н. В. Стучинська, І. Ф. Марголич. - С.45-46
Шевчук, О. Є. Використання інформаційних технологій в медицині, за умов дистанційної форми навчання / О. Є. Шевчук, Ю. М. Бойко. - С.47
Шматко, В. І. Комунікативна стратегія діалогу як фаховий потенціал підготовки лікаря-стоматолога / В. І. Шматко. - С.48
Алейник, С. Л. Перспектива використання кейс-методів на практичних заняттях з технології ліків / С. Л. Алейник, Ж. М. Полова. - С.49
Бабійчук, Г. Г. Диференційований підхід діагностики та лікування ехінококових кіст печінки у дітей в мультидисциплінарній команді / Г. Г. Бабійчук [та ін.]. - С.50-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Притула В. П., Руденко Є. О., Хуссейні С. Ф., Петрик С. М., Сільченко М. І., Міньковська О. М., Тимошенко Т. І., Кривченя Д. Ю.
Біляков, А. М. Телемедицина в діяльності судово-медичного експерта / А. М. Біляков, Н. М. Ергард. - С.52-53
Буц, О. Р. Синдром Рея, як ускладнення гострих кишкових інфекцій у дітей. Клінічний випадок / О. Р. Буц [та ін.]. - С.54-55
Інші автори: Корбут О. В., Дмитриєва О. А., Юхименко Г. Г., Євтушенко О. М.
Несин, О. Ф. Сучасний підхід до діагностики та лікування атопічного хейліту / О. Ф. Несин [та ін.]. - С.56-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Печковський К. Є., Тімохіна Т. О., Відерська Г. В., Тивоненко Л. І., Ткач О. Б.
Процюк, Р. Г. Подолання стигми, стигматизації та дискримінації хворих на туберкульоз / Р. Г. Процюк [та ін.]. - С.58-59
Інші автори: Норейко С. Б., Галан І. О., Бондаренко Я. В., Стополянський О. В., Потайчук В. І., Зименко А. М.
Чалий, О. В. Нобелівські премії на межі медицини та природничих наук: дисципліна за вибором для студентів вищих медичних закладів / О. В. Чалий [та ін.]. - С.60-61
Інші автори: Зайцева О. В., Лукомський Д. В., Чайка О. М.
Чалий, О. В. Конструювання змісту та структури вибіркової навчальної дисципліни «Медична апаратура: фізичні та біофізичні принципи» / О. В. Чалий [та ін.]. - С.62-64
Інші автори: Стучинська Н. В., Пащенко В. В., Литвин Ю. М.
Бадду, К. Клініко-фармокологічні аспекти лікарського засобу, що пригнічує перистальтику кишечника під час лікування діареї у онкохворих / К. Бадду, І. О. Афанасьєва. - С.65
Бржевський, К. В. Суб’єктивна важливість комунікативних навичок лікаря / К. В. Бржевський. - С.66-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Валькман, С. Р. Лінгвістичний аспект в ендокринологічній термінології / С. Р. Валькман, О. В. Садовнича. - С.68-69
Блятон, О. П. Використання лабораторно-лікувальної системи у визначенні гормону кортизолу - як основного тесту при хронічному стресі / О. П. Блятон, Л. Б. Десятнюк. - С.70-71
Паламарчук, Ю. В. Вивчення дисципліни «Основи медичної інформатики» майбутніми бакалаврами стоматології / Ю. В. Паламарчук, Н. В. Стучинська. - С.72
Прохоренко, І. А. Віртуальні симулятори labster в процесі підготовки майбутніх магістрів стоматології / І. А. Прохоренко, Н. В. Стучинська. - С.73
Салма, И. К. Опитування фармацевтів про вакцинацію проти сезонного грипу / И. К. Салма, І. О. Афанасьєва. - С.74
Татьянич-Радківська, Т. І. Термінологічна складова комунікативних навичок косметолога / Т. І. Татьянич-Радківська [та ін.]. - С.75-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Лехніцька С. І., Лехніцька С. І., Литвин Ю. М., Саханда І. В.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Садовнича, О. В.
    Перформативи як засіб реалізації любовної магії в латинських tabellae defixionum [Текст] / О. В. Садовнича // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 40-41


MeSH-головна:
МАГИЯ -- MAGIC (история, психология)
ЛЮБОВЬ -- LOVE
СУЕВЕРИЯ -- SUPERSTITIONS (история, психология)
ВНУШЕНИЕ -- SUGGESTION
ДРЕВНИЙ РИМ -- ROMAN WORLD (история)
Кл.слова (ненормовані):
Сугестия
Анотація: В античному світі, зокрема в Стародавньому Римі яскравими демонстраціями любовної простонародної магії були різні зілля та тексти табличок проклять (tabellae defixionum). Численні твори римських авторів описують магічні ритуали любовного чи навіть еротичного характеру («De Agri Cultura» М. Порція Катона, «Aeneis» та «Eclogae» П. Вергілія Марона, «Rerum Rusticarum De Agri Cultura» М. Теренція Варрона, «Metamorphoses» Л. Апулея тощо). Латинськомовні tabellae defixionum є значним пластом античної культури, одним із різновидів сакрального латинськомовного тексту, які мають сугестивний впив через невербальний характер застосування у магічному ритуалі. Цікавим у дослідженні tabellae defixionum amorosa є мотиви, що спонукали до їх створення. Багато дослідників аналізували фонетичні та морфологічні особливості tabellae defixionum: В. Ваананен (1982), Р. Томлін (1988), Г Герман (2000), А. Кропп (2008), Дж. Блансдорф (2012) в контексті власних епіграфічних досліджень та народної латинської мови (latina vulgata). Втім у нашій науковій розвідці зосередимо свою увагу на прагмалінгвістичному аспекті. Мета: Нашого дослідження: виявити перформативні комунікативні акти в tabellae defixionum любовного характеру та їх перлокутивну ціль на адресата
Вільних прим. немає




    Валькман, С. Р.
    Лінгвістичний аспект в ендокринологічній термінології [Текст] / С. Р. Валькман, О. В. Садовнича // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 68-69


MeSH-головна:
ЭНДОКРИННЫЕ ЖЕЛЕЗЫ -- ENDOCRINE GLANDS
ПОЛОВЫХ ЖЕЛЕЗ ГОРМОНЫ -- GONADAL HORMONES
ТЕРМИНОЛОГИЯ КАК ТЕМА -- TERMINOLOGY AS TOPIC
Анотація: Важливі системи людського організму, які підтримують гомеостаз - це нервова (передає інформацію про зміни через електричні імпульси) та ендокринологічна (передає інформацію завдяки високоактивним біологічним речовинам - гормонам). Поняття ендокринологія як науку вперше фігурує в працях грецького лікаря Гіппократа (460-377 р. до н. е.), пізніше описано грецьким філософом та хірургом Клавдієм Галеном (129-201 р. н. е.). Також цю тему було розглянуто в країнах Азії, але найбільший вклад зробили саме давні греки. В зв’язку з цим безліч визначень в ендокринології мають саме давньогрецьке походження, як власне й сама наука ендокринологія (грец. ένδον - усередині, κρίνω - виділяти, λογος - наука, вчення), та визначається як наука про залози внутрішньої секреції або ендокринні залози (glandulae endocrinae). Головним терміном ендокринології є «гормон» (грец. ορμαω - збуджувати, приводити в рух; лат. humor - волога; рідина), запроваджений англо-американський вченим Ернестом Старлінгом у 1905 р. Мета: здійснення аналізу походжень термінів, що пов’язані з ендокринологічною системою, а саме залози, які продукують гормони та власне гормонів, співставлення їх дефініцій з етимологією
Дод.точки доступу:
Садовнича, О. В.

Вільних прим. немає