Шифр: СУ53/2017/3/3
   Журнал

Соціальна фармація в охороні здоров’я. - Виходить кожного кварталу
2017р. т.3 N 3
Зміст:
Галій, Л. В. Методичні та організаційні проблеми упровадження дистанційної форми навчання у фармацевтичну освіту / Л. В. Галій, Т. М. Серопян. - С.3-11
Немченко, А. С. Аналіз нормативно-правових актів щодо державного регулювання цін на лікарські засоби для лікування серцево-судинних захворювань / А. С. Немченко, Ю. Є. Куриленко. - С.12-20
Гладух, Анан Марсель. Реологічні дослідження основи гелю з густим екстрактом лопуха / Є. В. Гладух, Анан Марсель Сегі, Н. О. Ніколайчук. - С.21-26
Samborskyi, O. S. The analysis of dynamics of changes in the availability indexes of beta-blockers in Ukraine / O. S. Samborskyi, T. Hermanowski, M. M. Slobodyanyuk. - С.27-34
Полова, Ж. М. Аналіз економічної доступності ветеринарних препаратів у межах сегмента протимаститних засобів / Ж. М. Полова, В. М. Назаркіна. - С.35-41
Музика, Т. Ф. Дослідження регуляторних норм обігу наркотичних і психотропних лікарських засобів у закладах охорони здоров’я / Т. Ф. Музика. - С.42-48
Гой, А. М. Науково-практичні підходи до мінімізації ризиків перехресної контамінації в умовах сумісного виробництва парентеральних лікарських засобів / А. М. Гой, О. В. Посилкіна, Я. М. Деренська. - С.49-57
Лебединець, В. О. Аналіз функціонування процесу внутрішнього аудиту на вітчизняних фармацевтичних підприємствах / В. О. Лебединець, Т. В. Карамаврова. - С.58-65
Немченко, А. С. Маркетингові дослідження ринку лікарських засобів для лікування варикозного розширення вен та запальних захворювань суглобів / А. С. Немченко, О. С. Кухтенко, Є. В. Гладух. - С.66-73
Суховий, Г. П. Маркетингові дослідження ринку лікарських засобів антидепресивної дії / Г. П. Суховий, О. С. Яковлева. - С.74-80
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Суховий, Г. П.
    Маркетингові дослідження ринку лікарських засобів антидепресивної дії [Текст] / Г. П. Суховий, О. С. Яковлева // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2017. - Том 3, № 3. - С. 74-80


MeSH-головна:
АНТИДЕПРЕССАНТЫ -- ANTIDEPRESSIVE AGENTS (снабжение и распределение, экономика)
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (статистика)
МАРКЕТИНГ СОЦИАЛЬНЫЙ -- SOCIAL MARKETING
Анотація: Мета: маркетингові дослідження вітчизняного ринку лікарських засобів (ЛЗ) антидепресивної дії, аналіз цінових характеристик ліків та їх динаміки за 2013-2017 рр. Методи: статистичний, графічний, порівняльний. Результати дослідження. За даними Державного реєстру ЛЗ України, станом на 01.03.2017 р. зареєстровано 223 ЛЗ антидепресивної дії, значну частину (81,6 %) з яких складають препарати іноземного виробництва. Середнє значення розрахованого ланцюгового індексу середньостатистичних закупівельних цін (Іg) у 2013-2017 рр. дорівнює 1,29. Аналіз коефіцієнта адекватності платоспроможності (Cas) свідчить про зростання цього показника протягом 2014-2016 рр. За цей же час відмічена тенденція до зниження показника доступності (D). У 2017 р. спостерігається збільшення показника D, але його значення залишається менше за 1. Висновки. Доведено, що протягом 2013-2017 рр. спостерігалося зростання середніх закупівельних цін на ЛЗ. Встановлено, що зростання показника адекватності платоспроможності (Cas) та зниження показника доступності (D) у 2014-2016 рр. свідчить про зниження доступності ЛЗ антидепресивної дії. Разом з тим необхідно відзначити позитивну тенденцію зростання показника доступності (D) у 2017 р., але він вказує на недостатній рівень доступності досліджуваних ЛЗ
Дод.точки доступу:
Яковлева, О. С.

Вільних прим. немає