Шифр: ДУ16/2002/1
   Журнал

Дерматологія та венерологія . - Виходить кожного кварталу
2002р. № 1
Зміст:
Возіанов, О. Ф. Стан імунної системи у хворих на хронічний сечостатевий хламідіоз / О. Ф. Возіанов, В. В. Ващенко, В. Є. Дріянська. - С.3-6
Мавров, И. И. Состояние соединительной ткани у больных урогенитальным хламидиозом / И. И. Мавров, А. К. Кондакова, Е. В. Ермошенко. - С.8-9
Рудык, Ю. С. К вопросу о роли chlamydia pneumoniae в течении острого инфаркта миокарда / Ю. С. Рудык. - С.10-14
Богомолець, О. В. Гіпотеза та фізико-математична модель формування передньо- та задньомедіальних судинних невусів / О. В. Богомолець, О. В. Чалий. - С.15-18
Мавров, Г. И. Псевдоанафилактическая реакция на прокаин бензилпенициллин ( синдром Hoigne) / Г. И. Мавров, Г. М. Бондаренко, С. В. Унучко. - С.19-21
Калюжная, Л. Д. Болезни сальных желез у женщин в перименопаузальный период / Л. Д. Калюжная, О. М. Копаница. - С.22-24
Баркалова, Э. Л. Эффективность использования препаратов лактобактерий в комплексной терапии кандидозного вульвовагинита / Э. Л. Баркалова. - С.25-27
Кутасевич, Я. Ф. Дифференцированная терапия как современный метод лечения больных онихомикозом / Я. Ф. Кутасевич, Т. В. Зимина. - С.28-29
Кравец, Е. В. Клинико-микробиологические особенности дерматофитий у детей Донбасского региона / Е. В. Кравец. - С.30-32
Федорич, П. В. Количественная оценка поражения эпителия при урогенитальной хламидийной инфекции с помощью метода прямой иммунофлюоресценции / П. В. Федорич, В. Г. Коляденко, Г. А. Михальчук. - С.33-34
Лавриненко, О. А. Гастроэнтерологическая патология у детей с аллергодерматозами / О. А. Лавриненко, В. Н. Романенко, И. М. Островский. - С.35-36
Кутасевич, Я. Ф. Герпевир-КМП в лечении герпес-вирусной инфекции кожи и слизистых оболочек / Я. Ф. Кутасевич, И. А. Маштакова. - С.37-40
Каденко, О. А. Увеїт у хворих з раннім сіфілісом / О. А. Каденко, С. П. Білявська. - С.41-43
Басилайшвили, О. В. Случай генерализованной хламидийной инфекции у новорожденного / О. В. Басилайшвили, Д. И. Маврова. - С.44-45
Кузнецова, В. Г. Некоторые пути повышения эффективности преподавания дерматовенерологии врачам-интернам / В. Г. Кузнецова, И. В. Корчак. - С.46-47
Болотная, Л. А. Повышение эффективности обучения в интернатуре по дерматовенерологии / Л. А. Болотная, В. В. Павлий. - С.48-49
Мавров, И. И. Медицинские и социальные проблемы современной проституции / И. И. Мавров. - С.50-54
Гутнєв, О. Л. Хвороби, що передаються статевим шляхом: захворюваність В Україні / О. Л. Гутнєв. - С.55-57
Тацкая, Л. С. Состояние серодиагностики сифилиса в Украине и перспектива ее дальнейшего развития / Л. С. Тацкая. - С.58-61
Евтушенко, Т. Г. Некоторые аспекты использования патентно-информационных документов / Т. Г. Евтушенко. - С.62-64
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Богомолець, О. В.
    Гіпотеза та фізико-математична модель формування передньо- та задньомедіальних судинних невусів [Текст] / О. В. Богомолець, О. В. Чалий // Дерматологія та венерологія. - 2002. - № 1. - С. 15-18


MeSH-головна:
ГЕМАНГИОМА -- HEMANGIOMA (ультраструктура)
МАТЕМАТИКА ВЫЧИСЛИТЕЛЬНАЯ -- MATHEMATICAL COMPUTING
Дод.точки доступу:
Чалий, О. В.

Вільних прим. немає


Шифр: УУ14/2022/4 спецвип
   Журнал

Український науково-медичний молодіжний журнал [Текст]. - Виходить кожного кварталу
2022р. № 4 спецвип
Зміст:
I науково-практична конференція з міжнародною участю «Комунікація як необхідна складова освітнього процесу майбутніх лікарів та провізорів»
Doroszewska, А. Interdisciplinarity of medical communication - in research and teaching / А. Doroszewska. - С.5
Doroszewska, А. Teaching communication to midwifery and nursery students / А. Doroszewska, J. Zawanowska. - С.6
Chylińska, J. Teaching medical psychology and medical communication - experience and strategies of the department of health psychology of the warsaw medical university / J. Chylińska, D. Włodarczyk. - С.7
Sobczakl, Krzysztof. Selected educational strategies in the teaching of medical communication / Krzysztof Sobczakl, Oliwia Lenkiewicz. - С.8
Басманов, С. М. Оптимізація викладацького процесу у англомовних студентів на кафедрі анестезіології та інтенсивної терапії у сучасних умовах / С. М. Басманов [та ін.]. - С.9
Інші автори: Олійник О. В., Ярославська С. М., Стрєпетова О. В.
Біденко, Н. В. Комунікативна компетентність як важлива складова професійної діяльності лікаря - стоматолога дитячого / Н. В. Біденко, О. І. Остапко. - С.10-11
Бойко, Ю. М. Важливість проведення комунікаційних заходів у випадках формування хімічних, біологічних, радіонуклідних та ядерних загроз на території України / Ю. М. Бойко [та ін.]. - С.12-13
Інші автори: Козак Н. Д., Гринзовський А. М., Гринзовський А. М., Калашченко С. І., Луцак О. О.
Бондар, С. С. Значення комунікативних навичок трансплант- координатора в отриманні згоди родичів померлих осіб на вилучення органів для трансплантації / С. С. Бондар. - С.14-15
Власенко, О. М. Аналіз комунікативної діяльності учасників освітнього процесу М(Ф)ЗВО залежно від форми навчання / О. М. Власенко, П. В. Микитенко, І. І. Кучеренко. - С.16-17
Гнатюк, В. В. Харизма та її місце у професійній діяльності лікаря і фармацевта / В. В. Гнатюк, В. Ю. Дяченко, Є. Л. Самойлов. - С.18-19
Демидчук, А. С. Комунікативна складова серед студентів початкових курсів змішаної форми навчання на кафедрі гістології та ембріології / А. С. Демидчук [та ін.]. - С.20
Інші автори: Кондаурова Г. Ю., Раскалєй Т. Я., Шамало С. М., Раскалєй В. Б.
Жук, О. В. Комунікативний процес: природа, структура, аспекти / О. В. Жук. - С.21-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зайцева, Г. М. Особливості парадигми комунікації при викладанні дисципліни «Загальна та неорганічна хімія» для студентів фармацевтичного факультету / Г. М. Зайцева [та ін.]. - С.24-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Рева Т. Д., Пушкарьова Я. М., Гождзінський С. М.
Коломієць, Т. В. Формування комунікативних навичок майбутніх провізорів на заняттях з іноземної мови / Т. В. Коломієць. - С.26-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кучин, Ю. Л. Формування професійної комунікації у студентів закладів вищої освіти / Ю. Л. Кучин, Н. М. Ергард. - С.28-29
Лехніцька, С. І. Термінологічна складова професійної комунікації фармацевта / С. І. Лехніцька, І. В. Саханда, Ю. М. Литвин. - С.30-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лимар, Л. В. Діагностика формування англомовної комунікативної академічної та фахової кометентності у майбутніх докторів філософії галузі охорона здоровя / Л. В. Лимар. - С.32
Литвиненко, Н. П. Формування комунікативних навичок у контексті фахової підготовки майбутніх лікарів / Н. П. Литвиненко, Т. В. Сергієнко. - С.33-32
Любарець, С. Ф. Дистанційне навчання студентів-стоматологів у закладі вищої освіти - виклики сьогодення / С. Ф. Любарець. - С.35-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Піскунова, А. Ю. Забезпечення якості освіти у закладі фахової передвищої освіти засобами дистанційного навчання / А. Ю. Піскунова, І. І. Кучеренко. - С.37
Прудка, Л. М. Психологічні методи впливу мас-медіа на сучасну молодь в умовах військового стану / Л. М. Прудка. - С.38-39. - Бібліогр.: в кінці ст.
Садовнича, О. В. Перформативи як засіб реалізації любовної магії в латинських tabellae defixionum / О. В. Садовнича. - С.40-41
Скрипник, Р. Л. Особливості розвитку комунікативних навичок студентів медичних факультетів на практичних заняттях з офтальмології / Р. Л. Скрипник, Н. А. Тихончук, Н. К. Гребень. - С.42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Чабан, О. С. Комунікація з пацієнтом, який вас бачити не хоче, не те що розмовляти / О. С. Чабан. - С.43-44
Чалий, О. В. Дистанційний формат вивчення вищої математики і статистики курсу «Медичної і біологічної фізики» як одна з форм навчання студентів медичних закладів вищої освіти / О. В. Чалий, Н. В. Стучинська, І. Ф. Марголич. - С.45-46
Шевчук, О. Є. Використання інформаційних технологій в медицині, за умов дистанційної форми навчання / О. Є. Шевчук, Ю. М. Бойко. - С.47
Шматко, В. І. Комунікативна стратегія діалогу як фаховий потенціал підготовки лікаря-стоматолога / В. І. Шматко. - С.48
Алейник, С. Л. Перспектива використання кейс-методів на практичних заняттях з технології ліків / С. Л. Алейник, Ж. М. Полова. - С.49
Бабійчук, Г. Г. Диференційований підхід діагностики та лікування ехінококових кіст печінки у дітей в мультидисциплінарній команді / Г. Г. Бабійчук [та ін.]. - С.50-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Притула В. П., Руденко Є. О., Хуссейні С. Ф., Петрик С. М., Сільченко М. І., Міньковська О. М., Тимошенко Т. І., Кривченя Д. Ю.
Біляков, А. М. Телемедицина в діяльності судово-медичного експерта / А. М. Біляков, Н. М. Ергард. - С.52-53
Буц, О. Р. Синдром Рея, як ускладнення гострих кишкових інфекцій у дітей. Клінічний випадок / О. Р. Буц [та ін.]. - С.54-55
Інші автори: Корбут О. В., Дмитриєва О. А., Юхименко Г. Г., Євтушенко О. М.
Несин, О. Ф. Сучасний підхід до діагностики та лікування атопічного хейліту / О. Ф. Несин [та ін.]. - С.56-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Печковський К. Є., Тімохіна Т. О., Відерська Г. В., Тивоненко Л. І., Ткач О. Б.
Процюк, Р. Г. Подолання стигми, стигматизації та дискримінації хворих на туберкульоз / Р. Г. Процюк [та ін.]. - С.58-59
Інші автори: Норейко С. Б., Галан І. О., Бондаренко Я. В., Стополянський О. В., Потайчук В. І., Зименко А. М.
Чалий, О. В. Нобелівські премії на межі медицини та природничих наук: дисципліна за вибором для студентів вищих медичних закладів / О. В. Чалий [та ін.]. - С.60-61
Інші автори: Зайцева О. В., Лукомський Д. В., Чайка О. М.
Чалий, О. В. Конструювання змісту та структури вибіркової навчальної дисципліни «Медична апаратура: фізичні та біофізичні принципи» / О. В. Чалий [та ін.]. - С.62-64
Інші автори: Стучинська Н. В., Пащенко В. В., Литвин Ю. М.
Бадду, К. Клініко-фармокологічні аспекти лікарського засобу, що пригнічує перистальтику кишечника під час лікування діареї у онкохворих / К. Бадду, І. О. Афанасьєва. - С.65
Бржевський, К. В. Суб’єктивна важливість комунікативних навичок лікаря / К. В. Бржевський. - С.66-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Валькман, С. Р. Лінгвістичний аспект в ендокринологічній термінології / С. Р. Валькман, О. В. Садовнича. - С.68-69
Блятон, О. П. Використання лабораторно-лікувальної системи у визначенні гормону кортизолу - як основного тесту при хронічному стресі / О. П. Блятон, Л. Б. Десятнюк. - С.70-71
Паламарчук, Ю. В. Вивчення дисципліни «Основи медичної інформатики» майбутніми бакалаврами стоматології / Ю. В. Паламарчук, Н. В. Стучинська. - С.72
Прохоренко, І. А. Віртуальні симулятори labster в процесі підготовки майбутніх магістрів стоматології / І. А. Прохоренко, Н. В. Стучинська. - С.73
Салма, И. К. Опитування фармацевтів про вакцинацію проти сезонного грипу / И. К. Салма, І. О. Афанасьєва. - С.74
Татьянич-Радківська, Т. І. Термінологічна складова комунікативних навичок косметолога / Т. І. Татьянич-Радківська [та ін.]. - С.75-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Лехніцька С. І., Лехніцька С. І., Литвин Ю. М., Саханда І. В.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Чалий, О. В.
    Дистанційний формат вивчення вищої математики і статистики курсу «Медичної і біологічної фізики» як одна з форм навчання студентів медичних закладів вищої освіти [Текст] / О. В. Чалий, Н. В. Стучинська, І. Ф. Марголич // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 45-46


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление, тенденции)
МАТЕМАТИКА -- MATHEMATICS
СТАТИСТИКА -- STATISTICS
Анотація: Вивчення дисципліни «Медична ї біологічна фізика» в медичних університетах базується не тільки на знаннях фізики, отриманих в ланці середньої освіти, але і математики, як основи всіх природничих дисциплін. Дистанційний формат вивчення передбачає оволодіння студентами базовими знаннями вищої математики і статистики під час проведення і практичних занять засобами дистанційного навчання. Мета: Наша робота є висвітлює вивчення вищої математики і статистики студентами медичних і стоматологічного факультетів у процесі вивчення курсу «Медичної і біологічної фізики» під час проведення практичних занять у дистанційній формі
Дод.точки доступу:
Стучинська, Н. В.
Марголич, І. Ф.

Вільних прим. немає




   
    Нобелівські премії на межі медицини та природничих наук: дисципліна за вибором для студентів вищих медичних закладів [Текст] / О. В. Чалий [та ін.] // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 60-61


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
СИНАПТИЧЕСКАЯ ПЕРЕДАЧА -- SYNAPTIC TRANSMISSION
ФИЗИКА -- PHYSICS
БИОМЕДИЦИНСКАЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- BIOMEDICAL TECHNOLOGY
НОБЕЛЕВСКАЯ ПРЕМИЯ -- NOBEL PRIZE
Анотація: Важливим аспектом підготовки майбутніх медичних працівників є висвітлення актуальних проблем біофізики, фізіології та медицини. «Сучасні проблеми біофізики: Нобелівські премії за видатні досягнення природничих наук у медицині» — курс за вибором, який викладався на кафедрі медичної та біологічної фізики та інформатики НМУ імені О.О.Богомольця. На лекціях і практичних заняттях з цієї дисципліни висвітлені найцікавіші питання біофізики, фізіології та медицини, а саме, ті, за які були присуджені Нобелівські премії. Основна мета - зацікавити студентів і сформувати в них природничо-наукову картину світу, де медицина інтегрована в систему природничих наук
Дод.точки доступу:
Чалий, О. В.
Зайцева, О. В.
Лукомський, Д. В.
Чайка, О. М.

Вільних прим. немає




   
    Конструювання змісту та структури вибіркової навчальної дисципліни «Медична апаратура: фізичні та біофізичні принципи» [Текст] / О. В. Чалий [та ін.] // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 62-64


MeSH-головна:
БИОФИЗИКА -- BIOPHYSICS (обучение, организация и управление)
ФИЗИКА -- PHYSICS (обучение, организация и управление)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (организация и управление, тенденции)
Анотація: Знання та розуміння принципів роботи медичної апаратури є невід’ємною складовою професійної компетентності сучасного фахівця галузі охорони здоров’я, а відтак і важливою метою освітнього процесу у медичних закладах вищої освіти. Основи системних знань про принципи роботи медичної апаратури, яка широко застосовується в сучасній медицині як для діагностики, так і для лікування та профілактики захворювань, закладаються при вивченні фундаментальних природничих дисциплін, насамперед дисципліни «Медична і біологічна фізика», яка до недавнього часу була обов’язковою та нормативною для всіх медичних спеціальностей. Додаткові можливості для формування знань, умінь та навичок, що відповідають вимогам сучасного ринку праці та характеру майбутньої професійної діяльності, можуть надати вибіркові навчальні дисципліни, частка яких згідно з Законом України «Про вищу освіту» №1556-VII від 01.07.2014 року (стаття 62 пункт 15) «становить не менше 25 відсотків загальної кількості кредитів ЄКТС, передбачених для даного рівня вищої освіти». Актуальність розроблення програм навчальних дисциплін, орієнтованих на формування системи знань про фізичні та біофізичні принципи роботи медичної апаратури, опанування базовими принципами сучасних методів дослідження процесів живої природи, посилюється і тим, що наразі в навчальних планах окремих медичних спеціальностей (наприклад, 227 «Фізична терапія, ерготерапія», 229 «Громадське здоров’я») відсутня нормативна дисципліна «Медична і біологічна фізика»
Дод.точки доступу:
Чалий, О. В.
Стучинська, Н. В.
Пащенко, В. В.
Литвин, Ю. М.

Вільних прим. немає