Шифр: МУ7/2017/1
   Журнал

Медична освіта
2017р. № 1 . - 96.11, р.
Зміст:
Беденюк, А. Д. Матрикул практичних навичок як складова частина практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені професора Л. Я. Ковальчука / А. Д. Беденюк [та ін.]. - С.5-7. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ковальчук О. Л., Доброродній В. Б., Війтович Л. Є.
Вишневська, Н. Ю. Сучасні методики навчання й оцінювання знань студентів у клініці інфекційних хвороб / Н. Ю. Вишневська [та ін.]. - С.8-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Івахів О. Л., Васильєва Н. А., Іщук І. С.
Геряк, С. М. Симптомокомплекс синдрому емоційного вигорання при викладанні клінічних дисциплін іноземним студентам та шляхи його усунення / С. М. Геряк [та ін.]. - С.14-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Багній Н. І., Корда І. В., Стельмах О. Є., Петренко Н. В.
Ждан, В. М. Впровадження дистанційної освіти на кафедрі сімейної медицини і терапії / В. М. Ждан [та ін.]. - С.19-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Бабаніна М. Ю., Ткаченко М. В. , Волченко Г. В., Кітура Є. М., Шилкіна Л. М., Лебідь В. Г.
Машейко, І. В. Роль інформаційних технологій у викладанні дисциплін студентам вищих медичних навчальних закладів / І. В. Машейко, Г. Б. Пелешенко, А. М. Машейко. - С.23-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Перцов, В. І. Використання симуляційних технологій при навчанні студентів надання екстреної медичної допомоги / В. І. Перцов, О. А. Льовкін, Я. В. Тєлушко. - С.27-29. - Бібліогр.: в кінці ст.
Петрина, В. О. Роль інтерактивних методів навчання студентів факультету підготовки іноземних громадян із дисципліни “Внутрішня медицина” / В. О. Петрина. - С.30-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Потапов, В. О. Застосування інноваційних технологій для підвищення якості підготовки майбутніх лікарів з дисципліни “Акушерство і гінекологія” / В. О. Потапов [та ін.]. - С.34-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Петулько А. П., Медведев М. В., Лоскутова Т. О., Донська Ю. В., Сімонова Н. В.
Родинський, О. Г. Особливості методологічного підходу до викладання курсу фізіології з використанням комп’ютерної симуляції в системі сучасної медичної освіти в Україні / О. Г. Родинський [та ін.]. - С.38-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Демченко О. М., Родинська Г. О., Гутнік І. О.
Федорук, О. С. Перспективи викладання урології в Буковинському державному медичному університеті / О. С. Федорук [та ін.]. - С.43-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ілюк І. І. , Зайцев В. І., Владиченко К. А., Степан В. Т., Візнюк В. В.
Човпан, Г. О. Засоби поліпшення роботи зі студентами з англійською мовою навчання у медичних вузах України залежно від вхідного рівня знань та країни-донора / Г. О. Човпан [та ін.]. - С.47-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Човпан І. С., Батюк Л. В., Кнігавко В. Г.
Doroshenko, О. М. Assessment of academic performance with learning monitoring system for licensing integrated exam preparation in specialty of dentistry / О. М. Doroshenko, О. F. Sirenko. - С.52-55. - Bibliogr. at the end of the art.
Абрамов, С. В. Організація самостійної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини Дніпровського медичного інституту традиційної і нетрадиційної медицини / С. В. Абрамов [та ін.]. - С.56-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Байбаков В. М., Корнацький В. М., Вишневський В. О., Кириченко А. Г., Мороз С. М., Хом’яков В. М.
Антоненко, А. М. Досвід викладання окремих питань кліматотерапії студентам 6 курсу англомовної форми навчання на кафедрі гігієни та екологи національного медичного університету імені О. О. Богомольця / А. М. Антоненко [та ін.]. - С.61-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мережкіна Н. В., Бардов В. Г., Ставніченко П. В.
Іванченко, О. З. Використання проблемного підходу при викладанні медичної і біологічної фізики / О. З. Іванченко, О. З. Мельникова. - С.65-68. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кавин, В. О. Аналіз результатів анкетування студентів Івано-Франківського національного медичного університету по завершенню вивчення дисципліни “Оперативна хірургія і топографічна анатомія” / В. О. Кавин [та ін.]. - С.69-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Попович Ю. Л., Федорак В. М., Мєсоєдова В. А., Парахоняк В. В.
Кузенко, Р. Т. Застосування медичного навчального тренажера при засвоєнні практичних навичок із дисципліни “Хірургія” / P. Т. Кузенко. - С.73-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Курята, О. В. Роль комп’ютерних технологій у навчальному процесі при викладанні внутрішньої медицини у студентів 5 курсу медичного факультету / О. В. Курята, К. Г. Карапетян, О. С. Митрохіна. - С.77-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лембрик, І. С. Формування клінічного мислення у студента-іноземця при вивченні дисципліни “Педіатрія” / І. С. Лембрик, З. Р. Кочерга. - С.82-85. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лобань, Г. А. Щодо дієвості інформаційних методичних матеріалів у навчальному процесі на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології / Г. А. Лобань [та ін.]. - С.86-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ананьева М. М., Звягольська І. М., Боброва Н. О., Фаустова М. О., Полянська В. П., Басараб Я. О.
Маслак, Г. С. Самостійна робота студентів - основа високого професійного рівня фахівця (лікаря). Досвід роботи кафедри біохімії і медичної хімії ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України” / Г. С. Маслак [та ін.]. - С.90-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Долгіх Г. В., Цокур Н. І., Шевцова К. В.
Мосейчук, А. Р. Модель формування дослідницької компетентності майбутніх фельдшерів у процесі вивчення біологічних дисциплін / А. Р. Мосейчук. - С.96-102. - Бібліогр.: в кінці ст.
Попова, Т. М. Педагогічні підходи викладання комунальної гігієни в системі післядипломної освіти / Т. М. Попова [та ін.]. - С.103-107. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Лоскутов М. Ф., Карабан О. М., Петренко Т. Є., Філіпченко С. М., Лобойко Л. І.
Рогачевський, О. П. Інноваційні технології активного навчання акушерів-гінекологів / О. П. Рогачевський [та ін.]. - С.108-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Попова Л. М., Рожковська Н. М., Коссей Т. В., Голубенко М. Ю.
Семенець, А. В. Про налагодження СДО MOODLE для проведення тестового оцінювання з курсу “Вища математика” / А. В. Семенець. - С.112-117. - Бібліогр.: в кінці ст.
Славопас, В. А. Аналіз вітчизняного та зарубіжного досвіду підготовки медичних сестер / В. А. Славопас. - С.118-120. - Бібліогр.: в кінці ст.
Спіріна, І. Д. Використання навчальних відеофільмів у якості відеокейсів при підготовці іноземних студентів із дисципліни “Психіатрія. Наркологія” / І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Р. М. Тимофеев. - С.121-124. - Бібліогр.: в кінці ст.
Lezhenko, G. О. The didactic approaches то teaching of pediatrics in the conditions of the credit-transfer system in the studying of english-speaking foreign students of medicine / G. О. Lezhenko [та ін.]. - С.125-129. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Pashkova О. Е., Sidorova I. V., Kгаупуа Η. V.
До ювілею доцента Наталії Cтепанівни Гутор. - С.130-131
Є примірники у відділах: всього 1 : БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)




   
    Засоби поліпшення роботи зі студентами з англійською мовою навчання у медичних вузах України залежно від вхідного рівня знань та країни-донора [Текст] = The methods of improving work with english language studying students in Ukrainian medical schools depending on the input knowledge level and donor country / Г. О. Човпан [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 47-51. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
Анотація: Мета дослідження – знайти шляхи вирішення основних проблем, з якими стикаються викладачі, що працюють зі студентами-іноземцями молодших курсів з англійською мовою навчання. Проаналізувати основні проблеми, які можуть впливати на результативність навчання студентів-іноземців з англійською мовою навчання. Матеріали та методи дослідження. Дослідження базується на вивченні матеріалів, отриманих із відкритих джерел інформації та власного досвіду авторів. У статті наведені сучасні технології тестування іноземних студентів з англійською мовою навчання, впроваджені на кафедрі медичної та біологічної фізики і медичної інформатики. Запропонований рейтинговий спосіб визначення залишкових після школи знань з математики, фізики та рівень володіння англійською мовою. Результати й обговорення. На кафедрі медичної та біологічної фізики і медичної інформатики впроваджене вхідне рейтингове тестування іноземних студентів 1 курсу з англійською мовою навчання. Після проведення тестування викладачеві на електронну пошту надсилаються висновки у вигляді таблиці з результатами кожного студента та загальним результатом групи і надаються рекомендації щодо складу та рівня групи, пропонуються рекомендації з проведення занять з урахуванням особливостей конкретних навчальних груп. Також у роботі проаналізований можливий склад академічних груп та запропоновані деякі рекомендації щодо поліпшення роботи з урахуванням усіх факторів, наприклад, з урахуванням країн, з яких прибули студенти. Висновки. Запропонований метод дозволяє викладачеві успішніше будувати освітній процес, що, в кінцевому підсумку, позитивно позначається на загальному засвоєнні курсу. У подальшому планується поширити тестування на студентів-іноземців із російською мовою навчання, запровадивши вхідне тестування російською мовою, що також може допомогти у вдосконаленні якості медичної освіти
Дод.точки доступу:
Човпан, Г. О.
Човпан, І. С.
Батюк, Л. В.
Кнігавко, В. Г.

Примірників всього: 1
БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)


Шифр: ВУ14/2021/4
   Журнал

Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - Виходить кожного кварталу
2021р. N 4
Зміст:
Медведовська, Н. В. Дослідження динаміки медико-демографічних показників як передумова розробки та реалізації заходів із попередження передчасних втрат чоловічого населення в Україні / Н. В. Медведовська, М. Д. Квач. - С.5-9
Рингач, Н. О. Смертність від цереброваскулярних хвороб: реальні і прогнозовані зміни / Н. О. Рингач, Л. Й. Власик. - С.10-18
Случевська, О. О. Окремі аспекти поширеності важких форм генералізованого пародонтиту у населення України / О. О. Случевська [и др.]. - С.19-24
Інші автори: Павленко О. В., Мочалов Ю. О., Шупяцький І. М.
Теренда, Н. О. Програма медичних гарантій від Національної служби здоров’я України у 2019-2020 роках / Н. О. Теренда [та ін.]. - С.25-30
Інші автори: Теренда О. А., Процик М. П., Литвинова О. Н., Ліштаба Л. В.
Брич, В. В. Зміцнення реабілітації як стратегії охорони здоров’я: погляд Всесвітньої організації охорони здоров’я / В. В. Брич. - С.31-37
Федонюк, Л. Я. Результати зборів та епідеміологічного аналізу іксодових кліщів, зібраних із довкілля та домашніх тварин у 2021 році / Л. Я. Федонюк [та ін.]. - С.38-42
Інші автори: Подобівський С. С., Чорній С. В., Гливка Н. Б.
Децик, О. З. Первинна інвалідність внаслідок травм опорно-рухового апарату й ефективність виконання індивідуальних програм реабілітації в Україні та Івано-Франківській області за 2011-2020 рр. / О. З. Децик, Г. Я. Юкіш. - С.43-48
Грохотов, В. А. Соціологічне дослідження якості стоматологічної допомоги в закладах різної форми власності / В. А. Грохотов, Н. М. Орлова. - С.49-53
Човпан, Г. О. Аспекти окремих проблем системи громадського здоров’я в Україні в контексті сучасної епідеміологічної ситуації / Г. О. Човпан, С. М. Лад, Є. А. Громко. - С.54-57
Бабієнко, В. В. Аргінін у харчуванні дітей та підлітків: досвід регіональної програми санітарно-гігієнічного моніторингу / В. В. Бабієнко, М. М. Ватан. - С.58-62
Слабкий, Г. О. Управління якістю життя як складова підготовки магістрів громадського здоров’я / Г. О. Слабкий [та ін.]. - С.63-68
Інші автори: Миронюк І. С., Качур О. Ю., Білак-Лук’янчук В. Й.
Кравченко, С. В. Нормативно-правове регулювання наукового та інформаційно-аналітичного супроводу у сфері громадського здоров’я / С. В. Кравченко. - С.69-74
Оводюк, Н. М. Вплив варіабельності артеріального тиску на когнітивну та психоемоційну сфери у хворих (державних службовців) після ішемічного інсульту з легким неврологічним дефіцитом / Н. М. Оводюк, Н. В. Шестак. - С.75-80
Шмакова, І. П. Актуальність спеціальної психологічної допомоги сім’ям, які виховують дітей у періоді ремісії онкологічних захворювань, на етапі санаторно-курортної реабілітації (огляд літератури та результати власних досліджень) / І. П. Шмакова [та ін.]. - С.81-90
Інші автори: Шаповалова Г. А., Уманський Д. О., Коверга О. П., Степанова Н. В.
Венгер, О. П. Особливості вивчення ефективності антидепресантів на основі мета-аналізів / О. П. Венгер, І. Г. Герасим’юк. - С.91-95
Хміль, Досвальд А. С. Клінічна характеристика жінок із безпліддям за умов коморбідності синдрому полікістозних яєчників та хронічного ендометриту / А. С. Хміль Досвальд, Л. М. Маланчук. - С.96-104
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Човпан, Г. О.
    Аспекти окремих проблем системи громадського здоров’я в Україні в контексті сучасної епідеміологічної ситуації [Текст] = Aspects of individual problems of the public health system in Ukraine in the context of the modern epidemiological situation / Г. О. Човпан, С. М. Лад, Є. А. Громко // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2021. - N 4. - С. 54-57


MeSH-головна:
ОБЩЕСТВЕННОЕ ЗДОРОВЬЕ, НАБЛЮДЕНИЕ И КОНТРОЛЬ -- PUBLIC HEALTH SURVEILLANCE
ПРОФИЛАКТИЧЕСКАЯ МЕДИЦИНА -- PREVENTIVE MEDICINE
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS
ЭПИДЕМИОЛОГИЧЕСКИЙ МОНИТОРИНГ -- EPIDEMIOLOGICAL MONITORING
Анотація: Комплекс заходів для оптимізації системи громадського здоров’я відповідно до викликів сучасної епідеміологічної ситуації розглянуто як багатоскладову сукупність заходів, що потребують відповідної структуалізації та стратифікованого планування на різних рівнях для поступової реалізації у всіх сферах як охорони здоров’я, так і людського життя загалом
Thus, a set of measures to optimize the public health system in accordance with the challenges of the current epidemiological situation is considered as a multifaceted set of measures that require appropriate structuring and stratified planning at various levels for gradual implementation in all areas of health and human life in general
Дод.точки доступу:
Лад, С. М.
Громко, Є. А.

Вільних прим. немає