(Немає відомостей про примірники)
Шифр: МУ7/2010/3
   Журнал

Медична освіта
2010р. № 3
Зміст:
Андрющенко, В. П. Особливості кредитно-модульного принципу вивчення клінічної дисципліни "загальна хірургія": перші результати та проблеми в світлі досвіду кафедри / В. П. Андрющенко, Д. В. Андрющенко. - С.7-9
Бєленічев, І. Ф. Нові технології проведення модульного контролю з фармакології на фармацевтичному факультеті / І. Ф. Бєленічев, Н. В. Бухтіярова, С. В. Павлов. - С.9-10
Бірюков, В. С. Індикаторна модель управління якістю освітніх технологій: вимоги до індикатора / В. С. Бірюков. - С.11-13
Бондар, Я. Я. Аналіз ефективності проведення практичних занять з патоморфології в умовах кредитно-модульної системи / Я. Я. Бондар [и др.] . - С.14-15
Інші автори: Сельський П. Р., Волошин В. Д., Дацко Т. В., Франчук В. В., Головата Т. К., Фурдела М. Я., Орел Ю. М., Андрійчук О. В.
Горчакова, Н. О. Взаємозв’язок викладання фармакології за кредитно-модульною системою з результатами наукових досліджень кафедри / Н. О. Горчакова [и др.] . - С.16-17
Інші автори: Голота Л. Г., Небесна Т. Ю., Різниченко А. О.
Єршова-Бабенко, І. В. Впровадження нових методів для оптимізації навчального процесу у вищих навчальних закладах / І. В. Єршова-Бабенко [и др.] . - С.18-22
Інші автори: Куцебо О. М., Медянова О. В., Чуєва І. О.
Ковальчук, Л. Я. Роль інтеграції в європейську вищу освіту у навчанні, вдосконаленні та формуванні студента-лікаря / Л. Я. Ковальчук [и др.] . - С.22-23
Інші автори: Максимлюк В. І., Венгер І. К., Беденюк А. Д., Твердохліб В. В., Гусак О. М., Доброродній В. Б., Мальований В. В., Чонка І. І., Смачило І. І., Мисак А. І., Футуйма Ю. М., Смачило І. В., Нестерук С. О., Доброродній А. В., Крицький І. О.
Колоскова, О. К. Готовність лікарів-інтернів до написання тестового іспиту "Крок-3" як критерій ефективності вузівської підготовки / О. К. Колоскова, Л. А. Іванова, С. І. Прунчак. - С.24-26
Крицький, І. О. Переваги кредитно-модульної системи навчання над традиційною у вищих навчальних закладах України / І. О. Крицький [и др.] . - С.27-29
Інші автори: Бліхар В. Є., Гощинський П. В., Воронцова Т. О., Кінаш M. I., Кубей І. В., Шульгай Л. М., Крицька Г. А., Доброродній В. Б., Смачило І. І.
Лимар, Л. В. Аналіз результатів дослідження особливостей мотиваційного компонента психологічної підготовленості майбутніх лікарів до попередження конфліктів / Л. В. Лимар. - С.29-31
Лісовий, В. М. Сприйняття навчання в інтернатурі: порівняльний аналіз оціночних суджень інтернів 1-3 курсів / В. М. Лісовий [и др.] . - С.31-32
Інші автори: Капустник В. А., В’юн В. В., Марущенко О. А., Перцев Д. П., Сіда Ю. С.
Лісовий, В. М. Сучасні системи організації навчального процесу у формуванні медико-правових знань / В. М. Лісовий, В. О. Ольховський, В. В. Хижняк. - С.33-36
Лупальцов, В. І. Раціональне використання навчального процесу і тестовий контроль знань з дисципліни "хірургія" / В. І. Лупальцов [и др.] . - С.36-38
Інші автори: Ворощук Р. С., Ягнюк А. І., Сокол К. М., Дехтярук І. А.
Марченко, В. Г. Короткотривалі цикли тематичного удосконалення - один із шляхів упровадження безперервного професійного розвитку лікарів / В. Г. Марченко, О. А. Цодікова, С. С. Бринцова. - С.39-40
Мойсеєнко, В. О. Особливості та проблеми виробничої практики студентів ІІ-ІІІ курсів в умовах кредитно-модульної системи на терапевтичних кафедрах / В. О. Мойсеєнко [и др.] . - С.41-43
Інші автори: Никула Т. Д., Шевчук С. Г., Осташевська Т. Г., Хамазюк В. А.
Москаленко, Л. К. Організація навчальної діяльності на занятті з іноземної мови із використанням технологій співробітництва у малих групах (cooperativelearning) у медичному ВНЗ / Л. К. Москаленко. - С.44-47
Нарійчук, М. Д. Кваліфікаційний рівень майбутніх спеціалістів - критерій ефективності впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних та клінічних кафедрах / М. Д. Нарійчук. - С.48-52
Нерянов, Ю. М. Болонський процес та організація виробничої практики в ЗДМУ / Ю. М. Нерянов, В. І. Кравченко. - С.52-54
Пашко, К. О. Як можна підвищити якість практичних занять при вивченні гігієни та екології на профільних кафедрах ВМ(Ф)НЗ України / К. О. Пашко [и др.] . - С.54-56
Інші автори: Кашуба М. О., Кондратюк В. А., Крицька Г. А., Козак Д. В., Сопель О. М., Смачило О. М., Флекей Н. В., Вахтарчук В. І.
Свінціцький, А. С. Впровадження концепції компонентно-орієнтованого підходу до навчання в післядипломну підготовку лікарів і провізорів в інтернатурі / А. С. Свінціцький, В. О. Дорошенко, Я. Ю. Гомза. - С.57-61
Сергета, І. В. Кредитно-модульна система та особливості її впливу на процеси формування окремих властивостей темпераменту і тривожності студентів / І. В. Сергета, О. Є. Алєксандрова. - С.62-65
Сологор, І. М. Формування граматичної компетенції як засіб підвищення ефективності професійно спрямованого читання іноземною мовою / І. М. Сологор, В. Г. Костенко, І. В. Знаменська. - С.66-68
Тащук, В. К. Проблеми застосування тестового контролю знань у післядипломній підготовці лікарів за системою безперервного навчання / В. К. Тащук [и др.] . - С.68-70
Інші автори: Іванчук П. Р., Поліщук О. Ю., Ілащук Т. О., Гречко С. І.
Фомін, П. Д. Досвід проведення практичних занять із факультетської хірургії та складання модульного контролю студентами 4-го курсу на кафедрі хірургії №3 НМУ ім. О. О. Богомольця / П. Д. Фомін [и др.] . - С.70-72
Інші автори: Шепетько Є. М., Повч О. А., Бельський О. Б.
Хара, М. Р. Патофізіологічний експеримент в системі підготовки лікаря / М. Р. Хара [и др.] . - С.73-76
Інші автори: Файфура В. В., Бондаренко Ю. І., Сатурська Г. С., Дзига С. В., Сас Л. М., Бакалець О. В.
Хвисюк, О. М. Інтеграція в європейський освітній простір як шлях покращення післядипломної підготовки лікарів / О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан. - С.77-78
Холодкова, О. Л. Особливості викладання анатомії людини англомовним студентам у сучасних умовах / О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна. - С.79-81
Чекман, І. С. Педагогічні основи підготовки студентів до наукової роботи з фармакології / І. С. Чекман [и др.] . - С.82-84
Інші автори: Горчакова Н. О., Казак Л. І., Небесна Т. Ю., Борзенко І. О.
Чекман, І. С. Доказова медицина як методологічна основа формування нового світогляду майбутнього лікаря в системі кредитно-модульної освіти / І. С. Чекман, О. В. Шумейко, Н. В. Савченко. - С.84-86
Черкасов, В. Г. Модель формування і моніторингу професійно орієнтованих знань у процесі підготовки майбутніх лікарів на кафедрі анатомії людини національного медичного університету імені О. О. Богомольця / В. Г. Черкасов, І. В. Дзевульська, О. І. Ковальчук. - С.87-89
Чорна, І. О. Правові аспекти викладання загальної хірургії в умовах болонського процесу / І. О. Чорна [и др.] . - С.90-93
Інші автори: Лігоненко О. В., Зубаха А. Б., Шумейко І. А., Стороженко О. В., Діхтяр І. І., Кравців М. І.
Шальнова-Козаченко, О. В. Інтерактивні форми навчання при викладанні "Історії медицини", "Соціальної медицини та організації охорони здоров’я": значення для формування майбутніх спеціалістів / О. В. Шальнова-Козаченко. - С.94-98
Швед, М. І. Оптимізація навчання студентів IVкурсу на кафедрі внутрішньої медицини згідно з засадами кредитно-модульної системи / М. І. Швед [и др.] . - С.98-100
Інші автори: Пасєчко Н. В., Мартинюк Л. П., Гаврилюк М. І., Паламар Т. О., Лихацька Т. В., Грималюк Н. В., Лихацька Г. В., Якубишина І. Г., Савченко І. П.
Шевчук, С. Г. Роль комунікативних звязків у стосунках медичного працівника і пацієнта / С. Г. Шевчук, В. О. Мойсеєнко, Т. Г. Осташевська. - С.100-101
Багрій, М. М. Аналіз проблематики переходу на кредитно-модульну систему / М. М. Багрій [и др.] . - С.102-105
Інші автори: Воронич-Семченко Н. М., Попадинець О. Г., Грибінчак Н. М., Дмитренко А. С., Ковальчук Р. Є.
Котляренко, Л. Т. Особливості використання інформаційних технологій на лекційних заняттях / Л. Т. Котляренко [и др.] . - С.105-108
Інші автори: Кліщ І. М., Господарський І. Я., Вронська Л. В., Привроцька І. Б.
Господарський, І. Я. Впровадження інформаційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / І. Я. Господарський [и др.] . - С.109-111
Інші автори: Ястремська С. О., Коноваленко С. О., Рега Н. І., Максимова В. В., Локай Б. А., Галіяш Н. Б., Креховська-Лепявко О. М., Яворська І. В., Петренко Н. В., Городецький В. Є., Зарудна О. І.
Пришляк, А. М. Використання сучасних технологій при викладанні анатомії людини іноземним студентам / А. М. Пришляк, І. В. Пришляк. - С.112-114
Господарський, І. Я. Використання стандартизованих пацієнтів у навчанні іноземних студентів у вищих медичних навчальних закладах / І. Я. Господарський, С. О. Ястремська, Л. Т. Котляренко. - С.114-119
Ткаченко, П. І. Комплексний підхід до викладання пропедевтики хірургічної стоматології у вищій школі / П. І. Ткаченко, К. Ю. Резвіна. - С.119-121
Педанов, Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Австрії / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.122-125




   
    Особливості та проблеми виробничої практики студентів ІІ-ІІІ курсів в умовах кредитно-модульної системи на терапевтичних кафедрах [Текст] / В. О. Мойсеєнко [та ін.] // Медична освіта. - 2010. - № 3. - С. 41-43

Рубрики: Терапия (дисциплина)--обуч

   Образование медицинское


   Клиническая практика студентов


Дод.точки доступу:
Мойсеєнко, В. О.
Никула, Т. Д.
Шевчук, С. Г.
Осташевська

Вільних прим. немає




    Шевчук, С. Г.
    Роль комунікативних звязків у стосунках медичного працівника і пацієнта [Текст] / С. Г. Шевчук, В. О. Мойсеєнко, Т. Г. Осташевська // Медична освіта. - 2010. - № 3. - С. 100-101

Рубрики: Врач-больной отношения

Дод.точки доступу:
Мойсеєнко, В. О.
Осташевська, Т. Г.

Вільних прим. немає




   
    Органопротекторные возможности комбинированной антигипертензивной терапии у пациентов с метаболическим синдромом [Текст] / В. А. Моисеенко [и др.] // Український медичний часопис = Украинский медицинский журнал=Ukrainian medical journal : Наук.-практ. загальномед. журн. - 2014. - № 2. - С. 117-118. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1562-1146


MeSH-головна:
МЕТАБОЛИЧЕСКИЙ СИНДРОМ X -- METABOLIC SYNDROME X (классификация, осложнения, терапия)
ГИПЕРТЕНЗИЯ -- HYPERTENSION (классификация, терапия)
ДИСЛИПИДЕМИЯ -- DYSLIPIDEMIAS (классификация, терапия)
Дод.точки доступу:
Моисеенко, В. А.
Осташевская, Т. Г.
Шевчук, С. Г.
Кармазина, Е. М.
Карпенко, Е. В.
Кисиль, С. С.
Пасько, И. В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


Шифр: УУ13/2014/2
   Журнал

Український медичний часопис [Текст]. - Виходит раз на два місяця
2014р. № 2
Зміст:
Актуальні питання медицини невідкладних станів та медицини катастроф. - С.5-8
Лечение ран и их последствий: опыт, достижения и перспективы (по материалам конференции, посвященной 75-летию выдающегося комбустиолога современности). - С.9-11
Стан і подальший розвиток вітчизняної кардіологічної служби . - С.12-13
Фіолетовий день: поліпшення лікування та доступу до освіти для дітей з епілепсією. - С.18-19
Ревматические болезни суставов: современные подходы к диагностике и лечению. - С.21-24
Достойно продолжить дело учителя: III Неврологические чтения памяти Д. И. Панченко. - С.25-28
Всемирный день почки в Украине —крепнущая традиция междисциплинарной консолидации в реализации стратегии нефропротекции. - С.29-33
Вороненко, Ю. В. Самооцінювання як складова підготовки системи управління якістю медичної допомоги закладу охорони здоров’я до сертифікації на відповідність ДСТУ ISO 9001:2009 / Ю. В. Вороненко, Н. Г. Гойда, В. В. Горачук. - С.36-39. - Библиогр. в конце ст.
Стан впровадження в лікарську практику клінічного протоколу з лікування пацієнтів із гіпертонічною хворобою та нагляду за безпекою й ефективністю антигіпертензивних препаратів. - С.40-44
Як вберегти психічне здоров’я в умовах інформаційної війни?. - С.45-46
Большова, О. В. 10 років препарату Лантус вітчизняний та зарубіжний досвід застосування інсуліну гларгіну при лікуванні цукрового діабету / О. В. Большова, О. Я. Самсон. - С.49-52. - Библиогр. в конце ст.
Стеценко, Т. І. Фокальні форми епілепсії в дітей / Т. І. Стеценко. - С.53-56. - Библиогр. в конце ст.
Бильченко, А. В. Как предупредить сердечно-сосудистые катастрофы у больных сахарным диабетом? / А. В. Бильченко, Л. Ф. Матюха. - С.59-65. - Библиогр. в конце ст.
Шкорботун, В. О. Гострі запальні захворювання приносових синусів / В. О. Шкорботун. - С.67-70. - Библиогр. в конце ст.
Косаковський, А. Л. Сучасний підхід до лікування гострого та хронічного аденоїдиту в дітей / А. Л. Косаковський, Ю. В. Гавриленко. - С.71-75. - Библиогр. в конце ст.
Щербак, И. Б. Бион® 3 Кид в комплексной иммунореабилитации часто болеющих детей / И. Б. Щербак. - С.78-81. - Библиогр. в конце ст.
Марушко, Ю. В. Досвід застосування препарату Нурофєн® для дітей у педіатричній практиці / Ю. В. Марушко, Н. С. Бойко. - С.83-85. - Библиогр. в конце ст.
Федорова, О. А. Фитоиммунокоррекция в формате современных медицинских технологий и стандартов. Имупрет — опыт и перспективы клинического применения / О. А. Федорова. - С.87-94. - Библиогр. в конце ст.
Мынкина, Н. Ю. Безопасность рентгеноконтрастных средств: фокус на нефротоксичность / Н. Ю. Мынкина. - С.95-96. - Библиогр. в конце ст.
Корпачева-Зиныч, Л. В. Биологические свойства S-аденозил-L-метионина и возможности его применения у пациентов с сахарным диабетом 2-го типа / Л. В. Корпачева-Зиныч, Н. М. Гурина. - С.97-101. - Библиогр. в конце ст.
Рыльская, О. Г. Особенности современного подхода к лечению острых воспалительных заболеваний ротоглотки / О. Г. Рыльская. - С.103-105. - Библиогр. в конце ст.
Strugala, V. Воздействие альгинатсодержащей суспензии на пепсин и желчные кислоты — ключевые факторы агрессии желудочного рефлюксата / V. Strugala [и др.]. - С.107-112. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Avis J. , Jolliffe I. G. , Johnstone L. M., Dettmar P. W.
Аргументы и факты в нефрологии. Терапия неосложненных инфекций нижних мочевыводящих путей . - С.113
Андреева, А. В. Опыт применения препарата Реосорбилакт® в комплексном лечении пациентов с острым панкреатитом в условиях отделения реанимации и интенсивной терапии / А. В. Андреева, В. Г. Бондарь, Г. Ю. Голынский. - С.114-115. - Библиогр. в конце ст.
Моисеенко, В. А. Органопротекторные возможности комбинированной антигипертензивной терапии у пациентов с метаболическим синдромом / В. А. Моисеенко [и др.]. - С.117-118. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Осташевская Т. Г. , Шевчук С. Г. , Кармазина Е. М., Карпенко Е. В., Кисиль С. С., Пасько И. В.
Мітченко, О. І. Оптимізація лікування пацієнтів із метаболічним синдромом та гіпертонічною хворобою із застосуванням Тризипіну (мельдонію) / О. І. Мітченко, В. Ю. Романов, Г. Я. Ілюшина. - С.119-122. - Библиогр. в конце ст.
Kékes, E. Успіхи лікування хворих на артеріальну гіпертензію та дисліпідемію фіксованою комбінацією аторвастатин/амлодипін / E. Kékes. - С.123-128. - Библиогр. в конце ст.
Аваков, В. Е. Применение L-лизина эсцината в комплексной терапии пациентов с черепно-мозговой травмой и острой ишемией мозга / В. Е. Аваков, Р. М. Сайипов, Т. М. Исомов. - С.129-131. - Библиогр. в конце ст.
Стандартизація надання медичної допомоги в Україні: сучасний стан проблеми. - С.134-135. - Библиогр. в конце ст.
Алгоритм дії лікаря при наданні медичної допомоги пацієнтам із гастроезофагеальною рефлюксною хворобою. - С.136-139
Воробьев, К. П. Европейская политика оценки технологий здравоохранения / К. П. Воробьев. - С.142-150. - Библиогр. в конце ст.
Юрьев, К. Л. Профилактика венозной тромбоэмболии в хирургической ортопедии. Резюме для клиницистов AHRQ1 / К. Л. Юрьев. - С.151-154. - Библиогр. в конце ст.
Юрьев, К. Л. Сочетанное применение диетических добавок и сердечно-сосудистых препаратов у взрослых пациентов. Резюме для клиницистов AHRQ1 / К. Л. Юрьев. - С.155-158. - Библиогр. в конце ст.
Зозуля, І. С. Порівняння якості ведення хворих з інсультом в умовах спеціалізованого стаціонару та організованого стаціонару вдома / І. С. Зозуля, І. О. Латоха. - С.160-162. - Библиогр. в конце ст.
Диндар, О. А. Морфологічні особливості фетоплацентарного комплексу у жінок із надмірною масою тіла і метаболічним синдромом / О. А. Диндар, В. О. Бенюк, О. М. Грабовий. - С.163-165. - Библиогр. в конце ст.
Парій, В. Д. Дослідження результатів впровадження галузевого уніфікованого клінічного протоколу медичної допомоги пацієнтам з ішемічним інсультом / В. Д. Парій, В. І. Шуляк. - С.166-169. - Библиогр. в конце ст.
Kremzer, A. A. Predictive value of circulating apoptotic microparticles in patients with ischemic symptomatic moderate-to-severe chronic heart failure / A. A. Kremzer. - С.170-174. - Библиогр. в конце ст.
Авазашвили, И. Д. Роль ультразвуковой допплерографии и мультиспиральной компьютерной томографии в диагностике стенотических поражений проксимального отдела внутренней сонной артерии / И. Д. Авазашвили [и др.]. - С.175-177. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Цимейко О. А. , Тиш И. И. , Михаль А. В.
Копчак, О. О. Метаболічний синдром та його вклад у розвиток судинних когнітивних порушень / О. О. Копчак. - С.178-192. - Библиогр. в конце ст.
Гандзюк, В. А. Удосконалення ресурсного забезпечення виконання державних програм на регіональному рівні / В. А. Гандзюк. - С.183-187. - Библиогр. в конце ст.
Волошин-Гапонов, И. К. Дифференциально-диагностические критерии болезни Вильсона — Коновалова / И. К. Волошин-Гапонов. - С.188-191. - Библиогр. в конце ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


Шифр: МУ7/2019/1
   Журнал

Медична освіта
2019р. № 1 . - 149.64, р.
Зміст:
Боярчук, О. Р. Питання медичної етики при вивченні пропедевтики педіатрії / О. Р. Боярчук, О. М. Шульгай, М. І. Кінаш. - С.6-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Буряк, О. Г. Формування клінічного мислення студентів за допомогою використання ситуаційних завдань / О. Г. Буряк [та ін.]. - С.10-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Павлюкович Н. Д., Павлюкович О. В., Чимпой К. А.
Козлова, Ю. В. Значення загальних та фахових компетентностей у навчанні магістрів у галузі "Стоматологія” на кафедрі патологічної фізіології ДЗ "Дніпропетровська медична академія” / Ю. В. Козлова [та ін.]. - С.13-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Корніленко М. О., Хмель С. І., Довгаль М. А., Колдунов В. В., Трясак Н. С., Клопоцький Г. А., Худяков О. Є., Ляліна А. Ю., Хмель-Дунай Г. М.
Лабій, Ю. А. Удосконалення методів представлення лекційного матеріалу для іноземних студентів / Ю. А. Лабій. - С.18-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Муратова, Т. М. Навчання в інтернатурі за фахом "Неврологія”: сучасні технології та перспективи їх застосування / Т. М. Муратова [та ін.]. - С.22-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Лебідь О. М., Храмцов Д. М., Олійник С. М., Ворохта Ю. М., Чемересюк І. Г., Варбанець О. І.
Посоленик, Л. Я. Актуальні питання підготовки та оцінювання якості знань здобувачів вищої освіти в галузі знань "Охорона здоров’я” шляхом складання тестових іспитів. Напередодні запровадження ЄДКІ / Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник, О. В. Авдєєв. - С.27-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Римарчук, М. І. Формування професійної готовності майбутніх лікарів у контексті впровадження студентоцентрованого підходу / М. І. Римарчук. - С.32-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рудник, В. Т. Самостійна лікарська діяльність при підготовці лікарів-інтернів / В. Т. Рудник. - С.37-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хламанова, Л. І. Проблемно-орієнтоване навчання у вищій медичній освіті / Л. І. Хламанова, Ю. Б. Чайковський. - С.41-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Yelahina, N. I. Effective methods in foreign language teaching of medical students / N. I. Yelahina [та ін.]. - С.48-54. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Fedchyshyn N. O., Klishch H. I., Horpinich T. I.
Sokol, M. O. The dynamics and prospects of concepts construction in educational process / M. O. Sokol, Y. Szempruch. - С.55-60. - Bibliogr. at the end of the art.
Zayikina, Т. S. Current challenges during the teaching of clinical disciplines to english-speaking foreign students and the ways to solve them / Т. S. Zayikina, N. G. Ryndina, G. Yu. Тitova. - С.61-63. - Bibliogr. at the end of the art.
Вацеба, Т. С. Досвід проведення і туру олімпіади з ендокринології в Івано-Франківському національному медичному університеті / Т. С. Вацеба. - С.64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дубина, С. О. Фактори, що впливають на студентську успішність вивчення теоретичної дисципліни / С. О. Дубина, Д. С. Хапченкова, С. В. Бондаренко. - С.68-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зарівна, Н. О. Методичні аспекти викладання фізичних методів аналізу вітчизняним студентам / Н. О. Зарівна [та ін.]. - С.71-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Поляк О. Б., Логойда Л. С., Горлачук Н. В., Паласюк Б. О.
Кліщ, І. М. Компетентнісний підхід до підготовки докторів філософії у державному вищому навчальному закладі "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України” / І. М. Кліщ [та ін.]. - С.74-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Потіха Н. Я., Сатурська Г. С., Ковалик О. С.
Кондратюк, В. Є. Компетентнісний підхід до викладання пропедевтики внутрішньої медицини / В. Є. Кондратюк [та ін.]. - С.79-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шевчук С. Г., Хомазюк В. А., Бичков О. А., Осташевська Т. Г.
Кульбашна, Я. А. Формування синдрому професійного вигорання у викладачів медичних закладів вищої освіти / Я. А. Кульбашна [та ін.]. - С.82-87. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Маланчук В. О., Нагірний Я. П., Литовченко Н. М.
Мацькевич, В. М. Навчання студентів медичного факультету конструктивного критичного аналізу тексту природничих наук із застосуванням педагогічних "боксів”-опитників та методичних вказівок для об’єктивної оцінки достовірності матеріалу / В. М. Мацькевич, Д. Б. Соломчак. - С.88-91. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельник, Н. О. Особливості контролю знань студентів-іноземців англомовної форми навчання за допомогою тестових завдань на кафедрі гістології та ембріології Національного медичного університету імені О. О. Богомольця / Н. О. Мельник, Г. Ю. Кондаурова. - С.92-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельничук, І. М. Переваги самоосвітньої діяльності майбутніх магістрів медсестринства в умовах дистанційного навчання / І. М. Мельничук, С. О. Ястремська. - С.96-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Павляк, А. Я. Досвід проведення практичного заняття з використанням інтерактивних методів формування професійних умінь у майбутніх медичних працівників / А. Я. Павляк. - С.102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Посохова, К. А. Висвітлення проблем раціонального застосування антибіотиків при викладанні фармакології / К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук. - С.107-110. - Бібліогр.: в кінці ст.
П’ятночка, І. Т. Сутність лікарської діяльності / І. Т. П’ятночка, С. І. Корнага. - С.111-115. - Бібліогр.: в кінці ст.
Радченко, В. В. Менторство в системі післядипломної освіти лікаря / В. В. Радченко. - С.116-120. - Бібліогр.: в кінці ст.
Спіріна, І. Д. Викладання дисципліни "Основи психології”: сучасний стан та перспективи / І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі. - С.121-123
Ханюков, О. О. Імплементація симуляційного тренінгу надання невідкладної допомоги для студентів 6 курсу при вивченні дисципліни "Внутрішня медицина” (огляд літератури та власний досвід) / О. О. Ханюков [та ін.]. - С.124-130
Інші автори: Єгудіна Є. Д., Гетман М. Г., Калашникова О. С.
Ханюков, О. О. Використання методу логічних ігор при викладанні невідкладних станів у структурі дисципліни "Сімейна медицина” / О. О. Ханюков, О. В. Смольянова. - С.131-134
Хасхачих, Д. А. Використання інтернет-сервісу Socrative для дистанційного навчання студентів / Д. А. Хасхачих. - С.135-139
Lukash, Y. M. Diagnostics of the level of formation of the professional and communicative competence of future doctors / Y. M. Lukash. - С.140-147
Sokol, M. О. Basic writing strategies in foreign languages / M. О. Sokol, O. M. Tsaryk, N. M. Rybina. - С.148-153
Vykhrushch, A. V. Occupational prestige among high school students / A. V. Vykhrushch, T. I. Horpinich, J. Smyla. - С.154-160
Дідух, В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (теплота, електромагнетизм) (частина 3) / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.161-168
Інші автори: Рудяк Ю. А., Горкуненко А. Б., Кузьмак І. П., Наумова Л. В.
Кушинська, М. Є. Науково-педагогічна діяльність професора О. І. Журбіна – завідувача кафедри медичної біології (1949–1970) / М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко, З. Д. Воробець. - С.169-171
Урбанович, А. М. Кафедра ендокринології Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького: історія та сьогодення / А. М. Урбанович, О. В. Сафонова, Р. Д. Макар. - С.172-175
Федонюк, Л. Я. Музеї Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського – багатство історичної спадщини навчального закладу / Л. Я. Федонюк [та ін.]. - С.176-180
Інші автори: Паламарчук А. І., Файфура В. В., Лотоцька О. В., Бондаренко Ю. І., Паласюк Б. О.
Федчишин, Н. О. Роль родини й сімейного виховання в організації освітнього процесу Німеччини і Франції: історія та досвід / Н. О. Федчишин, О. Г. Пермякова. - С.181-186
Білавич, Г. В. Рецензія на монографію: Горпініч Т. І. Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх лікарів в університетах США / Т. І. Горпініч; наук. ред. А. В. Вихрущ. – Тернопіль: ТДМУ, 2018. – 408 с. / Г. В. Білавич. - С.187-188
Матешук-Вацеба, Л. Р. Рецензія на навчальне видання: Гістологія. Цитологія. Ембріологія: підручник / за ред. О. Д. Луцика, Ю. Б. Чайковського. – Вінниця: Нова Книга, 2018. – 592 с. / Л. Р. Матешук-Вацеба. - С.189-1902
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




   
    Компетентнісний підхід до викладання пропедевтики внутрішньої медицини [Текст] = Competence approach to teaching propaedeutics of internal medicine / В. Є. Кондратюк [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 79-81


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
Анотація: Мета роботи – визначити перспективні шляхи реалізації компетентнісного підходу при викладанні пропедевтики внутрішньої медицини. Основна частина. Модернізація традиційного навчального процесу на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини вимагає не тільки формування загальних та фахових компетенцій студента, але і перегляду роботи викладача. Розглянуто особистісні характеристики сучасного викладача, основні напрямки його педагогічної діяльності, різні види компетентності та способи досягти їх. Обґрунтовано необхідність розвитку самостійності студентів при оволодінні професійними навичками вже на початковому етапі клінічної підготовки. Висновки. Компетентнісний підхід до викладання пропедевтики внутрішньої медицини передбачає тісний взаємозв’язок у визначенні і формуванні компетенцій викладача і студента. Вміння ініціювати та забезпечити поступовий самостійний професійний розвиток студента стає базовою складовою професіоналізму викладача
Дод.точки доступу:
Кондратюк, В. Є.
Шевчук, С. Г.
Хомазюк, В. А.
Бичков, О. А.
Осташевська, Т. Г.

Вільних прим. немає


Шифр: МУ7/2020/3
   Журнал

Медична освіта
2020р. № 3
Зміст:
Волосовець, А. О. Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів / А. О. Волосовець [та ін.]. - С.5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Слонецький Б. І., Зозуля І. С., Боброва В. І., Іващенко О. В., Вербицький І. В., Крамарева О. Г., Савченко Д. С.
Волосовець, О. П. Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів / О. П. Волосовець [та ін.]. - С.9-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Виговська О. В., Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Логінова І. О., Черній О. Ф., Мозирська О. В., Хоменко В. Є., Ковальчук О. Л., Дзюба О. Л., Грищенко Н. В., Острополець М. С., Скварська О. О., Салтанова С. Д., Ковтун О. В.
Павленко, О. В. Застосування дистанційної освіти у післядипломній підготовці лікарів-стоматологів в умовах карантинних заходів / О. В. Павленко [та ін.]. - С.13-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Волосовець Т. М., Дорошенко О. М., Дорошенко М. В., Бакшутова Н. О.
Андрющенко, В. П. Досвід впровадження практично орієнтованої методики викладання дисципліни «Перша медична допомога з ознайомчою медичною практикою» для студентів фармацевтичного факультету / В. П. Андрющенко [та ін.]. - С.17-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ващук В. В., Кирик Т. П., Кушнірчук М. І.
Беденюк, А. Д. Досвід проведення дистанційних онлайн-семінарїв підчас карантину на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені Л. Я. Ковальчука / А. Д. Беденюк [та ін.]. - С.21-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гриценко С. Й., Доброродній В. Б. , Бурак А. Є.
Горлачук, Н. В. Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам / Н. В. Горлачук, Н. О. Зарівна, Л. М. Мосула. - С.24-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зарівна, Н. О. Методичні аспекти викладання спеціалізації «Контроль якості лікарських засобів» для студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання / Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, О. Б. Поляк. - С.29-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Іванькова, Н. А. Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базт хмарних сервісів / Н. А. Іванькова, О. А. Рижов. - С.34-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коваленко, Н. П. Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку / Η. П. Коваленко [та ін.]. - С.43-48. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Боброва Н. О., Ганчо О. В., Зачепило С. В.
Першко, І. О. Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохтмії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії» / І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук. - С.49-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шульгай, А. Г. Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії / А. Г. Шульгай [та ін.]. - С.56-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Загричук Г. Я., Михалків М. М., Івануса І. Б.
Pakholchuk, О. P. Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT / О. P. Pakholchuk, S. М. Nedelska, S. V. Pavlov. - С.65-68. - Bibliogr. at the end of the art.
Savchuk, В. P. Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad / В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn. - С.69-73. - Bibliogr. at the end of the art.
Voloshchuk, N. I. Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying / N. I. Voloshchuk [та ін.]. - С.74-78. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Denysiuk О. М., Pashynska O. S., Marynych L. I.
Калинюк, Н. М. Концептуальні засади інтеграції правової та професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі / Н. М. Калинюк, Т. О. Рогальський. - С.79-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кінаш, І. О. Формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів на етапі професійної підготовки / І. О. Кінаш. - С.84-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кондратюк, В. Є. Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах / В. Є. Кондратюк [та ін.]. - С.89-93. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шевчук С. Г., Бичков О. А., Палієнко І. А.
Мудрик, У. М. Використання активних форм навчання та сучасних інформативних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу / У. М. Мудрик [та ін.]. - С.94-99. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Боярчук О.Р., Ватянська Л. А., Бурбела Е. І.
Тріщ, В. І. Використання інтерактивних методів викладання з їх імплементацією в умовах клініки при формуванні професійних компетентностей у майбутніх медичних працівників / В. І. Тріщ. - С.100-104. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гребеник, М. В. Ретроспективний аналіз навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» та шляхи оптимізації практичної підготовки / М. В. Гребеник [та ін.]. - С.105-109. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Криськів О. І., Лазарчук Т. Б., Коцюба О. І.
Посохова, К. А. Актуальність навчальної інформації про ризик алергічних реакцій при використанні лікарських засобів / К. А. Посохова [та ін.]. - С.110-113. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Олещук О. М., Шевчук О. О., Матюк Л. М.
Скритиков, П. М. Перспективи вдосконалення навчального плану для лікарів-інтернів-стоматологів у розділі «карієс» / П. М. Скритиков [та ін.]. - С.114-117. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шинкевич В. І., Удальцова-Гродзинська К. О., Писаренко О. А.
Kulbashna, Ya. A. Professional training of masters in dentistry in medical universities of Ukraine and countries of the European union in terms of educational curricula and syllabi harmonization / Ya. A. Kulbashna [та ін.]. - С.118-125. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Nahirnyj Ya. P., Skrypnyk I. L., Skibitska O. O., Zakharova V. O.
Bilovus, L. I. Cognitive features of pedagogical communication / L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn. - С.126-130. - Bibliogr. at the end of the art.
Kim, L. A. Learning french by teachers of the Dnvipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects / L. A. Kim, O. O. Nefodov. - С.131-136. - Bibliogr. at the end of the art.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




   
    Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах [Текст] = The using of new objective assessment approaches of junior courses practical skills / В. Є. Кондратюк [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 89-93. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Осучаснення традиційного навчального процесу вимагає впровадження новітніх методів оцінювання знань студентів, особливо володіння професійними навичками на перших етапах клінічної підготовки. При оцінці знань студентів традиційно більшу увагу приділяють контролю за теоретичними знаннями, бо щоб оцінити практичні навички та вміння, треба більше часу, об’єктивності. При контролі знань студентів слід оцінити ще і комунікативні та когнітивні здібності, що досить важко для викладача, бо відсутня стандартизація в критеріях оцінки, різні за складністю завдання, деякі особистісні особливості студента. Сьогодні слід відмітити, що засвоювати практичні навички на пацієнтах стало більш складно, враховуючи етичні норми та права людини, безпеку хворих, тому слід ширше застосовувати нові форми оцінювання практичних вмінь студентів, їх вміння володіти методами обстеження пацієнтів. Розглянуто організацію проведення ОСКІ-1 і його значення в оцінюванні клінічних практичних навичок студентами молодших курсів. ОСКІ-1 спрямований на перевірку практичних вмінь і знань студентів з пропедевтики внутрішньої медицини, загальної хірургії та педіатрії. Даний іспит дозволяє об’єктивно оцінити вміння виконувати практичні навички з обстеження пацієнта, проведення СЛР, первинної обробки рани, визначення групи крові та оцінити результат. Станції збору анамнезу в терапевтичного хворого та хворого хірургічного профілю дають можливість оцінити комунікативні навички студента, а підсумувати і визначити провідний синдром – частково дозволяє оцінити і теоретичні знання з предмета. Цей іспит є об’єктивним, викладач-спостерігач не втручається у виконання завдання певної станції, не впливає на проведення цього іспиту, лише оцінює за закритим чек-листом. Форма проведення ОСКІ залишається передовою, бо послуговує не тільки як оцінка клінічних знань і вмінь, але і як засіб корекції навчального процесу. Перший досвід застосування ОСКІ-1 на молодших курсах приніс задоволення викладачам і студентам, він стимулює всі сторони навчального процесу до подальшого самовдосконалення у здобутті знань з клінічного обстеження пацієнтів
Дод.точки доступу:
Кондратюк, В. Є.
Шевчук, С. Г.
Бичков, О. А.
Палієнко, І. А.

Вільних прим. немає




   
    Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах [Текст] = The using of new objective assessment approaches of junior courses practical skills / В. Є. Кондратюк [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - N 3. - С. 89-93


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Дод.точки доступу:
Кондратюк, В. Є.
Шевчук, С. Г.
Бичков, О. А.
Палієнко, І. А.

Вільних прим. немає