Шифр: КУ27/2022/21/3
   Журнал

Клінічна та експериментальна патологія. - Виходить кожного кварталу
2022р. Т. 21 № 3
Зміст:
Паліс, С. Ю. Внутрішньоутробний розвиток людини нижньої щелепи людини / С. Ю. Паліс, Н. Б. Кузняк. - С.3-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сидорчук, Л. І. Cелекція декаметоксинорезистентних варіантів мікроорганізмів за використання у клінічних умовах четвертинних амонієвих сполук упродовж 50 років (1972-2022 рр) / Л. І. Сидорчук [та ін.]. - С.13-19. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Сидорчук Р. І., Міхєєв А. О., Джуряк В. С., Сидopчук І. Й.
Сокольник, С. В. Фенотипи виразки дванадцятипалої кишки в дітей / С. В. Сокольник [та ін.]. - С.20-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Нечитайло Д. Ю. , Черней Н. Я., Лозюк I. Я.
Цигикало, О. В. Особливості джерел закладки та морфогенезу чашечко-мискової системи нирки у ранньому періоді пренатального онтогенезу людини / О. В. Цигикало [та ін.]. - С.26-32. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Андрущак Л. А., Владиченко К. А., Галиш I. В.
Bodnar, О. В. Optimization of surgical treatment of adhesive disease in children / О. В. Bodnar [та ін.]. - С.33-38. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Khashchuk V. S., Vatamanescu L. I., Basistу S. I., Randyuk R. Yu., Bodnar В. M.
Koteliukh, M. Yu. Peculiarities of the post-infarction period clinical course in patients with diabetes mellitus type II after percutaneous coronary intervention / M. Yu. Koteliukh. - С.39-45. - Bibliogr. at the end of the art.
Kvit, K. B. The composition of gut microbiota in patients with hyperlipidemia / K. B. Kvit. - С.46-52. - Bibliogr. at the end of the art.
Бідучак, А. С. Детермінанти конфлікту медицини та суспільства (огляд літератури) / А. С. Бідучак. - С.53-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гордієнко, В. В. Ефективність застосування унітіолу за умов різних патологічних станів (огляд літератури) / В. В. Гордієнко [та ін.]. - С.61-68. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Косуба Р. Б., Перепелиця О. О., Гордієнко І. К.
Рильський, О. Ф. Важливий показник рідкого біосередовища - окисно-відновний потенціал (огляд літератури) / О. Ф. Рильський [та ін.]. - С.69-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Петруша Ю. Ю., Гвоздяк П. I., Рильська Я. С., Домбровський К. О., Масікевич А. Ю.
Годованець, О. І. Значення студентського наукового гуртка в підготовці майбутніх лікарів-стоматологів / О. І. Годованець, Т. Б. Мандзюк. - С.80-85. - Бібліогр.: в кінці ст.
Bebykh, V. V. Linguodidaстіс aspect of english multimedia content use in distance learning / V. V. Bebykh, G. М. Lapa. - С.86-91. - Bibliogr. at the end of the art.
Андpієць, О. Кіршенблат Яків Давидович - знаний ендокринолог, видатний зоолог і педагог (до 110-річчя від дня народження) / О. Андpієць, С. Ткачук. - С.92-93
Дейнека, С. Є. Internet-новини клінічної та експериментальної патології. Частина LХXVІ / С. Є. Дейнека [та ін.]. - С.94-96
Інші автори: Яковець К. І., Тураш М. М., Сорохан В. Д.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Bebykh, V. V.
    Linguodidaстіс aspect of english multimedia content use in distance learning [Text] = Лінгводидактичний аспект застосування англомовного мультимедійного контенту в умовах дистанційного навчання / V. V. Bebykh, G. М. Lapa // Клінічна та експериментальна патологія. - 2022. - Т.21, № 3. - P86-91. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
МУЛЬТИМЕДИА -- MULTIMEDIA (использование, тенденции)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
Кл.слова (ненормовані):
АНГЛИЙСКИЙ
Анотація: The objective of the article – to justify the methodological principles and basic components of the model of teaching English in distance learning. Research materials and methods include a model of organizing distance learning, which involves the use of computer technology as the basis of learning and the use of multimedia content as an integrated component of the comprehensive methodological support for learning English, in particular the process of forming English speaking skills and abilities. The method of formal analysis as well as structural and comparative methods were used in the research. Results. The system of pedagogical conditions for distance learning of the English language as a complex application of computer and multimedia technologies is substantiated. The methodical principles and basic components of the training model are outlined. The functions of computer technology, multimedia support, tasks for the teacher and student opportunities are defined
Мета роботи – обгрунтувати методичні принципи та базові компоненти моделі викладання англійської мови в умовах дистанційного навчання. Матеріали та методи. Дослідження включає модель організації дистанційного навчання, якапередбачає застосування комп’ютерної технологіїяк основи навчання та використання медіаосвітніх технологій в якості мультимедійного контенту як інтегрованого компонента комплексно-методичного забезпечення вивчення англійської мови, зокрема процесу формування англомовних мовленнєвих навичок і вмінь. У дослідженні використано метод формального аналізу, структурний та порівняльний методи. Результати. Обгрунтовано систему педагогічних умов дистанційного навчання англійської мови як комплексу застосування комп’ютерної та мультимедійних технологій. Окреслено методичні принципи та базові компоненти моделі навчання. Визначено функції комп’ютерної технології, мультимедійного забезпечення, завдання для викладача та можливості студента
Дод.точки доступу:
Lapa, G. М.

Вільних прим. немає